Microsoft wśród liderów CRM

Strona głównaMicrosoft wśród liderów CRM
03.03.2005 13:20
Redakcja
Redakcja

Duży sukces rozwiązania z rodziny Microsoft Business Solutions.Microsoft CRM znalazł się w czołówce rozwiązań CRM w raporcieGartner Group "The Three-Year Total Cost of Ownership for CRM forMSBs", wiodącej firmy badawczej dostarczającej analizy z dziedzinyIT. Z raportu wynika, iż Microsoft Business Solutions-CRM jestpostrzegany jako najlepsze rozwiązanie pod względem stosunkuwartości do ceny. Polski oddział Microsoft poinformował o wynikach badania GartnerGroup na temat poziomu pełnych kosztów utrzymania, użytkowania irozbudowy systemów (TCO) CRM dla średnich przedsiębiorstw naprzestrzeni trzech lat. TCO to jedna z podstawowych wartości wedługktórych firmy dokonują wyboru systemu CRM. Microsoft BusinessSolutions-CRM zajął w raporcie drugie miejsce. W teście wzięłoudział sześciu wiodących dostawców systemów CRM. Pięć firm biorących udział w badaniu dostarcza systemy CRM jużod wielu lat. Microsoft CRM to produkt stosunkowo nowy, na rynkuzachodnim znajduje się dopiero od 2003 roku. W związku z tymzajęcie drugiego miejsca w raporcie Gartner Group można poczytaćjako bardzo udany debiut - powiedział Jacek Chwalisz, szefMicrosoft Business Solutions - dodatkowo cieszy nas fakt, iżwiększość największych integratorów systemów oraz sprzedawcówrozwiązań CRM takich jak IBM, SAP, czy Siebel wspiera nasząarchitekturę .NET, która dzięki temu ma dużą szansę stać sięstandardem. Z badania wynika, że system Microsoft CRM zyskałwysokie noty wśród swoich użytkowników. Według Gartner Group jestpostrzegany jako najlepszy pod względem stosunku wartości doceny. Do cech, które przyczyniły się do tego, iż Microsoft BusinessSolutions-CRM zajął tak wysoką pozycję w badaniu Gartnera należą:znany i sprawdzony interfejs użytkownika - Microsoft CRMintegruje się z wieloma innymi aplikacjami takimi jak: MicrosoftOutlook, Word, Excel and Power Point, Perspektywiczność -zastosowane w aplikacji rozwiązania pozwalają na zwiększaniemożliwości Microsoft CRM wraz ze zmieniającymi się potrzebamifirmy, globalna sieć partnerów firmy Microsoft pomagaklientom w osiąganiu najwyższej wartości biznesowej w przeliczeniuna każdą złotówkę zainwestowaną w system IT, czołowa pozycja narynku - premierę Microsoft CRM poprzedziły trzy lata badań irozwijania produktu. W projekt zaangażowani byli eksperci CRMwspółpracujący wcześniej z wieloma firmami z tego sektora takimijak Onyx, Pivotal, Oracle, Siebel, czy Goldmine. Osiągnięto głębokąintegrację z pakietem Microsoft Office, SQL Server, Exchange iBiztalk. Jest to jedyne globalnie dostępne rozwiązanie CRM dlaśrednich przedsiębiorstw. Dostarczaniem go zajmuje się sieć 1 500partnerów na całym świecie.

bDTTPdUB
Udostępnij:
bDTTPdVz