Problem testowego Edge'a: po aktualizacji przeglądarka się nie uruchamia

Strona głównaProblem testowego Edge'a: po aktualizacji przeglądarka się nie uruchamia
24.05.2019 17:00
Testowy Edge miewa problemy z uruchamianiem
Testowy Edge miewa problemy z uruchamianiem

Twórcy przeglądarki Microsoft Edge bazującej na Chromium mają do rozwiązania nowy problem. Okazało się, że najnowsze wydanie Dev (76.0.167.0) powoduje u niektórych użytkowników spore problemy – przeglądarka nie chce się uruchamiać. Na razie przyczyna nie jest znana, ale potwierdzono już, że problem jest analizowany i kolejna aktualizacja zostanie wydana tak szybko, jak to tylko możliwe.

bEpUuEJN

Potwierdzenie zaangażowania twórców w ten temat pojawiło się na Twitterze, gdzie użytkownicy dzielą się także swoimi spostrzeżeniami dotyczącymi błędu. Okazuje się, że Edge nie uruchamia się tylko u niektórych osób po ostatniej aktualizacji, co z pewnością utrudniało diagnozę błędu. Powód usterki jest już jednak znany i trwają pracę nad jej rozwiązaniem.

Na stronie Microsoftu pojawiły się tymczasem dwa rozwiązania, które mogą pomóc uruchomić Edge'a. Pierwsze polega na usunięciu przeglądarki i ponownej instalacji starszej (76.0.159.0), sprawnej kompilacji, natomiast drugie to propozycja instalacji sprawnego wydania Canary, do czasu wydania łatki i jej automatycznej instalacji, co powinno potrwać maksymalnie 24 godziny licząc od momentu wykrycia problemu.

bEpUuEJP

Edge'a bazującego na Chromium we wszystkich testowych odmianach można pobrać za pośrednictwem naszego katalogu oprogramowania.

Edge z Chromium także jako Beta

W kontekście testowych wydań Edge'a należy pamiętać, że stosunkowo od niedawna w sieci dostępne jest nie tylko opisywane wydanie Dev oraz Canary, ale także Beta, która z tej trójki jest najbardziej dopracowana i będzie podstawą dla stabilnego wydania w przyszłości. Wszystkie wydania Edge'a można znaleźć w naszym katalogu.

Programy

Aktualizacje
Aktualizacje
Nowości
bEpUuEKL