Zapach strachu. Threat de Toilette to nowa linia perfum Kaspersky Lab

Zapach strachu. Threat de Toilette to nowa linia perfum Kaspersky Lab

Zapach strachu. Threat de Toilette to nowa linia perfum Kaspersky Lab
10.03.2017 13:35

Nie, to nie jest 1 kwietnia. Strach pobudza nasze zmysły –stwierdził David Emm, główny badacz bezpieczeństwa Kaspersky Lab.Aby nasze zmysły były bardziej wyostrzone, ten słynny producentoprogramowania ochronnego, we współpracy ze słynną londyńskąblogerką modową wprowadza na rynek własną linię perfum obudzącej grozę nazwie Threat de Toilette,dla pań i panów. Wszystko po to, by przestrzec młodych i pięknychprzed ujawnianiem wrażliwych informacji w Sieci.

Scarlett London (źródło: Instagram)
Scarlett London (źródło: Instagram)

Piękna blogerka, ScarlettLondon, ma nadzieję, że jej nowe perfumy sprawią, że ludziezastanowią się bardziej nad cyberbezpieczeństwem, tak ważnymdziś, gdy praktycznie cały swój czas spędzają połączeni zInternetem. Jak stwierdziła, cały jej biznes, całe jej życiebazuje na aktywności online, więc jeśli haker byłby w staniewykraść treści czy zniszczyć pliki na komputerze czy w mediachspołecznościowych, poważnie zaszkodziłoby to jej działalności,użytkownicy mogliby odwrócić się od niej, nie mając nic nowegodo oglądania.

Can you smell fear? We’re talking #cybersecurity at our perfume launch event today at @BobBobRicard #ThreatdeToilette pic.twitter.com/hHuUkNdAOF

— KasperskyUK (@kasperskyuk) 9 marca 2017Dlatego właśnie we współpracyz Kaspersky Lab uruchamia nową serię zapachów, oczywiście pourfemme i pour homme.Wspomniany David Emm uważa, że kobiety i mężczyźni, którzy będąnosić zapach Threat de Toilette, rozumieją zagrożenia kryjące sięw sieci i umieją się przed nimi zabezpieczyć. Stach tozaś coś, co wykracza już poza fizyczny świat, jest dookoła nas wnaszych połączonych życiach – więc musimy być pewni, żejesteśmy stale chronieni –dodał.

.@Scarlett_London discusses the perils of being hacked and the importance of cybersecurity in the blogging community #ThreatdeToilette pic.twitter.com/tqVIZo7xm9

— KasperskyUK (@kasperskyuk) 9 marca 2017W linii debiutują zapachy o takinteresujących nazwach jak Ransom („reassuringly expensive” –„uspokajająco kosztowne”), Mal-wear („the wicked way to piercethe heart” – „niegodziwa droga do serca”), Social Enginoir(„Lure them in” – „zwab ich”) czy wreszcie Phish („Cathcyour deepest love” – „schwytaj prawdziwą miłość”).Wszystko oczywiście nawiązuje do typowych problemów współczesnegocyberbezpieczeństwa, ransomware, malware, inżynierii społecznej iphishingu.

Reakcje na Twitterze są wyraźniepozytywne, przynajmniej wśród ludzi związanych ze światem mody.Co na to ludzie od cyberbezpieczeństwa? No cóż, nikt chyba niechciałby podpaść pięknej blogerce modowej…

Programy

Zobacz więcej
Źródło artykułu:www.dobreprogramy.pl
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (19)