Kolejny pedofil zatrzymany przez policję

23.06.2008 13:38, Autor: Adam Wróblewski (adam9870), Kategoria: News
NewsImage

Policja zatrzymała 26-letniego mieszkańca Łodzi, który posiadał i rozpowszechniał treści pornograficzne z udziałem dzieci. Pirata zatrzymano podczas gdy w kawiarence internetowej w centrum miasta, korzystając z sieci, ściągał tego typu materiały.

Zatrzymanie mężczyzny jest efektem współpracy polskiej, amerykańskiej i duńskiej policji. Na ślad łodzianina jako pierwsi wpadli policjanci z USA. Odkryli, że na zagranicznych komunikatorach internetowych prowadzi on rozmowy o treściach pedofilskich, a także ściąga i rozpowszechnia do innych internautów zdjęcia i filmy z pornografią dziecięcą. Szybko ustalili, że mężczyzna logował się z Europy. Dane te przekazali więc do Europolu. Tam zaś z pomocą przyszli duńscy policjanci, którzy kilka miesięcy wcześniej, również zatrzymując podejrzanego o pedofilię, znaleźli u niego treści pornograficzne przesyłane mu przez mieszkańca Polski. Tak też informacja o 26-latku dotarła do polskich funkcjonariuszy.

Zaangażowani w sprawę policjanci ustalili, że internauta korzysta z kilku kawiarenek internetowych w centrum Łodzi. Następnie, obserwując przez kilka tygodni owe miejsca, określili, że 26-letni łodzianin regularnie odwiedza pięć z nich, przebywając w tamtejszych miejscach od kilku do nawet kilkunastu godzin dziennie. W ciągu jednej sesji był on bowiem w stanie ściągnąć z sieci nawet do dwóch tysięcy zdjęć i filmów.

Mężczyzna usłyszał zarzut posiadania i rozpowszechniania treści pornograficznych z udziałem małoletnich. Może mu grozić kara pozbawienia wolności nawet do 8 lat.

r   e   k   l   a   m   a

Komentarze (73)  

Avatar
Loko (niezalogowany) | 23.06.2008 13:42#1

Za takie piractwo to i 16 za mało.

Avatar
Zygfryd (niezalogowany) | 23.06.2008 13:43#2

Bardzo Dobrze, takim to ... bym dal dozywocie.

Avatar
MarekSLU (niezalogowany) | 23.06.2008 13:44#3

Racja.

Avatar
Spandex (niezalogowany) | 23.06.2008 13:44#4

bravo! bravo! jeszcze raz bravo!
precz z pedofilami!

Avatar
LordYoghurt (niezalogowany) | 23.06.2008 13:51#5

Będzie krótko i na temat - precz z pedofilami...

Avatar
daniel (niezalogowany) | 23.06.2008 13:52#6

pal licho że piracił, ale czym ?? odraza, niech posiedzi troszkę.

Avatar
Patafian (niezalogowany) | 23.06.2008 13:53#7

Jaki to pirat? To nie pirat, tylko prawdziwy przestępca!!!

Avatar
fx (niezalogowany) | 23.06.2008 13:54#8

To popieram a nie łapanie 10-letnich dzieci za nielegalnego wondowsa

Avatar
Bartek (niezalogowany) | 23.06.2008 13:55#9

Pirat?! Przecież to zwyczajny pedofil, nazywajmy rzeczy po imieniu. Wykastrować...

Avatar
radko11 (niezalogowany) | 23.06.2008 13:56#10

No! Nareszcie złapali prawdziwego pirata!
Dobra wiadomość.

Avatar
absens (niezalogowany) | 23.06.2008 13:57#11

W innym artykule z "paragrafem" w tle, pewnemu mężczyźnie grozi 5 lat więzienia za używanie nielegalnego Windowsa. Gdzie tu współmierność kary co do przewinienia?

Avatar
M&M (niezalogowany) | 23.06.2008 14:00#12

Jednak stawianie w tym samym rzędzie (chodzi mi o słowo "pirat") tego gościa z np. 17-to latkiem używającym nielegalnego Windowsa (news sprzed kilku dni) to ogromne nieporozumienie. Chyba ten gość nie będzie sądzony za piractwo komputerowe tylko raczej za coś innego? I chyba tych dwóch przestępstw nie można porównywać?

Avatar
WHITESTAROWIEC (niezalogowany) | 23.06.2008 14:00#13

8 lat? Ludzie dożywocie powinien dostać i karę kastracji. Wyjdzie po 8 latach i żeby sobie ulżyć zgwałci jakąś 12latke w krzakach a potem lewackie organizację znowu będą się domagać chorego prawa do aborcji. Wykastrować gnoja i dożywocie.

Avatar
Mayron (niezalogowany) | 23.06.2008 14:02#14

Hmm, to pirat? Haha, takiego to na 20 lat do więzienia + kastracja...

Avatar
brawo! (niezalogowany) | 23.06.2008 14:04#15

łapanie takich ludzi rozumiem!
A nie takiego kolesia co ma nielegalnego Windows'a w domu i nigdzie go nie rozpowszechnia!

Avatar
anonim (niezalogowany) | 23.06.2008 14:04#16

Od kiedy pedofila nazywa się piratem?

Avatar
berge (niezalogowany) | 23.06.2008 14:06#17

Pirat - ten kto ściąga, posiada, rozpowszechnia materiały pornograficzne, zwłaszcza z udziałem dzieci :)
A może każdy zasysacz czegokolwiek (łącznie z distrami linuksa) to pirat?

Avatar
kkthx (niezalogowany) | 23.06.2008 14:10#18

tytul newsa jest o kant *****
jaki z neigo pirat ? powinno byc PEDOFIL !
bo co niby sprzedwal gry pedofilskie ?
a mzoe mial pedofilskie mp3 ?
albo pedofilska wersje windowsa ?

PEDIFIL TO NIE PIRAT

i odbrze ze tego zboka zlapali,

Avatar
nieŻebymSięCzepiał (niezalogowany) | 23.06.2008 14:10#19

ale tytuł cośkolwiek jakby nie bardzo trafiony..

Avatar
M$ jest BE (niezalogowany) | 23.06.2008 14:12#20

Nie to nie zwyczajny pedofil. Zwyczajny ogląda to w domu i obmacuje małe dzieci. A on rozpowszechniał jeszcze to *******! Ale popieram Bartka czyli Wykastrować!

Avatar
ms-trex (niezalogowany) | 23.06.2008 14:17#21

Dla takich zwyrodnialców to 20 i mało. Wypuszczą takiego po tych 8 latach, jeśli w ogóle by na tyle poszedł i dalej będzie swoje robił.

Avatar
lolo (niezalogowany) | 23.06.2008 14:22#22

wykastrować to mało... dać go na ulice z koszulką z napisem pedolif a ludzie już bedą wiedzieli co z nim zrobić.... wyrwać chwasta!!!!

Avatar
NanoGee (niezalogowany) | 23.06.2008 14:23#23

O taaaak! Wykastrować!

Avatar
40-styRozbójnik (niezalogowany) | 23.06.2008 14:25#24

Odrażające. Jaką on musi mieć skrzywioną psychikę, że zajmuje się takimi obrzydlistwami?

"Może mu grozić kara pozbawienia wolności nawet do 8 lat" - śmieszne. 20 lat ciężkich robót by się zboczeńcowi przydało. A tak to pewnie wyjdzie po 4 za "dobre sprawowanie"... :/

Avatar
_X_ (niezalogowany) | 23.06.2008 14:29#25

Brawa dla Policji.

Tylko ,nie aresztować,od razu w łeb w tej kafejce!

Avatar
lab_rat (niezalogowany) | 23.06.2008 14:31#26

obrzydliwosc...

Avatar
czaja (niezalogowany) | 23.06.2008 14:33#27

Popieram takie działania Policji,a nie łapanie dzieciaków za ściągnie filmów lub gier z sieci!!!

Avatar
Ehh (niezalogowany) | 23.06.2008 14:34#28

W tym miejscu każdego nazywa się piratem nie znacie innych określeń adekwatnych do uczynku???

Hmmm czyli jednak amerykany podsłuchują ciekawe jak grubą mam już teczkę w KGB=FBI i co jeszcze kryje moja winda oprócz telefonu do CIA...

No tak, tak pedofile złe!!

Avatar
mariah (niezalogowany) | 23.06.2008 14:36#29

popieram i gratuluje policji za złapanie PRAWDZIWEGO przestępcy i zgadzam się z przedmówcami dożywocie i kastracja..
i to nie pirat, a pedofil(!!)

Avatar
Spidi (niezalogowany) | 23.06.2008 14:36#30

Też uważam że takie rzeczy powinno nazywać się po imieniu. Piractwo to troszkę inna działka tak na mój gust. Ja bym dał tytuł Kolejny zboczeniec zatrzymany przez policję. A 8 lat za takie coś to stanowczo za mało.

Avatar
byq44 (niezalogowany) | 23.06.2008 14:36#31

wykastrować!!! jedyna słuszna kara

Avatar
yony (niezalogowany) | 23.06.2008 14:39#32

Ja bym dał klapsa tym dzieciom co pozowały... :)

Avatar
Mac. (niezalogowany) | 23.06.2008 14:40#33

Ooo i to jest prawidłowe działanie policji.
Kit z zwykłymi piratami... temu się należy.
A niech sie jeszcze w pierdlu dowiedzą co robił i za co siedzi....oj to mu nie zazdroszcze :D

Avatar
Johny Mnemonic (niezalogowany) | 23.06.2008 14:46#34

@Bartek
To nic nie da - dalej go będzie ciągło do dzieci - to raczej jego mózg

Avatar
ʎulɐɯɹou (niezalogowany) | 23.06.2008 14:49#35

A skąd wiecie, że jest winny ?
Może po prostu wżywał windowsa ?
Tak mi się skojarzyło z innym dzisiejszym newsem o podobnej tematyce:
http://osnews.pl/internauta-oskarzony-o-pornografie-dziecieca-oczyszczony-z-zarz.../
Ale to chyba nie ten sama osoba.

Avatar
bart_major22 (niezalogowany) | 23.06.2008 14:50#36

Jak już zostało zauważone w artykuł wkradł się błąd, 26latek nie jest piratem a pedofilem, zbokiem a to duża różnica. Przyrównywanie pirata,czyli osobnika rozpowszechniającego nielegalny soft, audio i wideo do czegoś takiego jest delikatnie mówiąc nieporozumieniem. Poziom nagłówka można porównać do tytułów artykułów w pewnej "prawdomównej" i "opiniotwórczej" gazety z czerwonym logo.

Avatar
Narv (niezalogowany) | 23.06.2008 14:55#37

Zgodzę się z użytkownikiem @Bartek

Ten 26-latek z Łodzi z piractwem ma niewiele wspólnego, to zwykły pedofil - rzeczy trzeba nazywać po imieniu.
Zauważyłem, że pojęcie pirata - które kiedyś oznaczało człowieka handlującego nielegalnym oprogramowaniem w celach zarobkowych, czyniącego sobie z takiego procederu stałe źródło dochodów - w dzisiejszych czasach jest bardzo nadużywane. Obecnie mianem pirata określani są dosłownie wszyscy: zarówno ludzie piszący cracki, ci co je rozpowszechnią, ten kto używa nielegalnego oprogramowania, ten kto je ściąga, tego kto nim handluje, każdego użytkownika sieci P2P, a nawet zwykłego obleśnego pedofila.
Myślę, że nadużywanie tego określenia, a dokładnie stosowanie go w przypadku osób nietrudniących się sprzedażą nielegalnego oprogramowania powinno być karalne, w końcu jest to obraza. Nie ma co mierzyć wszystkich jedną miarą - to tak jakby każdego na ulicy nazwać złodziejem i oszustem.. czemu więc tych co kradną najwięcej nazywa się politykami :).
Wracając do tematu - bardzo dobrze, że ukarali tego pedofila. Myślę, że policja powinna skupić większą uwagę na ustaleniu osób kręcących takie filmy z udziałem dzieci, a nie ganiać 15-latka z nielegalnym systemem, który pobrał sobie 4 mptrójki z sieci.

Avatar
Gimnazjalista (niezalogowany) | 23.06.2008 14:57#38

Takiego to do więzienia, ale nie do takiego gdzie basenik, siłownia i mięsko na obiadek codziennie tylko do takiego gdzie by mu dali popalić, ale niestety - dzieci w Polsce głodują a w więzieniach mają super posiłki...

Avatar
m (niezalogowany) | 23.06.2008 14:59#39

polskie prawo jest równie żałosne co ten człowiek.

Avatar
Mayron (niezalogowany) | 23.06.2008 15:03#40

W sumie tak naprawdę takiej osobie pomoże tylko leczenie psychiatryczne i zamknięcie w jakimś szpitalu i nic więcej... żadne więzienie ani kastrowanie. Facet jest po prostu chory i tyle.

Avatar
cX (niezalogowany) | 23.06.2008 15:15#41

Czemu państwo ma go utrzymywać za darmo? Do obozu pracy go wcisnąć. Suchy chleb i woda przez kolejne dwadzieścia lat, na święta jakiegoś ogórka by mu dali i spokój. Aha, i niech się schyla po mydełko by jego nowi koledzy mieli trochę rozrywki - tak by wszyscy byli zadowoleni. Czysta bierna woda codziennie to za dużo, niech się tarza we własnym g****e przez cały tydzień a w niedziele 1 litr by mógł się pod pachami umyć.

Dziękuje za uwagę, miłych sobótek.

Avatar
Turamarth (niezalogowany) | 23.06.2008 15:22#42

hmmm...
Zatrzymany już skazany... przez media... i od razu przez społeczeństwo... może zaczekamy na jakiś wyrok sądu ? I tak dla przeciwwagi polecam zerknąć na: http://osnews.pl/internauta-oskarzony-o-pornografie-dziecieca-oczyszczony-z-zarz.../

Avatar
Nezumi (niezalogowany) | 23.06.2008 15:29#43

I super - szkoda tylko, ze nie ma porzadnych kar dla tego typu zboczencow, bo jestesmy "cywilizowani" i "humanitarni"...
Oby poszedl siedziec przynajmniej, bo tutaj juz nie mozna mowic o niskiej szkodliwosci.

Avatar
Gnome (niezalogowany) | 23.06.2008 15:36#44

@Turamarth

Tak domniemanie niewinności to podstawa w państwie prawa, jednak w tym wypadku te dwie sprawy (ta oraz sprawa M. Fiola) nie mają się nijak do siebie. 'Nasz' jegomość został przyłapany na gorącym uczynku, po długotrwałych działaniach operacyjnych policji z trzech krajów.

Cóż osiem lat to stanowczo zbyt mało dla tego typu ludzi, no chyba, że na galerze albo w kamieniołomie.

Avatar
M$ jest BE (niezalogowany) | 23.06.2008 15:54#45

On raczej nie jest wrobiony przez virusa! Ściągał to w kafejkach! I to nie jednej! Pojedzie na wakacje do więziena na 8 lat. Wyżywienie, kablówka czego chcieć więcej. Internet pewnie też mają w więzieniach... Powinni mu dać dożywotni zakaz zbliżania do internetu i dzieci! I oczywiście najmniej z 10 lat w więzieniu!

Avatar
Suchy79 (niezalogowany) | 23.06.2008 15:57#46

Obciąć co trzeba, obłożyć solą i wysłać do więzienia, tam pokażą mu

Avatar
stefek (niezalogowany) | 23.06.2008 16:53#47

Gdzie są teksty z cyklu "od razu czuję się bezpieczniej"? Gdzie się podziały dzieci neostrady? Czyżby wyjechały na wakacje?

Avatar
Sajgon (niezalogowany) | 23.06.2008 16:57#48

Zamykać pedofilii i ile wlezie a jak się po odsiadce nie nauczy to przycinać wiadomo co ...

Avatar
Alladyn (niezalogowany) | 23.06.2008 17:07#49

Wy chyba nie zdajecie sobie jakie jest w Polsce surowe prawo odnośnie takich spraw.
Za samo nieświadome ściągnięcie jednego zdjęcia w programie p2p i potem rozpowszechnienie ( zgodnie z naturą p2p) bez waszej wiedzy można mieć juz sprawę.
NIE JEST NAWET KONIECZNE POSIADANIE TAKIEGO ZDJĘCIA NA KOMPIE W CZASIE PRZESZUKANIA zeby sprawa nabrała toku.
W Polsce juz wiele osób dostało w taki sposób małe wyroki w zawieszeniu ale zawsze to wyroki na tle sexualnym.
Polskie prawo nie zna litości w takich sprawach.

Avatar
ms-trex (niezalogowany) | 23.06.2008 17:14#50

@M$
Nie byłbym tak do końca pewien, jak taki trafia do paki z etykietą pedofil to już mu psyche trochę wyprostują.

Avatar
Eter (niezalogowany) | 23.06.2008 17:24#51

Żyjemy w demokratycznym państwie prawa...
A Wy tego człowiek już osądziliście, pozwólcie niech zrobi to sąd. Oczywiście jeśli jest winien zasługuje na surową karę ale domniemanie niewinności jest ciągle podstawową zasadą...

Pozdrawiam

Avatar
BlackEagle (niezalogowany) | 23.06.2008 17:38#52

I tym się zajmujcie. Brawo!

Avatar
Alden (niezalogowany) | 23.06.2008 18:37#53

W końcu nasi policjanci zajęli się czymś pożytecznym - pedofilia jest niebezpieczna

Avatar
IrasB (niezalogowany) | 23.06.2008 18:38#54

I bardzo dobrze, choć wyrok niewspółmiernie mały do przewinienia. Choć tutaj policja się popisała i oby tak dalej.

Avatar
Mammuth (niezalogowany) | 23.06.2008 18:55#55

@WHITESTAROWIEC
[Wykastrować g**** i dożywocie.]

Kastracja jest nieskuteczna. Musiałbyś mu obciąć głowę, bo popęd seksualny tkwi w umyśle.

@Turamarth
[od razu przez społeczeństwo... może zaczekamy na jakiś wyrok sądu ?]

Po co? Ważne że ludziska mają kolejnego "chłopca do bicia". Kiedyś napięcia społeczne władza kanalizowała obwiniając za wszystko Żydów robiących macę z krwi chrześciajńskich dzieci, teraz na fali są internetowi pedofile. Niestety statystyki mówią co innego, sprawcami 70% przypadków molestowania małoletnich nie są spoceni starsi panowie udający nastolatków na czatach tylko członkowie najbliższej rodziny i znajomi. Tyle że głupio by było robić policyjne pokazówki typu "kolejna wzorowa matka złapana za wykorzystywanie seksualne syna" - to by nie chwyciło, zbyt daleko odbiega od stereotypów.

@Nezumi
[Oby poszedl siedziec przynajmniej, bo tutaj juz nie mozna mowic o niskiej szkodliwosci.]

Na 90% nie pójdzie siedzieć (zawiasy), bo szkodliwość rzeczywiście jest niska. Wysoka byłaby gdyby naprawdę kogoś molestował. To tak jakby mówić że oglądanie zdjęć przedstawiających przestępstwo (np. morderstwo) było czymś równie złym jak samo zamordowanie kogoś.

Policja jak zwykle chodzi "na skróty". Zamiast łapać dużych handlarzy pirackiego softu ściga gimnazajalistów za udostępnianie muzyki w p2p, a zamiast ścigać bogatych i wpływowych producentów oraz dystrybutorów dziecięcego porno woli łapać "Szarych zboczków oglądaczy" w kafejkach. Tak jest prościej, taniej i.. bezpieczniej. Tylko czy na pewno skuteczniej?

@M$ jest BE
[On raczej nie jest wrobiony przez virusa!]

"Raczej" to właściwe określenie. Poczekamy, zobaczymy, Być może wypuszczą go później po cichu, gdy okaże się że np. "dzieci" z rozpowszechnianych zdjęć miały 19 lat, albo złapali nie tego co trzeba. W kraju w którym aresztantom zdarza się umrzeć z głodu nie takie rzeczy już bywały.

Swoją drogą, słyszałem o przypadku kobiety która po otrzymaniu na skrzynkę mailową spamu kierującego na strony pedofilskie postanowiła być dobrą obywatelką. Poszła więc na najbliższy komisariat zgłosić sprawę. Policjanci stwierdzili że jej wyjaśnienia są niespójne i.. zamknęli ją na 3 miesiące w areszcie. Nie muszę chyba dodawać jak miło spędziła czas w tym przybytku z etykietką "pedofilki".

Avatar
Dejlo (niezalogowany) | 23.06.2008 19:53#56

Ja osobiście dałbym mu rok, ale bez "ochrony" która jest w przypadku takich ludzi w polskich więzieniach. Do celi 12 osobowej, na spacerniak i pod prysznic z wszystkimi innymi. Szybko dowie się ze po zbrodni jest i kara. I jeśli uda mu się wyjść na własnych nogach, to na bank odechce mu się małych chłopców, kastracja czy leczenie farmakologiczne nie będą mieć takiego efektu.

Zaznaczam tylko, że przyjmuje dowody jego winy jako pewne, jeśli w opinii prokuratury i śledczych jest inaczej, niech go zamkną w izolatce, żeby przypadkiem z niewinnego faceta dziada nie zrobić.

Avatar
WODZU (niezalogowany) | 23.06.2008 20:04#57

No to, to jest zagrożenie które policja powinna zwalczać, a nie ośmieszać się aresztowaniem posiadacza dwóch nielegalnych kopii Windows.

Avatar
adwokat diabła ;) (niezalogowany) | 23.06.2008 20:07#58

W sumie to co powiem to niepopularne, ale szczerze współczuję psychice tego kolesia - to jest w sumie straszna choroba... szkoda że nie jest wyleczalna :/
Dla mnie jednak bardziej obleśni są mordercy i ludzie handlujący "żywym towarem", niż pedofile. Po prostu najgorsi ludzie dla mnie to tacy, którzy niszczą innym życie z chęci zysku, a nie z powodu choroby (choćby najgorszej).
Czemu to piszę? Jeśli dla tego człowieka niektórzy z Was chcą kary 20 lat, to ile lat winni dostać ci przed chwilą przeze mnie wymienieni?
Ja nie twierdzę, że nie zasłużył na karę - być może - ale opamiętajcie się! Nie skazujcie ludzi bez sądu i nie traktujcie świata tak czarno-biało!

Avatar
tomilipin (niezalogowany) | 23.06.2008 21:06#59

"nawet do dwóch tysięcy zdjęć i filmów" to znaczy 2000 zdjęć + X filmów, czy 2000 (zdjęć + filmów) ?

Avatar
Danny (niezalogowany) | 23.06.2008 21:07#60

Jak by nie patrzył tytuł pasuje do artykułu. Ja nie widzę żeby za bardzo był wielkim pedofilem, ale nie staję w jego obronie (żeby nie było...). Nie ma żadnych informacji o tym czy kogoś molestował lub zgwałcił. Jest PIRATEM który rozpowszechniał treści pornograficzne. Widzę, że próbujecie odzielić etykietę "pirat" od tego gościa, żeby was z nim nie porównywano. Ale bardzo dobrze że go złapano, jednego mniej.
A co do piratów policja powinna łapać ich wszystkich. Tylko najpierw powinni zacząć od "grubszych ryb" a dopiero potem klientów inwidualnych. Chodź nawet jak masz TYLKO nielegalnego windowsa to i tak jesteś piratem i złodziejem. Ot i tyle.
I się tak nie wykręcajcie, że jeden program to nic.

"40mln(PL) takich nielegalnych windowsów robi różnice."

Avatar
Nezumi (niezalogowany) | 23.06.2008 22:38#61

@Mammuth - kolesie tacy jak on sa pewnego rodzaju paserami zaspokajajacymi chory rynek, bedacy w czescia calej machiny na ktorej jednym koncu jest molestowane dziecko a na drugim jakis zboczek pomniejszy zasysajacy to z netu. Dzieki takim jak on te materialy maja szanse "wyplynac" do "koncowego uzytkownika" - byce waznym ogniwem w takim syfie to jak dla mnie cholernie duza szkodliwosc... On nie tylko ogladal a rozpowszechnial, wiec bral czynny udzial w calym procederze.
Zgodze sie z Toba, ze to nie tylko sukces i sprawa zamknieta ale powinno stanowic poczatek doglebnego dochodzenia - skad zasysal, komu wysylal, po nitce do klebka az dotrze sie to tych scierw ktorzy molestuja.

A potem palnik, obcegi i elektrody a nie jakies tam wyroki, sprawy i cele...

Avatar
Hans Olo (niezalogowany) | 23.06.2008 22:42#62

@Mammuth
Popęd seksualny tkwi w hormonach, a te napędzają się wzajemnie. Najsilniejszy hormon męski tego typu to testosteron wypływający z jąder. I dopiero on odpowiednio wpływa na umysł, który uwalnia kolejne hormony pobudzające inne części ciała. Nie pamiętam tego dokładnie, ale tak to mniej więcej działa.

Avatar
b (niezalogowany) | 23.06.2008 23:03#63

korzystal z kawierenek internetowych o_O
kto teraz korzysta z kawiarenek? przeciez internet woln iejszy czy szybszy ale jest powszechny :O
pamietam te 'nocki' w kawiarenkach, starcraft, quake, cs ;-)

Avatar
kernel panic (niezalogowany) | 24.06.2008 2:44#64

@Mammuth - szacunek, bardzo rozsądne słowa

Avatar
artthuro (niezalogowany) | 24.06.2008 8:32#65

"Mężczyzna usłyszał zarzut posiadania i rozpowszechniania treści pornograficznych z udziałem małoletnich" - to dlaczego nazwano go pedofilem?Ja myślałem,że pedofil,to osoba,która dopuszcza się czynu seksualnego z dziećmi....
Nie bronię tutaj nikogo,lecz chodzi mi o logikę wypowiedzi i formułowania polskich wyrazów i zdań.
Z tego wynika,że ja jestem mordercą,bo posiadam mnóstwo filmów o treści przestępczej(mam między innymi wszystkie części "KRYMINALNI".

Avatar
Ehh (niezalogowany) | 24.06.2008 11:27#66

Jedyne sensowne posty w tym temacie, to te od Mammutha, Dannego i Nezumi. Resztę to aż żal czytać. Dać wam pochodnie, widły i sami byście załatwili sprawę. Albo żyjemy w państwie prawa albo cofamy się do średniowiecza.

Avatar
DOk (niezalogowany) | 24.06.2008 12:08#67

Zgadzam się, to nie pirat!
Zboków powinno się kastrować!!!
Leczenie? Szkoda kasy...
Tyle mamy w Polsce chorych dzieci, których rodziców nie stać na leczenie... To właśnie im trzeba pomagać!
A zbok po kastracji zbokiem już nie będzie!

Avatar
bart_major22 (niezalogowany) | 24.06.2008 14:46#68

@Ehh Przepraszam bardzo ale żal bierze jak się czyta posty takie jak Twój. Jak rozumiesz państwo prawa? Chybie nie tak że państwem prawa nazywamy takie która prawa ofiary stawia poniżej prawa przestępcy...Bo czytając codziennie serwisy informacyjne, oglądając TV, słuchając radia mam coraz większe wrażenie że bardziej opłaca się być przestępcą bo prawo takiego lepiej chroni niż jego ofiarę.

"Dać wam pochodnie, widły i sami byście załatwili sprawę. Albo żyjemy w państwie prawa albo cofamy się do średniowiecza."
Nikt tu nie pisze żeby zrobić mu samosąd, a to że nikogo nie molestował nic nie znaczy, bo samo oglądanie pornografii z udziałem DZIECI oznacza że osobnik BARDZO DELIKATNIE mówiąc nie jest normalny(to zupełnie co innego niż "Kryminalni", GTA, ). Zresztą pisze wyraźnie że został przyłapany na gorącym uczynku, był dłuższy czas obserwowany, więc mówienie tu o tzw. "domniemaniu niewinności" tak dziś nadużywanemu jest nie na miejscu. Gdy czyta się o pedofilach to każdemu normalnemu, kto ma np. młodsze rodzeństwo, albo jest rodzicem z małym dzieckiem to "scyzoryk się mu w kieszeni otwiera"

Avatar
Kulmegil (niezalogowany) | 24.06.2008 14:55#69

Nie dość że pedofil to jeszcze .. "pirat"?
A co - nie płacił tantiem biednym producentom filmów pedofilskich, aktorom i modelom ? ;)

Avatar
artthuro (niezalogowany) | 24.06.2008 17:14#70

...."bo samo oglądanie pornografii z udziałem DZIECI oznacza że osobnik BARDZO DELIKATNIE mówiąc nie jest normalny"...

A co powiesz o tych,którzy uwielbiają horrory w stylu "Wysłannik piekieł",gdzie krew leje sie strumieniami???
A wogóle to zdaje mi się,że w państwie prawa nie można nazwać nikogo publicznie (pedofilem,złodziejem,mordercą itp...),jeżeli nie zapadnie prawomocny wyrok sądowy.A w tym przypadku to ten gościu dopiero usłyszał zarzuty.

Avatar
KrosT (niezalogowany) | 24.06.2008 20:30#71

Czyli piraci dzielą się na, posiadających nielegalnego windowsa i na pedofili :D

Avatar
fastman92 (niezalogowany) | 25.06.2008 18:25#72

pewnie obmacywał mojego brata który nie istnieje, napiszą tu...he he.
Musiał mieć coś w mózgu przekręcone, skoro to pedofil w wersji PROfessional...
Wykastrować i tyle!

Avatar
paulina sz (niezalogowany) | 04.11.2008 13:43#73

precz z pedofilani

Dodaj komentarz

Zasady publikowania komentarzy
Autor
Treść
 
Polecamy
Recenzja Samsung NP530U4B

Ultabook z nadwagą
Huawei E583C

Test przenośnego routera 3G
Top programy
  •  
Top programy ostatnie 7 dni
  •  
Top programy ostatnie 30 dni
  •  
Skanery antywirusowe
skaner av