Tablet i czytniki Kindle sprzedają się jak świeże bułeczki

Tablet i czytniki Kindle sprzedają się jak świeże bułeczki

Wojciech Cybulski
30.12.2011 23:49, aktualizacja: 31.12.2011 00:25

Amazon ujawnił najnowsze dane dotyczące sprzedaży czytników Kindle i tabletu Kindle Fire - obecnie do klientów trafia ponad milion tego typu urządzeń tygodniowo.

Wprowadzony na rynek 13 tygodni temu tablet Amazona zdeklasował pod względem sprzedaży pozostałe urządzenia z serii Kindle i jest obecnie najlepiej sprzedającym się produktem w całym sklepie. Co ciekawe, 2 i 3 miejsce dla najlepiej sprzedających się produktów także należy do urządzeń z logo Amazon - poza tabletem klienci najczęściej sięgają po Kindle Touch i podstawową wersję czytnika Kindle. Wzrostowi sprzedaży urządzeń towarzyszy większe zainteresowanie książkami dostępnymi w asortymencie Amazona - w okresie między Czarnym Piątkiem i Bożym Narodzeniem zanotowano 175% wzrost sprzedaży książek, które następnie w formie prezentów (gifting) trafiły do właścicieli urządzeń Kindle.

Popularność urządzeń Amazona wynika głównie z niskiej ceny - najtańszy czytnik Kindle można nabyć już za 79 dolarów, zaś pełnoprawny, działający pod kontrolą zmodyfikowanego Androida tablet Kindle Fire z dwurdzeniowym procesorem kosztuje zaledwie 199 dolarów. W Sieci krążą nawet plotki sugerujące, że w obawie przed wzrostem popularności Kindle Fire firma Apple wprowadzi na rynek tańszą wersję iPada bądź obniży cenę dotychczasowego modelu.

Programy

Zobacz więcej
Źródło artykułu:www.dobreprogramy.pl
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (19)