Nokia C7 - prawie jak iPhone?

24.02.2011 14:15, Autor: Redakcja, Kategoria: News
NewsImage

W naszym labie pojawiła się kolejna recenzja ciekawego urządzenia - Nokii C7, która jest jednym z pierwszych smartfonów fińskiej marki wyposażonych w nowego Symbiana^3, pojemnościowy ekran dotykowy wykonany w technologii AMOLED, niezły procesor ze sprzętową akceleracją 2D/3D i ciekawe dodatki typu WiFi w technologii N, Bluetooth 3.0, nadajnik FM czy rejestrowanie wideo w 720p.

Telefon jest interesujący, bo wszystko to można dostać w dość niewygórowanej cenie. Poza tym, Nokia - która przez lata wyznaczała trendy i kupowała sobie użytkowników nowoczesnymi telefonami - straciła w pewnym momencie wyczucie rynku i próbuje teraz odzyskać oddane konkurencji pole. Nie jest to proste zadanie, bo gdy rynek zachłysnął się tego typu monolitycznymi urządzeniami z dużym, dotykowym ekranem i nie więcej, niż trzema przyciskami, Nokia dała się znokautować. Pytanie, czy modelem C7 uda się podnieść z desek?

Zainteresowanych zapraszamy do lektury artykułu Nokia C7 - prawie jak iPhone?

Polecamy także wcześniejsze materiały, między innymi recenzję netbooka Acer Aspire ONE D255, ładowarki Technoline BC-900, notebooka Lenovo ThinkPad T410, czy spostrzeżenia na temat innego smartfona BlackBerry 9800 Torch.

r   e   k   l   a   m   a

Komentarze (149)  

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
skicio | 24.02.2011 14:21#1

no no no... trochę poczekać i zobaczyć jakie będą opinie "mas" i chyba można brać. Chociaż sam jestem jak na razie za BB9700 : )

Avatar
Admc (niezalogowany) | 24.02.2011 14:31#2

Dlaczego wszyscy porównują telefony do izłoma? Z miejsca mogę wymienić wiele modeli telefonów które są o wiele lepsze niż tamta zabawka, różnią się tylko brakiem ogryzka na obudowie przez co są mniej lanserskie.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
dzonasek | 24.02.2011 14:32#3

hahaha a ja mam telefon z darmowym Linuksem i jestem bezpieczny.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
metkax | 24.02.2011 14:32#4

Bardzo fajne telefony, N8, E7 i teraz C7. Obecnie używam 5800 XM i jestem bardzo zadowolony. Jesienią kończy mi się umowa i będę miał dylemat - nowa Nokia z S^3 czy może poczekać na Nokię z WP7 :D

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
metkax | 24.02.2011 14:33#5

@dzonasek
+1 :D

Avatar
valco (niezalogowany) | 24.02.2011 14:47#6

Nokiamaniacy, przetestujcie sobie aparaty np. firmy HTC z androidem, nie z symbianem, czy z zawieszającym się WP6 czy 7!

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
Siarczyslaw | 24.02.2011 14:50#7

Samsung galaxy S <3

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
sokoleokopr | 24.02.2011 14:51#8

Witam

Test fajny i cieszy oko że redakcja docenia starego dobrego Symbianka, osobiście uważam że Nokia od ostatnich kilkunastu miesięcy zrobiła postęp i ich telefony nie są już synonimem tandety. Ja do końca umowy mam trochę koło 12-13 mcy więc chyba skuszę się na nokię z WP7 lub jak tam oni to nazwą.
Dodam że E52 (kolegi)(bateria) potrafi wytrzymać 2,5 tyg, jak nie przegina sprawy z zabawą, a nie tak jak w tych chińskich zabawkach gdzie 1,5 dnia zabawy i ładowarka w ruch !!!

Pozdrawiam

Avatar
kamykowsky123 (niezalogowany) | 24.02.2011 14:51#9

@Nazir50
Myślisz, że te wszystkie nowe Nokie to gdzie są robione?

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
groldominika | 24.02.2011 14:52#10

@valco
co masz na myśli przez słowo "aparat" bo jeśli chodzi ten o zdjęcia to żaden inny producent telefonu nie ma obiektywu CarlZeiss więc w tej materii żaden Android czy HTC nie robi tak dobrych zdjęć jak niektóre modele telefonów Nokia z optyką CarlZeiss.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
metkax | 24.02.2011 14:54#11

@groldominika
"CarlZeiss..." - chłyt... martetingowy... przynajmniej tak mi się wydaje. Chociaż przyznam, że N8 robi bardzo dobre zdjęcia, oczywiście jak na telefon.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
djosdanielos | 24.02.2011 14:56#12

żaden symbian nie dorówna możliwościami androidowi

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
Krogulec (redakcja) | 24.02.2011 14:57#13

@kamykowsky123: C7 jest robiona na Węgrzech, E72 i N900 (z tego co pamiętam) w Finlandii - wszystko zależy od modelu.

Avatar
Andrzej968 (niezalogowany) | 24.02.2011 14:58#14

tylko SE X8

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
groldominika | 24.02.2011 14:58#15

@metkax

Żaden chłyt. Optyka takowa jest w telefonach Nokii (nie wszystkich). N8 robi bardzo dobre zdjęcia. Sama mam N82 z którego jestem zadowolona jak na wiekowy już telefon robi przyzwoite zdjęcia. A co do optyki rozbierałam kilka telefonów Nokii (bo lubię grzebać jako elektryczka) i wiem co jest w środku.

Avatar
hal 9000 (niezalogowany) | 24.02.2011 14:58#16

@Admc

Czyżby zazdrość ci zwieracze ściskała bo bawisz się szajsungiem za 1PLN?

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
metkax | 24.02.2011 15:03#17

@groldominika
Nie mówie, że nie ma tam takiej optyki, sam posiadam Nokię 5800 XM.

Avatar
kamykowsky123 (niezalogowany) | 24.02.2011 15:03#18

@hal 9000
Mam samsunga spice i nie narzekam mimo, że to low-end'owy telefon, ale pojawia się wiele modyfikacji.

Avatar
v@lco (niezalogowany) | 24.02.2011 15:08#19

Jak się chce mieć aparat foto. to się kupuje tanią lustrzankę, której żadna komórka nie dorówna

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
metkax | 24.02.2011 15:16#20

@v@lco
No widziesz, a ja nie lubię ciągnąć za sobą wszędzie mojej lustrzanki, a telefon mam zawsze pod ręką.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
WojtekJ | 24.02.2011 15:16#21

@Witam
"Dodam że E52 (kolegi)(bateria) potrafi wytrzymać 2,5 tyg, jak nie przegina sprawy z zabawą, a nie tak jak w tych chińskich zabawkach gdzie 1,5 dnia zabawy i ładowarka w ruch !!!"

A ja dodam, że te "chińskie zabawki" jakościowo są znacznie lepsze od badziewiastej i przereklamowanej Nokii, która cieszy się u wielu osób w Polsce takim samym kultem jak BMW wśród dresów (najbardziej podobają mi się debilne hasła w stylu "tylko Nokia i nic innego" ... w miejsce 'Nokia' można dać 'BMW' czy 'Audi' .. oddaje sprawę ;) ).

E52 jest wyjątkowym GNIOTEM.
Wątków jak te poniżej jest po prostu mnóstwo: http://tinyurl.com/6drg8yt , http://tinyurl.com/6gktbwz , ...
Najśmieszniejsze w tym wszystkim jest to, że sprzedaje się wręcz znakomicie - sam przy przedłużaniu umowy kupiłem E52 i bez rozpakowywania sprzedałem od razu na Allegro, przebicie i szanse szybkiej sprzedaży były przy tym przereklamowanym śmieciofonie wysokie.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
metkax | 24.02.2011 15:22#22

@WojtekJ
Czy mógłbyś proszę rozwinąć swoją myśl? Na czym polega ta "badziewność" telefonów Nokii?

Avatar
Admc (niezalogowany) | 24.02.2011 15:26#23

@hal 9000
LOL, chyba tylko ludzie którzy się nie znają na telefonach biorą je w umowie. Ja telefony zawszę kupuję w sklepach internetowych bez umowy, bo nie lubię był uwiązany u jednego operatora.
Dla twojej wiadomości obecnie mam HTC Hero, w przyszłości zamierzam kupić Desire HD lub nowszy model który nie miał jeszcze oficjalnej premiery.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
PitBoss | 24.02.2011 15:35#24

Prosił bym o podobny opis Motoroli Milestone :) bo obecnie ta komórka mnie interesuje :), jeśli się nie da to prosił bym napisać mi wiadomość czy warto ją kupić czy nie. Z góry dziękuję.
Pozdrawiam

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
WojtekJ | 24.02.2011 15:38#25

@metkax

Rozwinąć powinienem raczej hasło "na czym polega badziewność E52" - bo o tym telefonie pisałem.
To wyjątkowo nieudany model - przez niską jakość i ciągłe awarie - narzekają na niego rzesze niezadowolonych użytkowników. Podałem wyżej dwa przykładowe wątki, nietrudno znaleźć kolejne ...

Sam posiadałem i używałem dość długo telefonów tej firmy.
W statystyce wygrywa zdecydowanie: 12 Nokii, 2 Motorole, 2 Sony, 1 Siemens. Im dłużej jednak mam z Nokią do czynienia, tym gorsze mam o tej firmie zdanie - produkuje coraz gorsze telefony.
Gdy porównuje telefony Nokii z konkurencją, a potem słyszę teksty "fanów marki" w stylu "bo Nokia jest najnajnajnajlepsza", "wszystko inne to badziew", "konkurencji Nokia nie ma, to najlepsza marka", "Nokia to prestiż", "żadna inna firma się nie liczy" - ręce mi opadają.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
metkax | 24.02.2011 15:41#26

@WojtekJ
Masz racje, ludzie się przyzwyczaili, zawsze była najlepsza. Chociaż w ostatnich latach wypuściła sporo nieudanych modeli to mam nadzieję, że w przyszłości będzie lepiej.

Avatar
mwk (niezalogowany) | 24.02.2011 15:42#27

"W naszym labie" - a co to jest lab?

Może zaczniemy w ogóle co drugie słowo pisać po angielsku/niemiecku/francusku/hiszpańsku/itp. (w zależności jaki język znamy) - poprawi to z pewnością komunikatywność naszego rodzimego, którego po prostu nie szanujemy i obrażamy.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
Torwald | 24.02.2011 15:52#28

@PitBoss - gdzie ty jesteś ? Na onecie ? To nie koncert życzeń czy strona pomocy osobom upośledzonym w korzystaniu z Google.
Skoro udało ci się wejść tutaj i napisać ten komentarz, to rusz dupsko i poszukaj recenzji w sieci.

Ps. Jak chcesz mieć klawiaturę qwerty i dobry telefon z Androidem - to warto. Jak tylko dobry telefon z Androidem, to Samsung Galaxy S (żeby nie było, że tylko 'wrzucam'... :P)


@sokoleokopr
"Dodam że E52 (kolegi)(bateria) potrafi wytrzymać 2,5 tyg, jak nie przegina sprawy z zabawą, a nie tak jak w tych chińskich zabawkach gdzie 1,5 dnia zabawy i ładowarka w ruch !!!"
Chyba nie ogarnąłeś takiego drobnego szczególiku, jakim jest 4-krotnie większy ekran i szybszy procesor w tych 'chińskich zabawkach'.
17 dni na jednym ładowaniu ? :D Biedny chłopczyku, kolega sprzedał ci tak naciąganą bajkę i ty to kupiłeś ? Czy na poczekaniu wymyśliłeś taką marną bzdurę ?
No chyba, że miałeś na myśli 2,5 tygodnia zabawy samą bateria w charakterze resoraka albo gryzaka - tyle może wytrzyma... :D

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
w.p. | 24.02.2011 15:53#29

Symbian to bardzo dobry system do normalnych zastosowań. Nie każdy potrzebuje tysiąca aplikacji z marketu. Mam oba systemy i powiem szczerze że Symbian chodzi bardzo fajnie.

Avatar
Admc (niezalogowany) | 24.02.2011 16:06#30

@PitBoss
Nie bierz niczego od Motoroli, bo oni blokują bootloadery w telefonach i przez to bardzo utrudnione jest instalowanie cutom romów.

Avatar
wojtoo (niezalogowany) | 24.02.2011 16:19#31

Fajny telefonik, system Symbian... hmm Nie wiem jak w tej Nokii się spisuje ale gdy miałem 5800XM to nie bardzo mi się podobał.
Wyświetlacz Amoled to świetne rozwiązanie. Ogółem bardzo fajny fonik ale czy bym uciekł dla niego z Androida... wątpię.

Avatar
niumara (niezalogowany) | 24.02.2011 16:40#32

telefon spod znaku nadgryzionego jabłka to nie roznica Znaczka na obudowie. Kto używa ten wie , ze nokia teraz produkuje poprostu tandetne telefony, a iPhone to arcydzieło !!! to coś wiecej niz telefon , a jakości wykonania to nawet nie warto porownywac bo telefon apple deklasuje wszystkich. pozdrawiam

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
wolf94 | 24.02.2011 16:50#33

Zastanawiające. Gdyby przyjąć punkt widzenia, większości tutaj komentujących, że iPhone to złom i produkt tylko dla lanserów, to dlaczego każdy nowy smartphone, jest do niego porównywany i często określany jako "iPhone killer"?

Czy kupując Jaguara, porównacie go, do powiedzmy Audi, czy do Fiata Uno? Heh, Jaguar - Fiat Uno killer!!! :-D

Zaprawdę, pokrętna jest wasza logika. Brak konsekwencji, aż bije po oczach. :-)

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
L. S. | 24.02.2011 16:51#34

Pojęcia "Nokia" i "niewygórowana cena" trochę się ze soba kłócą :D

Avatar
BoraBora (niezalogowany) | 24.02.2011 17:01#35

Nadajnik FM, tak jak w transmiterze, dlaczego nie montują tego w innych telefonach, przecież to świetna rzecz

Avatar
Admc (niezalogowany) | 24.02.2011 17:10#36

@wolf94
Powiedz mi kiedy Apple doda funkcjonalność zmiany dzwonka na niestandardowy bez potrzeby instalacji dodatkowego oprogramowania, hehe. Jak na razie każdy system to potrafi tylko nie iOS.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
command-dos | 24.02.2011 17:14#37

OMFG! Jak czytam komentarze, to wydaje mi się, że mam do czynienia z bandą nastolatek - sorry, ale tak mi się kojarzy: taka nastolatka siedząca na ławce przed blokiem i non stop klepie sms'y. Ludzie, telefon ma służyć do dzwonienia.
"Aparat" w komórce traktuję jako narzędzie, np. do uwiecznienia rejestracji debila, który zastawił mi samochód na parkingu i wysłania tej fotki na policję, czy do odczytania trudnodostępnej tabliczki znamionowej - tyle w temacie, jeśli chodzi o "aparat" w komórce.
Telefon musi długo "trzymać" baterię, ma się łatwo wykonywać rozmowy i intuicyjnie wprowadzać/wybierać numery i wali mnie to czy tam jest symbian, android, czy jakiś inny wbudowany system.
Czekam na recenzję jakiegoś odkurzacza z odtwarzaczem mp3 - komentarze pod takim newsem mogłyby być interesujące typu: mój zlamer jest lepszy, bo w odtwarzaczu ma korektor i dodatkowo podbicie basów, albo mój filip ma wyświetlacz w kształcie kółka i jest kolorowy, dodatkowo mp3 mogę ładować do niego przez wifi co znacznie ułatwia sprawę, bo nie muszę podjeżdżać nim do pc-ta, a mam krótki kabel usb - a i tak, zarówno przy jednym, jak i drugim podczas odkurzania nie słychać własnych myśli...
Podsumowując:
- do robienia zdjęć służy aparat,
- do oglądania telewizji - telewizor,
- telefon służy do wykonywania rozmów,
- a odkurzacz do odkurzania :)
pozdrawiam co bardziej podnieconych nowym produktem Nokii - czekam na wersję z klimą...

Avatar
hal 9000 (niezalogowany) | 24.02.2011 17:16#38

@Admc
"LOL, chyba tylko ludzie którzy się nie znają na telefonach biorą je w umowie"
a bez umowy biorą frajerzy, albo rozwydrzeni kasiaci naiwniacy

Avatar
hal 9000 (niezalogowany) | 24.02.2011 17:20#39

@wolf94

"Zastanawiające. Gdyby przyjąć punkt widzenia, większości tutaj komentujących, że iPhone to złom i produkt tylko dla lanserów, to dlaczego każdy nowy smartphone, jest do niego porównywany i często określany jako "iPhone killer"?

Czy kupując Jaguara, porównacie go, do powiedzmy Audi, czy do Fiata Uno? Heh, Jaguar - Fiat Uno killer!!! :-D

Zaprawdę, pokrętna jest wasza logika. Brak konsekwencji, aż bije po oczach. :-)"

trafiłeś w sedno, no cóż większość z nich pali czysta zazdrość, a druga polowa nigdy nie miała Iphona w reku i bazuje na głupotach zasłyszanych od kolegów:-)

Avatar
JaJdjd (niezalogowany) | 24.02.2011 17:23#40

Zeby nokia sie dzwignela z dna musiala by odrazu po premierze nowych ukadow tegra z 4 rdzeniami CPU i 12 GPU wypuscic urzadzenia i z androidem na pokladzie to by sobie kupila graczy a tak to du*@

Avatar
JaHdh (niezalogowany) | 24.02.2011 17:33#41

Do ADMC kazdy porownoje telefony do iphona bo jak by nie on to dalej bys pobieral pseudo aplikacje i gry w javie za 4zl z teletygodnia (wkoncu ktos pokazal ze mozna nowe technologie wsadzac w przenosny zlom a nie zerowac na satrych technologiach i wmawiac ludziom ze sie nie da lepiej i sprzedawac cos co jest warte 10€ za 500€) ale otym mozna pisac bez konca !!!

Avatar
Jalalal€ (niezalogowany) | 24.02.2011 17:40#42

Wolf94 ja ci powiem dla czego ! Bo Jak dzblo trawy wystaje po za inne (albo jest leprze i nie wszytkich na niego stac) to trzeba je sciac i taka tez filozofie mial wojek stalin i ch@€ !!

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
wolf94 | 24.02.2011 17:42#43

@command-dos

Zdecydowanie potrzebujesz TELEFONU, nie smartphona! Inni jednak mogą potrzebować czegoś więcej.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
corrtez | 24.02.2011 17:44#44

@command-dos
Haha dobre:) ale podobnie jest z systemami i przegladarkami wiec to juz tak zostanie. Ludzie lubia walczyc za system lub przegládarke i sá zdolni do najwiekszych swinstw by wygrac... Tylko po co??

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
metkax | 24.02.2011 17:44#45

@command-dos
Opisałeś czego oczekujesz od telefonu, ale mógłbyś zrozumieć, że inni mogą mieć inne oczekiwania i nie obrażać ich za to.
Moje podsumowanie:
- aparat w telefonie - lekki i zawsze pod ręką, wtedy kiedy go potrzebuję, nie będę biegał z lustrzanką, a zwykła "małpka" nie jest wiele lepsza. Sam zauważyłeś, że bywa przydatny, a zwiększenie jakości otrzymywanych zdjęć jedynie zwiększa jego przydatność.
- mam w swojej Nokii darmową nawigację Ovi Maps, która sprawuje się bardzo dobrze - po co mam ze sobą brać dodatkowe urządzenie, za które zresztą muszę ponownie zapłacić
- muzyka w telefonie, przed dłuższą trasą wgrywam muzykę do telefonu i podłączam go do sprzętu grającego w samochodzie, mam nawigację, muzykę i telefon w jednym.
- przeglądarka - np. kiedy jestem w wypożyczalni filmów lubię przeczytać recenzję filmu na filmwebie - wiele innych zastosowań
- mam aplikację, która zamienia lampę błyskową w moim telefonie w latarke - przydała mi się wiele razy
- może również budzik, kalendarz, kalkulator, słownik, są niepotrzbne? w końcu to tylko telefon
- twoja argumentacja sprowadza się do czegoś takiego: to tak jakby powiedzieć, że komputer to maszyna do pisania, albo obliczeniowa - więc po co zwykłemu uzytkownikowi. Po co w komputerze przeglądarka, odtwarzacz muzyki i filmów lub gry komputerowe itd...
- może byłbyś spokojniejszy gdyby zamiast "telefon" nazywało się to "wielofunkcyjne urządzenie przenośne z funkcją telefonu"
Zachęcam innych do opisania czego oczekują od swojego telefonu i do czego przydają im się jego zaawansowane funkcje - jest wiele możliwośći.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
Pawlloo | 24.02.2011 18:03#46

Czy żaden symbian nie dorówna androidowi nom ??..
No nie wiem teraz jak jest planowanie rozszerzeniem działalności i praca nad Symbianem to nie wiadomo wszystko może być możliwe ... A tak na moje oko całkiem całkiem ten telefonik ...

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
Piotrek_20 | 24.02.2011 18:18#47

Coraz bardziej podobają mi się te recenzje w Labie, ta jest ciekawa.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
wolf94 | 24.02.2011 18:46#48

@Admc (niezalogowany)

Chyba nie zrozumiałeś, co napisałem?

To może inaczej. Dlaczego wszystkie telefony posiadające, wspomnianą przez Ciebie, możliwość zmiany dzwonka, są porównywane ze "złomem", który takiej możliwości, według Ciebie, nie posiada i określane jako killery tego "złomu"? Podświadomie, każdy stara się równać do najlepszego, stąd określenie "iPhone killer", ale jaki to killer, skoro wygrywa ze złomem? Zapewne, niewiele lepszy, bo ze złomem wygrywa każdy. Co innego gdyby był killerem czegoś bardzo dobrego.

Inaczej mówiąc, nie sztuką jest wyprzedzić na drodze Fiata 126p, sztuką jest wyprzedzić Ferrari! :-)

Czujesz już paradoks tej sytuacji?

Avatar
Jarek. (niezalogowany) | 24.02.2011 19:44#49

to moze byc porownywalne do klasy N ?

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
groldominika | 24.02.2011 19:48#50

Ja już od obecnych telefonów nie oczekuję nowości technologicznych to co jest w zupełności wystarcza. Pragnę tylko żeby wszystkie siły poszły na lepszą jakość/trwałość baterii. Skoro wojsko ma baterie które wytrzymują kilka lat to niech dadzą chociaż szaremu człowiekowi taką baterię która trzyma 3 dni intensywnego używania. Wiem że to jest złudne bo nie idzie w parze z marketingiem gdyż zazwyczaj jest tak kiedy bateria pada wymieniamy telefon ale niektórzy się przywiązują to swojego pupilka a niektórych nie stać kupować drogi telefon raz na 2 lata jak nie częściej.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
djDziadek | 24.02.2011 19:48#51

Kolejna fala komentarzy, która prowadzi do pieniactwa i obrzucania się bło.. tfu... telefonami, PO CO? dla udowodnienia, że twój LG jest lepszy od jego Samsunga?
Ty jeździsz starym Audi i masz 1500 W w głośnikach bo inaczej nic nie słyszysz, on zestaw 5.1 do IPhona i wszystko słyszy bo jeździ MX6 i to powoli.
Ludzie nie tędy droga, najprostszy przykład - proszę bardzo - byłem w Bieszczadach, wziąłem starego i wysłużonego Ericssona R310 (jeśli ktoś z tu dyskutujących coś takiego pamięta) a moi znajomi swoje wypasione - wybajerzone zmartfoniki i co? po dwu dniowej ulewie wszyscy korzystali z mojego starego złoma, bo resztę zabawek szlag trafił.
Nie powiedziałem im że ich telefony to badziew i do niczego się nie nadają - są inne, mają inne wyposażenie i oprogramowanie, ale nie wszędzie się przydają i tak jest ze wszystkim,
jak mawia moja mama: "jedni lubią ogórki, drudzy ogrodnika córki". To dzięki różnorodności zauważacie różnice, gdyby wszyscy robili dokładnie to samo i tak samo - co byście wybrali? - nic bo nie mielibyście wyboru.
Każdy używa to co lubi, co mu pasuje i na co go stać.
A'propos na co dzień używam C6-01 i Galaxy S więc nie jestem stetryczałym dziadem :)

Avatar
lki (niezalogowany) | 24.02.2011 19:52#52

Mam c7 nieco ponad miesiac. Odnosnie baterii - mi trzyma 4-5 dni - w trybie oszczedzania energii ( rozmawiam lacznie ok godzinki dziennie). Wyswietlacz robi wrazenie zarówno pod wzgledem jakosci wyswietlania, jak i czulosci dotyku. Natomiast Symibian 3 to porazka, tel czesto sie zawiesza, trzeba czekac kilka sekund np na pokazanie sie klawiatury. Restart wymagany niemal codziennie. Ostatnio sciagnalem jakies wymagane aktualizacje i jest nieco lepiej, ale jeszcze nie ideal.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
MSFT :) | 24.02.2011 20:07#53

Nokię kupię tylko w Windows Phone 7, umierający Symbian odpada.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
command-dos | 24.02.2011 20:22#54

@metkax - może masz rację - przyznaję, z budzika w telefonie korzystam i nie mam innego. Nieraz szukałem skarpetki przy świecącym się wyświetlaczu komórki, żeby nie pobudzić innych. Dodam jeszcze, że jadąc samochodem (typu sedan) w bagażniku, też raz mi się przydała jasność wyświetlacza - w tamtych czasach wibracja w telefonie była szczytem marzeń ;) Może dlatego jestem taki "zgryźliwy", bo zwyczajnie denerwuje mnie tylko podejście niektórych użytkowników do tak banalnej i wszędobylskiej rzeczy, jakim jest dzisiejszy telefon oraz forma tego laba: "Ekran, którym można się pochwalić" - po to kupujemy telefon, albo jakąkolwiek inną rzecz? Większość tych rzeczy dostępna jest w innych modelach telefonów - w sumie nic nadzwyczajnego. Jedyna nowinka godna pochwały to wyświetlacz AMOLED, który oszczędza energię - bo o to chyba chodzi w tych urządzeniach, aby nie podłączać do prądu 2x dziennie - a reszta? Reszta jest tam, gdzie Symbian^3... Może w innej obudowie i z innym znaczkiem. To tak, jak byśmy się rozwodzili, który pecet lepszy: HP czy Fujitsu-Siemens - i tak oba w środku mają procek intela, dysk seagatea, i lan od realteka - wszystko zależy od systemu na nim, czyż nie?

Avatar
anonim696 (niezalogowany) | 24.02.2011 20:26#55

No to NOKIA musi sobie podnieść poprzeczkę, jak dotąd procesory stosowane w swoich telefonach były dość 'słabe' w porównaniu do konkurencji. W C7 zastosowali 'megacocny' 680MHz, ale dla WP7 to i tak dużo za Mało! Zapotrzebowanie na WM7 to minimum 1GHz.
Pożyjemy zobaczymy. Mi oosobiście WP7 nie przypadł do gustu swoim kwadratowym interfejsem.

Avatar
Galaret (niezalogowany) | 24.02.2011 20:37#56

Ja jestem szczesliwym uzytkownikiem noki 5530 ( z softem C6) i musze powiedziec ze symbian przypadł mi do gustu, znam wielu ludzi , którzy wyższość androida widzą tylko poprzez przesuwany pulpit , nokia ma fajnie opracowane widgety, które dostosowują sie do obu trybów ( landscape i portrait) do tego telefon sam pyta sie czy zezwolic na polaczenie aplikacji z internetem czy nie , w androidzie tak nie jest i niestety mojej matce która doładowala sobie telefon wczoraj , android pozarl 20 zl z karty .
Fakt że sa dodatkowe aplikacje co blokuja polaczenie, ale wg mnie takie cos nie powinno miec miejsca z racji tego ze nie kazdy jest doswiadczony na tyle aby sobie to dobrze skonfigurowac.
Główną zaletą symbiana jest wielozadaniowość , mozna miec kilka aplikacji odpalonych jednoczesnie i przelaczac sie wygodnie miedzy aplikacjami.
Nie jest moze tak piękny jak inne systemy ale spelnia swoja role, jest prosty w obsludze , wygodny i wszystko ma na swoim miejscu.

Avatar
Inżynier (niezalogowany) | 24.02.2011 21:01#57

A dlaczego w tytule jest - Prawie jak iPhone? A co to jest iPhone, wyznacznik luksusu? Jakości? Technologii? Wolne żarty, sorry !!!

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
thomasg73 | 24.02.2011 21:21#58

Ja.. pindole :D:D:D:D:D nokie do iPhona porównywać... macie smak.... :D:D:D:D

To jak poloneza do prosche :D:D:D:D:D:D



@redakcja

GRATULUJE :D:D:D kup sobie Nokie i go do IP4 porównaj :D:D:D

Avatar
peter. (niezalogowany) | 24.02.2011 21:22#59

Za 1100zł można dostać nową Motkę Defy, Droid albo Samsunga Galaxy S, które to telefony zjadają każdą nokię z symbianem na śniadanie.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
Ave5 | 24.02.2011 21:29#60

"przypadkowe odrzucanie rozmów"

W urządzeniu, które służy w 99% do dzwonienia i odbierania rozmów taka wada to katastrofa. Tak długo, jak aktualizacje softu tego nie poprawią - telefon dla mnie nie wart uwagi.

Avatar
];) (niezalogowany) | 24.02.2011 21:47#61

@Admc

"Dlaczego wszyscy porównują telefony do izłoma?"

Moze dlatego ze był pierwszy i od niego zaczęło się szaleństwo pt: Ekran Dotykowy. Moze dlatego że ludzie zachłysnęli się tą technologią a inni producenci starają się kopiować to co w iPhone najlepsze i jeszcze to ulepszać.

Prosze tylko nie pisz mi tutaj że wcześniej były już telefony z dotykowym ekranem bo te wynalazki z rysikiem to nie do końca to samo podejście do tematu.

Czy są na rynku telefony lepsze od iPhone ... pewno tak ale zależy raczej od wymagań użytkownika a nie samego urządzenia. Jednemu potrzebny jest jakiś wyrafinowany dzwonek innemu to najnormalniej wisi.

pozdrawiam

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
metkax | 24.02.2011 21:55#62

@Ave5
Jeżeli tak jest to jest to duża wada. Jednak "przypadkowe odrzucanie rozmów" niewiele mi mówi, to może oznaczać cokolwiek - w samej recenzji nie ma o tym wzmianki. Więc na czym polega to "odrzucanie rozmów" - przydałoby się uściślenie.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
metkax | 24.02.2011 21:57#63

Przepraszam, już znalazlem fragment w recenzji, przeoczyłem go jakimś cudem. Tak więc jest mowa o "odrzucaniu rozmów" podczas wyciągania telefonu z kieszeni.

Avatar
Rafi_K (niezalogowany) | 24.02.2011 22:16#64

@WojtekJ: Co do BMW... to są bardzo dobre auta. Proponuję pojeździć trochę dobrym egzemplarzem i samemu odpowiedzieć sobie na pytanie czy nie jest to przypadkiem najlepsze auto na świecie. Stereotyp dresa rozwalającego się na drzewie w BMW z przyciemnianymi szybami skutecznie lansowany przez media i zapatrzonych na własne wybory dużych chłopców, jest dla tych aut bardzo krzywdzący.
Co do Nokii - firma ta zaliczyła tak jak inne sporo wpadek i stara się wyjść z dołka. Chwała im za to. Wiele firm zaliczając pierwszy dół już z niego nie wyszło - np. Siemens, niegdyś trzecia siła w telefonii komórkowej. Wybrali taką drogę a nie inną z wielu względów - Symbian nie jest tragiczny, ale dla normalnego użytkownika jest nie do ogarnięcia, coś jak - za przeproszeniem wszystkich fanów pingwina - Linux. Zaawansowani użytkownicy dają sobie radę, ale zwykli śmiertelnicy gubią się w gąszczu ustawień. Teraz Symbian doczekał się takiej etykiety jak Vista, która stała się synonimem powolności. Etykiety bardzo niesprawiedliwej, bo w końcu ewolucja jest o wiele lepsza od rewolucji.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
przemopk | 24.02.2011 22:19#65

@Ave5,
oczywiście używałeś ten telefon i też to doświadczyłeś????

Avatar
Gacek5 (niezalogowany) | 24.02.2011 22:25#66

No i jest dostęp do sklepu z muzyką czego nie ma ani ajfon ani androjd w naszym kraju.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
metkax | 24.02.2011 22:26#67

"przypadkowe odrzucanie rozmów" - myślę, że poprawią to w aktualizacji oprogramowania. W mojej Nokii 5800, aby odebrać telefon muszę przejechać palcem po zielonym pasku na ekranie. Nie było tak jednak od początku, zostało to dodane w jednej z aktualizacji. Dziwne, że w kolejnej wersji Symbiana popełniają podobny błąd.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
przemopk | 24.02.2011 22:52#68

wszystkim zainteresowanym wyczerpującymi informacjami na temat tego telefonu, polecam:
http://telepolis.pl/artykuly.php?id=376

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
metkax | 24.02.2011 23:22#69

@przemopk
Bardzo słaba recenzja, z błędami - tak więc mało wiarygodna.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
WojtekJ | 25.02.2011 0:47#70

@Rafi_K
"Co do BMW... to są bardzo dobre auta. Proponuję pojeździć trochę dobrym egzemplarzem i samemu odpowiedzieć sobie na pytanie czy nie jest to przypadkiem najlepsze auto na świecie.".

Jeździłem kilkoma współczesnymi BMW, jeździłem kilkoma współczesnymi Audi, nie jeździłem żadnym współczesnym Mercedesem - tyle jeśli chodzi o te "wiodące" niemieckie marki. Mam porównanie z wieloma innymi samochodami, nie jestem wcale Niemcami zachwycony.
NIE uważam, aby były to najlepsze auta na świecie i NIE widzę powodu, aby płacić za te samochody tak olbrzymie pieniądze (bo większą i czasem nieco gorszą, czasem porównywalną, a czasem lepszą - wszystko zależnie od rozpatrywanego punktu - konkurencję można kupić zwykle za 30-50% mniej). Dla przykładu - strasznie popularne BMW E46 czy E90 wg wymiarów zaliczają się wciąż do klasy kompakt (chociaż bardzo chciałyby być klasą średnią premium) - porównaj ich cenę np. do niezłej Mazdy 3, Civica czy Jetty. Te samochody w kilku punktach wypadną słabiej (chociażby ze względu na różnice w napędzie), w kilku mocniej - ale nie ma tu gigantycznych różnic usprawiedliwiających dwukrotną różnicę w cenie.
Gdy porównam E46 czy E90 do Mazdy 6, Accorda czy Passata - nawet nie zastanawiałbym się nad BMW (są o 50%-100% droższe i duuuuuużo mniejsze).
Absolutnie nie uważam, żeby BMW czy Audi były złymi samochodami - są dopracowane, zwykle prowadzą się dobrze, mają niezłe materiały wykończeniowe - ale stosunek ceny do jakości jest po prostu tragiczny. Przejedź się czasem porządnym Szwedem czy wyższej klasy Japończykiem - wiele marek od dawna nie ma się czego wstydzić i "dogoniło" (jak chcieliby to określić fani szwabii) Niemców. Niemieckie samochody mają kolejny problem - jedno, że są szalenie drogie na starcie (niewspółmiernie do jakości), ale drugie, że awaryjność wielu tak zachwalanych modeli jest żenująco wysoka w porównaniu do ceny (przyjrzyj się testom używanych BMW, Audi czy Mercedesów na przykład na moto.pl - w rankingach niezawodności wiele chwalonych niegdyś bardzo modeli stoi daleko, daleko z tyłu). Dałoby się to przełknąć - każde auto się przecież kiedyś popsuje, można to przeboleć - ale nie w każdym naprawy i serwis są takie drogie ...

"Stereotyp dresa rozwalającego się na drzewie w BMW z przyciemnianymi szybami skutecznie lansowany przez media i zapatrzonych na własne wybory dużych chłopców, jest dla tych aut bardzo krzywdzący. "

Nie tylko przez media, ale i przez to co dzieje się na ulicach.
Niestety wciąż są to samochody bardzo często wybierane przez mniej lub bardziej dziane dresidła. Widziałeś kiedyś dresa w tuningowanym Saabie 95? Widziałeś kiedyś krępego osiłka z łysą głową w Toyocie Camry? Na pewno tacy są, ale ja jeszcze żadnego nie widziałem ...
O czymś to świadczy ...

"Co do Nokii - firma ta zaliczyła tak jak inne sporo wpadek i stara się wyjść z dołka. Chwała im za to. Wiele firm zaliczając pierwszy dół już z niego nie wyszło - np. Siemens, niegdyś trzecia siła w telefonii komórkowej."

Zgadzam się. Nokia wpadła do dołka - o czym świadczy jej aktualna kondycja. Muszą mocno pracować nad sobą, inaczej zje ich w końcu konkurencja. Nie lubię gdy ktoś "jedzie na marce" i sprzedaje coś kiepskiego za zbyt duże pieniądze - ot co ...
Nokia na pewno wypuszcza wciąż i dobre modele - ale ile oprócz tego wypuszcza badziewia? To właśnie mnie do nich zniechęca.

"Wybrali taką drogę a nie inną z wielu względów - Symbian nie jest tragiczny, ale dla normalnego użytkownika jest nie do ogarnięcia, coś jak - za przeproszeniem wszystkich fanów pingwina - Linux. Zaawansowani użytkownicy dają sobie radę, ale zwykli śmiertelnicy gubią się w gąszczu ustawień. Teraz Symbian doczekał się takiej etykiety jak Vista, która stała się synonimem powolności. Etykiety bardzo niesprawiedliwej, bo w końcu ewolucja jest o wiele lepsza od rewolucji."

Pewnie masz rację. Moja matka zmieniła jakiś czas temu telefon z Nokii 6300 na 6720. Po jednym dniu wróciła do starego modelu ...

Avatar
jaaaaaaaaaa (niezalogowany) | 25.02.2011 2:19#71

Ogniwa słoneczne przetwarzają światło na energię elektryczną. Ogniwo słoneczne może być produkowane z wielu różnych pierwiastków, ale najczęściej używanym jest krzem.

Mówi się o ogniwach pojedynczych (monokrystalicznych), wielokrystalicznych (polikrystalicznych) albo cienkowarstwowych (amorficznych). Różnica między ogniwem mono- i polikrystalicznym nie jest zbyt duża, właściwie chodzi o różny sposób produkcji materiału bazowego ogniwa. Dzięki jednolitemu materiałowi ogniwo monokrystaliczne ma nieco wyższą sprawność, tzn, że wytwarza nieco więcej energii na jednostkę powierzchni, niż ogniwo polikrystaliczne. Różnica jest jednak niewielka, 12-15% dla monokrystalicznego i 10-14 % dla polikrystalicznego.

Zwykłe ogniwo słoneczne z krystalicznego krzemu o wymiarach ok. 10 x 10 cm ma nominalne napięcie ok. 0,5 V. Poprzez połączenie szeregowe ogniw słonecznych, można otrzymać tzw. baterie słoneczne. Istnieją baterie z różną ilością ogniw, w zależności od zastosowania, jak i od jakości ogniw. Bateria słoneczna, która będzie używana do ładowania baterii ołowiowych na naszej długości i szerokości geograficznej, potrzebuje conajmniej 30 ogniw, jeśli chodzi o monokrystaliczne, i 32 ogniwa, jeżeli chodzi o ogniwa polikrystaliczne. Przy wzrastającej temperaturze napięcie ogniwa spada, co oznacza, że może być potrzebna bateria z jeszcze większą ilością ogniw (o ile jest bardzo gorąco w miejscu, gdzie będzie ona zainstalowana).

Zwykła bateria składająca się z 30-32 ogniw ma maksymalną moc rzędu 40-45 W. Inne wielkości można otrzymać poprzez albo dołożenie większej ilości ogniw, albo poprzez podział ogniwa na mniejsze części. Jest to jednak dość drogie, ponieważ wymaga dodatkowych zabiegów w procesie produkcji.

Technika cienkowarstwowa oferuje bardzo wiele zalet z punktu widzenia możliwości produkcyjnych, ponieważ można bardzo dokładnie określić charakterystykę poprzez ułożenie wzoru połączeń w specjalny sposób. Bateria cienkowarstowa produkowana jest w ten sposób, że nkłada się cienką warstwę aktywnego materiału na specjalnie przygotowaną szybę ze szkła. Następnie można przy pomocy lasera wycinać ogniwa w pożądanych wielkościach i ilościach. Niestety sprawność tego typu ogniw jest znacznie niższa niż ogniw krystalicznych, ale do prostych zastosowań, np. do zasilania kalkulatorów, ten typ stał się bardzo powszechny. Standardowa bateria cienkowarstwowa do ładowania akumulatorów ma zazwyczaj moc ok. 10 W.

Baterii słonecznych używa się normalnie do ładowania akumulatorów lub do bezpośredniego zasilania jakiegoś rodzaju urządzeń np. pompy wodnej, wentylatora itp. Do ładowania akumulatora buduje się system złożony z jednego lub wielu paneli słonecznych i regulatora ładującego tak, aby akumulator mógł być maksymalnie ładowany, jak również zabezpieczony od przeładowania i szkodliwego głębokiego rozładowania. Akumulatory mogą być różnych typów. Zwykły typ akumulatora samochodowego nie jest odpowiedni, ze względu na to, że jest skonstruowany tak, żeby oddawać dużo energii w ograniczonym czasie, a nie do tego, aby dawać mniejsze ilości energii w dłuższym czasie, co ma zazwyczaj miejsce tam, gdzie mamy doczynienia z urządzeniami słonecznymi. Do tego celu doskonale nadają się akumulatory ogólnego przeznaczenia, np. takie jak stosowane w układach podtrzymywania zasilania.

Baterie słoneczne powinny być montowane w ten sposób, aby były maksymalnie wyeksponowane do światła. Moc wyjściowa jest wprost proporcjonalna do ilości energii odbieranej z baterii. Kierunek ustawienia powinno się wybierać pomiędzy południowym wschodem i południowym zachodem, a miejsce powinno być nie ocienione. Panele krystaliczne są szczególnie wrażliwe na zaciemnienie i nawet jeżeli jedno ogniwo w baterii jest zacienione traci się dużą część energii. Półcień nie jest tak niebezpieczny, jak całkowite zacienienie. Kąt ustawienia w kierunku słońca ma również znaczenie; w czasie półrocza zimowego jest ważne, aby panel był ustawiony pod kątem prostym do promieni słonecznych, podczas gdy w letniej porze roku wystarczy kąt 30-45 storpni. Bateria słoneczna produkuje energię również wówczas, gdy słońce jest za chmurami, lecz oczywiście energia, która jest produkowana jest zależna od natężenia promieniowania świetlnego. W słoneczny, letni dzień w Szwecji napromieniowanie wynosi aż do 1000 W/m2 i w tym czasie można ładować akumulator maksymalnie prądem 3 A, o ile oczywiście jest on już w pełni naładowany.

W pochmurny, letni dzień napromieniowanie może wynieść tylko ok. 200 W/m2 i wówczas prąd nie będzie większy niż ok. 0,5 A.

Avatar
zorrk (niezalogowany) | 25.02.2011 2:38#72

jesli nokia nie da androida to nigdy z dolka nie wyjdzie. I tego im szczerze zycze. Choc model n900 z linuksem na pokladzie niczego sobie nawet. Bardzo podoba mi sie tez nokia e7, ale widze symbiana i... I mowie naaara!

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
lukaszkaw93 | 25.02.2011 2:48#73

kto nosi telefon razem z kluczami w kieszeni ? -.-

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
przemopk | 25.02.2011 8:32#74

@metkax,
z pewnością więcej się dowiesz niż z tego felietonu

Avatar
Inżynier (niezalogowany) | 25.02.2011 9:19#75

Taaaa...pod poniższym linkiem można zobaczyć jak ten iphonozłomowy twór jest dobry
http://www.youtube.com/watch?v=FG30mtlDKOs

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
metkax | 25.02.2011 9:30#76

@Inżynier
Przepaść... Chociaż pewnie to kwestia aktualizacji przeglądarki na iPhonie - wydadzą nową wersję Safari i będzie okey.

Avatar
bezy (niezalogowany) | 25.02.2011 10:11#77

@Inżynier

jak dajesz się nabierać na tego typu prezentacje, to gratuluję życiowego ogarnięcia

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
metkax | 25.02.2011 10:45#78

@bezy
Czy mógłbyś rozwinąć swoją myśl? Na czym polega to "nabranie"?

Avatar
bibi3 (niezalogowany) | 25.02.2011 11:29#79

prawie robi wielką różnicę ,dziękuję wolę iphon'e
pozdro

Avatar
msciciel z otchlani (niezalogowany) | 25.02.2011 12:30#80

Nokia? Symbian? NIE dziękuje!!! Sprzedałem Nokię i kupiłem SE Nokia nie ma nawet podstawowych funkcji to telefony sprzed 10 lat nawet moja 3310 miała stoper czego C5 i wiele na symbianie nie ma...

Nie kupie Nokii przez nastepne 5 lat

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
Extraordinarykid | 25.02.2011 12:44#81

W tekście, oprócz ciekawych informacji, możemy także znaleźć kilka literówek ;-)

Avatar
Galaret (niezalogowany) | 25.02.2011 13:19#82

@msciciel z otchlani
Po to się kupuje telefon z systemem operacyjnym aby móc go dostosować do własnych potrzeb, nie wiem co to za problem sciągnąc sobie stoper z neta czy inne przydatne aplikacje typu latarka itp.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
M@ster | 25.02.2011 13:20#83

"społecznościową serią X"

X to seria multimedialna
C to społecznościowa
E biznes

Drobna wpadka ale recenzja i tak na 5+.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
smaky | 25.02.2011 13:27#84

Dla mnie ten telefon jest bezużyteczny, z prostego powodu, nie ma androida.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
DiamondBack | 25.02.2011 13:29#85

Dlaczego prawie jak iPhone? Przecież to iPhone jest prawie jak - i tu można wpisać mnóstwo dużo lepszych i tańszych telefonów. iPhone nie wprowadził NICZEGO innowacyjnego. kojarzył się tylko z dobrym odtwarzaczem mp3 i to wszystko - resztę załatwiła polityka komercyjna Apple'a.

Avatar
iphone (niezalogowany) | 25.02.2011 14:16#86

Ja jestem i zawsze będę za apple to niezwykła firma mogąca tworzyć wspaniałe urządzenia. Choć wciąż brakuje telewizorów, konsol i dobrych cen.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
metkax | 25.02.2011 14:34#87

@iphone
To nieprawda. Apple już wydało swoją konsolę. W 2006 roku znalazła się na 22 miejscu listy "25 Worst Tech Products of all Time" przygotowanej przez PC World. :D

Avatar
Inżynier (niezalogowany) | 25.02.2011 15:07#88

@iPhone
Masz rację, że Apple to wspaniała firma ! Super ! Jak tylko o niej pomyślę, to tak jak bym myślał o pięknej kobiecie, orgazm tuż tuż !
Iphone bez wad, iphone najlepszy, iphone rządzi !
Już wkrótce Apple w nowych modelach wprowadza ekrany w technologii kropki kwantowej ! Ultra cienkie, wytrzymałe, piękne, jedyne w swoim rodzaju !
Aha ! Telewizory, pralki, odkurzacze, roboty kuchenne a nawet czołgi ! też będą produkować, więc nie martw się!
Zadowolony ? Mam nadzieję, że powinieneś być.
Ja i tak "wolę" swój sprzęt z Windows Phone. Tak! Wolę ten badziewiasty system najgorszej firmy pod słońcem ! Bez kopiuj-wklej i tysięcy, ba, dziesiątek tysięcy braków, ułomności i zacofania technologicznego.Na koniec jeszcze perełka...z tego całego syfiastego Microsoftu i bubla jakim jest Windows Phone jestem mega zadowolony ! A co, nie mogę? Mam prawo ! Ponoć żyjemy w wolnym kraju ;-)

Avatar
Inżynier (niezalogowany) | 25.02.2011 15:09#89

@smaky
Już nie długo Android będzie siedział przy kasie w supermarkecie :-)

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
wolf94 | 25.02.2011 15:33#90

@metkax

Bzdury wypisujesz!

Apple zaprojektowało i przedstawiło prototypowe egzemplarze konsoli Pippin. Sprzęt ten jednak nigdy nie znalazł się w produkcji i sprzedaży.

Apple sprzedało licencję na Pippina japońskiej firmie Bandai i to ona, a nie Apple, wyprodukowała i sprzedawała ten sprzęt w Japonii. Oczywiście konsola nie odniosła sukcesu i stosunkowo szybko zniknęła z rynku. Dzisiaj, egzemplarze, które się zachowały, stanowią prawdziwy rarytas dla kolekcjonerów.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
metkax | 25.02.2011 15:40#91

@wolf94
Widzę, że zabolało fanatyka "Jabłuszka" :)

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
wolf94 | 25.02.2011 15:55#92

@metkax

Po pierwsze, nie uważam siebie za fanatyka. Po drugie, nic mnie nie zabolało, sprzęt był nie udany i nie ma co zaklinać rzeczywistości. Po trzecie, bardzo chciał bym mieć, w mojej kolekcji starych konsoli, właśnie Pippina. Pięknie by się prezentował, obok równie nieudanego Atari Jaguara.

Trzymajmy się jednak faktów a nie głupot, które wypisujesz, nie mając pojęcia o tej tematyce.

Avatar
sawalas (niezalogowany) | 25.02.2011 16:22#93

prawie jak iphone a ani razu nie polozyli tego obok iPka, zdjecia z innymi telefonami..hahahaha

dodatkowo sporo ściągniete z iOS np powiększanie sie litery po wybraniu czy wyglad smsów jak czatu. nic nowego, te same odgrzewane sprawy. nic nic nic
niestety

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
metkax | 25.02.2011 16:25#94

@wolf94
Jak Ci dziecko nie wyjdzie to też będziesz się go wypierał? I co z tego, że matką jest Japonka - ojcem jest Apple :)

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
wolf94 | 25.02.2011 16:43#95

@metkax

Człowieku, czy Ty rozumiesz, co się do Ciebie mówi?

Nigdzie nie napisałem, że Pippin nie jest dzieckiem Apple. Apple go zaprojektowało, ale chyba samo nie wierzyło w jego sukces. Konkurencja ze strony Nintendo i Segi była bardzo silna. Stąd pomysł, aby tylko sprzedawać licencję i nie wchodzić samodzielnie na ten rynek.

Swoją drogą, Pippin to pierwsza konsola oparta o PowerPC. Dzisiaj wszystkie konsole chodzą na tych lub pochodnych układach.

Podsumowując, Apple nie produkowało i nie sprzedawało nigdy własnej konsoli do gier.

Czy coś jeszcze jest niejasne?

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
djDziadek | 25.02.2011 19:40#96

Wyczytałem tutaj kilka ciekawych rzeczy ale chcę się odnieść tylko do jednej:
@];) (niezalogowany)
@Admc

"Dlaczego wszyscy porównują telefony do izłoma?"

Moze dlatego ze był pierwszy i od niego zaczęło się szaleństwo pt: Ekran Dotykowy. Moze dlatego że ludzie zachłysnęli się tą technologią a inni producenci starają się kopiować to co w iPhone najlepsze i jeszcze to ulepszać.

Prosze tylko nie pisz mi tutaj że wcześniej były już telefony z dotykowym ekranem bo te wynalazki z rysikiem to nie do końca to samo podejście do tematu."

Panowie troszkę historii bez zachłystywania się Ajfonem ale takiej prawdziwej:

To nie WASZ uwielbiany ajfon był pierwszy z ekranem dotykowym ale IBM Simon w 1992 r.

Potem tą technologię podchwycili Azjaci i czy się to komuś podoba czy nie, to od nich zaczęto kupować ekrany dotykowe - rozwijane potem w innych firmach, więc proszę o obiektywizm i odrobinę wiedzy :) - taka mała dygresja :)
A'propos fajnie byłoby odpowiadać na posty bądź komenty ludzi zalogowanych a nie frustratów szukających zamieszania :) - bez urazy.
Pozdrawiam.

Avatar
bakunaek (niezalogowany) | 26.02.2011 0:35#97

A ja polecam szczerze w podobnej cenie SAMSUNG WAVE GT-S8500. Procesor 1 GHz, Ekran SuperAMOLED o rozdzielczości 800x480, WiFi, Bluetooth 3.0, RAM 512 MB, aparat 5 mpix z flashem, system operacyjny badaOS, który w mojej opinii na początku zapowiadał się niepewnie, ale teraz jest coraz prężniejszy i przede wszystkim zaskakuje płynnością i możliwościami - np płynne odtwarzanie filmów w rozdzielczości 1280x720 z napisami i nagrywanie w takiej samej rozdzielczości, gry z grafiką 3D (dla lubiących pobawić się telefonem). Do tego mamy metalową obudowę i solidne wykonanie. Telefon moim zdaniem o wiele ciekawszy niż iPhone 4!!! Jeśli ktoś zastanawia się nad smartfonem to polecam wziąć pod rozwagę WAVE :)

Avatar
lybastor (niezalogowany) | 26.02.2011 12:02#98

-_- za taką kasę taką kaszankę? Serio ustawmy go przy iphone 3gs desire x10 galaxy s czy milestone. Nokia prezentuje się przykro po prostu :P

Avatar
sjj (niezalogowany) | 26.02.2011 12:22#99

Pozdrawiam!

Studenci i inni uczący się, np. j. obcych, rozwazają sens kupienia C7.
Czy taki “wydatek edukacyjny” miałby swe uzasadnienie?

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
wolf94 | 26.02.2011 13:51#100

@djDziadek

"To nie WASZ uwielbiany ajfon był pierwszy z ekranem dotykowym ale IBM Simon w 1992 r.

Potem tą technologię podchwycili Azjaci i czy się to komuś podoba czy nie, to od nich zaczęto kupować ekrany dotykowe - rozwijane potem w innych firmach, więc proszę o obiektywizm i odrobinę wiedzy :) - taka mała dygresja :)"

Nikt nie twierdzi, że Apple wynalazło technologię dotykowych ekranów. Apple w bardzo udany sposób, wykorzystało ją w swoim produkcie. Odnieśli ogromny sukces i pociągnęli za sobą cały rynek. Nie zawsze twórca danego rozwiązania, czerpie z niego największy zysk, czasami zyskuje ten, kto umie je odpowiednio zastosować i sprzedać.

Przypomina to trochę demo z Amigi, o nazwie RSI Megademo. Nie przedstawiono w nim, ani jednego nowego efektu, wszystkie były znane od dawna. Jednak połączenie, w jedną całość tych efektów sprawiło, że odniosło ogromny sukces, rozsławiając grupę Red Sector Inc., na cały świat, równocześnie tworząc ogromną modę na megadema.

"A'propos fajnie byłoby odpowiadać na posty bądź komenty ludzi zalogowanych a nie frustratów szukających zamieszania :) - bez urazy."

Wpisujesz się w obraz wspomnianych frustratów z określeniem "ajfon". Tak trudno napisać prawidłową nazwę iPhone?

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
wolf94 | 26.02.2011 13:56#101

@bakunaek (niezalogowany)

Masz rację, ale na razie to margines rynku, z małą ilością aplikacji.

"Telefon moim zdaniem o wiele ciekawszy niż iPhone 4!!!"

Testowałeś iPhona 4?

Avatar
halabarda (niezalogowany) | 26.02.2011 15:43#102

"Kolory są bardzo żywe, czerń dobrze odwzorowana" WTOPA!!! Dlaczego? Wyświetlacze AMOLED NIE WYŚWIETLAJĄ czarnego koloru! Po prostu tam gdzie jest 100% czerń ekran nie jest podświetlany w ogóle!

Avatar
sjj (niezalogowany) | 26.02.2011 16:42#103

Dlaczego się zwielokratnia moje posty?

Avatar
Squla (niezalogowany) | 26.02.2011 18:39#104

Większość mówi że iPhone to złom ja tak nie uważam miałem iPhone 3g 3gs teraz 4 i jestem z niego bardzo zadowolony multum przydatnego dla mnie oprogramowania takie jak stroiki, zdalany pulpit czy nawet syntezator do gitary elektrycznej i tak szczerze mówiąc to nie słyszałem o żadnych przystawkach do noki do której można podpiąć z jednej strony gitare z drugiej słuchawki i to wszystko włożyć do kieszeni ^^. Większosć osób co mówi że iphone to złom nigdy nie miała go w ręce albo jeżeli miała to nie umiała z niego korzystać bo iphone moim zdaniem jest trudniejszy do obsługi niż nokia.Dobry telefon to taki który odpowiada naszym wymaganiom. A tak na marginesie to żaden telefon nie jest bezpieczny jeżeli kto będzie chciał wejć to i tak wejdzie ^^

Avatar
Jupiterek (niezalogowany) | 26.02.2011 19:23#105

Brawo Nokia !!! Nareszcie dołączysz do elity Windows Phone, super ! Android to gniot, a apple? bez komentarza !!!

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
sen7 | 26.02.2011 22:23#106

Ekrany AMOLED nie są podświetlane. Piksele same świecą.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
sen7 | 26.02.2011 22:31#107

Squla. Masz racje każdy telefon jest skrojony pod konkretnego klienta. Każdy by chciał mięć telefon wypasiony jak galaxy S, czy iphone. i to za 500 zeta. Ja mam galaxy 3 i mi wystarcza bo jest taki jaki mi jest potrzebny. W gry nie gram na telefonie.

Avatar
STXX (niezalogowany) | 27.02.2011 0:40#108

Ja siedzę na C6 świetnie się spisuje :)))

Avatar
sjj (niezalogowany) | 27.02.2011 16:41#109

Smartphone - "inwestycja edukacyjna" ?

Na przykładzie Blackberry
taki oto tekst http://us.blackberry.com/business/industry/education/

Jak jest z innymi platformami?

Avatar
sjj (niezalogowany) | 28.02.2011 15:43#110

Dziś znalazlem coś na temat, jak studenci wykorzystują swoje smartfony. (2009)
http://technews.ucdavis.edu/news2.cfm?id=1752

"--43 percent own a smartphone.

--Students frequently use smartphones to make calls, check email, view Web pages, and send texts or instant messages. They use the machines less often to read documents, connect to Moobilenet, and listen to music. They rarely use them to take notes in class, listen to a class podcast, or record lectures."

Avatar
Van C.... (niezalogowany) | 01.03.2011 4:33#111

iphone to porostu złomy!!! nie ma to jak dobre noki ostanio milem w serwisie swoja bo wyrwalem gnizdo usb z mojej winy i co uznali gwarancje i zgubiłem gdzieś fakure vat ale i t nie był problem nokia szanuje klientów. kumpel mial iphona 4 jeden dzień i rzucil go na lozko moze z 30 cm i co iphone padl ja swoja nokie rzucam zawsze na łózko jak w kime ide i dzila nokia robi wytrzymałe telefony nigdy nie kupiłbym i zloma

Avatar
bezli (niezalogowany) | 01.03.2011 12:18#112

Do iphona nie ma szans

Avatar
Anonim (niezalogowany) | 03.03.2011 16:37#113

Czym w praktyce różni się C7 od XpressMusic 5800, nawet taki gaget jak przesuwanie palcem po ekranie w celu odebrania połączenia jest tam zaimplementowany(conajmniej w aktualizacji z ubiegłego roku) ma wszystko co potrzeba 8GB flash, nagrywanie filmów zdjęć, galerie, muzyke, youtube przez wifi, przeglądarka wbudowana nieźle sobie radzi(troche mało intuicyjnie się ją obsługuje) to samo ovi, wbudowana nawigacja głosowa etc itp. w dodatku za niższą cene w solidnej obudowie i z przyzwoitą bateria.

A jesli chodzi o klawiature - to wada każdego telefonu bez klawiatury sprzętowej.

Avatar
Clavain (niezalogowany) | 04.03.2011 7:52#114

Oj, ludzie, ale się dajecie nabierać na chwyty psychologiczne dziennikarzy. Po to dał autor w tytule słowo-klucz "iphone", żeby się zaczęła dyskusja o wyższości świąt tych nad innymi.

Po 4 latach niemalże od wprowadzenia pierwszego modelu iP, można by już przestać porównywać każdy telefon do niego.

Poza tym "prawie jak" który iPhone?

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
ProTofik | 05.03.2011 22:47#115

Wszystko fajnie, ale polecam zatrudnić fotografa do robienia zdjęć lub samemu zainwestować w lustrzankę i jakiś krótki kurs :)

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
WODZU | 11.03.2011 10:14#116

"to jednak mniejszy problem, bo może zostać rozwiązany przy pomocy aktualizacji oprogramowania"

Problem w tym, że to duży problem. Każdy kto ma w miarę nową Nokię wie jak "często" firma aktualizuje system. A jeśli już zaktualizuje to zwykle coś popsuje. Ci którzy mają Nokię 5800 lub 5530 wiedzą zapewne jak wygodny był scrolling zdjęć kontaktów na głównym ekranie, a jaki jest po ostatnich aktualizacjach - porażka. Nokia może i produkuje dobry hardware, ale software pozostawia wiele do życzenia.

Avatar
Fan Nokii (niezalogowany) | 14.03.2011 15:01#117

Ja na takie coś to wyobrażam . więc ten Telefon Nokia C7 . to naprawdę Fecbookowa ja tak mówię po brat ma Nokię C6-00 . powiem tak samo. ma bardzo fajny System operacyjny teraz jest taaak stabilny jak Windows 7- Symbian ( też mam w Nokii 6730 Classic ) . Naprawdę mi się podoba nie mam żadnych problemów i nie narzekam . Ten telefon zupełnie odmienił normalnie dając aparat 8 Megapixela . miał ktoś pzika na punkcie i to jeszcze Nokia Ovi Sklepy to już normalnie rozpieszczali 300.000 aplikacji Nokia Ovi Sklepy . Wymiękają konkurencja : Google ,Aplle . po oni nawet tyle aplikacji nie dali jak kochana Nokia.

Avatar
Piotrek old (niezalogowany) | 31.03.2011 18:43#118

Nokia przypomina muzyka, który gra jeden temat pt. Symbian.
Jesli im to dobrze wychodzi to niech gra. Improwizacje są w tym przypadku niewskazane bo mogą doprowadzić do "Samsunga" - innego telefonu (nie ubliżając Samsungowi).
Wypadało by ujednolocić standarty, np. What A Wonderful World Louisa Armstronga, a później robić jakieś komórki, które będą działały w Plsce. Zasięg GSM jest daleki do Japonii, gdzie UMTS nadąża za jadącym samochodem. Czy próbował ktoś słuchać radia internetowego przez słuchawki BT, albo plików MP3 przez stary rozkalibrowany BT (jak w starym gramofonie), albo prowadzić rozmowę przez telefon internetowy (wg. ustawień SIP) w połączeniu przez WIFI (bezprzewodowo)? Albo przerywa, albo działa jak chce. Systemy operacyjne są dość komunikatywne, natomiast urządzenia peryferyjne nie nadążają. Brak dobrego systemu nadawania między BT i WIFI, obydwa się zakłucają, a USB 2,3 , składnia rozkazów procesorów i oprogramowania?....

Avatar
Rafi_K (niezalogowany) | 02.04.2011 0:13#119

Po 45 minutowej zabawie z C7 stwierdziłem, że Nokia wraca do gry. Nie jest to fon idealny, ale na pewno robi pozytywne wrażenie. Co prawda klawiatura pozioma jest tragiczna (po doinstalowaniu Swype + paczki PL z nokia beta labs nie jest już tak źle, ale to powinno być zainstalowane fabrycznie!), ale cała reszta tego telefonu ma w sobie coś, czego na pewno nie ma N8, której look&feel jest na poziomie kostki lodu. Szkoda tylko, że dla ceny Nokia oddała ją w produkcję Węgrom, którzy nie przykładają należytej wagi do jakości wykonania, więc będą reklamacje. iP4 na pewno nie zdetronizuje, ale ma szanse być popularnym telefonem dla mas. Narzekanie na Nokię staje się takie trendy, jak kiedyś plucie na Sagema, tym nie mniej Nokia zrobiła wszystko, żeby sobie na takie traktowanie zapracować, wystarczyło nie dać najlepszemu telefonowi (N97) dobrego ekranu dotykowego tylko starą "oporówkę" i już Symbian doczekał się etykiety przestarzałego systemu. Nie wiem czy Nokia wybrała właściwie decydując się na Windows Phone, gdyby wybrała Androida to skazała by się na pospólstwo, którego częścią nigdy nie była i nie chce być - decyduje się więc na mniejsze zło, oby nie zaniedbali S^3, a jeszcze lepiej, gdyby zrobili mu face lifting i nadali nową nazwę, nie byłoby problemu z ludźmi zrażonymi przez innych ludzi do słowa Symbian.

Avatar
k3rnel812 (niezalogowany) | 03.04.2011 17:14#120

Tytuł artykułu bezsensowny. Już symbian s60v5 potrafi więcej od iOSa. Z powodu kalectwa iPhonów nie można na nie przez BT po prostu wysłać pliku(no bo to by przecież było zbyt proste i za mało by kosztowało). Nie można używac nieautoryzowanych przez Apple aplikacji. Idźcie mi z takimi rewolucjami. Za pomocą mojej Nokii C6 robię takie rzeczy, o których na iOS można tylko marzyć

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
porterneon | 08.04.2011 11:07#121

A ja sie sparzylem. Po wieloletnim romansie z SonyEricsson kupilem nokie N8. Dzialanie telefonu zrobilo na mnie wrazenie, ale nie na dlugo. Po szesciu tygodniach telefon wylaczyl sie i tak juz pozostalo. Teraz jest w serwisie. Mysle, ze jak na flagowy produkt to Nokia dala ciala.

Avatar
tylko Nokia (niezalogowany) | 10.04.2011 15:51#122

Niestety Nokia to Nokia i już.... Panie broń przed Androidem.........he he he ( system dla amerykanów i nic więcej w tym temacie)

Avatar
autor234 (niezalogowany) | 13.04.2011 23:53#123

Jak czytam fanbojów to mi sie autentycznie śmiać chce ;) Tak o was wszystkich. Bo kazdy z was lubi co innego: nokia, apple czy androidy. Tyle ze zrozumcie jedno. Nokia to telefon dla kogoś poważnego ceniącego sobie prostote - czlowiek wie ze z tego sie dzwoni a nie robi nalesniki. Apple to gadzet nie telefon - toz to ipod z funkcja telefonu - nie oszukujmy sie. Co za tym idzie moze co najwyzej konkurowac z Nokiami X i SE Walkmen. A androidki to teraz miejski szpan. Niby maja wszystko a tak jak popatrzycie na htc - to kazdy model szary i brzydki - z ladnymi ekranami. Smartfon.. dla kazdego jest czym innym. Czy warto sie klocic o to ? Mysle ze nie docencie to do chol/ery, że kazde z waszych cud techniki zrobily ludzkie ręce i powinno sie szanować każdą taką rzecz. Fanboje nie dorosli to szanowania czegokolwiek bo sobie kupili i jest super. Ale inni zrobili to samo.. i co maja sie zamknac w sobie i nie mowic ze maja tez fajne cos? Wy sie klocicie o pierdoly o drobnostki a te wszystkie smartki robia to samo. Docencie ze was w ogole stac na takie dobre telefony. Ludzie w Indaich to sie ciesza ze maja nowe 3310. Używałem Samsunga, SE, Nokie i Apple. I co? I jajco, każde mi sie podobało bo to ja wybrałem bez zadnych fajbojowych klotni. Życze milego wieczoru. Ave!

Avatar
marcin11xte (niezalogowany) | 22.04.2011 13:23#124

Witam mam pytanie czy w c7 mozna zablokowac laczenie sie z netem przez 3g? a jednoczesnie uzywac wifi? chodzi oczywiscie o kase:) zeby za bardzo jej nie ubywalo z winy laczenie sie smoistnego przez ten wlasnie fonik. z gory dzieki za odpowiedz.

Avatar
Nowy posiadacz C7 (niezalogowany) | 24.04.2011 17:09#125

Oczywiście, że w c7 można zablokować 3G i jednocześnie używać WiFi :)

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
sunbeam96 | 29.04.2011 20:20#126

Nokia C7 - prawie jak sciPhone?

Avatar
Panisko (niezalogowany) | 09.05.2011 15:57#127

Witam wszystkich,
co do aparatu w C7 to jest totalną porażką to jest po prostu nienormalne żeby zakładać coraz większe matryce do telefonów jak i tak to jest nie wykorzystywane. Posiadam E72 i aparat ma autofokusa i jakoś zrobionego zdjęcia miażdży wiele inny telefonów a posiada aparat tylko 5Mpix i po co większy. :D

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
svistu.st | 10.05.2011 22:42#128

Aparat fajny i mógłby być hitem tylko że cena może zniechęcić część klientów. Za te same pieniążki lub niewiele większe można kupić "mocniejszy" smartfon.
Jedyne co może ludzi skusić do wierność marce Nokia (ja sam raczej nie jestem zwolennikiem tej marki choć C7 i C3-01 przypadły mi do gustu), design (kwestia gustu) oraz darmowa navi która szału może nie robi ale jest w miarę skuteczna :)
Jakby ktoś mi ją nową zaoferował za 600 złoty to biorę w ciemno - w obecnej cenie raczej pokusiłbym się o produkty konkurencji.

Avatar
pestka111 (niezalogowany) | 20.06.2011 8:51#129

mam tą słuchawke od 2miechów...jak dla mnie to totalna porażka!
z chęcią wymienię ją na desire

Avatar
ZwyklyUzyszkodnik (niezalogowany) | 25.06.2011 8:09#130

Osobiście miałem iphone 4 przez dwa miesiące. Czym prędzej go sprzedałem i kupiłem nokię c7. Efekt? O wiele lepsze samopoczucie i brak nerwowych sytuacji. Dlaczego uważam, że iphone to syf? Ponieważ jest to gadżecik dla lanserów, a telefon jest tutaj tylko DODATKIEM. Już nie wspomnę o zasięgu tego super hiper modelu za 2.5 kafla...żenada. Miałem telefony różnego rodzaju, x8, iphone, galaxy s, htc wildfire, ale najlepiej wypada według mojego odczucia jednak C7 :)

Avatar
Nokia i HTC (niezalogowany) | 27.06.2011 17:28#131

Ech. Nokia juz idzie do przodu . teraz planują wprowadzić . Nokia N9 z MeeGo . i jeszcze bardzo . mi się spodobał. ale jest jeden problem.

Noka Wycofuję się z projektem systemu MeeGo. i to mnie boli. a jak wprowadzą Nokia N9 też coś się zmieni. . trochę się poprawi stosunek do firmy . fanów Nokia. A coś. mnie ugryzło w myśl . Ze jak Nokia Wprwadzi Smatphony z Windows Phomne 7. a inne też telefony. Znam poltykę Nokii . i zamierzam mieć nadzieje .że Nokia nic nie zepsuję . ja bardzo Uwielbiam Nokia . to jest dla mnie boleśne jak MeeGo w Nokii N9 będzie czy jakieś aktuliazcje bedą . ja tak myślę . Chyba będzie . ale po co Jak mam Nokia 6730 classic i zamierzam wsiąść . Smartphona HTC Cha Cha może byc śmieszne ale jak doradzicie czy mam Wsiaść Nokia N9 jak nie będzie za droga . jak będzie dla Firm . do klapa.

Mam pytanie ale doradzicie mi czy mam zostać po stronie Nokii czy do HTC mam przenieść.

Mam Nokia 6730 classic. ale jest najbardziej niezawodna komórką. nawet nie zawiesza się po mam Symbiana. ale stabilny jest . wzmę chyba jaka drugi telefon HTC Cha Cha po ma funkcję Facebook. mi się bardzo podoba . i ma tego Androida

Avatar
Nokia i HTC. (niezalogowany) | 27.06.2011 17:33#132

Jak powiedzieć że Nokia jest najlepzsza a do Facebooka jest najlepszy HTC. i to jest prawda?

Avatar
HTC i Nokia (niezalogowany) | 30.06.2011 12:39#133

Kolego wyżej, pisz trochę bardziej przestrzegając zasad pisowni bo nie da się czytać Twoich wypowiedzi. Nic z niej nie zrozumiałem.

Avatar
nine (niezalogowany) | 11.07.2011 20:22#134

Telefon jest znakomity, opisujący go artykuł też, rzetelny i bezstronnie uczciwy, brawo! Po pół roku użytkowania polecam C7, ma naprawdę dużo zalet!

Avatar
Supello (niezalogowany) | 21.07.2011 12:40#135

Skoro C7 ma transmiter FM to czy nie może robić za zestaw głośnomówiący w samochodzie?

Avatar
Anonim (niezalogowany) | 15.08.2011 11:06#136

na chwile obecna nie znalazlem ani skypa ani gg na nokie c7 troche irytujace

Avatar
Pyza2727 (niezalogowany) | 19.08.2011 15:30#137

GG mobile instalujesz bezpośrednio ze strony GG, skype znajdziesz w sklepie ovi.

Avatar
Anonim (niezalogowany) | 31.08.2011 0:15#138

Jest update do symbiana nazwany Symbian Anna. Pojawił sie w ubiegłym tygodniu.
Poprawia uklad klawiatury w pionie na qwerty i wypełnianie pola bez pola tekstowego na całym ekranie :)
ściągać aktualizacje z telefonu :)

Avatar
3DPL (niezalogowany) | 05.09.2011 17:46#139

a ja tam sobie kupie Samsunga Galaxy I7500 dlaczego ? cena
aparat 5 + led ;p andek nieoficjalny 2.2 256mb ramu procek z 600 mhz czemu taki słaby ? bo własnie takie są moje potrzeby do zaawansowanych rzeczy mam komputer :D koniec kropka a ż chciałem coś taniego z andoridem i 5 mega to akrat taki mi przypasi ;p co do noki co kto lubi mi nie zbyt pasuje symbian i tyle o :D dobra idę instalować ubuntu xD pozdrawiam niech każdy się dobrze zastanowi do czego ma mu służyć telefon i jakie ma budżety ;p

Avatar
janio37 (niezalogowany) | 16.09.2011 9:28#140

Przydałby się porządny test i recenzja smartphona HTC HD2

Avatar
Samsoong (niezalogowany) | 01.10.2011 10:47#141

Od miesiaca mam C7 - ostatni moj telefon to Samsung Avilla 5230.
Od razu porównianie :

- C7 bardzo duzo fajnych funkcji, aplikacji itd Ładny ładnie się trzyma w ręku i prezentuje,łądne filmy HD z dobrym dżwiękiem
i to tyle ...........

Samsung o wiele lepszy ekran - wyrażniejszy,ostrzejszy.
Bateria trzyma ok. 5dni ( Nokia gora 2dni )
Nokia - odbieranie telefonu - trzeba uwazac zeby czegos nie wlaczyc przypadkowo,jest starsznie wrazliwa.
Samsung nie bylo przypadkow.
Nokia - super mapa GPS calkowicie bezplatna !
Oraz duzo fajnych aplikacji

Zawsze mialem Nokia - ostatnio Samsung - i juz wiem ze nastepny bedzie na pewno bedzie Samsung, ze wzgledu na bardziej przyjazność :-)
Chyba , ze Nokia coś z tym zrobi :-)

Avatar
gosiasamosiagosia (niezalogowany) | 08.10.2011 15:38#142

witam , zastanawiam sie czy nie da sie wymienic aparatu na jakis inny z autofocusem tez 8mp np z noki e7

Avatar
WW (niezalogowany) | 25.10.2011 14:37#143

Witam wszystkich.
Moim zdanie Nokia C7 jest dobrym telefonem.
Używam jego od połowy sierpnia. Po drodze Symbiana ^3 zaktualizowałem do Symbiana Anna. 22 października pojawił się Service Pack dla Nokii C6-01, C7, E6, E7, N8, X7 - bez najmniejszego problemu zainstalowany. Czekam teraz na nowszą wersję Symbian Anna 025.007, która niestety nie jest jeszcze dostępna dla telefonów zakupionych przez operatorów GSM.

Najlepszym dowodem, że ów model był udany to kontynuacja tego rozwiązania w modelu Nokia 701 z najnowszym Symbianem Belle gdzie wprowadzono niewiele zmian:
- większej częstotliwości procesor.
- większej pojemności pamięć telefonu (nie mylić z pamięcią dobudowaną 8 GB),
- lepszy ekran IPS LCD ponoć bardziej wyraźny i jaśniejszy od ekranu iPhone 4.

Mam prośbę do autora artykułu by może przygotował chociaż w formie tzw aktualizacji opis Noki 701.

Mam też prośbę by może coś więcej napisać o nowej rodzinie Symbiana ^3, Anna, Belle.
Na naszym rynku wydawniczym nie znalazłem czegokolwiek na ten temat w języku polskim.

Serdecznie pozdrawiam.

Avatar
WW (niezalogowany) | 25.10.2011 14:49#144

gosiasamosiagosia (niezalogowany)

O ile wiem to e7 ma identyczny aparat c7.
Poza tym na tym portalu jest artykuł pt.
"Nokia E7 — biznesowy Terminator z kulawą nogą"

Pozdrawiam

Avatar
darjust13 (niezalogowany) | 11.11.2011 11:39#145

Mam te Nokię i jedno co powiem,(a jest to pierwsza moja Nokia) bo nigdy nie byłem przekonany do Symbiana - REWELACJA

Avatar
0stry (niezalogowany) | 11.11.2011 11:44#146

nokia c7 nie ma takiego czegoś jak przypadkowe odrzucanie rozmów tel posiada czujnik wysokościowy przy wyjmowaniu go z kieszeni dopiero wtedy pokazuje nam się dzwoniący

Avatar
c siódemkowiec (niezalogowany) | 05.12.2011 3:10#147

relefon rewelacja ale co do opisu baterii w tym telefonie sie nie zgodze bo czasami w ogole nie rozmawiam a telefon muszę ładować co noc, oczywiscie całą dobę mam włączone GG, Skype, Nimbuzz oraz pocztę e-mail, od rana do wieczora na 3G od wieczora do rana na Wi-Fi ale wtedy przeważnie jest podłączona już do ładowarki , baterii mówimy NIE

Avatar
Gość sceptyk (niezalogowany) | 21.02.2012 23:02#148

Z tym iphonem to jest tak, ze miała powstać słuchawka do dzwonienia w wersji bentley albo rolls royce. Top jakość i funkcjonalnosc, duże koszty i ograniczenia w majaterkowania.
Możesz wozić ogórki bentleyem ? - tak ale lepiej zrobi to kangur.
Możesz podlubac w bentleyu? - tak ale lepsza do tego bedZie calibra albo passat turbo.
Możesz podarować bentleya? - tak tu i ówdzie przyda sie spojler, kratex, dodatkowy głośnik, ale lepiej zrobić to w beemce, jak wszyscy koledzy.
Obciach? Obciach to oczekiwać ze bentley bedZie sie swietnie nadawał do tych działań.
iPhona mam od 3 lat i tak to widzę. Służy do dzwonienia , pisania w sieci i paru innych rzeczy. Pierwszy telefon którego nie mam ochoty zmienić. Nawet na nowszy model.
Gadanie o wyższości innych telefonów jest jak udowadnianie ze ciężarówka mana jest bardziej ladowna niż bentley albo ze pociąg ma wiecej kół niż bentley. Albo ze calibra ma wiecej możliwości przeróbek niż bentley. Albo ze bolid f1 ma wieksze przyspieszenie a pewnie jest tanszy. Jest wyjątkowo zabawne i bardzo lubię to czytać.

Avatar
PeBre (niezalogowany) | 03.04.2012 7:49#149

Kto jeszcze ma Symbiana trójkę, niech odrzuci ofertę uaktualnienia od Nokii. Upgrade niszczy VoIP a serwis Nokii po ponad miesiącu odsyła klienta do słynnej firmy regenersis. Kto nie wie, niech o nich poczyta. Ja miałem telefon, teraz podaruję go jakiemuś menelowi i kupię telefon od firmy, która ma pojęcie o co chodzi na rynku.

Dodaj komentarz

Zasady publikowania komentarzy
Autor
Treść
 
Top programy
  •  
Top programy ostatnie 7 dni
  •  
Top programy ostatnie 30 dni
  •  
Skanery antywirusowe
skaner av