Kilka miesięcy temu pisaliśmy o uruchomieniu przez firmę Microsoft oraz organizację Feeding America kampanii, której celem jest dożywianie głodnych dzieci zamieszkujących Amerykę. Microsoft zdecydował się przedłużyć czas trwania kampanii oraz wypłacać dodatkowe sumy pieniędzy w pewnych okolicznościach.
Przypomnijmy, że w ramach wspomnianego programu Microsoft sponsoruje 8 posiłków za każde pobranie programu Internet Explorer 8 ze specjalnej witryny o nazwie Browser for the Better. Czas trwania kampanii zaplanowano na dwa miesiące - od 8 czerwca do 8 sierpnia 2009 roku, jednak termin ten został wydłużony do 30 września. Dodatkowo Microsoft zdecydował się podwajać darowiznę, gdy użytkownik dokona aktualizacji do programu Internet Explorer 8 z Internet Explorera w wersji 6. Oznacza to, że na konto organizacji Feeding America w takim przypadku zostanie przekazana kwota pozwalająca ufundować 16 posiłków.
Mimo przedłużenia czasu trwania kampanii, Microsoft nie zwiększył jednak jej budżetu - wciąż wynosi on milion dolarów.