Żabka, a właściwie żappka na topie. Ponad milion pobrań aplikacji

Żabka, a właściwie żappka na topie. Ponad milion pobrań aplikacji

Fot. Materiały prasowe
Fot. Materiały prasowe
Piotr Urbaniak
12.07.2019 11:23, aktualizacja: 13.07.2019 00:14

Nieczęsto zdarza się, by jakaś aplikacja skierowana wyłącznie do Polaków zanotowała ponad milion pobrań. Tymczasem taki sukces ogłosili właśnie włodarze sieci sklepów Żabka, których aplikacja o wdzięcznej nazwie żappka podbija serca kolejnych użytkowników.

żappka – Żabka dla klientów, jak brzmi pełna nazwa aplikacji, ma dwie zasadnicze funkcje. Po pierwsze, wskazuje listę sklepów Żabka w okolicy, a po drugie – aktualne promocje i nowości produktowe. Przy czym same promocje dzielą się na dwie kategorie: dostępne dla wszystkich i unikatowe dla użytkowników aplikacji.

Dodatkowo, żappka pozwala zbierać punkty w ramach programu lojalnościowego, wymienialne później na towary z listy. Pierwszych 150 punktów otrzymacie za rejestrację, a kolejne jako bonus do zrobionych zakupów. Moduł kodu kreskowego pozwala sprzedawcy przypisać punkty do konta.

  • Slider item
  • Slider item
[1/2]

Każda wydana złotówka przekłada się na 4 punkty, zwane żappsami. Przedsiębiorstwo chwali się, Hot dog to wydatek rzędu 500 żappsów. Pół żartem, pół serio firma chwali się, że gdyby ułożyli pionowo wszystkie hot dogi rozdane w ramach akcji punktowej, to ich wysokość równałaby się 42 wieżom Eiffela albo długości 136 boisk piłkarskich.

Jedynym uprawnieniem, którego domaga się aplikacja, jest lokalizacja. Trzeba przy tym mieć założone konto. Niemniej wystarczy podać tylko imię i aktywny adres e-mail.

  • Slider item
  • Slider item
[1/2]

Aby uruchomić aplikację, wymagany jest smartfon lub tablet z systemem Android 5.0 lub nowszym, albo iOS 11.0 lub nowszym. Po instalacji, wersja na Androida zajmuje 44,72 MB.

Aplikację żappka – Żabka dla klientów znajdziesz w naszej bazie oprogramowania.

Programy

Zobacz więcej
Źródło artykułu:www.dobreprogramy.pl
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (107)