Demonstracja w obronie hubów

28.05.2007 11:53, Autor: Kamil Cybulski (Cebula), Kategoria: News
NewsImage

Jeszcze w ubiegłym tygodniu otrzymaliśmy informacje od osób związanych z administracją sieciami w Miasteczku Studenckim Krakowskiej AGH, że podjęto decyzję o zamknięciu hubów DC z obawy przed działaniami policji, które miały miejsce w Koszaliniei Poznaniu.

Jak informuje serwis Krakownews.pl, zamknięcie lokalnych sieci i zablokowanie możliwości wymiany plików przez studentów doprowadziło do studenckiej demonstracji. W nocy z czwartku na piątek studenci postanowili głośną akcją zamanifestować swoje niezadowolenie. Setki osób uderzały w wystawione przez okno garnki. Słychać było głośną muzykę, a w oknach wielu akademikowych pokoi mrugały światła. Po zakończeniu tej akcji, studenci zgromadzili się na głównym dziedzińcu miasteczka studenckiego, gdzie usłyszeć można było okrzyki niezadowolenia i wezwanie do marszu na krakowski rynek.

Studenci spod domu studenckiego "Kapitol" ruszyli ulicą Reymonta, gdzie jedna z jezdni została zablokowana. Słychać było gwizdy, trąbienie i głośne okrzyki: "Chcemy DC-ka", "Precz z policją", "Tak się bawi AGH". Nie zabrakło również wulgarnych okrzyków skierowanych w stronę policji.

Więcej informacji na temat tego wydarzenia znaleźć można w serwisie Krakownews.pl.

Źródło: Krakownews.pl
r   e   k   l   a   m   a

Komentarze (66)  

Avatar
Kobziarz (niezalogowany) | 28.05.2007 11:55#1

Magistry, solo naszej ziemi do boju! ;)

Avatar
Holyboy (niezalogowany) | 28.05.2007 12:05#2

smutne to troche - pod DC plakali glosniej niz po JP2...

Avatar
roz. (niezalogowany) | 28.05.2007 12:21#3

Wywalic z uczelni za naganne zachowanie. proste i skuteczne.

Avatar
człowiek (niezalogowany) | 28.05.2007 12:22#4

Jestem (jeszcze) studentem Politechniki Wrocławskiej. U nas też już DC nie działa. Niby jest to kopalnia piractwa, ale na litość boską, za co ja płacę 90zł na semestr za korzystanie z internetu, skoro nie mogę korzystać ze wszystkich jego dobrodziejstw??? Ściągnę sobie mp3, raz na jakiś czas filmik obejrzę i wywalę z hdd, nie nagrywam i nie sprzedaję, nie czerpię z tego korzyści majątkowych, więc... Eh, szkoda gadać, idę się uczyć...

Avatar
Student (niezalogowany) | 28.05.2007 12:23#5

@Holyboy

Czy ty to powaznie napisałeś? Po JP2 to byla ogólnopolska PSYCHOZA, a 90% tych ludzi co tak wyli nawet nie potrafiło odpowiedzieć co takiego wyjątkowego wniósł Papież, by go zwać Wielkim.

Ale na temat -> Bardzo dobrze ze studenci protestują, moze w końcu nasze władze zrozumią ze jest delikatna roznica miedzy przestrzeganiem prawa a barbarzyństwe.

Avatar
Vito (niezalogowany) | 28.05.2007 12:40#6

Szkoda, że jeszcze nie krzyczęli: Zawsze i wszędzie policja *** będzie:) A może i krzyczeli:) Tak czy inaczej dobrze zrobili z ta demonstracją, bo to juz powoli robi się państwo, w którym trzeba życ pod dyktando rządu i policji, jest coraz mniej wolności i prywatności, jeszcze troche i bedziemy mieć tutaj druga Koreę Północną, albo Kubę. Kurde trzeba stad uciekać puki jeszcze jesteśmy w tej Unii i granic nie pozamykali.

Avatar
[DS5]Henk2 (niezalogowany) | 28.05.2007 12:40#7

Ja tam w pełni korzystałem z dobrodziejstw HUBa. A sytuacja moim zdaniem jest chora, jak polskie prawo. Studentom zablokowano możliwość wymiany plików, często tych potrzebnych w nauce, bo policja mogłaby wpaść na miasteczko i zrobić spektakularną akcję zamknięcia HUBa. Opinia publiczna zostałaby urzeczona sprawnością organów ścigania. Brawo. My mieszkańcy miasteczka zostalibyśmy okrzyknięci złoczyńcami, a sprawiedliwości nie stało by się za dość, bo jakoś nikt nie rozmawia na temat choćby krakowskiej sieci osiedlowej, czy luczi ze zmniennym IP, którzy mogą bezkarnie wymianiać pliki... No ale coż - niczyja wina, że policja czasem musi podnieść sobie skuteczność zamykając sieci wymiany danych, czy łapiąc rowerzystów jadących bez światła, podczas gdy po ulicy chodzą mordercy i gwałciciele. Pozdrawiam wszystkich współmieszkańców miasteczka ;]

Avatar
bartmarian (niezalogowany) | 28.05.2007 12:44#8

@Holyboy skoro ludzie za czymś bardziej placzą,znaczy że im bardziej zależy to raz a dwa to JP2 sympatyczny staruszek - zrobił wiele dobrego ale to nie znaczy ze należy zapomnieć ile zlego, teraz mamy katolickie w cudzyslowiu państwo z jakimś tam rydzykiem którego boi się prezydent - żenada. Trzy nie każdy jest wierzący, dla mnie duchowni to w przeważającej mierze zyciowe nieudaczniki, cwaniaczki i cyniki ale są szlachetne wyjątki.

Avatar
MDW (niezalogowany) | 28.05.2007 12:45#9

@Holyboy: Może dla nich JP2 nie jest autorytetem. Nie można kogokolwiek zmuszać do czczenia czegokolwiek/kogokolwiek. Ja też mam swoje autorytety. I co, mam mieć pretensje do ludzi, który pracują w dniu śmierci czy urodzin tego kto jest dla mnie niewątpliwie większym autorytetem niż JP2? Każdy ma swoje priorytety, wierzy w co chce. Nie wszyscy to rozumieją. Nasza obecna władza też nie. Ale zrozumie... Tylko, że wtedy nie będzie już władzą. :)

Avatar
K.I.N.G. (niezalogowany) | 28.05.2007 12:47#10

Spoko, spoko DC wróci, ja to wiem :D Jak student chce to ma :P

Avatar
Grzegorz® (niezalogowany) | 28.05.2007 12:55#11

@człowiek

[za co ja płacę 90zł na semestr za korzystanie z internetu, skoro nie mogę korzystać ze wszystkich jego dobrodziejstw???]

A może płacisz za dostęp do internetu? Zaiste trudno na to wpaść.

Swoją drogą cena jest niska: 90 zł podzielone przez 9 daje 10 zł miesięcznie – a w tej cenie chciałbyś mieć jeszcze najnowsze filmy, muzykę i programy. Ciekawe jak będziesz szukał swojej pierwszej pracy to czy zgodzisz się na równie niską płacę za nią?

A gdyby ktoś skopiował (pod Twoją nieobecność) Twoją nieobronioną jeszcze pracę magisterską i obronił jako własną? Domagałbyś się ścigania czy nie?

;-)

Avatar
K (niezalogowany) | 28.05.2007 12:58#12

@człowiek
dokładnie. ja też cierpię z powodu wyłączenia huba... bo w końcu płacimy jak powiedziałeś: za internet chyba, a nie za strony internetowe ! :) jak tak dalej pójdzie to nikt nie będzie chciał na miasteczku mieszkać, bo w sumie ten necik 10mb/s po DC++ to była jedna z niewielu atrakcji na 'tekach'...

Avatar
zaoczny (niezalogowany) | 28.05.2007 13:01#13

Chłopaki, wstyd mi za was. Bawicie się jak na stadionach. "Tak się bawi AGH"

Avatar
Quest_25 (niezalogowany) | 28.05.2007 13:30#14

Nie rozumiem... poco zamykanie hubow stron z napisami... to choore to odciecie "reki" Rozumiem gosc sciaga namierzam go i do paki za to, tak ma byc. Czy zlodziej ktory kradnie rzeczy materialne (np telewizor) pozbawiony jest narzedzia przestepstwa czyli rąk ? nie... rece zostaja a on idzie do paki tak samo tu hub dc to nei tylko piractwo wymienia sie mase legalnych plikow. Wiec takie dzialania sa poprostu glupie. Wezmy inny przyklad... czy jesli ktos przerzuca kokaine tirem... czy zamykamy przewoz tirami ? NIE ... wiec czemu tu ma byc inaczej ?????

Avatar
im9ulse (niezalogowany) | 28.05.2007 13:37#15

Grzegorz -> jak ty policzyles ze semestr wyszedl ci 9 misiecy :) chyba jeszcze na studiach nie byles...a co do akcji policji to po raz kolejny wzieli sie za bardzo GROZNYCH przestepcow ,wlasciwie unieruchomili cala szajke ;) ŻENUA jak tak dalej pojdzie to pod koniec rzadow Kaczorow w Polsce bedzie Internetowa Prohibicja ;>

Avatar
Tomek (niezalogowany) | 28.05.2007 13:38#16

@Grzegorz®
[A gdyby ktoś skopiował (pod Twoją nieobecność) Twoją nieobronioną jeszcze pracę magisterską i obronił jako własną? Domagałbyś się ścigania czy nie?]

Ale On raczej nie ściągał nieskończonych filmów, mp3, programów tylko już udostępnione. Do nikogo się nie włamywał i niczego nie kradł.

Avatar
Ludvick (niezalogowany) | 28.05.2007 13:38#17

@Grzegorz
swieta racja! znow wyskakuje polityka Kalego - jak Kali ukrasc krowa to dobrze, ale jak Kalemu ukrasc to zle...

@K
co za idiotycznee podejscie do swiata? zabraali mi mozliwosc okradania innych wiec wyprowadze sie z miasteczka studenckiego (niczym dziecko lat 3-4)... tak moj drogi w tym kraju prawo zabrania okradania innych! obowiazuja tez przepisy prawa autorskiego! jesli studiujessz prawo (a mam nadzieje, ze nie), bbyc moze w przyszlosci uda Ci sie przeforsowac pomysl legalizacji zlodziejstwa w zakresie tworczosci intelektualnej...
"(...) płacimy jak powiedziałeś: za internet chyba, a nie za strony internetowe (...)" - tak za internet, a nie za mozliwosc okradania innych...

Avatar
Marcin (niezalogowany) | 28.05.2007 13:39#18

Historia kołem się toczy, a to trochę przypomina początki zdarzeń z lat 70/80. O ironio, ludzie którzy kiedyś walczyli o wolność teraz sami ją chcą ograniczać!
Władzo! Cenzurą jeszcze nikt nic nie osiągnął, a ogłupiać społeczeństwo można do czasu. Bunt będzie się nasilał, aż w końcu coś pęknie.
Są ważniejsze problemy jak psychoza wśród internetowców, a Ci którzy tak bardzo popierają działania policji niech dokładnie sprawdzą swoje komputery, CD, DVD i inne, bo na każdego można coś nielegalnego znaleźć!

Avatar
Civril 'at'irc 'dot'pl (niezalogowany) | 28.05.2007 13:39#19

tak się bawi AGH :)
i dobrze, prawie jak w Toruniu ;)

Avatar
Wolnosciowiec (niezalogowany) | 28.05.2007 13:42#20

to jest kwiat polskiej ziemi:)

Avatar
statom (niezalogowany) | 28.05.2007 13:45#21

To sa studenci ? Przeciez oni nawet nie potrafia czytac.
Policja dostala zlecenie to wparowala, a nie ze takie miala widzimisie.
Niech sie czepia dystrybutorowa filmowych.

Avatar
Ludvick (niezalogowany) | 28.05.2007 13:51#22

@Tomek
"@Grzegorz®
[A gdyby ktoś skopiował (pod Twoją nieobecność) Twoją nieobronioną jeszcze pracę magisterską i obronił jako własną? Domagałbyś się ścigania czy nie?]

Ale On raczej nie ściągał nieskończonych filmów, mp3, programów tylko już udostępnione. Do nikogo się nie włamywał i niczego nie kradł."

slyszales kiedys o czyms takim jak paserstwo? wedlug Twojej teorii jesli kupie kradziony samochod (przy peelnej wiedzy zee jest kradziony, czyli w tzw. zlej wierze) to nic mi nie grozi, bo woz byl juz udostepniony i nikogo nie okradalem...

Avatar
Wolnosciowiec (niezalogowany) | 28.05.2007 13:52#23

#Grzegorz® | IPHASH : ZT-YU-F0-92 | 28.05.2007, 12:55

[Swoją drogą cena jest niska: 90 zł podzielone przez 9 daje 10 zł miesięcznie – a w tej cenie chciałbyś mieć jeszcze najnowsze filmy, muzykę i programy. Ciekawe jak będziesz szukał swojej pierwszej pracy to czy zgodzisz się na równie niską płacę za nią?]

zeby powiazac ze soba te dwie sprawy trzeba byc ekonomicznym dyletantem:)

Avatar
beh (niezalogowany) | 28.05.2007 13:53#24

Brałem w tym udział, z wyjątkiem kilku pijanych buraków robiących bydło było bardzo spokojnie.

Ta głośna muzyka, o której wspominano to janosik - można spokojnie rzecz, że przez lata hymn miasteczka :)

DC było szybkim i łątwym sposobem na wymianę danych: laborki, projetky, zdjęcia, itp.... a teraz dupa... ;/

Avatar
gosc (niezalogowany) | 28.05.2007 14:06#25

a nie moze kazdy u siebie postawic ftpa i zrobic wyszukiwarki lokalnej? chyba portu ftp'a nie zablokuja :)

Avatar
[DS05]Henk2 (niezalogowany) | 28.05.2007 14:10#26

ciekawi mnie ilu z tych zwolenników likwidacji ma legalne oprogramowanie i ogląda filmy w kinie, i słucha muzyki z płyt CD...

Avatar
Maksiu2005 (niezalogowany) | 28.05.2007 14:13#27

Popieram ich

Avatar
Tomek (niezalogowany) | 28.05.2007 14:18#28

"@Ludvick
@Tomek
"@Grzegorz®
[A gdyby ktoś skopiował (pod Twoją nieobecność) Twoją nieobronioną jeszcze pracę magisterską i obronił jako własną? Domagałbyś się ścigania czy nie?]

Ale On raczej nie ściągał nieskończonych filmów, mp3, programów tylko już udostępnione. Do nikogo się nie włamywał i niczego nie kradł."

slyszales kiedys o czyms takim jak paserstwo? wedlug Twojej teorii jesli kupie kradziony samochod (przy peelnej wiedzy zee jest kradziony, czyli w tzw. zlej wierze) to nic mi nie grozi, bo woz byl juz udostepniony i nikogo nie okradalem..."

Prace magisterską pisze sie dla siebie nie przeznaczając ją na sprzedaż. Programy, filmy tworzone są ( nie wszystkie) w celu osiągnięcia korzyści finansowych. Ściągając np. film nie sprzedaje się go jako swój. Nie można zatem porównywać tych dwóch "rzeczy".

Avatar
Holyboy (niezalogowany) | 28.05.2007 14:22#29

no coż - zapomnialem dodać, że akcje z krzyżami to studenciaki zrobili dla JP2 jak i dla DC... i to jest wlasnie smutne. Cenic tak samo Jana Pawla II jak kradniecie filmow i mp3 ?? Mozna gdybac kto dla kogo jest autorytetem, to jest juz intelektualne dno...

Nie mydlmy tez sobie oczu tymi laborkami czy innymi rzeczami do nauki - bo to zadkosc.

A tu jeszcze jakis 'czlowiek' pisze ze placi 90 zl za semestr - ojej... Mi 10 lat temu to miesiecznie rachunki przychodzily po 300zl za modem i mowilo sie trudno. Placisz tak marne pieniądze, ze wstydzilbys sie wogole narzekac. Nie zalam sie po studiach - jak za dostep do sieci trzeba bedzie placic 50-100 miesiecznie.

Po za tym DC w sieciach akademickich to usluga intranetowa, a nie internetowa - czyli dodawana gratis do 'Internetu'.

Avatar
K (niezalogowany) | 28.05.2007 14:46#30

@Ludvick
co ty człeniu z tym okradaniem? jakbym chciał tak 'okradać' to przecież mogę się podłączyć do tysięcy innych hubów i nie marudzić.... powiedz mi człowieczku w jaki sposób wiążesz nick "K" z "okradanie" ? była jakaś mowa z mojej strony o okradaniu? wspomniałem coś o okradaniu? raczej nie. wspomniałem o necie 10mb/s (a może i szybciej, ale taką mam sieciówkę) - wyobraź sobie teraz że wolę ciągnąć gigabajty przez DC 10mb/s niż przez ftp czy http 1mb/s góra (np. takiego ubuntu 700mb, albo jakas wersje dvd 4gb, algo jakiegoś office 2007 enterprise trial 500mb, albo demko gry....masz jakieś dziwne przekonanie chyba, że wszystko >100mb to koniecznie film (ukradziony!) albo gra (też ukradziona!) albo może windows (z ukradzionym kluczem!!!) think twice czy jakoś tak :) )

Avatar
Grzegorz® (niezalogowany) | 28.05.2007 15:13#31

@im9ulse

[Grzegorz -> jak ty policzyles ze semestr wyszedl ci 9 misiecy :) chyba jeszcze na studiach nie byles...]

Cóż. Nobody's perfect. Przyznaję: nie przeczytałem dokładnie. Co nie zmienia faktu, że i tak jest to tanio. BTW: nie masz się czego czepiać? ;-)

A o moje studia się nie martw bo skończyłem je kiedy o p2p nikt jeszcze nie słyszał. I jakoś dało się je skończyć bez udostępniania laborek (a raczej „laborek” ;-) na DC++.

--------------------------

@Tomek

[Ale On raczej nie ściągał nieskończonych filmów, mp3, programów tylko już udostępnione. Do nikogo się nie włamywał i niczego nie kradł.]

A gdzie napisałem, że nieskończoną? Napisałem „nieobronioną” o to chyba różnica. Nie napisałem też nic o włamaniu czy o kradzieży. Napisałem tylko o niewinnym skopiowaniu ;-) Przecież to nic złego? ;-)

[Prace magisterską pisze sie dla siebie nie przeznaczając ją na sprzedaż. Programy, filmy tworzone są ( nie wszystkie) w celu osiągnięcia korzyści finansowych. Ściągając np. film nie sprzedaje się go jako swój. Nie można zatem porównywać tych dwóch "rzeczy".]

Ależ oczywiście, że można. Obie te rzeczy to „własność intelektualna”. Publikacje naukowe też nie są na sprzedaż a mimo to naukowcy nie powinni „podkradać” sobie treści w nich zawartych – co jest zresztą ścigane.

--------------------------

@Wolnosciowiec

Twoje banialuki znam już na pamięć i niewiele mnie one interesują.

Po drugie: zmień styl wypowiedzi bo jest naprawdę fatalny i świadczy tylko o Tobie.

;-)

Avatar
Logik (niezalogowany) | 28.05.2007 15:28#32

O czym wogóle jest ta dyskusja ,jesli powszechnie
wiadomo jest że ściąganie jest jak najbardziej zgodne z Polskim prawem.
Udostepnianie pod przymusem ,a z taka sytuacją mamy w sieci P2P jest do obrony nawet przez takich
adwokatów jak Grzeorz nie wspominając o Ludvicku
do rondla.

Avatar
Krzysztof (niezalogowany) | 28.05.2007 15:30#33

@Student
Z takimi wypowiedziami to ty jesteś barbarzyńcą.
Brak ci ogłady i szacunku dla drugiegi człowieka.

Avatar
Grzegorz® (niezalogowany) | 28.05.2007 15:48#34

@Logik

[ściąganie jest jak najbardziej zgodne z Polskim prawem.]

Programów to nie dotyczy. Tych nie wolno nawet ściągać. Filmy i muzykę można pod warunkiem nieudostępniania (przynajmniej według prawa).

Avatar
SBKch (niezalogowany) | 28.05.2007 15:50#35

A to akademiki agh - DC rip:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/c5e6eef91201eced.html

Avatar
Maciuś z klanu (niezalogowany) | 28.05.2007 16:27#36

Holyboy | IPHASH : VW-ML-K0-2L | 28.05.2007, 12:05
Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.8.1.3) Gecko/20070309 Firefox/2.0.0.3
smutne to troche - pod DC plakali glosniej niz po JP2...

^^^ nie dla kazdego JP 2 jest wielkim człowiekiem, wiec nie rozumiem tu twojego oburzenia że po Nim nie plakali. Wiem że możesz sie czuć rozgoryczony przez to ze żałoba w Pl. trwała tylko dwa dni czy tam trzy ale nie udawaj wielkiego zdziwienia tym że ktoś ma inny system wartości niż ty.

Avatar
docentmarian (niezalogowany) | 28.05.2007 17:57#37

wiecie, to jest jednak pewne uproszczeni:

zamykanie hubow itd = wina PIS/wladzy
to raczej nie jest wina PIS/wladzy bo policja robi to na podstawie jakiegos prawa, ktore nie zostalo ustanowione za tej kadencji sejmu. wiec moze nim ktos pewnie, ze zamykaja huby kaczory i chce sie wyprowadzi, niech pomysli chwile logicznie...

policja zamknela napisy.org = zla policja
policja nie jest idealna, a w zasdzie to leniwi ***** (w wiekszosci), ale ona wykonuje jakies tam przepisy prawa. jesli by sie chcialo jakos odgryzc za te dzialania to moze lepiej wyzyc sie na stronach dystrybutorow czy uprzykrzyc zycie ZAIKSowi czy FOTA?...

Avatar
n1et0p3r3k (niezalogowany) | 28.05.2007 17:57#38

"otrzymaliśmy informacje od osób związanych z administracją sieciami w Miasteczku Studenckim Krakowskiej AGH, że podjęto decyzję o zamknięciu hubów DC z obawy przed działaniami policji"

Skoro podjęli taką decyzję, to znaczy, że coś tam musiało "nieładnie pachnieć"... ;))) Żałosne jest zasłanianie kradzieży nauką... :))) Władze uczelni wyłączyli DC - byli świadomi nielegalnego wykorzystywania tego dobrodziejstwa... Nie do końca rozumiem reakcje "studentów"... Przecież każdy znakomicie zdaje sobie sprawę z tego w jaki sposób DC było wykorzystywane - jaki sens ma ta obłuda...?

Nie tak ciężko wyciągnąć wnioski, że Policja mogłaby skierować swoje działania w indywidualne osoby - tylko wtedy musiałaby aresztować duuuużo osób, czyż nie? Atak w napisy.org, DC, to najlepsze rozwiązanie - zarówno dla studentów, jak i Policji... To oczywiste, że Policja musi interweniować...

Avatar
Holyboy (niezalogowany) | 28.05.2007 17:58#39

@Maciuś z klanu
przeczytaj drugi moj komentarz, plakali w ten sam sposob po Nim i pod dc... tylko ze po dc glosniej

Avatar
kasuas (niezalogowany) | 28.05.2007 19:21#40

Nekrolog po DC:

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/53f75f9b58695116.html

Avatar
[DS05]Henk2 (niezalogowany) | 28.05.2007 19:38#41

@ SBKch

to jest akurat fotomontaż i to cieńki ;p

Avatar
maciuś z klanu (niezalogowany) | 28.05.2007 19:42#42

Holyboy | IPHASH : WQ-K6-9S-HW | 28.05.2007, 17:58
Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.8.1.3) Gecko/20070309 Firefox/2.0.0.3
@Maciuś z klanu
przeczytaj drugi moj komentarz, plakali w ten sam sposob po Nim i pod dc... tylko ze po dc glosniej


^^^ a nie pomyślałeś że te krzyze to nie krzyze tylko ++ ( plusy ) jak DC ++, po za tym dziwnie by to wygladało gdyby wtedy przy śmierci papierza oprócz znaku ze świateł hałasowali waląc łyżkami w garnki, krzycząc przez okno, i puszczając głosno muzykę ( o wyzywaniu policjantów podczas pochodu nie wspominając ) a protest przeciwko zamknięciu DC ++ ( plus plus a nie krzyz, krzyz ( to dla ciebie bo widze ze jesteś niekumaty )) uczcili światłami i ciszą. Aha, i tak swoją drogą to powiedz mi czemu to 99 % katolików które tak płakało za Papiezem np wczraj w centrum katowic mijało chłopczyka który miał 10-12 lat i żebrał o jedzenie? i popatrz, któś taki jak ja który nie płakał po JP 2 kupił mu jedzenie a nie te ok. 1000 osób które go mijało w przeciagu 10 minut jak tam stałem. Nie lubie hipokryzji i zakłamania a poruszyłeś bardzo drażniący dla mnie temat dwulicowości.

Avatar
xendo (niezalogowany) | 28.05.2007 21:36#43

Po pierwsze: ja bym zabardzo nie porównywał śmierci JPII do zamknięcie Huba DC, gdyż jest to naprawde nie namiejscu zupełnie jak ten fotomontaż z oknami akademika (przerobione zdjecie właśnie z czasu gdy umierał papież).

Po drugie: studenci to niewątpliwie przyszłość naszego kraju, szczególnie ci z tak dobrej uczelni jak AGH. Moim zdaniem w przyszłości nasz naród powinien być:
muzykalny, oczytany (DC to również e-booki), lubiący i znający dobre kino,a przedewszystkim dobry w tym co robi (inżynier nie znający mat-laba, auto-cada itd to chyba cegły może układać)

Z przyczyn finansowych kino czy teatr, czy oryginalne płyty z czy programami muzyką dla wiekszości studentów mogą być jedynie (!) urozmaiceniem.

Może więc zamiast nasyłać na studentów policję, ktoś zaczął by szukać innego rozwiązania tego naprawde istotnego problemu.

Avatar
licho (niezalogowany) | 28.05.2007 21:46#44

Fajnie studenci się zebrali, ruszyli solidarnie. Jak pamiętam, studenci umieli protestować przeciwko złym prawom i w tym przypadku można na nich liczyć. Brawo. Tylko czemu tu jest napisane, że wulgaryzmy krzyczeli? :/ Nie rozumiem, zniżenie kultury prawie-co-magistrów do kiboli? Dobrze, że nic nie niszczyli, przynajmniej tu nie piszą o tym.
A co do laborek, wątpię, że dc był od tego, może marginalnie (sam wiem do czego używałem). Zawsze zostaje ftp i email, by rozprowadzić ćwiczenia (i nie tylko) - tylko to mniej wygodne. Wirze, że studenci umieją kombinować i protestować :) chyba się to nie zmieniło? choć może poziom kultury strasznie spadł :/
Pozdrawiam

Avatar
artek (niezalogowany) | 28.05.2007 22:00#45

za długo w Polsce były przymykane oczy na ludzi co ściągają , filmy , muzyke itp. i się po prostu ludzie przyzwyczaili. A kiedy wszystko zaczyna wracać do normalności ( to co na świecie od lat się robiło (ściganiem tych co pobierają żeczy nie legalne )) to ludzią to przezkadza i zaczynają biadolić że ograniczają dostęp do internetu i swowody obywatelskie .
Jak niestać kogoś to niech se da Linux,a .

a co do biadolenia z tymi napisami.
to jak czasami zauważyłem to napisy pojawiały (do niekturych filmów ) się też do kinówek, i filmów które były dużo przed premierą w polsce
. więc chcąc przetłumaczyć film to musieli go najpierw pobrać z internetu (co jest przestębstwem)- bo nie wieżę że mieli dostęp do wytwórni z filmami co im dawały filmy do tłumaczenia ).
Uwieżę w to że tłumaczyli filmy które były w polsce na rynku legalnie dostępne) ,

Ci demonstranci ( studentów ) to jest banda piratów , którym przykręciło się kurek i teraz biadolą że nie mogą dalej kraść .

Avatar
student PB (niezalogowany) | 28.05.2007 22:05#46

Wczoraj i nas to spotkało - wyłączenie huba, boli, będzie trzeba szukać pomocy do sprawozdań gdzie indziej (nie zawsze wikipedia coś pomaga), fotek kumplowi też nie pokaże bez płyty, mp3, pendriva lub innego nośnika, filmiki z akademika muszą czekać na jakąś imprezę, żeby każdy mógł je zobaczyć, pomoce naukowe - lepiej nie wspominać. Czyli krótko mówiąc mam chodzić po pokojach i pukać do drzwi z pustym cdkiem w ręce?? Trochę normalności w tym kraju proszę... pozdro z politechniki białostockiej, jesteśmy z Wami

Avatar
DS 'Danuśka (niezalogowany) | 28.05.2007 22:50#47

Dobrze, że to nie był nasz akademik. Huba zlikwidowałem, szkoda dysków.

Avatar
K (niezalogowany) | 29.05.2007 9:45#48

@artek
bardzo 'ciekawie' się wypowiadasz - popieram! 'dajcie se Linux,a" !
drogie dziecko, może jak się trochę podciągniesz w nauce (bo widzę, że polskiego to się na pewno nie uczysz), to może jeszcze trafisz kiedyś na jakąś dobrą polibudę, gdzie windows'a dostaniesz za darmo. (a póki co to tatuś musi pakować pieniądze w vistę, co by dziecko pograć na czym miało...)

Avatar
Wolnosciowiec (niezalogowany) | 29.05.2007 9:47#49

#Grzegorz® | IPHASH : ZT-YU-F0-92 | 28.05.2007, 15:48

[Twoje banialuki znam już na pamięć i niewiele mnie one interesują.

Po drugie: zmień styl wypowiedzi bo jest naprawdę fatalny i świadczy tylko o Tobie.]

sprobuj dowiesc ekonomiczny dyletanciku, ze to co napisales jest prawda, ma choc minimalny ekonomiczny zwiazek, a nie rzucasz sie jak mlody kogut na podworku, jezeli tego nie zrobisz, po raz kolejny udowdnisz, ze Twoje slowa nie maja zadnej racji bytu.

przypominam:

[Swoją drogą cena jest niska: 90 zł podzielone przez 9 daje 10 zł miesięcznie – a w tej cenie chciałbyś mieć jeszcze najnowsze filmy, muzykę i programy. Ciekawe jak będziesz szukał swojej pierwszej pracy to czy zgodzisz się na równie niską płacę za nią?]]

Avatar
artek (niezalogowany) | 29.05.2007 10:51#50

@K- co ty ... możesz wiedzieć omnie czym się zajmuję . Nie masz o mnie pojęcia. więdz się odemnie ......

A co do nalotów , to je popieram , - wreście wraca wszystko do normalności .

Avatar
Holyboy (niezalogowany) | 29.05.2007 12:18#51

@Macius z klanu
Fakt faktem być może to były plusy, ale sposób żałoby ten sam, a to ze dorzucili do tego 'janosika' to nic dziwnego - 'dzień jak co dzień'. Skoro tamta żałoba (to po JP2) była traktowana jako coś wyjątkowego, to pożegnanie w ten sam sposób dc było co najmniej nietaktowne.

A co do Twojego pytania - nie mam pojęcia czemu Ci ludzie nie kupili małemu jedzenia - ich powinieneś pytać.

Avatar
K (niezalogowany) | 29.05.2007 13:38#52

@artek
teraz zastosuj to co napisałeś w drugą stronę...

Avatar
macius z klanu (niezalogowany) | 29.05.2007 14:50#53

Holyboy
^^^ tłumaczę ci przeciez, ze nie dla wszystkich tamta zaloba to byla jakas wielka wazna chwila. to ze media wywolaly jakas psychoze, a ciemny narod temu ulegl, tez nie zmienia faktu ze jezeli grupa ludzi ulozyla sobie krzyze ze swiatel z inicjatywy kilku osób pewnie to tez jest dla ich jakis wazny moment. ty akurat nalezysz do tych ludzi ktorym nie wystarczy gadac non stop o papiezu, trzeba jeszzce robic szum na internecie z tego powodu i dla ciebie byla to nie wiem jaka wielka akcja i pewnie myslisz ze wszyscy jeszcze zanosili sie placzem i modlitwami wtedy, ale dla kogos kto ma inne spojrzenie byl to TYLKO mały symbol. a pytanie o dzieciaka było retoryczne: czemu twoim zdaniem skoro ludzie tak bardzo wielbia papieza i sa takimi gorliwymi katolikami tak sie zachowują? no czemu? dla mnie ta cala zaloba to byl jeden wielki pic na wode podgrzewany naszymi kochanymi koscielnymi mediami i koscieną wladzą. wiec nie rob z tego czegos świetego i nie burz sie za bardzo.

Avatar
Grzegorz® (niezalogowany) | 29.05.2007 14:53#54

@Wolnosciowiec

[Twoje slowa nie maja zadnej racji bytu.]

Ciesz się, że Twoje komentarze wciąż mają tu rację bytu:

[ekonomiczny dyletanciku]

[rzucasz sie jak mlody kogut na podworku]


Przypominam:

http://dobreprogramy.pl/index.php?dz=13&a=134#komentarz

Wolnosciowiec | IPHASH : 8F-GU-VZ-XP | 21.03.2007, 01:00

[Ten artykul to dla czlowieka jasno myslacego jest jakims belkotem, nie oczekujmy odpowiedzi, dlaczego?, bo przeciez wiadomo kto komu rowa czysci z czysta przyjemnoscia, zal mi ich, bo sa takimi malymi sku... ktorym reki nie podaje z zasady:)]

* jakimś bełkotem
* rowa czysci z czysta przyjemnoscia
* sa takimi malymi sku...

Sądzisz, że takie komentarze mają rację bytu?

Avatar
xxxxxxx (niezalogowany) | 29.05.2007 15:12#55

na DC pelno materialów edukacyjnych mozna znalezc, sprawek,opracować,skryptów i według mnie najlepsze to jest medium do wymiany takimi rzeczami. Słusznie zademonstrowali, jakbym mogl tez bym z mila checia uczestniczyl w takim pochodzie

Avatar
Wolnosciowiec (niezalogowany) | 29.05.2007 16:40#56

#Grzegorz® | IPHASH : TH-HO-WU-92 | 29.05.2007, 14:53

alez ja sie Ciebie dyletanciku nie pytam o wyrazistosc i kwiecistosc mojej wymownosci, tylko o to jak zamierzasz dowiesc tego co napisales powyzej:), bo nie po raz pierwszy zwracam Ci uwage, ze masz problemy z mysleniem przyczynowo skutkowym co owocuje brakiem elementarnej logiki w Twoich wypowiedziach. Doczekam sie w koncu odpowiedzi, czy poszczypiemy sie tu i owdzie hehe:), jak za dawnych dobrych komentarzy;)

Avatar
Holyboy (niezalogowany) | 30.05.2007 3:41#57

@Macius z klanu
Chyba trapi Cię jakiś uraz do katolików i masz sie za lepszego od nich... ale to zostawię na boku - to Twoje zdanie. Napiszę jedynie, że nie wiele by zmieniło gdyby 99% z tych ludzi było ateistami - dzieciak byłby głodny tak czy inaczej.

Wracając do tematu - w zasadzie chodzi mi o pewien szacunek do wielkiego człowieka (jakim był niewątpliwie JP2) i stawianie go na równi z rzeczą tak prymitywna jak dc.
Zastanów się nad tym - dokonali tego studenci AGH, jednej z najlepszych uczelni w kraju, teoretycznie elita inteligencji. Skoro ludzie inteligentni nie rozróżniają żałoby po człowieku i po programie komputerowym (który służył im do okradania), to coś jest mocno nie tak.
Ja wiem, że żyjemy w czasach gdy wszystko da się w pewnym zakresie wyabstrahować, uprościć i dostosować... ale nie ważne czy wierzysz w Boga, czy nie, czy jesteś katolikiem czy muzułmaninem to masz tzw. godność ludzka i należną cześć. Niektórzy maja jej więcej, niektórzy mniej, to niezależnie od wielkości stawianie jej na równi z programem komputerowym uwłacza tej godności, a już razi i zasmuca gdy robią to ludzie zaliczani do inteligentnych.

Tu chodzi o kulturę i szacunek - nawet za komuny tego uczono.

Avatar
Macius z klanu (niezalogowany) | 30.05.2007 15:56#58

" Chyba trapi Cię jakiś uraz do katolików i masz sie za lepszego od nich... "

Nie wiem czemu dopowiadasz sobie jakie dziwne rzeczy? To w takim razie nie wiem czemu uwazasz sie za kogos lepszego od ludzi ktorzy katolikami nie sa. Chyba ze juz wszyscy katolicy laza i smeca caly czas o Papiezu i o tym by czynic dobro, i tak laza i marudza i smuca i nic nie robia, to w takim razie, - tak mam sie lepszego od tych hipokrytow.

" Napiszę jedynie, że nie wiele by zmieniło gdyby 99% z tych ludzi było ateistami - dzieciak byłby głodny tak czy inaczej. "

Wtedy nie byloby mojego pytania, a tak mamy w polsce kilkadziesiat mln hipokrytow, ktorzy tylko na pokaz placza po papiezu.

"Wracając do tematu - w zasadzie chodzi mi o pewien szacunek do wielkiego człowieka (jakim był niewątpliwie JP2) i stawianie go na równi z rzeczą tak prymitywna jak dc."

Wlasnie ci tlumacze ze nie dla wszystkich byl wielkim czlowiekiem, po za tym nikt gi nie postawil na rowni z jakas siecia do wymiany plikow. zastanow sie i pomysl 2 razy, bo widze ze ci to ciezko i opornie wychodzi.

" bla bla bla Skoro ludzie inteligentni nie rozróżniają żałoby po człowieku i po programie komputerowym (który służył im do okradania), to coś jest mocno nie tak. "

cos jest mocno nie tak ale z twoja glowa. Zaloba po programie? glupi jestes czy takiego udajesz? to byl protest. Odejdz troche od komputera i poczytaj sobie troche ksiazek. ups... wtedy nie bedziesz mogl sie zalicz calemu swiatu jak to papiez jest wieki i w ogole najwiekszy czlowiek na swiecie i smucic na wszystkich forach.

" zy jesteś katolikiem czy muzułmaninem to masz tzw. godność ludzka i należną cześć. Niektórzy maja jej więcej, niektórzy mniej, to niezależnie od wielkości stawianie jej na równi z programem komputerowym uwłacza tej godności, a już razi i zasmuca gdy robią to ludzie zaliczani do inteligentnych. "

nikt nikogo nie postawil na rowni z programem komputerowym. i nie wplatuj w ta rozmowe watkow religijnych bo to ze wiekszosc katolikow ( ludzi ktorzy plakali po papiezu ) to hipokryci z moej strony to byl maly przyklad, a jakbym mial z toba dyskutowac o religii to raz ze nie to miejsce, dwa ze za duzo pisania o tym ile katolicy wymordowali ludzi ( historia sie klania ) i o tym ze religia sluzy raz pieniedzom do kieszeni odpowiednich ludzi, dwa fanatyzmowi bo ciebie to napewno cieszy ze koolejny pomnik JP2 jest finansowany z pieniedzy publicznych podczas gdy wokolo bieda.

Avatar
Holyboy (niezalogowany) | 30.05.2007 20:19#59

@Macius z klanu
Ja pisze o kulturze, a Ty nadal o religii... zejdź z tego wątku proszę. A kultura to coś bardzo szerokiego, w czym się uczestniczy niezależnie od wyznania. Po za tym warto pamiętać, że Jan Paweł 2 to nie tylko papież, ale i polityk.

No dobrze, niech Ci będzie, że to był protest - tak samo zorganizowany, jak tamta żałoba. Identyczny znak w obu przypadkach został zastosowany i ten sam wydzwiek kulturowy to miało.

Tak bardzo wytykasz katolikom hipokryzje, a gdy owi katolicy zrównują symbol żałoby po człowieku i protestu przeciw zamknięciu DC to ich bronisz. Osobliwe, doprawdy - na skrzyżowaniu gdzie stoi głodny chłopiec widzisz 99% katolików, a tam gdzie protestują po programie komputerowym nie widzisz ich wcale.

Co do pierwszego akapitu to nie dopowiadam sobie, tylko przypuszczam, a to różnica. Natomiast Ty twardo stwierdzasz coś o mnie, co nie jest prawdą. Do pozostałej części Twojej wypowiedzi nie będę się odnosił, gdyż widać, że mnie bardzo prosto zaszufladkowałeś i że chyba puściły Ci nieco nerwy.

Avatar
marcin (niezalogowany) | 30.05.2007 22:07#60

Po zamknięciu DC studenci urządzili o północy "Janosika" i spontaniczny marsz protestacyjny, w którym brało udział około 1000 sudentów AGH. Łącznie trwało to z 1,5h.

Po śmierci papieża żałoba trwała wiele dni, studenci ustawiali się wzdłuż ulicy Piastowskiej ze zniczami i układali krzyże ze świateł w akademikach; to m.in. studenci AGH skrzyknęli się przez GG i SMSy i współtworzyli Biały Marsz, w którym wzięło udział ponad milion osób. Dla zainteresowanych zdjęcia, np. tu:
http://www.biuletyn.agh.edu.pl/JPII/marsz_msza_07_04_2005/marsz_msza_07_04_2005....

Plączące się po sieci zdjęcie z napisem DC i krzyżem ze świateł akademika to zwyczajny fotomontaż.

Jeśli ktoś pisze, że studenci bardziej żałowali DC niż papieża, to najwyraźniej nie brał udziału w żadnym z tych wydarzeń. Ja brałem w obydwu i dlatego wiem, co piszę. Mam nadzieję, że to zakończy tą dyskusję.

Avatar
macius z klanu (niezalogowany) | 31.05.2007 16:26#61

Holyboy
"Ja pisze o kulturze, a Ty nadal o religii... zejdź z tego wątku proszę. "

sam zaczoles wiec napisalem co tym mylsle

" A kultura to coś bardzo szerokiego, w czym się uczestniczy niezależnie od wyznania. "

nie wiem co maja wniesc do tej dyskusji takie zdania.

" Po za tym warto pamiętać, że Jan Paweł 2 to nie tylko papież, ale i polityk. "

no i?

" No dobrze, niech Ci będzie, że to był protest "

nie niec mi bedzie, bo jak nie protest to co? na razie tylko ty uwazasz ze to byla "zaloba"

" tak samo zorganizowany, jak tamta żałoba. "

jak juz ktos napisal to byl fotomontaz, ale to nie zmienia faktu ze gdyby zaswiecili w ten sposob swiatla, jedyna zmartwiona i niezadowolna osoba dalej bylbys ty, frustrat wyrzucajacy po internecie swoje smutki. ile masz lat? 15, dorosnij wreszcie i przestan sie doszukiwac wszedzie podtekstow, zachowujesz sie jak jakis fanatyk ale dziciak ktory nic nie rozumie. a to ze w tv mowili o papiezu a teraz puszczaja bonda? ojej, stawiaja bonda wyzej od papieza. ojej, to straszne. a gazety, tez pisaly o tym a teraz pisza tez o jelcynie. ojej, toz to tragedia tak bezczescic pamiec o papiezu. bo swiatla nie bylyby niczym innym jak tylko forma wyrazu.

" Tak bardzo wytykasz katolikom hipokryzje, a gdy owi katolicy zrównują symbol żałoby po człowieku i protestu przeciw zamknięciu DC to ich bronisz. "

nikt niczego nie zrownal. juz ci to pisalem, przemysl to czemu tylko ty sie tak o to bulwersujesz. i napisalem o tej hipokryzji z twojego powodu. bo wszyscy tylko potrafia latac w kolko i lamentowac jaki to papiez jest wielki nie czyniac nic zeby zyc choc troche wg zasad ktore propagowal. to czyny sa wazne a nie lazenie i smucenie jaki to wielki byl JP2. smiesza mnie takie akcje.

" Osobliwe, doprawdy - na skrzyżowaniu gdzie stoi głodny chłopiec widzisz 99% katolików, a tam gdzie protestują po programie komputerowym nie widzisz ich wcale. "

90 iles procent to statystyka. nareszcie zrozumiales ze to byl protest. i pokaz mi gdzie napisalem ze nie widze katolikow wsrod osob protestujacych.

" Co do pierwszego akapitu to nie dopowiadam sobie, tylko przypuszczam, a to różnica. "

to zle przypuszczasz.

" Natomiast Ty twardo stwierdzasz coś o mnie, co nie jest prawdą. Do pozostałej części Twojej wypowiedzi nie będę się odnosił, gdyż widać, że mnie bardzo prosto zaszufladkowałeś i że chyba puściły Ci nieco nerwy. "

to w takim razie ja tez przypuszczam. to dobrze ze nie bedziesz o tym pisal bo nie mam zamiaru dyskutowac o tym przez internet. moze jak kiedys bardziej otworzysz oczy na swiat to zrozumiesz ze wazne sa czyny a nie postawy, i zrozumiesz to ze nawet jakby te swiatla byly obecne przy protescie to nic z tego nie wynika.

Avatar
Holyboy (niezalogowany) | 01.06.2007 11:10#62

@Marcin
Dziekuję za informacje, w drugim wydarzeniu nie uczestniczyłem, wiec ten fotomontarz mnie zmylił, przez co napisałem krzywdzącą opinię. Tych których uraziłem przepraszam.

@Macius z klanu
Mam prośbę, jak już chcesz się odnosić do moich wypowiedzi, to odnoś się do całości i proszę nie komentuj zdania po zdaniu. Wiem, że to łatwiejsze, ale rozmawiajmy jak człowiek z człowiekiem - w normalnej dyskusji przyjęte jest nie przerywać czyjejś wypowiedzi.

Co do mojego wieku - być może jestem starszy od Ciebie, bo 15 lat to miałem dawno temu.

Co do statystki 90% itp... owszem statystki kłamią, ale jak Ty piszesz wszyscy lub większość to oscylujesz w przedziale 60-100%. To dużo.

Pytanie: co Ty wiesz o moich czynach i moim życiu, że masz czelność pisać o hipokryzji z 'mojego' powodu i zrównywać mnie z szeroko rozumianymi 'wszystkimi'? Nic o mnie nie wiesz, a szufladkujesz mnie do katolickich hipokrytów, tylko dlatego, że wspomniałem o JP2 i to chcąc wytknąć hipokryzję (jak się okazało niesłusznie) w używaniu symboli.
Wychodzi na to, że gdy ktokolwiek wspomni przy Twojej osobie o żałobie po papieżu, to uruchamiasz jakiś prosty skrót myślowy prowadzący do wniosku 'to jest katolicki hipokryta'. Czy tak jest? Czy aby nie nazbyt pochopnie?

Co do czynów i postaw. W zupełności się zgadzam, że liczą się te pierwsze, ale te drugie są nie mniej ważne. Bowiem z postaw, wynika gotowość do czynów. Skoro po śmierci JP2, studenci dokonali pewnego czynu uczczenia pamięci, a później dokonaliby takiego samego czynu w ramach "protestu" po DC to wg. Ciebie nie nastąpiłoby zrównanie ich znaczeń? Czym będą czyny gdy z byle powodu będą one powtarzane? Ich "czynowość" (czyli to co określamy mianem znaczenia) ulegnie degradacji i przestaną one być "czynami", a staną się "czynnością". I bynajmniej "czynność" to nie jest coś złego, pewne rzeczy mają nimi być. Ale pewne rzeczy nie. I o to mi cały czas chodzi, a że wypadło to przy okazji JP2 trudno.
Zostałem uznany katolickiego hipokrytę, ale całe szczęście nic z tego nie wynika.

Avatar
macius z klanu (niezalogowany) | 01.06.2007 14:39#63

" Mam prośbę, jak już chcesz się odnosić do moich wypowiedzi, to odnoś się do całości i proszę nie komentuj zdania po zdaniu. Wiem, że to łatwiejsze, ale rozmawiajmy jak człowiek z człowiekiem - w normalnej dyskusji przyjęte jest nie przerywać czyjejś wypowiedzi. "

chyba sobie zarujesz, ze odpowiadajac na kazde zdania ktore napisales przrywam twoja wypowiedz.

" Co do mojego wieku - być może jestem starszy od Ciebie, bo 15 lat to miałem dawno temu. "

tak ... jakies max. 5 lat temu moze miales. nie chce mi sie z toba wiecej gadac bo widze ze jestes maksymalnie uparty. przeczytaj sobie co napisalem o prasie i tv. : a to ze w tv mowili o papiezu a teraz puszczaja bonda? ojej, stawiaja bonda wyzej od papieza. ojej, to straszne. a gazety, tez pisaly o tym a teraz pisza tez o jelcynie. ojej, toz to tragedia tak bezczescic pamiec o papiezu. bo swiatla nie bylyby niczym innym jak tylko forma wyrazu.

Avatar
Pospolity człowiek (niezalogowany) | 01.06.2007 15:09#64

A czego sie spdziewacie w państwie prawa i sprawiedliwości, W końcu wszstkiemu są winni: studenci, cykliści, pederaści i Internet. Czas najwyższy z tym skończyć! W państwie policyjno-wyznaniowym takie fanaberie są nie do pomyślenia. O: aborcji, lustracji, dekomunizacji nikt nie chce słyszeć to może jakiemuś studentowi zabrać komputer przed sesją bo w końcu mamy informatyzować sądy!!!!!!!!!!!

Avatar
Dr hab XXXX (niezalogowany) | 15.02.2011 10:17#65

Organy policji widocznie nie maja co do robienia a jest jednak dużo mianowicie:
1) stać na straży i bronić ludzi poszkodowanych;
2) zwalczać przestępstwa kryminalne, przemoc domową i inne.

a nie , że studenci chcą i mają do tego prawo aby mogli się komunikować przez internet to żadne przestępstwo.
Na początku internet i jego fenomen polegał na komunikacji między państwami w wypadku wojny atomowej to były początki internetu , niedostępne dla normalnych ludzi, a teraz jest ogólnodostępnym źródłem wiedzy i tak powinno być.
To skandal co wyprawia policja.

Avatar
Dr hab XXXX (niezalogowany) | 15.02.2011 10:39#66

Oczywiście to co napisałem wyżej to się tyczy tylko korzystania ze źródeł legalnych. Podkreślam tylko i wyłącznie. Natomiast co do organów policji to niema się co dziwić przy tak ogromnych problemach co występują w Polsce , po prostu maja trudny okres, ponieważ narasta przestępczość w skali makro. Trzeba powiedzieć za czasów PRL-owskich była inna mentalność i podejście. Uważam , że było dawniej lepiej. Szacunek i poszanowanie człowieka to jest najważniejsze a teraz w czasach 2011 brakuje tego podejścia i zrozumienia wzajemnego.
Przemiany gospodarcze jak i polityczne kraju w dużej mierze na to wpłynęły. Owszem trzeba szanować mienie czy też dzieła (muzyczne , filmowe ) od tego są organy np. ZPAV, ZAIKS, czy tez zagraniczne MPAA czy RIAA.

Dodaj komentarz

Zasady publikowania komentarzy
Autor
Treść
 
Top programy
  •  
Top programy ostatnie 7 dni
  •  
Top programy ostatnie 30 dni
  •  
Skanery antywirusowe
skaner av