Service Pack 1 dla Windows 7 już dla subskrybentów TechNet/MSDN

16.02.2011 19:11, Autor: Wojciech Kowasz (Docent), Kategoria: News
NewsImage

Przed momentem posiadacze subskrypcji TechNet i MSDN otrzymali możliwość pobrania finalnych wersji dodatku Service Pack 1 dla systemów Windows 7 i Windows Server 2008 R2.

Service Pack 1 pojawił się w subskrypcjach w kilkunastu smakach. Dostępny jest tam między innymi obraz płyty DVD zawierający wielojęzyczne (w tym polskie) instalatory, zarówno dla 32- jak i 64-bitowych wersji systemu. Są również uaktualnione obrazy instalacyjne wszystkich wersji Windows 7 i Windows Server 2008 R2. Będą one przydatne dla tych, którzy często reinstalują Windows - Service Pack 1 jest już bowiem wbudowany w obraz instalacyjny i nie trzeba go później doinstalowywać. Wreszcie wśród udostępnionych dzisiaj plików znajdziemy także Service Pack 1 do pakietów językowych, dzięki czemu systemy wyposażone w dodatkowe języki będzie można zaktualizować bez dodatkowej zwłoki.

Service Pack 1 dla wszystkich użytkowników zostanie udostępniony publicznie za tydzień, czyli we wtorek, 22 lutego. Przeważająca większość użytkowników powinna otrzymać go automatycznie za pośrednictwem mechanizmu Windows Update - to polecana i najprostsza metoda instalacji w przypadku użytkowników domowych. Oczywiście będą oni mogli również zainstalować Service Pack 1 korzystając z autonomicznego instalatora. Tak czy inaczej nie ma powodu, by specjalnie wyczekiwać aktualizacji. Jak już wielokrotnie podkreślaliśmy, nie wnosi ona żadnych nowych funkcji do systemu, a jedynie zawiera poprawki odkrytych od czasu premiery problemów. Wyjątkiem jest tu serwerowy Windows Server 2008 R2, który wraz z SP1 zyska kilka funkcji, oczywiście typowo serwerowych.

r   e   k   l   a   m   a

Komentarze (85)  

Avatar
werbonsoil (niezalogowany) | 16.02.2011 19:13#1

czekam z 3 kompami na formata i czystą instalacje... przydałoby mi się takie ISO już service packiem 1.. no ale coż z sieci nie będe ryzykował i ściągał z dogranymi bajerami na boku.. czekam na plik do ściągnięcia albo WU :/

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
Spagnoletto | 16.02.2011 19:14#2

Taa... I wniesie wszystkie poprawki które do tej pory były dodane do WU.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
kowal.luk | 16.02.2011 19:16#3

jeszcze nie ma na MSDN, bynajmniej ja jeszcze nie mam

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
Docent (redakcja) | 16.02.2011 19:18#4

@Spagnoletto:

Nie do końca. Wiele poprawek nie jest rozprowadzane od razu po ich stworzeniu z uwagi na "niską szkodliwość społeczną" i np. niewystarczające testy. Są one udostępniane na żądanie tym, którzy faktycznie mają dany problem i się zgłoszą (czasami wystarczy zażądać poprawki na stronie artykułu KB i jest ona wysyłana na e-maila od ręki). Takie poprawki jednak w wielu przypadkach mimo wszystko kiedyś trafiają do szerokiego grona odbiorców - właśnie przy okazji Service Packów :) Stąd SP to nie tylko poprawki z Windows Update, ale jeszcze coś więcej - nadal jednak "tylko" poprawki.

@macio123:

Niestety raczej nie spodziewałbym się tego - licencja subskrypcji TechNet/MSDN oczywiście zabrania udostępniania plików.

Avatar
sirpsychol (niezalogowany) | 16.02.2011 19:23#5

"Są również uaktualnione obrazy instalacyjne wszystkich wersji Windows 7"
Ale chyba tylko wersje EN? Czy PL także już są?

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
Clank | 16.02.2011 19:29#6

Microsoft siedzi cicho, nie podają nawet żadnych informacji na temat tego, czy coś nowego znajdzie się w SP1 (chyba, że coś przeoczyłem). W przypadku Visty było zupełnie inaczej, w internecie aż roiło się od wiadomości na temat Service Packów 1 a potem 2, miały one uratować system i to zrobiły, a poprawki wydawane od czasów SP2 nadal poprawiają wydajność systemu. Ale do rzeczy ciekaw jestem, czy w moim lapku zajdą w końcu jakieś zmiany, bo pracując na Viście i 7 przez cały czas mylę się, który system jest który, nie potrafię ich rozróżnić jak dwóch bliźniaków ;]

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
toones | 16.02.2011 19:41#7

A co z klientami MSDN AA? Niestety nie widzę możliwości pobrania SP1 for Win7...

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
Siarczyslaw | 16.02.2011 19:48#8

Ja już pobieram : ] Zobaczymy co M$ ciekawego stworzył

Avatar
happiness (niezalogowany) | 16.02.2011 19:50#9

będzie wogóle do pobrania ISO systemu z zintegrowanym już SP1??jak ktoś ma oryginała i często formata robi to troche uciążliwe ściaganie i instalowanie tego za każdym razem.czy pozostają tylko warezy?

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
Spectator | 16.02.2011 19:51#10

@Clank, oczywiście, że przeoczyłeś, przeoczyłeś, że napisane jest iż nowy service pack nie wprowadza do windows 7 żadnej nowej funkcjonalności i zawiera "tylko" poprawki bezpieczeństwa. Nowe funkcje dodaje tylko do swojego serwerowego odpowiednika, czyli windows server 2008 r2.

Avatar
Satyavan (niezalogowany) | 16.02.2011 19:57#11

Także już pobieram, leci max łącza, strony MS jak zawsze niezawodne. :)

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
el_diablo20 | 16.02.2011 19:57#12

@Siarczysław
podesłałbyś mi tego SP1?? Sam chętnie sobie zainstaluje i wypróbuję

Avatar
lukas (ospulse.pl) (niezalogowany) | 16.02.2011 19:59#13

Ciekawy temat.

http://www.heise-online.pl/newsticker/news/item/Microsoft-wciaz-lata-po-kryjomu-...

Mówi się, że Google wie o nas wszystko ;/ żeby nie było, używam Win 7 i nie jest to zły system.

Avatar
hmmmmmmm (niezalogowany) | 16.02.2011 20:00#14

ja widze jedna nowa ,,funkcje" mianowicie jak ktos ma uszkodzona baterie moze wylaczyc informowanie o tym

Avatar
o[o-o]o (niezalogowany) | 16.02.2011 20:02#15

ludzie uzależnieni jesteście od tych poprawek czy jak, będzie to będzie świat się nie zawali a swoją drogą to też są inne systemy

Avatar
wermelove (niezalogowany) | 16.02.2011 20:03#16

wytrzymacie do 22 lutego i tez pobierzecie przynajmniej pewny ze stronki ms

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
el_diablo20 | 16.02.2011 20:03#17

radzę uważać, gdy pobieramy z niesprawdzonych źródeł. Lepiej nie zainstolawać sobie niespodzianki w systemie

Avatar
dsf (niezalogowany) | 16.02.2011 20:09#18

Sumy sha1 identyczne jak te które opublikował wzor.net. Czyli nic nowego, od miesiąca mam ten sp1.

Avatar
bamka (niezalogowany) | 16.02.2011 20:30#19

"Service Pack 1 pojawił się w subskrypcjach w kilkunastu smakach"

Kilkanaście smaków brzmi ciekawie... mam nadzieję że będą dostępne SP1 o smaku czekolady.

Avatar
cybernetic1 (niezalogowany) | 16.02.2011 20:38#20

Czy mając oryginalnego Windowsa 7 (bez SP1) mogę ściągnąć obraz Windowsa 7 SP1 i na kluczu z tego oryginalnego zainstalować wersje z SP1?

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
pakeroso | 16.02.2011 20:45#21

@toones, MSDN AA to inna bajka, nie liczyłbym na zbyt wiele w najbliższej przyszłości :P

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
przemvelbenny | 16.02.2011 20:48#22

No właśnie... Ja mam MSDN AA i niestety SP1 nie ma :/

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
saiver | 16.02.2011 20:51#23

Sam posiadam subskrypcję MSDN AA (dzięki UJ ;p) i o ile pamięć mnie nie myli to w przypadku SP2 do Visty obrazy zostały udostępnione ze sporym opóźnieniem, dopiero po 'publicznej' premierze ...

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
przemor25 | 16.02.2011 20:56#24

"Service Pack 1 pojawił się w subskrypcjach w kilkunastu smakach."

jakich smakach? O co chodzi? ;)

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
ScyzoRR | 16.02.2011 21:02#25

Panowie nie ma co się podniecać Sp1 for Win7 nic nowego nie wnosi,to tylko dotychczasowy zbiór aktualizacji z wu:) Komu brakuje aktualizacji niech pobierze gdy sp1 będzie dostępny dla wszystkich na wersji angielskiej już jest:)w dalszych planach Sp2 który to samo będzie zawierał:-)Pozdrawiam!!!!!

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
slawektor | 16.02.2011 21:02#26

Napisze ktoś czy jest to: 7601.17514.101119-1850

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
Camis | 16.02.2011 21:03#27

Phi, mam tego SP juz dobry miesiac.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
muuz | 16.02.2011 21:12#28

Że w kilku wersjach, przemor.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
muuz | 16.02.2011 21:13#29

Chyba :D

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
pciproblem | 16.02.2011 21:14#30

Service Pack 1 pojawił się w subskrypcjach w kilkunastu smakach
jest pikantny słodki, czosnkowy, miętowy i malinowy

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
Camis | 16.02.2011 21:16#31

@przemor25, żadna beta wersja final.

Zresztą z tego źródła co pobieram to zawsze są pewniaki, tak samo było z windows 7 RTM.

Aha i zawsze sprawdzam sumy kontrolne. Plik setup.exe podpisany cyfrowo.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
przemor25 | 16.02.2011 21:16#32

a dla hardcorów Service Pack 1 "Pikantna Papryczka" :P

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
adam993 | 16.02.2011 21:20#33

W kanale MSDN Ultimate już jest...
Dla przykładu Windows 7 Enterprise Eng x86 ma sumę SHA1 - 4788041EB06E0F49720C112FBD256AC637909D4F

dla polskich obrazów jeszcze nie ma, jest tylko wielojęzykowy pakiet z SP1.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
adam993 | 16.02.2011 21:21#34

Jeee są już w sieci źródła. Tu jest SHA1 dla Home Premium x86 Eng: 22DF3E5A80F8DBF014C2776A01B1CD9F24D83233
jak tak patrzę po godzinach wgrywania to cały dzień na serwery podawali pliki

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
Clank | 16.02.2011 21:31#35

@Spectator

Czyli nie przeoczyłem, bo na bieżąco aktualizuję system, więc żadnej różnicy nie odczuję:)

Avatar
D&R (niezalogowany) | 16.02.2011 22:11#36

W MSDN AA jeszcze nie ma, potwierdzam...

Avatar
Tomciob (niezalogowany) | 16.02.2011 22:27#37

ale wy śmieszni jesteście
po co wam linki do pobrania - a potem jest płacz ze coś nie działa to ma wirusa
- nawet jak by nie patrzeć dużo trzeba zrobić żeby mieć pewność ze to jest bez wirusów ( np. trzeba pewniaka wyszukać, trzeba pobrać to też czas leci chociaż w WU też i na koniec musicie sprawdzić sumy kontrolne - i niby są pewniakami a mogą i nie być
- szkoda mi was ehh
- nie lepiej poczekać aż będzie na WU ??

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
OtherCoder | 16.02.2011 22:35#38

hej u mnie na MSDN-ie jeszcze tego niema. Więc chciałbym zapytać jak MS uaktywnia subskrypcje dla użytkowników? nie chodzi mi o to kiedy u mnie będzie bo mam go już od tygodnia z innego źródła ale o ten konkretny fakt że u mnie na MSDN tego nie ma a kolega ze Stanów już to ma. MS coś zmienił? bo zawsze MSDN miał to samo co u kolegi za oceanu a teraz jest inaczej.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
Czajo | 16.02.2011 22:51#39

skąd to można pobrać?

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
harmenza | 16.02.2011 23:05#40

U mnie na MSDN AA też tego nie widać.

Avatar
MSDN AA :( (niezalogowany) | 16.02.2011 23:06#41

A ja się zastanawiam co komu szkodzi udostępnić i wgrać na jakiś np. hotfile. Przecież i tak plik nie jest podpisany do żadnego subskrybenta MSDN więc o co tyle strachu.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
Czajo | 16.02.2011 23:07#42

z racji tego, że nie mogę się dostać na MSDN AA bo u mnie na uczelni siadła baza danych to chcę by ktoś podał skąd to można ściągnąć z "innych zaufanych" źródeł

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
przemopk | 16.02.2011 23:22#43

wszystkim niecierpliwym polecam powtórne przeczytanie wiadomości, z uwzględnieniem ostatniego akapitu, zaczynającego się od:
"Service Pack 1 dla wszystkich użytkowników zostanie udostępniony publicznie za tydzień,......"
W ciężkich przypadkach zaleca się powtórną lekturę :)

Avatar
martinos1 (niezalogowany) | 17.02.2011 0:00#44

Jak można być niecierpliwym Service Packa. Przecież to nic jak tylko zbiór poprawek. Czym się tu jarać

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
patrickalfa | 17.02.2011 0:07#45

co wam tak spieszno do tego sp
przeżyliście ponad rok bez to i tydzień wytrzymajcie
i tak nie dostaniecie niczego nowego

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
groldominika | 17.02.2011 0:10#46

pytanie czy za tydzień będzie ten sp w postaci jednej paczki do pobrania czy tylko poprzez windows update?

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
krasnal500 | 17.02.2011 0:18#47

Też mam MSDN AA, niestety nie ma z obrazów z sp1, mnie najbardziej interesuje obraz ze wszystkimi wersjami i z x86 & x64
będę musiał poczekać aż zrobią taką wersje

szkoda że tu nie można się zalogować:
https://msdn.microsoft.com/en-us/subscriptions/securedownloads/default.aspx?pv=3...

Avatar
Mundek. (niezalogowany) | 17.02.2011 0:21#48

patrickalfa
Co wam tak spieszno do tego sp
przeżyliście ponad rok bez to i tydzień wytrzymajcie
i tak nie dostaniecie niczego nowego

A no spieszno!. Bo ja raczej z doświadczenia ze wszystkich Windows, rozglądam się za całym wzorem ISO Windows7 with sp1. Po co po formacie mam zakładać stary Windows i pakować SP1?.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
waderr73 | 17.02.2011 0:23#49

@patrickalfa
trochę nowości jest

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
krasnal500 | 17.02.2011 0:28#50

z tego co sam czuje to tylko szybkość, miałem już dość zamulony system - taki nadający się do reistalki. pobrałem i zainstalowałem sp1 niby rtm który podobno był dla firm.
sam się zdziwiłem że z działa normalnie jak po reinstalce, ciekawe jak będzie działał na świeżo :D

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
mortiiss | 17.02.2011 1:01#51

u mnie też ani śladu na msdnaa

Avatar
win7sp1 (niezalogowany) | 17.02.2011 1:05#52

ludzi co sie tak podniecacie za tydzien bedzie na WU, po co wam to dzis ? to nic nowego nie wnosi

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
gniemirowski | 17.02.2011 1:09#53

Zainstalowałem SP1 dla Win7. Na razie nic nie wybuchło :)

Avatar
wertyuio (niezalogowany) | 17.02.2011 5:49#54

Trochę to dziwne co piszecie, SP1 ma zawierać jedynie poprawki bezpieczeństwa już wydane czyli jak ktoś na bieżąco uaktulania swojego windowsa to SP1 będzie tylko kluczem rejestru podbijającym wersję buildu?

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
djDziadek | 17.02.2011 7:58#55

Na MSDN-ie jest dodatek sp1 w postaci obrazu płyty DVD:
"Windows 7 and Window Server 2008 R2 Service Pack 1 (x86 & x64)"
oraz obrazy DVD:
"Windows 7 Service Pack 1 Language Pack (x64) - DVD"
"Windows 7 Service Pack 1 Language Pack (x86) - DVD"
Jednak puki co ani śladu obrazów systemu ze zintegrowanym sp1, widocznie trzeba jeszcze poczekać - echhhhh, jak zwykle MS czeka na oklaski :)

Avatar
Underteker (niezalogowany) | 17.02.2011 8:25#56

siema ja mam SP1 pod win7(64bit) RTM już od 16.01.2011 waga 903MB i na świeżo postawionym systemie daje kopa w przód :
- naprawił mi tryb Hibernacji bo na zwykłym Win7 mi nie działał.
- zgodność programów windows7
- Folder Windows + 2,2GB
- start systemu skrócony z 15sek na 11,75
- blid 6.1.7601 Kompilacja 7601
nic się nie sypie jest ok .
Jak wyjdzie SP 22.02. i będzie więcej warzył niż 903MB i będzie wyżej niż kb976932. to pobiorę

Avatar
K (niezalogowany) | 17.02.2011 9:48#57

Na tego MSDN można się zalogować o to co jest dostępne
Windows 7 and Window Server 2008 R2 Service Pack 1 (x86 and x64) - DVD (Multilanguage)
2/16/2011 View Unavailable


Windows 7 Service Pack 1 Language Pack (x64) - DVD (Multilanguage)
2/16/2011 View Unavailable


Windows 7 Professional, VL Build (x64) - DVD (Polish)
11/12/2009 View Unavailable


Windows 7 Enterprise N (x64) - DVD (Polish)
10/22/2009 View Unavailable


Windows 7 Home Premium N (x64) - DVD (Polish)
10/22/2009 View Unavailable


Windows 7 Professional N (x64) - DVD (Polish)
10/22/2009 View Unavailable


Windows 7 Ultimate N (x64) - DVD (Polish)
10/22/2009 View Unavailable


Windows 7 Enterprise (x64) - DVD (Polish)
8/28/2009 View Unavailable


Windows 7 Home Premium (x64) - DVD (Polish)
8/28/2009 View Unavailable


Windows 7 Professional (x64) - DVD (Polish)
8/28/2009 View Unavailable


Windows 7 Ultimate (x64) - DVD (Polish)
8/28/2009 View Unavailable


Windows 7 Language Pack (x64) - DVD (Multiple Languages)
8/6/2009 View Unavailable


Windows Automated Installation Kit for Windows 7 and Windows Server 2008 R2 (x86, x64, ia64) - DVD (Polish)
8/6/2009 View Unavailable

Avatar
KONTO USUNIĘTE | 17.02.2011 10:04#58

Mam pytanie, choć pewnie jest ono błahe... Czy kiedy już ukaże się finalna wersja tego Service Pack1, to czy będzie istniała możliwość (nazwę to umownie) złączenia ze sobą instalatora Windowsa 7 z jego SP1? Taka możliwość istniała w przypadku XP z jego SP3 i nawet był program który umożliwiał takie "scalenie"... ale niestety nie pamiętam już jego nazwy :/

Pozdrawiam Redakcję i Czytelników :)

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
gniemirowski | 17.02.2011 10:13#59

@Omikron: oczywiście. Poza tym na MSDN już leżą Windowsy 7 ze zeintegrowanym SP1.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
n33trox | 17.02.2011 10:14#60

@Omikron
To się nazywa integracja.

Tak, będzie taka możliwość. Ja już to zrobiłem ze swoim SP1, który pobrałem dawno temu jak się ukazała ta wersja dla partnerów OEM, z Softpedii (potem ją skasowali z jakiegoś powodu, ale ja zdążyłem zanim to się stało).

Użyłem programu RT7Lite do integracji SP1 z Win7 Professional 32bit. Integracja trwała ok. godziny na moim sprzęcie. Przetestowałem na Virtual Box i wszystko śmiga jak należy.

Avatar
KONTO USUNIĘTE | 17.02.2011 10:17#61

Bardzo, bardzo dziękuję :) Pozdrawiam :)

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
ART87 | 17.02.2011 11:14#63

Tak tylko wersja english

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
Shun | 17.02.2011 11:16#64

Nie mam nic przeciwko Service Packowi ale zdecydowanie wolę ręczą instalkę łatek w postaci konkretnych poprawek dla funkcjonowania i stabilności systemu. Aktualizacji zabezpieczeń nie instaluję. Raz używam pakietu zabezpieczającego surfowanie w sieci, dwa takie poprawki zwalniają system, trzy nie ma potrzeby ich instalacji (cały czas mowa o łatkach bezpieczeństwa) gdy nie biega się po stronach wysokiego ryzyka.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
n33trox | 17.02.2011 12:07#65

Tia... system zwalniają. Mam zainstalowaną tonę łatek na Windows 7, które do tej pory wyszły i jakoś nie odczuwam żadnego spowolnienia.

Przyznaj się po prostu, że masz pirata XD

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
Siarczyslaw | 17.02.2011 12:25#66

Hmm tak sobie system jakby wolniej chodził xd

Avatar
bywalec (niezalogowany) | 17.02.2011 12:27#67

ja tylko poproszę osoby mające konto na MSDN/TechNet o wygenerowanie sum kontrolnych oraz podanie kompilacji systemu po wgraniu SP1, wówczas można będzie porównać czy RTM, który wyszedł wcześniej to rzeczywiście ta sama paczka.

Avatar
hellhammer111 (niezalogowany) | 17.02.2011 12:31#68

@djDziadek i @K na MSDN jest juz kazda wersja zintergorwana z sp1 ale tylko w jezyku Angielskim. Zmien sobie tam tylko jezyk English i zobacz ze jest od od home basic with sp1 az do ultimate with sp1. Niestety szukając jezyka PL nie ma juz takich dobroci ;/

Avatar
KYNEKk (niezalogowany) | 17.02.2011 13:05#69

Piszą ze tylko niby to poprawki a ja również zauważyłem różnice, na polskiej wersji po instalacji sp1 jest wąskie menu start tak jak w wersji angielskiej.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
Extraordinarykid | 17.02.2011 13:14#70

Wpisując w Google "Service Pack 1 Windows 7", jako pierwsze otrzymuję stronę dobreprogramy.pl :D

Czy nie powinno to wyglądać tak, że Microsoft, jako główny zainteresowany, powinien się pokazać ?..

Avatar
hellhammer111 (niezalogowany) | 17.02.2011 14:01#71

@KYNEKk zmien szeroks ikonej i wroci do "normalnosci"

Avatar
bitx (niezalogowany) | 17.02.2011 21:43#72

Ciekawe czy SP1 przywraca automatyczną zmianę ikony udostępnionego folderu tak jak to miało miejsce w win 95, 98, NT, 2000, XP, Vista.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
lordjim | 18.02.2011 14:58#73

Dwie próby instalacji na dwóch różnych maszynach i żadna się nie powiodła. Readiness Tool nie zgłasza błędów. Ciekawe co jest nie tak z tym obrazem?

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
Shun | 18.02.2011 15:27#74

@n33trox

"Mam zainstalowaną tonę łatek na Windows 7, które do tej pory wyszły i jakoś nie odczuwam żadnego spowolnienia."

I to pisze ktoś kto w swoich ulubionych ma kobyłę nortona.

"Przyznaj się po prostu, że masz pirata"

Na jakiej podstawie zarzucasz mi łamanie prawa? Za takie insynuacje kiedyś sam bekniesz.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
Clank | 18.02.2011 15:52#75

Teraz trzeba czekać na testy Windows Vista SP2 + update vs Windows 7 SP1, bo jak na razie oba systemy są na równi, czasami Vista wypada lepiej. Tak tak, nie mylę się, jak ktoś się nie zgadza to proponuję poszukać w Googlach NIESPONSOROWANYCH porównań ;)

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
Canaris1978 | 18.02.2011 18:52#76

Dziś bez problemu wgrałem SP1 z oryginalnego obrazu mu_windows_7_and_windows_server_2008_r2_sp1_x86_x64_dvd_619642.iso
Instalacja trwała wyjątkowo długo jak na SP ale przebiegła bez najmniejszych problemów. Póki co nie odczuwam żadnej różnicy w szybkości działania "siódemki". Jest tak samo szybka i wygodna jak przed wgraniem SP1 - mam dobre porównanie ponieważ jeszcze przed jakimś tygodniem (zanim kupiłem 7-kę) działałem na przymulonej Viście.

Avatar
Dwer (niezalogowany) | 19.02.2011 16:01#77

Dobra odpowiedz laika . 7 dzialala jak dziala a sp ma zrobic cod ? jak za nim oficjalnie wyjdzie to wieksza czesc tego bedzie w kompie, szybka jest po instalce ale za jakis czas tez sie przymuli z tego powodu co vista z niewiedzy usera .microsoft musial by polaczyc viste z 7 to wtedy by cos wyszlo ale to nie realne dla nich liczy sie kasa . Bezstronne testy daja obraz oba systemy są na równi a czasami Vista wypada lepiej . W 7 jest nowy i oby byl lepszy i niech bedzie, jest wiele rzeczy co w nim brak tj bylo z vista. Jesli ktos ma w7 z remove wat to po instalce sp bedzie mial przywrocona aktywacje a jak da na nowo wat to nie pobiera aktualizacji test na w7 enterprise inne nie wiem .

Avatar
Rolf18 (niezalogowany) | 20.02.2011 21:54#78

Witam wszystkich:
Mam parę wątpliwości, mianowicie:
-U mnie na msdn jest tylko windows 7 profesional, nie mam ultimate ani innych... czemu tak ?
-Mogę się zalogować tylko na msdna na stronce mojej polibudy ? czy może jest jakiś ogólny ?
-Ja też jeszcze nie mam SP1 na msdn...

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
parasite85 | 21.02.2011 8:59#79

@Rolf18:
- w MSDN AA jest tylko wersja Professional.
- tylko na stronie swojej uczelni - to oni administrują swoimi studentami i przyznają im dostęp do platformy
- SP1 do Visty jest w MSDN, a nie w MSDN AA.

Avatar
hellhammer111 (niezalogowany) | 21.02.2011 13:07#80

@parasite85 z pierwszym stwierdzeniem zgodze sie z drugim tez, dlatego czas pojawienia sie poszczegolnych aplikacji w msdn aa zalezy od reakcji admina. Z trzeciem sie nie zgodze vista jest zarowna z sp1 jak i sp2. jest tez sp2 oddzielnie. Jest takze sp1 rc do win7. Natomiast narazie nie ma windows 7 with sp1 pl.

Avatar
zxcvbn (niezalogowany) | 21.02.2011 15:52#81

Ja czekam na ten wspaniały dzień w którym MS pierwszy raz dokona poprawek zarządzania energią, jak rozumiem w sp1 nie ma takich dobrodziejstw?

Avatar
Michossosol (niezalogowany) | 21.02.2011 16:13#82

czy po zainstalowaniu sp1 na Świerzej instalacji WINDOWS UPDATE nie zainstaluje kolejnych 100 aktualizacji? Jan Pozdro

Avatar
hellhammer111 (niezalogowany) | 21.02.2011 20:02#83

@Michossosol nie :)

Avatar
ferdek2 (niezalogowany) | 22.02.2011 12:27#84

Kiedy to będzie do sciągnięcia?

Avatar
hellhammer111 (niezalogowany) | 22.02.2011 13:22#85

Dziś jest premiera w stanach. Czyli u nas kolo wieczora albo jutro :)

Dodaj komentarz

Zasady publikowania komentarzy
Autor
Treść
 
Top programy
  •  
Top programy ostatnie 7 dni
  •  
Top programy ostatnie 30 dni
  •  
Skanery antywirusowe
skaner av