Blog (2)
Komentarze (4)
Recenzje (0)
@werewolf836World of Tanks i patch 3.5 na konsolę!

World of Tanks i patch 3.5 na konsolę!

02.02.2017 10:14

Wersja 3.5 „Wojna narodów” spowoduje, że w nowy sposób spojrzycie na czołgi! Odkryjcie najnowsze i przerobione mapy, poznajcie nową mechanikę fizyki i przygotujcie się na mnóstwo zmian!

W tej aktualizacji zmieniamy sposób, w jaki pojazdy poruszają się po polu bitwy. Teraz możecie ślizgać się, przewracać i wykonywać manewry do tej pory niemożliwe w World of Tanks. Przejeżdżajcie przez bardziej strome wzniesienia, mury, a nawet inne czołgi! Okrywajcie nowe obszary map, które wcześniej uważaliście za niedostępne. Wszystkie pojazdy poruszają się i wchodzą w interakcje z otoczeniem w bardziej realistyczny sposób.

Wynika to głównie z tego, że podwozie reaguje teraz w pełni na teren. Zachowajcie ostrożność – przy odpowiedniej prędkości możecie wywrócić swój pojazd. Aby pomóc Wam w przypadku niezamierzonych wywrotek, wprowadziliśmy dodatkową mechanikę, która przywróci Wasz pojazd do właściwego położenia po 10 sekundach.

Dodaliśmy też opcję „hamulca ręcznego”, która pozwoli Wam wykonywać nowe manewry. Wykorzystajcie ją, aby zatrzymać jedną lub obie gąsienice podczas jazdy, co pozwoli Wam wykonywać spektakularne skręty, szybko hamować i zawracać praktycznie w miejscu!

Skoro już mówimy o mapach, warto wspomnieć, że zaktualizowaliśmy minimapę (ogólną, kwadratową i okrągłą), aby zawierała więcej przydanych informacji o pojeździe. W wersji 3.5 będziecie mogli zobaczyć kierunek, w którym mierzy działo, zasięgi widzenia i wykrywalności oraz 50‑metrowy okrąg automatycznego wykrywania.

Zasięgi widzenia i wykrywalności oraz kierunek działa są dynamiczne i zmieniają się zgodnie z aktualnymi wartościami po uwzględnieniu wszystkich czynników (np. efektów wyposażenia, materiałów eksploatacyjnych, amunicji, kamuflażu i aktywnych umiejętności/atutów załogi). Twój tekst odnośnika

Fizyka obliczana na serwerze: Ta aktualizacja zmienia sposób, w jaki pojazdy poruszają się po polu bitwy, ulepszając fizykę ruchu. Teraz możecie zsuwać się, ślizgać i odwracać pojazd oraz wykonywać manewry, które były dotychczas niemożliwe. (Dodaliśmy również nową funkcję umożliwiającą odwrócenie pojazdu z powrotem na gąsienice po pewnym czasie. W fazie wstępnych testów opóźnienie przed odwróceniem pojazdu wyniesie dziesięć sekund.) „Hamulec ręczny” pojazdu: Dodano możliwość wykonywania nowych manewrów z użyciem hamulca ręcznego. Używanie hamulca ręcznego podczas ruchu pozwala na gwałtowne hamowanie, wykonywanie ostrych zakrętów i szybkich zwrotów o 180 stopni. (Do menu „Opcje” dodano dwa nowe tryby sterowania przypisujące funkcję hamulca ręcznego do różnych przycisków na kontrolerze.) Aktualizacja radaru/minimapy: Dodano informacje na temat kierunku działa pojazdu, zasięgu pocisku, zasięgu widzenia i zasięgu wykrywalności, które są dynamicznie wyświetlane wraz z 50‑metrowym okręgiem automatycznego wykrywania. Wyświetlany jest także stożek pola widzenia, który zmienia się automatycznie podczas przybliżania i oddalania. Opcja stacjonarnej kamery dla obserwujących. Bitwa szkoleniowa i misje samouczka: Dodano amunicję do zebrania. Jej podniesienie uzupełni poziom amunicji do liczby pocisków dostępnej na początku meczu. Widok galerii pojazdów: Zobaczcie swoje pojazdy w pełnej chwale! Wybierzcie pojazd w garażu, a następnie wciśnijcie i przytrzymajcie lewy spust (LT), aby ukryć interfejs. Równoważenie pojazdów: Zaktualizowano modele kolizji 108 pojazdów do jakości HD Aktualizacja modeli do jakości HD i fakt, że pojazdy składają się z setek plików, spowodowała szereg drobnych problemów kosmetycznych. Naprawiamy je tak szybko, jak jest to możliwe, a poprawki znajdą się w kolejnej aktualizacji. Szczegóły można znaleźć w liście „Znane problemy”. Prosimy o zgłaszanie wszelkich nowych napotkanych błędów. Dziękujemy za cierpliwość. Xbox One i PS4

Dodano ekran kalibracji HDR (dostępny tylko na konsolach z funkcją HDR podłączonych do wyświetlacza z obsługą HDR). Mapy

Południowe Wybrzeże – deszcz El Halluf – wojna! Linia Zygfryda – wojna! (zaktualizowana) Kopalnie: Wprowadzono nowe grafiki HD Prowincja: Wprowadzono nowe grafiki HD DODATKOWE ZMIANY

Overlord: Poprawiono równoważenie w trybie Szturm i dodano mapę do bitew losowych Przełęcz skorpiona: Przeniesiono punkty startowe w trybie bitwy spotkaniowej dla lepszego równoważenia Pasmo Thievpal: Przeniesiono punkty startowe w trybie Zespołowe zniszczenie dla lepszego równoważenia Karelia (szturm): Przeniesiono bazę i punkty startowe dla lepszego równoważenia Wprowadzono usprawnienia w trybie nowego gracza Usunięto kolizję z działem czołgu-rekwizytu Pomniejszono sterty cegieł wokół budynków Usunięto przedmioty ze stert gruzu Poprawiono odgłosy myśliwca Interfejs użytkownika: Dodano złoty napis „Sprzęt eksploatacyjny premium” oraz maks. liczbę elementów sprzętu eksploatacyjnego, które można zamontować Zmieniono proces tworzenia/rozwiązywania plutonu Zaktualizowano efekty zniszczalnych obiektów Zaktualizowano efekty tekstur Ulepszono błysk wystrzału Zmieniono skalę minimapy z kompasem na 445 metrów Analiza pancerza: Usprawniono opcję alternatywnego zestawu kolorów Dodano trzęsienie kamery podczas eksplozji artyleryjskich Nowa ikona plutonu Dodano animację czasu oczekiwania na utworzenie plutonu Usprawniono informacje o zniszczeniu POPRAWKI

Poprawiono otwór w drzwiach garażu Poprawiono model kolizji drewnianej rampy, aby ułatwić jazdę Interfejs użytkownika: Naprawiono problem z wyświetlaniem operacji z losową nagrodą na ekranie wyników bitwy Woda nie rusza się już w kierunku przeciwnym do kierunku wiatru Poprawiono obraz umiejętności Ekspert kamuflażu Chlapacze nie są już giętkimi częściami. Poprawiono efekt zniszczenia rury wydechowej Bitwa szkoleniowa: Anulowanie kolejki przyciskiem B/kółko działa teraz poprawnie Bitwa treningowa: Po poprawnym opuszczeniu pokoju bitwy treningowej gracze mogą ponownie do niego dołączyć Analiza modułów: Po wybraniu komponentu Załoga wyświetlane są teraz wizjery Osiągnięcia: Przyjaciele i Wrogowie są teraz poprawnie przyznawane Dodano komunikat o promocji na dowódcę plutonu wyświetlany po rozłączeniu się dowódcy plutonu Bitwa szkoleniowa: Poprawiono lokalizację tekstu z instrukcjami Ekran ładowania: Zaktualizowano taktyki wykrywania Bitwa drużynowa: Nazwa pojazdu Captured KV‑1 jest teraz wyświetlana poprawnie Interfejs użytkownika: Poprawiono tekst „Opanowana umiejętność” na ekranie wyników bitwy Interfejs użytkownika: Poprawiono wyświetlanie nazw w tekście „Co nowego” Poprawiono rosyjską lokalizację komunikatu „wykryto” Sklep: Poprawiono banery „Pozostało dni” Usunięto miganie poziomego paska przy otwieraniu pozycji „Co nowego” Poprawiono gradient w tle ekranu pakietów. Poprawiono ekrany pomocy dotyczącej pakietów Zakładka Statystyki: Poprawiono wyświetlanie medali po powrocie czołgów z bitwy Zakładka Sklep: Dni dostępu do konta premium są poprawnie aktualizowane po wykupieniu czasu dostępu do konta premium Zaopatrzenie: Poprawiono kolor czcionki kosztu złota Zaktualizowano ikony operacji przyśpieszających Teraz po odrzuceniu zaproszenia odtwarzany jest efekt dźwiękowy Przycisk „Wymień PD” jest teraz wyświetlany we wszystkich sytuacjach Poprawiono tekst wyświetlany, gdy gracz próbuje naprawić uszkodzony pojazd, ale nie ma wystarczająco srebra Zakładka Statystyki: Opis przycisku Sortuj/Filtr jest wyświetlany tylko na ekranie „Ogólne” Usunięto wyświetlanie statystyk pojazdu na liście zaproszonych Poprawiono wyświetlanie postępu w opanowaniu pojazdu przy przeszkalaniu załogi do poziomu 75% Wyłączono wyświetlanie polecenia „Przeładuj” podczas odliczania Naprawiono błąd powodujący, że gospodarz pokoju bitwy treningowej nie mógł opuścić menu „Opcje” Poprawiono przezroczystość menu wyposażenia Otwarcie menu z poziomu zakładki „Zaopatrzenie” nie powoduje już cofnięcia wprowadzonych zmian Teraz można otworzyć mapę ogólną przy wyłączonym interfejsie HUD Proszę dezaktywować operacjęPoprawiono kolor tekstu „Proszę dezaktywować operację” przy zastosowaniu alternatywnego zestawu kolorów Poprawiono wyświetlanie załogi w zakładce Analiza pancerza Poprawiono opóźnienie w odświeżaniu ekranu „Ładowanie” przy zastosowaniu alternatywnego zestawu kolorów Język koreański: Poprawiono brakujący znak Zakładka Skuteczność: Poprawiono brakujące informacje o pojeździe Pojazdy:

FV201 Black: Poprawiono wygląd zniszczonego pojazdu MTLS Blitzen: Teraz światła są usuwane po zniszczeniu The Hidden StuG: Poprawiono model kolizji pancerza bocznego T34 Black: Poprawiono wygląd zniszczonego pojazdu Legion Patton-59: Poprawiono wygląd zniszczonego pojazdu Tiger 131: Poprawiono wygląd zniszczonego pojazdu AMX 105 AM mle. 47: Poprawiono animację podczas prowadzenia ognia Lorraine 155 mle. 51: Poprawiono animację podczas prowadzenia ognia Renault FT AC: Poprawiono animację podczas prowadzenia ognia Firefly Boilermaker: Poprawiono model kolizji ekranu przeciwkumulacyjnego T‑34-1: Poprawiono wyświetlanie w zakładce Analiza pancerza A‑43: Poprawiono wyświetlanie w zakładce Analiza pancerza STA‑2: Poprawiono kamuflaż miejski i kamerę snajperską STA‑2 Black: Poprawiono wygląd zniszczonego pojazdu AMX Chaffee: Poprawiono koszt kamuflażu T26E4 Freedom: Przeniesiono lokalizację emblematu/napisu na kadłub Type 4 Heavy: Usunięto plandeki z tylnego pokładu Spähpanzer I C: Poprawiono skalę wzoru kamuflażu Pz 38 nA: Poprawiono skalę wzoru kamuflażu T‑54 First Prototype: Poprawiono przenikanie kamery snajperskiej przez obiekty T110E3: Gąsienice nie świecą już na czerwono/zielono Kaiju O‑I: Naprawiono problemy z dźwiękiem działa AMX 50 Foch: Poprawiono wartości opuszczenia/podniesienia działa Zaktualizowano nazwy czołgów: Pz.Kpfw. III na Pz.Kpfw. III Ausf. J, Tiger na Tiger I, Pz.Kpfw. VI Tiger (P) na Tiger (P), Pz.Kpfw. V Panther na Panther, Panther 88 na Panther 8,8, E 50M na E 50 M, SU‑76 na SU‑76M, GwPanther na G.W. Panther, GwTiger na G.W. Tiger, GwE 100 na G.W. E 100, GwTiger P na G.W. Tiger (P), LTraktor na L.Tr., T92 na T92 HMC Mapy

Przedmieście – deszcz: Poprawiona wydajność Usunięto drzewo wystające z kamienia Redshire: Skorygowano oświetlenie i rozmieszczenie rekwizytów Komaryn: Skorygowano rozmieszczenie rekwizytów Smocza grań: Skorygowano rozmieszczenie rekwizytów i model kolizji przy wjeżdżaniu z terenu na rampę Rzeka Perłowa: Poprawiono animowane ptaki Step: Poprawiono pozycję plandek w bazie Pasmo Thievpal: Skorygowano lokalizację bunkrów i usunięto widoczne punkty stykania się tekstur terenu Tundra – zima: Skorygowano rozmieszczenie ozdób terenu Klasztor: Wygładzono teren, aby zapobiec utykaniu czołgów oraz skorygowano teren pod kątem zniszczonych obiektów Urwisko: Usunięto szereg animowanych ptaków Zatoka rybacka: Dostosowano widoczne modele kamieni do modelu kolizji Ruinberg – wojna!: Usunięto samolot-rekwizyt Siewierogorsk: Usunięto wiszące w powietrzu obiekty kultury Siewierogorsk – śnieg: Skorygowano rozmieszczenie rekwizytów Lotnisko: Skorygowano rozmieszczenie rekwizytów Himmelsdorf – zima: Wygładzono zaspy śnieżne i skorygowano rozmieszczenie drzew Himmelsdorf: Skorygowano skalę/rozmieszczenie budynków, aby usunąć przerwy Południowe Wybrzeże: Naprawiono problem ze zniszczonym budynkiem Murowanka – zima: Skorygowano rozmieszczenie rekwizytów Overlord: Skorygowano rozmieszczenie rekwizytów Westfield (szturm): Skorygowano kilka punktów startowych, które były zbyt blisko siebie Przedmieście: Usunięto wiszące w powietrzu obiekty Redshire (standardowa): Przeniesiono punkt startowy powodujący problemy z kamerą Wyspa na Pacyfiku – wojna!: Dodano odgłos wiatru do drzew/trawy Zatoka rybacka – wojna!: Usunięto rekwizyt z bazy Miasto duchów: Skorygowano rozmieszczenie rekwizytów Xbox 360

Przedmieście – deszcz: Optymalizacja wydajności IS‑6: Poprawiono umiejscowienie gąsienic IS‑6 Black: Poprawiono przezroczystość emblematu Type 4 Heavy: Poprawiono lufę karabinu maszynowego Himmelsdorf: Zmieniono nazwę na znaku

A TUTAJ PREZENTUJĘ WARUNKI POGODOWE!

https://www.youtube.com/watch?v=BPBDFjZZeik

Wybrane dla Ciebie
Komentarze (4)