P30 jak piękna promocja i 30 proc. rabatu. Xiaomi Polska trolluje Huawei
26 marca 2019 roku, Huawei prezentuje najnowszego flagowca, model P30 Pro. Co na to ich lokalni rywale z Xiaomi? Też mają swoje P30, tyle że chodzi o promocję.
Autoryzowany salon Mi Store, znajdujący się w warszawskiej Arkadii, wprowadził 30-proc. rabat na większą część asortymentu. Każdy, kto pojawi się w sklepie przed końcem dnia i dokona jakiegoś zakupu, zapłaci 30 proc. mniej niż wynosi cena katalogowa.
Kampania odbywa się pod wymownym hasłem #PjakPięknaPromocja.
Niestety, ofertą nie są objęte najnowsze smartfony, a więc Mi 9, Redmi Note 7 i Redmi 7. Tak czy inaczej, trzeba przyznać, że to kolejna już ciekawa akcja w wydaniu tego producenta.
Przypomnimy, polscy marketingowcy Xiaomi zdążyli się wsławić adoptowaniem nosacza sundajskiego. Małpy z Borneo, która z niewyjaśnionych powodów stała się graficznym symbolem statystycznego Polaka. O kulisach tej akcji opowiadał szef krajowego oddziału, Tony Chen.