[PGA 2013] Polacy z Dark Stork Studios „ujawniają” swoją pierwszą grę
Jednym z najciekawszych punktów programu PGA miała być konferencja Dark Stork Studios — stosunkowo młodej ekipy z Poznania, pracującej nad swoim pierwszym tytułem. Prezentacja zapowiadana jako wyjątkowy debiut, który ma szansę zaskoczyć nie tylko wszystkich zwiedzających, ale również wystawców, ograniczyła się do przekazania zaledwie trzech informacji na jego temat.
Twórcy z dumą podkreślili, że ich gra (na pewno ukaże się na PC; inne platformy nie zostały potwierdzone) napędzana będzie przez silnik Unreal Engine 4, który ma zapewnić niepowtarzalne doznania wizualne. Z kolei za ścieżkę dźwiękową będzie odpowiedzialny Jan A. P. Kaczmarek — uznany kompozytor, nagrodzony Oskarem w 2005 r. za muzykę do filmu Marzyciel, który stworzył oprawę audio dla ponad 50 filmów.
I to w zasadzie wszystko. Nie znamy tytułu gry, tajemnicą owiany jest jej gatunek czy realia, w których zabawa będzie się toczyć. Przedstawiciele Dark Stork Studios przekonują, że będzie to produkcja najwyższej jakości AAA, ale z weryfikacją tych stwierdzeń będziemy musieli długo zaczekać.