PKO BP zmaga się z awarią. Problem jest poważny (aktualizacja)

PKO BP zmaga się z awarią. Problem jest poważny (aktualizacja)

Mapa awarii PKO BP
Mapa awarii PKO BP
Źródło zdjęć: © downdetector
Mateusz Tomczak
09.10.2023 15:51, aktualizacja: 09.10.2023 17:51

Klienci PKO BP nie zaliczą dzisiejszego dnia do udanych. Pojawiają się liczne zgłoszenia dotyczące problemów z funkcjonowaniem bankowości elektronicznej, głównie w kontekście aplikacji mobilnej tego banku.

Z aktualizowanych na bieżąco informacji w serwisie downdetector wynika, iż problemy w PKO BP rozpoczęły się przed 12:00. Po upływie ok. godziny wydawało się, że zostały zażegnane, ale chwilę przed 15:00 raportów od niezadowolonych użytkowników znów zaczęło przybywać. Aktualnie jest ich nawet jeszcze więcej niż wcześniej, a skala problemu wydaje się wciąż narastać.

Awaria w PKO BP

Liczba raportów o problemach
Liczba raportów o problemach© downdetector

Ze zgłoszeń klientów wynika, iż w zdecydowanej większości przypadków problemy związane są z dostępem do aplikacji mobilnej banku oraz jej funkcjonowaniem.

Na tę chwilę w mediach społecznościowych PKO BP nie pojawił się żaden komunikat, w którym bank opisywałby trwające utrudnienia.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Aktualizacja, godz. 17:45

Po około 2-godzinnej awarii wygląda na to, że sytuacja została po stronie banku opanowana. Problemy związane są z dostępem do aplikacji mobilnej banku oraz jej funkcjonowaniem zostały zażegane, co potwierdza szybko malejąca liczba zgłoszeń.

Mateusz Tomczak, dziennikarz dobreprogramy.pl

Programy

Zobacz więcej
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (14)