Dzień Świętego Patryka z Vobisem i dobrymiprogramami

07.03.2010 20:24, Autor: Redakcja, Kategoria: News
NewsImage

Z okazji Dnia Świętego Patryka sklep Vobis przygotował niespodziankę, której patronujemy. Do wygrania otwarte rachunki w dwudziestu jeden wybranych lokalach i restauracjach w całym kraju na kwoty 150 zł, a dodatkowo potencjalnie nawet możliwość uzyskania całkowitego zwrotu kosztów dokonanego zakupu.

Co należy zrobić? Wystarczy kupić w sklepie internetowym Vobis, do 15 marca włącznie, przynajmniej jeden produkt firmy Microsoft - wszystkie opatrzone będą na czas trwania akcji zieloną irlandzką koniczynką. W komentarzu do zamówienia należy wpisać hasło Święty Patryk argumentując przy tym, dlaczego chcecie bawić się razem z Vobisem. W przypadku apetytu na jeszcze większą wygraną - całkowity zwrot kosztów zakupu - wystarczy zostać fanem Vobis na Facebooku i do 21 marca wysłać fotorelację, jak bawiliście się w dniu Świętego Patryka. Kupony będzie można odebrać w salonach Vobis, razem z pamiątkowa koszulką w zielonym kolorze ufundowaną przez Vobis, Microsoft i dobreprogramy.

Dzień Świętego Patryka jest irlandzkim świętem narodowym obchodzonym 17 marca. Obchodzone jest również poza Irlandią, także w Polsce. W innych krajach święto to związane jest przede wszystkim z serwowaniem tradycyjnego, irlandzkiego "zielonego" piwa oraz pokazami irlandzkich tańców i muzyki.

r   e   k   l   a   m   a

Komentarze (111)  

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
Meszuge | 07.03.2010 21:03#1

Czy to nie na Vobis właśnie zostały niedawno nałożone dość wysokie kary pieniężne za stosowanie oszukańczych, kłamliwych reklam?

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
wojted | 07.03.2010 21:04#2

Taaa.... A w Polsce trwa Wielki Post....

Avatar
banam (niezalogowany) | 07.03.2010 21:08#3

tylko po co nam irlandzkie święto? napewno dalej jesteśmy w Polsce?

Avatar
Adamoo77 (niezalogowany) | 07.03.2010 21:10#4

"Obchodzone jest również poza Irlandią, także w Polsce."

30 lat w Polsce mieszkam i po raz pierwsze słyszę takie nowiny :| Wiem, że to popularne święto w Irlandii i np. w USA, gdzie jest dużo osób z korzeniami irlandzkimi, no ale bez przesady... za niedługo to pewnie Wisłę będziemy zabarwiać na zielono (a będzie trudno, zważywszy na ilość odpadów...)

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
tomekb (redakcja) | 07.03.2010 21:12#5

@Meszuge - dosc wysokie kary to zostaly nalozone na Erę (9 mln zl) i stad o tym newsie zrobilo sie glosno.

Vobis dostal po lapach na kwotę nieporownalnie mniejsza (chyba 190 tys) i nie za "stosowanie klamliwych reklam" tylko za jedną, konkretną reklamę mobilnego internetu dostępnego wraz z laptopem za 1 zł. Byla troche niejednoznaczna i mozna bylo odniesc wrazenie, ze w takiej cenie byl caly zestaw, a nie tylko modem z internetem oferowany za zlotowke do nowych notebookow.

Biorac pod uwagę, jak duzo reklam produkuje Vobis, myslę ze to raczej zwykly wypadek przy pracy... dosc kosztowny swoja droga ;)

Avatar
Ex (niezalogowany) | 07.03.2010 21:14#6

Meszuge - tak, zostały nałożone kary za 1 reklamę sprzed 2 lat... :]

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
tomimaki | 07.03.2010 21:16#7

Druga Irlandia. Oczywiście... :/

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
pila19 | 07.03.2010 21:18#8

Szkoda tylko że nie dodali że w vobisie jest zwyczajnie drogo....W innych sklepach ten sam sprzet/oprogramowanie znajde napewno taniej...

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
lukaszKKK | 07.03.2010 21:19#9

Saint Patrick's Day.
Irlandia - wspaniała muzyka celtycka, krajobrazy, zieleń, chłodny klimat, czyste powietrze - z tym mi się kojarzy. Zupełnie nie kojarzy mi się z komputerami a już szczególnie z Vobisem.

Avatar
ss (niezalogowany) | 07.03.2010 21:26#10

ale komercha..

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
Tomek_1980 | 07.03.2010 21:26#11

Dlaczego Microsoft? Chciałbym żeby Vobis sprzedawał także komputery Mac i żeby takie akcje były również w przypadku Mac i innych firm.

Avatar
JanSzataan (niezalogowany) | 07.03.2010 21:28#12

Coś takie to dziwne, bo w morele.net też jest podobna akcja, z kupowaniem prod. Microsoftu, tyle że tam można nagrody rzeczowe wygrać.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
SnakeVG | 07.03.2010 21:28#13

Kupiłbym wszędzie oprócz Vobisu... "Ty szukasz my to mamy?" Nigdy mi się jeszcze nie zdarzyło. Wysokie ceny, kiepski wybór w salonach.

Avatar
Ex (niezalogowany) | 07.03.2010 21:29#14

@Adamoo77 - naprawdę nigdy nie obchodziłeś święta piwa? Gdzie Ty te 30 lat mieszkasz...?

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
macaleks | 07.03.2010 21:29#15

@wojted .RAMADAN;)

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
Fanboj O | 07.03.2010 21:32#16

Już nie mogę się doczekać promocji na popularne w Polsce Thanksgiving Day...

Avatar
No nie (niezalogowany) | 07.03.2010 21:35#17

Taaaa obce święto w Polsce hehehe jeszcze teraz żenada i obciach na maxxxx

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
skrzek | 07.03.2010 21:36#18

i może święto dziękczynienia??? żal...

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
Meszuge | 07.03.2010 21:37#19

Ja to bym wolał obchodzić Semana Criolla.

A z Vobisem to tylko... Święto Zmarłych.

Avatar
missss (niezalogowany) | 07.03.2010 21:37#20

@Tomek_1980 - Vobis sprzedaje komputery Mac...

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
pila19 | 07.03.2010 21:37#21

Vobis ma tylko pięknę płytki w swoich salonach ...bynajmniej w moim mieście bo cenami i sprzętem nie zachwycają..Nie wspomnę o obsłudze bo oni chyba sami nie wiedzą co sprzedają...

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
spinax | 07.03.2010 21:38#22

Chciałem napisać coś mądrego, ale stwierdziłem po co? NIECH ŻYJE KOMERCHA!

Avatar
TroPtyN (niezalogowany) | 07.03.2010 21:39#23

@Adamoo77:

"za niedługo to pewnie Wisłę będziemy zabarwiać na zielono (a będzie trudno, zważywszy na ilość odpadów...)"

Natomiast naszego morza nie trzeba będzie zabarwiać. Samo zrobi się zielone od sinic.

Avatar
missss (niezalogowany) | 07.03.2010 21:42#24

Chciałem napisać coś mądrego, ale nie umiałem.

Avatar
`1234567 (niezalogowany) | 07.03.2010 21:51#25

Co ma święto Patryka wspólnego z tymi firmami i polskim rynkiem. Równie dobrze Stihl mógłby wprowadzić promocję na swoje pilarki z okazji Octoberfest

Avatar
Adamoo77 (niezalogowany) | 07.03.2010 22:31#26

@Ex (niezalogowany)

w Polsce... Święto Piwa? Niemcy nas przecież nie podbili... LOL... Myślę, że w takim razie Panowie w parkach na ławeczkach, Twoje słowa i ludzi Tobie podobnych, wzięli do serca i jadą ostro "z koksem" cały rok... i to świętują nie tylko z powodu piwa, ale i wina także...

Ja tam nie potrzebuje specjalnego dnia, żeby napić się piwa. Jak mam ochotę, to wiem gdzie jest sklep.

btw. Vobis? Porażka ;P Kupiłem tam raz laptopa, bo przecena była, to musiałem się nasłuchać ile to koleś na tym zarobi (całe 5 zeta).

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
tores1977 | 07.03.2010 22:36#27

Głupio wyszło z tą promocją. Heh

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
Kecarg | 07.03.2010 22:38#28

Ja wiem co ma Dzień Św. Patryka wspólnego z dp. Dzień Św. Patryka kojarzy się z zielenią a dp ma zielony layout. A Vobis i MS to tylko przykrywka...

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
Swietik | 07.03.2010 22:47#29

Niestety oburzenie w komentarzach sugeruje, że średnia wieku ich autorów to liceum, ewentualnie studia. Będąc na utrzymaniu rodziców łatwo jest oburzać się, że firmy próbują na wszelkie sposoby sprzedać jak najwięcej swoich towarów i jak najwięcej zarobić. Perspektywa zmienia się o 180 stopni kiedy zaczynamy pracować i nasze zarobki rosną proporcjonalne do dochodów firmy. Wtedy kibicujemy działowi sprzedaży a gościu, który wymyśli akcję podobną do tej jest wprost naszym idolem. Bo oczywiście fajnie jest w życiu kierować się pasją ale na koniec dnia wraca się do żony i dzieci. Ma ktoś na utrzymaniu żonę i dzieci? :)

Avatar
pff! (niezalogowany) | 07.03.2010 22:49#30

ale szmira

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
etam | 07.03.2010 23:08#31

Ciekawe ile za to Vobis dostaje od Micro$oftu?...

A napiszecie o mojej promocji?
Za ściągnięcie jakiegoś oprogramowania na licencji GNU można sobie ściągnąć w nagrodę koniczynkę http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Irish_clover.jpg

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
Cedar | 07.03.2010 23:10#32

@Swietlik
A Ty pewnie reklamy wymyślasz?
OK, tylko niech te reklamy mają "ręce i nogi" a nie tak jak w tym przypadku - święto, które z Polską nie ma nic wspólnego, tylko ewentualnie kolorystycznie z DB się kojarzy.
To mamy wszystkie święta "importować" od innych, mamy przecież swoje, tyko, że nie wszystkie nasze obrosły już komercją i nie da się jakiegoś chłamu marketingowego przy ich okazji wcisnąć.

Avatar
hm... (niezalogowany) | 07.03.2010 23:14#33

Dzień Świętego Patryka nie ma w Polsce po prostu tradycji. Marginalna część naszego społeczeństwa obchodzi to święto. Daje o sobie także znać różnica kulturowa. W Irlandii jest wszechobecna huczna zabawa, tańce, śpiew i panuje narodowa euforia, a u nas w okresie Wielkiego Postu to raczej asceza, refleksja i wstrzęmieźliwość (jeżeli mowa o praktykujących katolikach). Moim zdaniem taka akcja marketingowa w naszym kraju jest skazana na klęskę. Może wyniki finansowe Vobisu wyprowadzą mnie z błędu.

@Swietik - Wyślij żonę do parlamentu to sama zacznie na siebie zarabiać. Oby tylko nie stała się samowystarczalna. ;)

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
Swietik | 07.03.2010 23:31#34

cedar - nie "wymyślam reklam" ale mam zdrowe podejście do nich. Walentynki polskie nie są. Myślę, że pewne zapożyczone święta przyjmą się, a pewne umrą śmiercią naturalną. Natomiast nie ma co wyśmiewać i ganić tych co próbują je nam przedstawić jako propozycję, która zawsze możemy odrzucić.

Hm... - ciekawa jestem jak ten Wielki Post się przejawia? objawia? Bary, restauracje - otwarte, śluby, urodziny - obchodzone. Gdzie ten Post? Chyba w kościele tylko?

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
mediachamp | 07.03.2010 23:34#35

Kiepski pomysł na promocję. Po pierwsze święto nie ma nic wspólnego z kompami, a już tym bardziej z microsoftem, po drugie w Polsce pije się cały czas, więc takiego święta i tak by nikt nie zauważył ;p

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
ajz | 07.03.2010 23:50#36

Swoją drogą bawi mnie bardzo, że artykuł sponsorowany jest obecnie nazywany "patronatem medialnym".

O tempora, o mores! ;)

Avatar
Anonim (niezalogowany) | 08.03.2010 0:21#37

"Dzień Świętego Patryka z Vobisem i dobrymiprogramami" hahahahahahahahahahahahahahahahahaha nawet śmieszne choć trochę przykre , vobis mógł poczekać na jakieś mniej znaczące polskie święto choć i tak pewnie nikt się nie połasi na taką promocję w vobisie zwyczajnie jest drogo

Avatar
Zorr (niezalogowany) | 08.03.2010 0:31#38

śmiesznie tu sobie gawędzicie, a to jest bardzo prosta sprawa - tylko pieniądz się liczy.

Avatar
hm... (niezalogowany) | 08.03.2010 0:34#39

@Swietik

Zauważ, iż zaznaczyłem w nawiasie, że mowa o praktykujących katolikach. ~90% obywateli Polski deklaruje swoją przynależność do Kościoła rzymskokatolickiego (nie jestem pewien jakie są aktualnie statystyki, ale z całą pewnością jest to religia dominująca). Jednak całkiem pokaźna część we wspólnocie widnieje jedynie na papierze. Co nie zmienia faktu, że w Polsce święta religijne (albo o korzeniach religijnych) nieodłącznie wiążą się ze 'smęceniem'. Nawet jeżeli nie widzisz tego na ulicach to katolik zauważa, że huczna zabawa i spożywanie alkoholu koliduje z Wielkim Postem.

Pójdę po najmniejszej linii oporu, ale skoro redakcja dp zrobiła to w ostatnim akapicie - żaden wstyd. Wiki: http://pl.wikipedia.org/wiki/Wielki_Post (rzuć okiem do sekcji Tradycje i obyczaje wielkopostne). Tylko realia są inne.

Śmierć - wszędzie taka sama. Ale mimo to w Polsce i generalnie w krajach słowiańskich Wszystkich Świętych i Zaduszki kojarzą nam się ze zniczami, wieńcami, smutkiem, refleksją. W Europie zachodniej jest już radośniej. Na grób idzie się z jedzeniem, ćwiartką i świętuje razem z babcią.

Wskaż gdzie w Polsce 17 marca organizowana jest średniej wielkości parada z okazji Dnia Świętego Patryka, a chętnie się wybiorę. I to nie jest sarkazm.

O Walentynkach jeszcze słowo - "Święto to konkuruje o miano tzw. święta zakochanych z rodzimym świętem słowiańskim zwanym potocznie Nocą Kupały lub Sobótką, obchodzonym w nocy z dnia 21 na 22 czerwca."

Cudze chwalicie, swego nie znacie.



Pozdrawiam.

Avatar
martin... (niezalogowany) | 08.03.2010 0:46#40

pomijajac ceny w Vobis....to obsluga..."kupiles drukarke A3 HP masz problem....z funkcja drukowania....napisz do HP ..." wypowiedz pracownika Vobis Częstochowa...tylko KUP TERAZ...usmiech przy zakupie ...po radz sobie sam..."polecam" ta firme...

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
krystian4842 | 08.03.2010 0:54#41

Najpierw skaner dobrychprogramów, teraz to... Nie wiem w ogóle co tu się dzieje.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
trux | 08.03.2010 1:14#42

W ślad za Halloween powinniśmy jeszcze obchodzić Św.Patryka....
Pomimo, że mieszkam na zielonej wyspie, to ani jedno, ani drugie święto mnie nie kręci. Pogratulować pomysłu autorowi konkursu :)

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
foreste | 08.03.2010 1:25#43

Mogli zrobić akcje pod tytułem dzień z świętym janosikiem :)

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
kriters64 | 08.03.2010 2:36#44

@tomekb
To podam Ci swój przykład z Vobisem kiedy to sprzedali mi Modem Huwei GC 7* + adapter pcmia do pc niestety to nie zadziałało,adapter odebrali i zwrócili kasę ale z abonamentem Iplusa zostałem na 2 lata i sporo mnie kosztował nowy modem pod usb by mieć tego neta A MIAŁO BYĆ ZA 1-go PL-ena i taki jest Vobis,jeszcze raz do nich zajrzałem ale jak zobaczyłem laptopa z Vistą i 512 MB ram to stwierdziłem że to sklep dla idiotów,jedyne co można u nich kupić to oprogramowanie mają dość dobre ceny,a jeśli chodzi o promocje to wystarczy dobrze przemnożyć by szydło wyszło z worka,mam na myśli te ich promocje laptop+mobilny net.

Avatar
jajajakja (niezalogowany) | 08.03.2010 2:36#45

@mediachamp - Jak to nie ma nic wspólnego z microsoftem? Niewiedza ludzi jest porażająca... Vobis -> Konkurs na Dzień św Patryka -> Dzień św. Patryka wywodzi się z Irlandii -> Irlandia jako Centrala Microsoft na Europę -> Oprogramowanie Microsoft dostępne w Vobis koło się zatacza. Ludzie mogą coś wygrać z pomocą DP i Vobisa, ale muszą pluć jadem bo sponsorem jest Microsoft...

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
PM9 | 08.03.2010 7:25#46

Dokładnie mogłoby to być Polskie święto. Jesteśmy wkońcu Polakami i mieszkamy w Polsce. To powinno w zupełności wystarczyć.

Co do samej akcji, jak dla mnie to: Kaszana
Ale dobre i to.

Odnośnie samego sklepu Vobis: Zdziercy i szulerzy
Przykre ale prawdziwe.

Avatar
zwykły (niezalogowany) | 08.03.2010 8:00#47

Swietik mam sporo na karku, ale taka reklama to już ciut za daleko poszła. MS i Vobis mogą zrobić promocję w Halloween

Avatar
bitx (niezalogowany) | 08.03.2010 9:45#48

Vobis jedno ma fajne, a mianowicie obudowy do swoich komputerów. Reszta to wielkie g po naprawach.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
Pabliq | 08.03.2010 9:56#49

Zgadzam się ze Świetlikiem. Średnia wieku piszących komentarze to pewnie jeszcze gimnazjum lub max liceum. Biorąc pod uwagę wasz poziom ineligencji to każdy sklep, czy to Vobis, czy Media Markt, Saturn, Avans zawsze dla was będą szulerzy i oszuści.... ale taki mamy naród. Wieczne narzekanie i niezadowolenie z życia...

Avatar
zeqq (niezalogowany) | 08.03.2010 10:10#50

Pabliq - Ale to troche prawda ze vobis to oszusci, pozatym drogi jest to sklep :)

Avatar
ird (niezalogowany) | 08.03.2010 10:24#51

@foreste - Janosik był Słowakiem

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
mediachamp | 08.03.2010 10:49#52

@Pabliq ja juz dawno skonczylem co mialem skonczyc ;) a prawda jest taka, że to żadna promocja bo ceny w skelpach ktore podales i tak sa wyzsze niz gdzie indziej...
Więc wychodzi mniej więcej na to przykładowo "Kup u nas o 200zł drożej niż u konkurencji, a otrzymasz bon za 150zł" ;p

Avatar
Lucky Linux (niezalogowany) | 08.03.2010 10:56#53

@Pabliq .... ale taki mamy naród. Wieczne narzekanie i niezadowolenie.

Naród mamy podobny do innych narodów , gorzej z tzw.elitami. Wieczne narzekanie i niezadowolenie bierze się stąd , że ceny mamy światowe a zarobki z trzeciego świata. Średnia krajowa brutto ponad 3200zł , a średnia realnych zarobków większości społeczeństwa 1800zł brutto. Trzeba proszę pana spojrzeć trochę poza czubek własnego nosa , wtedy zobaczy się nie tylko eleganckie ulice w śródmieściu , ale także brudne zaniedbane slumsy w podwórkach tuż obok tych ulic.
Podzielam zdanie większości wypowiadających się tutaj. Za dużo tych importowanych świąt w Polsce. Jeżeli chodzi o sklepy Vobis , moim zdaniem są to sklepy dla ludzi zarabiających powyżej średniej krajowej. Nie ma co narzekać. Takie sklepy też są potrzebne.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
Cedar | 08.03.2010 11:31#54

@Swietlik
O Walentynkach nic nie pisałem, chociaż też je miałem na mysli.
Jak myślisz, kto je zaimportował na nasz rynek? Może my "klienci"? Nic z tego, to tylko handlowcy i marketingowcy, który prawdziwy wydźwięk tego święta mają "gdzieś" liczy się tylko to co przy okazji tego "święta" sprzedadzą. To samo z Dniem Świętego Patryka - żadnego powiązania z Polską i jej tradycją, tylko trzeba było wymyśleć jakiś (w tym przypadku beznadziejny) powód/nazwę dla tej promocji (swoją drogą też kiepskiej)

Avatar
moje zdanie (niezalogowany) | 08.03.2010 11:32#55

Vobis to sklep, gdzie nigdy nikogo nie ma. Ceny kosmiczne, sprzęt takiej sobie jakości. W naszej galerii sklep vobisu świeci pustkami. Ludzie wolą kupować w Media Markt i Saturnie, gdzie jest taniej. Nie wiem kto odpowiada za politykę cenową w Vobis, ale ta która obowiązuje doprowadzi tą firmę do bankructwa. Zamiast głupawego marketingu (święto Patryka) wystarczy zejść z marżą i być otwartym na klienta.
Podzielem krytykę kolegów. To nie jest święto uznawane w naszym kraju. Tak samo wszelkie głupawe próby przeniesienia halloween, walentynek itd.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
Cedar | 08.03.2010 11:39#56

@ jajajakja nic i Microsofcie nie pisałem i nic do niego nie mam tylko do beznadziejnego działu marketingu z Vobisu.
Normalny użytkownik produktów MS nie musi mieć pojęcia skąd jest ta firma a tym bardziej w jakim państwie jest jej oddział regionalny na dany kontynent - skoro tak się utożsamiają z Irlandią to niech tam Vobis zrobi tą promocję a nie wciska nam na siłę jakieś importowane święto. Chcą się "podpinać" pod jakieś święta - niech poszukają w polskim a nie irlandzkim kalendarzu.

Avatar
s1s3 (niezalogowany) | 08.03.2010 11:47#57

To jest na pewno działanie rządu pod przykrywką. Pamiętacie jaki kraj nam w Polsce obiecywali? ;)

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
smaky | 08.03.2010 11:48#58

He he to się nazywa debilny marketing, zrobić akcję promocyjną na podstawie jakiegoś irlandzkiego święta, które dla Polaków nie ma żadnego znaczenia. No ale zgodziliśmy się być niewolnikami po upadku komunizmu to teraz musimy przyjmować nawet obce obyczaje.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
Zulowski | 08.03.2010 12:13#59

Są podkładki "szmaciane" z Microsoftu? Coś na wzór SteelPad?:)

Avatar
alaxa (niezalogowany) | 08.03.2010 12:20#60

"pamiątkowa koszuklą" - sprawdzajcie pisownie zanim coś opublikujecie a poza tym pierwsze słyszę aby takie święto się u nas obchodziło a vobis to nie wiem co ma z tym wspólnego. a jeśli chodzi o vobis to nigdy tam nie kupuje bo jest drogo a po co przepłacać skoro ten sam towar w innym sklepie kupię po niższej cenie

Avatar
Niezalogowany (niezalogowany) | 08.03.2010 12:23#61

Cedar - to jest oczywista oczywistość :) każdy dorosły to rozumie i czy warto strzępić język? Jasne, że nie my "klienci" importujemy to na rynek, bo nie nasza to rola. Palmy w Niedzielę Palmową to chyba też nie wierni sobie sami układają tylko idą i kupują. Jest popyt - jest podaż. :) Rynek Tobie oferuje - ale jak Tobie to nie odpowiada to nie kupuj. Natomiast nie ma co bić piany o to, że oferuje. Ja tam wolę mieć wybór, bo to daje mi poczucie, że nie żyję w zaściankowym kraju. Jak wchodzę do dobrej księgarni, że cieszę się, że mogę kupić tam kolorowy magazyn w języku angielskim, niemieckim a nawet arabskim. Cieszę się, na myśl, że mamy w Polsce knajpy japońskie, chińskie, indyjskie i koreańskie. I jakiś koreańczyk, który przyjechał pracować do Polski z całą rodziną, ma gdzie pójść w sobotę i czuć się jak w domu. I cieszę się na myśl, ze jakiś fan Świętego Partyka uśmiechnie się wiedząc, że wiemy kto to jest i oferujemy mu pójść do polskiej knajpy i upić się zielonym piwem. Ludzie, więcej tolerancji i zrozumienia!

Avatar
grrrrrr (niezalogowany) | 08.03.2010 12:24#62

"Po co nam Irlandzkie święto?", równie dobrze po co nam walentynki? po co hellowin? po co dzień kobiet? wybieramy sobie poprostu te święta które nam pasują i na których można zarobić.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
MrMoon | 08.03.2010 12:27#63

Hmmm, promocja debilna tak szczerze :)
(podnoszę średnią wiekową tutaj 36 :) i pracuję w reklamie :P żeby nie było.

Mogli przerobić tego niziołka na "Naszego Lecha" (tak jak M$ kiedyś "spolszczył mudżina" ;) i już by było swojsko.

Avatar
Niezalogowany (niezalogowany) | 08.03.2010 12:33#64

Cedar - przytłaczająca ilość świąt w polskim kalendarzu to święta kościelne. Już słyszę odpowiedź kościoła na akcję typu: "Boże Ciało - Drugi PC za pół ceny!" albo "Zielone Świątki - PC tańszy w piątki!" :DDD

Avatar
Anonim (niezalogowany) | 08.03.2010 12:35#65

smaky - obce obyczaje zgodziliśmy się przyjąć 1 maja 2004. Większość była ZA.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
grzesiek58 | 08.03.2010 12:37#66

@ jajajakja
Piszesz, głupota użytkowników jest porażająca ?

Na każdym pudełku z produktami Microsoftu, masz naklejkę : Origin. IRELAND.
Przestaję już czytać " komentarze " na dobrychprogramach !
Gimnazjum ? Raczej podstawówka !
Wszechobecna ignorancja.
Piractwo nienawidzi firmy z Redmont !
Jeśli oplujesz i wyśmiejesz ofiarę, wtedy łatwiej jest usprawiedliwić własna kradzież.
Przecież to tylko komercyjni zlodzieje !
Okraść i spiracić - nie jest więc grzechem...

Każdy sensowny komentarz, natychmiast znika !
Nie wiem jak długo, ten mój, się utrzyma ?

^ ^
Grzesiek

Avatar
Anonim (niezalogowany) | 08.03.2010 12:38#67

Na stronie Vobis jest ankieta, gdzie można ocenić akcję.

Avatar
Anonim (niezalogowany) | 08.03.2010 12:44#68

grrrrrr (niezalogowany) - jak wywalimy z kraju wszytko na czym można zarobić to wylądujesz z powrotem w szarej Polsce z lat 70ch. Do tego Ciebie ciągnie? Ty skąd? Liceum czy już studia?

Avatar
Niezalogowany (niezalogowany) | 08.03.2010 12:59#69

Założę się, że jakby Vobis za darmo rozdał wszytko co ma i tak większość byłaby niezadowolona, bo dla nich nie starczyłoby. :)

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
grzesiek58 | 08.03.2010 13:02#70

To ja ;)

Żeby nie było tutaj głupawych uwag ...
REDMOND.

Obchodzimy w biurze Święto Kobiet !
Przepraszam.
Nasze Panie, poczęstowały nas ognistymi trunkami ;)

Ja też " zawyżam " średnią.
58, jest moim rokiem urodzenia.
Komputerów używam - od czasów ZX Spectrum. Potem była Amiga.
Ale, nie jestem fanatykiem...

G.

Avatar
hm... (niezalogowany) | 08.03.2010 13:38#71

@Niezalogowany (niezalogowany)

Masz rację. Zauważ jednak, że globalizacja i mieszanie się kultur ma zarówno swoich zwolenników, jak i przeciwników. Niektórzy przedkładają rodzime tradycje nad importowane i nie oznacza to automatycznie, że są nacjonalistami.

Dla obywatela Irlandii to święto ma wydźwięk, jest istotne. A dla statystycznego Polaka Dzień Świętego Patryka to po prostu kolejna okazja do kielicha. Brakuje narodowej 'więzi'. I dodatkowo występuje kolizja z WP. Po Środzie Popielcowej nie organizuje się już hucznych zabaw, a za taką można uznać paradę z okazji Dnia Świętego Patryka (znów mowa o praktykujących katolikach).

Nie ma sensu narzekać (poziomu obsługi klienta i klarowności zasad Vobisu nie oceniam, bo nie miałem przyjemności robić u nich zakupów), ale ten sposób promocji pozostawia wiele do życzenia. Tak jak powiedziałem, to obce święto jakim jest Dzień Świętego Patryka będzie jeszcze długo odpychane przez nasz naród.

Pozdrawiam.

Avatar
hm... (niezalogowany) | 08.03.2010 13:49#72

Swoją drogą to dość egzotyczne. Amerykańska firma sponsoruje akcję polskiego sklepu posługując się tradycyjnym, irlandzkim świętem. ;) Ale gdyby się zastanowić to całkiem pokaźna grupa naszych emigrantów w Irlandii może zainteresować się taką promocją i przygotować fotorelację. Pytanie - czy mają czas świętować harując na zmywaku.

Avatar
michalekk (niezalogowany) | 08.03.2010 13:58#73

Myśle że to zły pomysl z tym świetem ..

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
trux | 08.03.2010 14:25#74

hm...@
"Ale gdyby się zastanowić to całkiem pokaźna grupa naszych emigrantów w Irlandii może zainteresować się taką promocją i przygotować fotorelację. Pytanie - czy mają czas świętować harując na zmywaku."

Opierasz się na własnym przykładzie...?

Avatar
hm... (niezalogowany) | 08.03.2010 14:49#75

@trux

Nie. Niepotrzebna kąśliwość rodaku z zielonego lądu, a z mojego miejsca niepotrzebna dygresja. Wielu ma niezłą posadę (zakładam, że także i Ty), ale nieukrywaną prawdą jest, że sporo naszych rodaków wyjeżdża w charakterze tzw. pracownika fizycznego. Kwestia dyskusyjna. EOT

Avatar
seba_max (niezalogowany) | 08.03.2010 14:51#76

Co za ludzie... ktoś robi sympatyczną akcję polegającą na zabawie a połowa komentujących szuka tylko sposobu, żeby psy wieszać. Trochę więcej luzu ponuraki. A co do samego Vobisu - nieraz udało mi się tam kupić od ręki rzeczy których nie mogłem znaleźć nigdzie indziej (tzn. oczywiście w ofercie innych sklepów były prezentowane, ale "na zamówienie", "ściągniemy za trzy tygodnie" blablabla). Choć z tej akcji nie skorzystam bo mam już z Microsoftu wszystko czego potrzebuję.

Avatar
hm... (niezalogowany) | 08.03.2010 14:57#77

Oczywista swoją drogą dygresja, bo St. Patrick's Day jest dniem wolnym od pracy. :)

Avatar
Marekkkkkkk (niezalogowany) | 08.03.2010 15:13#78

Każda okazja jest dobra żeby wcisnąć masie konsumentów jakieś ****, co nie?

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
ulth | 08.03.2010 15:48#79

@seba_max
nie sympatyczną akcję a nastawioną na maksymalny (wy)zysk.
I o to chodzi w takich i podobnych akcjach.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
trux | 08.03.2010 16:09#80

hm... @

"Wielu ma niezłą posadę (zakładam, że także i Ty), ale nieukrywaną prawdą jest, że sporo naszych rodaków wyjeżdża w charakterze tzw. pracownika fizycznego."

Swego czasu Anglicy "szczycili" się tym, że kelnerki pracujące w restauracjach i pubach mają wyższe wykształcenie. Taka smutna dygresja...
Na koniec: Czy to dobrze świadczy o Polsce, że aż tyle osób zdecydowało się na emigrację?

Avatar
hm... (niezalogowany) | 08.03.2010 16:16#81

@trux

A to już inna sprawa i oczywiście masz rację.

Pozdrawiam.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
fiesta | 08.03.2010 18:12#82

Szanowni interlokutorzy wieszający wszelakie psy na Vobisie, sklep jak sklep, jeden tańszy, drugi droższy, w jednym kupimy coś taniej albo drożej, w drugim będzie odwrotnie. Ale wcale bym się nie zdziwił jak Vobis po lekturze powyższych, poważnie by się zastanawiał nad dalszym sponsorowaniem nagród na konkursy organizowane przez DP, Zloty itp. Ja wiem że każdy jest "mądry" zza monitora, ale może wypadało by się zastanowić co i gdzie się wypisuje i jakie mogą być tego skutki ?????????

Avatar
Ratt (niezalogowany) | 08.03.2010 18:19#83

Nie wiem skad sie urwaliscie w Polsce od paru lat chodze na zielone piwo do "swojego" pubu. Oprocz zielonego piwa jest koncert folkowy i final mojego kochanego darta (w sumie tez niszowe hobby). Sw Patryk dla irlandczykow to jak oktoberfest dla niemcow tylko jednodniowy. W Polsce pije sie morze piwa a imprezy z tym zwiazane mozna policzyc na palcach jednej reki, chociaz jak mam okazje to ich nie odpuszczam.
PS Organizatorzy mogli by podac nazwe lokali jak jest tam "moj" pubik to skusze sie kupie jakas mysze MS sadzac po odbiorze mam duza szanse wygrac.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
pysiu | 08.03.2010 18:20#84

Masz racje Fiesta tylko wtedy nie krytykują kiedy vobis daje nagrody , zamiast się cieszyć że można zyskać po zakupie a drugie jest wolna konkurencja i nikt nikogo nie zmusza do zakupu u nich .

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
fiesta | 08.03.2010 18:25#85

Wcześniej ktoś wspominał o średniej wieku komentujących na beeeeee. Myśle że poważnie ją zawyżył, bo sądząc po ich treści i poziomie to co najwyżej gimnazjum.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
trux | 08.03.2010 18:32#86

pysiu i fiesta @

Bardzo się cieszę, że Wam konkurs się podoba. Jednakże większość tu komentujących ma odmienne zdanie. Demokracja na tym polega, że dopuszcza do głosu wszystkie strony, miejcie to na uwadze.

Avatar
slawek_99 (niezalogowany) | 08.03.2010 18:33#87

Niestety poziom komentarzy jest zenujacy.. nikt nie kaze brac udzialu w konkursie. Ja jednak zamierza sprobowac, i moze piwka sie za free napije

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
grzesiek58 | 08.03.2010 18:37#88

@fiesta

Masz rację !
W drugim komentarzu, tak naprawdę, odpowiedziałeś na swoje pytanie...

Vobis nie zrezygnuje ?
Miejmy nadzieję !!!
Na zloty , " przepustką " jest dowód osobisty. Całe szczęście !
Oraz zaproszenie od redakcji "dobreprogramy" ;)


Pozdrawiam ^ ^

Grzesiek

Avatar
hm... (niezalogowany) | 08.03.2010 18:44#89

Dzień Świętego Patryka jako święto wygląda przecież bardzo przyjemnie. Leprechaun z garnuszkiem złota i koniczyną (trójlistna jako Trójca Święta - ciekawe jakby trafił na czterolistną :). Zielona kolorystyka. Taniec i śpiew. Piwo.

Budzi w Polsce neutralne, albo nawet negatywne emocje, bo nasz naród zawsze odpycha obcowiznę, by ostatecznie w żółwim tempie ją przyjąć. Przecież 86% Irlandii również znajduje się we wspólnocie kościoła rzymskotalockiego. Ale to ICH narodowe święto i w taki sposób świętują. Tutaj upatruję przyczynę fali krytyki. To że akcję zorganizował "zły Vobis", a sponsoruje "jeszcze gorszy Microsoft" to moim zdaniem powierzchowna argumentacja.

Avatar
hm... (niezalogowany) | 08.03.2010 18:53#90

Proszę państwa - średnia grupa wiekowa internautów to 13-18lat, konkuruje z przedziałem 18-25lat. To wynika ze statystyk. Pytanie brzmi, czy zawsze warto negować zdanie reszty czytelników powołując się na przysłowie "dzieci i ryby głosu nie mają"? Niejeden młodzik ma więcej oleju w głowie od dorosłego, dlatego jestem daleki od szufladkowania ludzi ze względu na wiek. Dorosłość nie zawsze oznacza to samo, co dojrzałość. Warto o tym pamiętać.

Pozdrawiam.

Avatar
hm... (niezalogowany) | 08.03.2010 19:02#91

"a imprezy z tym zwiazane mozna policzyc na palcach jednej reki" - myślę, że to sedno. Osobiście kultura irlandzka bardzo przypadła mi do gustu, ale u nas nie ma ona racji bytu.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
lukaszKKK | 08.03.2010 19:16#92

Każdy narzeka na Vobis, ale jest tam jedna rzecz godna uwagi i zakupu. Przynajmniej była kiedyś. Firmowe plytki DVD+R. Takie czarne z czerwoną linią. Bardzo dobre. Za 1 zł. Sporo się ich nagrało i po mimo upływu lat działają bardzo dobrze. Z DVD-R było już gorzej. Polecam.

Avatar
@operator (niezalogowany) | 08.03.2010 19:24#93

@fiesta

To nie Vobisowi DP zawdzięczają sukces. To dzięki tym gimnazjalistom, dzieciakom jest tyle wejść. Mają prawo do krytycznych wypowiedzi, jeśli ktoś ich robi na żywca w balona.

Są świadomi, że ktoś chce ich naciągnąć i to w żenujący sposób - nie myśleć, kupować. Nie będzie Vobisu będzie kto inny. DP to już mocna marka.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
PasjonatLeonaWachholza | 08.03.2010 19:31#94

Uwielbiam czytać osoby mające niezwykłe poczucie humoru...
"Ale szmira" lub "Z Vobisem to mogę obchodzić Święto Zmarłych".
Niezłe...:-)

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
PasjonatLeonaWachholza | 08.03.2010 19:36#95

Do lukaszKKK
Wypróbuj Maxell DVD+R.Te w kolorze złotym.Moim zdaniem bardzo dobre i w b.dobrej cenie.Nie podaję nazwy sklepu,bo nie chcę łamać regulaminu DP,ale są pakowane po 100szt. i kosztują ok.43-50zł.

Avatar
hm... (niezalogowany) | 08.03.2010 20:10#96

Vobis też wygląda na mocną markę jeżeli chodzi o ilość (z 200 salonami sprzedaży i sklepem internetowym). Jeżeli chodzi o jakość, już powiedziałem - nie wypowiadam się, bo nie miałem styczności.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
PasjonatLeonaWachholza | 08.03.2010 20:40#97

Do fiesta
Też masz sporo racji.
Sklep jest sklepem.Kto chce kupuje lub idzie do innego.
W końcu (ponoć) mamy wolna Polskę.

Avatar
@operator (niezalogowany) | 08.03.2010 20:45#98

@hm...

A ja miałem. Gdańsk Wrzeszcz ul.Dmowskiego kilka ładnych lat temu. Poprosiłem o wymianę w zestawie karty graf. na inną za dopłatą. Po latach kiedy się zepsuła odkryłem, że to nie był model Ultra za który zapłaciłem, ale zwykła tańsza bez dopałki. Winda zgłaszała jako Ultra, ale to był może jakiś zmodowany zwrot.

Nigdy więcej tam nie kupię, tak jak w innym trójmiejskim "salonie" tfu - Balta. Salony istnieją, dzieki armii naiwniaków. ;)

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
PasjonatLeonaWachholza | 08.03.2010 20:45#99

Do trux
Hmmm.Poruszyłeś jedną z najważniejszych kwestii dla młodych ludzi.
Co maja zrobić Ci,którzy nie chcą wyjeżdżać z kraju,lecz w Polsce nie ma dla nich miejsca,bo w tych dziedzinach,w których chcą być nie mają nawe szansy na zaistnienie,na zaprezentowanie się,bo nie mają koneksji,znajomości lub innych układów?
A z drugiej strony mają wykształcenie i wiedzę,której nie mają te osoby,które za dany nabór odpowiadają lub go organizują.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
fiesta | 08.03.2010 21:07#100

"Proszę państwa - średnia grupa wiekowa internautów to 13-18lat, konkuruje z przedziałem 18-25lat. To wynika ze statystyk. Pytanie brzmi, czy zawsze warto negować zdanie reszty czytelników powołując się na przysłowie "dzieci i ryby głosu nie mają"? Niejeden młodzik ma więcej oleju w głowie od dorosłego, dlatego jestem daleki od szufladkowania ludzi ze względu na wiek."

Proszę pana, żeby jeszcze ilość szła w parze z jakością, merytorycznym głosem w dyskusji, to nie miał bym nic do powiedzenia. Niestety zalew głupoty nastoletnich internautów jest wręcz żenujący, a o bezkrytycyzmie nie wspomnę. Najważniejsze że generują wielotysięczną ilość odsłon, nie ważne że te odsłony związane są se stekiem bzdur jakie wypisują :P
Nie mówię że wszyscy są tacy, bo trafiają się wyjątki, ale te niestety tylko potwierdzają regułę .....

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
Krogulec (redakcja) | 08.03.2010 23:00#101

Czytam, czytam i szczerze mówiąc kompletnie nie rozumiem skąd to szukanie dziury w całym...

Czy tak bardzo Wam przeszkadza, że ktoś chce postawić 20 osobom z całej Polski (+ ich znajomym) piwo z takiej czy innej okazji? Jak to się mówi każdy powód jest dobry :P

Przecież nikt do zakupów w Vobisie nie zmusza, jak ktoś chce niech kupuje, nie to nie. Z wygłaszaniem kategorycznych opinii też bym nie przesadzał bo raz jeden sklep jest tańszy, raz inny (sam ostatnio miałem okazję po raz kolejny to sprawdzić szukając oryginalnej ładowarki i etui do HTC, okazało się, że najtaniej było w Vobisie). Wiadomo, że tak jednak nie będzie w każdym przypadku bo ten rynek jest bardzo konkurencyjny i nikt nie utrzyma najniższych cen na wszystko bo to niemożliwe.

Z Vobisem jest jednak przynajmniej ten plus, że nie jest to sklep "kogucik" który za chwilę zniknie z rynku i zostawi nas na lodzie ze sprzętem bez gwarancji i daje możliwość zakupu od ręki, w cywilizowanych warunkach, a nie w garażu. Podoba mi się też u nich to, że jak złożę zamówienie w ich sklepie internetowym to wysyłka kosztuje 13 zł, a nie 40 zł i nikt dolicza do zbójeckiej ceny za wysyłkę jeszcze jakichś wydumanych opłat "manipulacyjnych" aby jak najbardziej zbić cenę towaru i lepiej pozycjonować się w porównywarkach cenowych (jak to jest w wielu sklepach), a jak wartość zamówienia przekroczy 350 zł to dostawa w ogóle jest bezpłatna.

Niemniej jednak jest to moja prywatna opinia i jeżeli ktoś ma inne priorytety i ma ochotę kupować gdzie indziej to przecież jest to jego wolna wola - mamy wolny rynek i każdy niech robi zakupy gdzie mu się podoba... Nie uważam jednak, jak próbuje wykazać wielu tu komentujących, że jeżeli ktoś dokonuje zakupów w innej sieci czy sklepie to jest idiotą - każdy ma inne preferencje, potrzeby, priorytety itd.

Wracając do przedmiotu newsa. Osobiście uważam, że to bardzo fajna i nieszablonowa promocja, dużo bardziej pomysłowa niż inne tego typu akcje organizowane przez różne sklepy. Oczywiście święto to w Polsce nie jest tak popularne jak inne ale jak ktoś słusznie zauważył "polskie święta" to zazwyczaj święta kościelne albo patriotyczne więc raczej kiepsko nadają się do wiązania z takimi pomysłami ;)

Podsumowując - więcej luzu ludziska :)

Avatar
hm... (niezalogowany) | 09.03.2010 0:07#102

"ale jak ktoś słusznie zauważył "polskie święta" to zazwyczaj święta kościelne albo patriotyczne więc raczej kiepsko nadają się do wiązania z takimi pomysłami ;)"

Mam pewną nietuzinkową koncepcję. Z okazji Święta Niepodległości konkurs na najlepszą imitację wąsa Józefa Piłsudskiego albo narodową dystrybucję Linuksa (oby tylko nie na wzór tej koreańskiej). :)

Avatar
ploik (niezalogowany) | 09.03.2010 8:53#103

"Oczywiście święto to w Polsce nie jest tak popularne jak inne ale jak ktoś słusznie zauważył "polskie święta" to zazwyczaj święta kościelne albo patriotyczne więc raczej kiepsko nadają się do wiązania z takimi pomysłami ;)"

Nie jest popularne? Ono nie istnieje! Kilku szczylów w Irish pub przy piwku to jest obchodzenie święta? W Gdańsku właśnie zamknięto Celtic Pub, taką popularnością się cieszył. :D

WalęTynki - dzień kretyna i kretynki. H..ołin, krasnoludy Coca-coli zamiast św.Mikołaja i jeszcze teraz jakiś zielony pierdziel.

Dziady nie są świętem kościelnym, są pogańskie do szpiku. Karaboszki - maska symb. ducha zmarłego, nie potrzeba nam pustych "dyń". Noc Kupały kościelna? Topienie Marzanny, Dożynki. Śmigus-dyngus patriotyczny?

"Podsumowując - więcej luzu ludziska :)"

Wyalienowanym, konsumpcyjnym przewodom pokarmowym powinno się spodobać. Jak ktoś zamiast kręgosłupa ma żel, to się samoistnie wyluzuje.

Avatar
nagietek (niezalogowany) | 09.03.2010 9:45#104

@Krogulec (redakcja)

jasne a swistak siedzi i zawija w sreberka

Avatar
Anonim (niezalogowany) | 09.03.2010 22:58#105

@ploik

Ile tej żółci...

Jak widać Marzannę Polacy zatopili na dobre, Dożynki nie ma komu dożynać - młodzi uciekają ze wsi do Irlandii. Kupała?? Tak działa wolny rynek - nie ma popytu - spada podaż.

@Krogulec

Zgadzam się w zupełności - nikt nie każe z tej promocji korzystać. Możecie ją, ludzie, zignorować jak każdą inną reklamę, przecie... No po co tyle żółci wylewać?

PC z Vobisu mam od 3ch lat. Wyjątkowy jest. Maluszek a dziarski że hej. Nigdzie nie widziałam tak małej obudowy, wszyscy mi zazdroszczą :). I przyznam, że był z nim na starcie jakiś problem, ale wystarczyło zanieść go do sklepu, usiąść na miękkiej sofie i zaczekać chwilkę - dostałam nowy, od ręki. I żadnego drogiego sprzętu nie kupię w sklepiku "za rogiem". Bo jeżeli od niego zależy moja praca, to nie mam zamiaru ryzykować.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
krispal | 09.03.2010 23:48#106

mieszkam w irlandi 3 lata ,ale nigdy nie widzałem na mieście żadnych reklam ani promocji z powodu święta św.patryka .tymbardziej na komputery.oni w tym dniu idą sie po prostu upić i tyle

Avatar
Zdziwiony :o (niezalogowany) | 10.03.2010 21:38#107

@Zdziwiony :o: "PC z Vobisu mam od 3ch lat. Wyjątkowy jest . Maluszek a dziarski że hej. Nigdzie nie widziałam tak małej obudowy, wszyscy mi zazdroszczą :). I przyznam, że był z nim na starcie jakiś problem, ale wystarczyło zanieść go do sklepu, usiąść na miękkiej sofie i zaczekać chwilkę - dostałam nowy, od ręki. I żadnego drogiego sprzętu nie kupię w sklepiku "za rogiem". Bo jeżeli od niego zależy moja praca, to nie mam zamiaru ryzykować."

To co tu piszesz jest strasznym klamstwem i jestes pewnie w Vobisie od pijaru . Reklamacje w Vobisie trwaja miesiącami i kończą sie niczym. Kupilem osobiscie laptopa i koledze polecilem bo była promocja. Po kilku miesiącach laptopy sie posypały oddaliśmy na gwarancji (serwis stwierdził ze z winy uzytkownika) Aby to sprawdzic ciagalismy je po innych serwisach okazało się że to wada sprzętu była a nie użytkownika. Sprawa miała znaleźć sie w sądzie, ale bogatsi o doświadczenie i bez kilkuset złotych bedziemy ostrożniej wybierać sklepy.
Co do zielonej promocji pewnie zysków nie przyniesie, raczej straty ale ludzie musza za cos pieniadze brać.
Nietrafione pomysły znamy z wielu przykładów.

Avatar
Anonim (niezalogowany) | 10.03.2010 23:54#108

@Zdziwiony :o

ja o PR'u? :D
współczuje wam tych laptopów, może coś się popsuło od tego czasu w Vobisie - mówiłam - 3 lata temu to było.
PS. swoja drogą, chciałabym być od PR'u - zarabiałabym więcej ;)

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
Krogulec (redakcja) | 11.03.2010 2:40#109

@Zdziwiony :o: Sprostuj jeżeli się mylę ale czy to nie był serwis producenta? Bo o ile się nie mylę to 99,9% notebooków ma serwis zewnętrzny producenta ;)

Avatar
Obserwator nowy (niezalogowany) | 11.03.2010 12:27#110

Śmieszy mnie to ściąganie do Polski na siłę zagranicznych zwyczajów, świąt, dni okolicznościowych itp, żeby tylko więcej sprzedać?

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
mikoano | 15.03.2010 13:00#111

@pila19 Porównaj ceny notebooków w vobisie i np. w komputroniku. Wcale nie jest drożej w vobisie, a dodatkowo mają konkretne promocje, a nie tylko fikcyjne zmniejszanie ceny jak w Saturnie.
@Tomek_1980 Sprzedają też Maca, masz normalnie w dziale z laptopami.
A co do Święta Patryka to jeśli pierwszy raz o tym słyszycie to tylko źle o Was świadczy. Co z tego, że jesteśmy w Polsce, a imprez na halloween to się nie organizuje?

Dodaj komentarz

Zasady publikowania komentarzy
Autor
Treść
 
Program tygodnia
GIMP 2.6.12

Ocena: 8.8
icon
Polecamy
Test: Samsung 830 256 GB

Dysk SSD warty uwagi
Dolina Charlotty
Top programy
  •  
Top programy ostatnie 7 dni
  •  
Top programy ostatnie 30 dni
  •  
Skanery antywirusowe
skaner av