r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a

W placówkach Poczty Polskiej będziemy mogli skorzystać z darmowego WiFi

Strona główna AktualnościBIZNES

W wybranych 100 placówkach Poczty Polskiej za darmo będziemy mogli skorzystać z darmowego Internetu oferowanego przez sieć Plus. Jednym warunkiem skorzystania z tej usługi będzie wyrażenie zgody na wyświetlanie reklam.

Przy wyborze restauracji czy innego miejsca do którego planujemy się udać, coraz ważniejszy staje się dostęp do Internetu. Możliwość skorzystania z darmowego WiFi bardzo dobrze sprawdziłby się w miejscach do których wybieramy się w innym celu niż sprzędzenie wolnego czasu ze znajomymi. Na pocztę raczej nikt nie lubi chodzić i możliwość skorzystania z darmowego Internetu z pewnością byłaby sporą zaletą.

Właśnie ruszył nowatorski program pilotażowy, dzięki któremu w 100 wybranych placówkach Poczty Polskiej pojawią się Hot Spoty. Każdy klient będzie mógł skorzystać z darmowego bezprzewodowego Internetu. Do sieci o nazwie #PocztaPolska podłączymy się bez wpisywania hasła. Dostęp do niej będą miały osoby, które przyjdą skorzystać z usług Poczty Polskiej, a także inne osoby, które znajdą się w zasięgu Hot Spota. Z tej usługi skorzystamy za darmo, jednym warunkiem jest wyrażenie zgody na wyświetlanie reklam. Michał Kot, odpowiadający za realizację projektu w Plusie, liczy na duże zainteresowanie reklamodawców. Dostęp do Internetu zapewnią modemy LTE działające w sieci Plus.

r   e   k   l   a   m   a

Pilotaż potrwa do końca października tego roku, jednak jest możliwość jego przedłużenia. Listę placówek, które zostały objęte program znajdziecie na tej stronie . Jeśli wyniki prowadzonego obecnie programu okażą się zadowalające, to od początku 2015 roku, nowe Hot Spoty będą wprowadzane w kolejnych placówkach Poczty Polskiej oraz sieciach franczyzowych na terenie całego kraju.

Nowa usługa ma spore szanse okazać się naprawdę dobrym pomysłem. Zwłaszcza, że obecnie prawie każdy nosi ze sobą smartfon lub tablet i dostęp do darmowego WiFi staję się coraz ważniejszym elementem, nawet przy wyborze restauracji. Podejście Poczty Polskiej do klientów zaczyna się powoli zmieniać, utrata monopolu i silna konkurencja sprawiły, że usługi stają się coraz lepsze. Miejmy nadzieję, że podobnych, pozytywnych zmian w najbliższym czasie zobaczymy jeszcze więcej.

© dobreprogramy
r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a

Komentarze

r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a
Czy wiesz, że używamy cookies (ciasteczek)? Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień.
Korzystając ze strony i asystenta pobierania wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.