r   e   k   l   a   m   a
reklama

Bezpieczeństwo danych wpływa na zaufanie Europejczyków do transakcji online #prasówka

Strona główna Aktualności

O autorze

Na dziobie okrętu. Stawia znaczące nad znaczonym, lubi czapki z daszkiem, teorię gier, tłumaczenia maszynowe i karabiny maszynowe.

Praktyki banków w zakresie bezpieczeństwa online i danych stanowią? dla klientów główny czynnik wpływający na wybór organizacji, której chcą powierzyć swoje dane osobowe oraz obsługę transakcji. Przeprowadzone przez Kaspersky Lab badanie ujawniło, z˙e ponad połowa (63%) respondentów z Europy nie skorzystałaby z usług dostawcy, który ucierpiał niedawno na skutek incydentu naruszenia bezpieczeństwa danych.

Mimo pozornej ostrożności klientów w kwestii bezpieczeństwa swoich informacji i pieniędzy podczas dokonywania transakcji online wielu z nich uważa, że to dostawcy takich usług są odpowiedzialni za zwiększenie ochrony poprzez zastosowanie mocniejszych i bardziej niezawodnych mechanizmów. 56% klientów z Europy przyznało, z˙e wybrałoby dostawcę usług finansowych lub dokonywało zakupów w sklepie internetowym jedynie na podstawie dodatkowych mechanizmów ochrony oferowanych w celu zabezpieczenia pieniędzy i poufnych danych.

W badaniu stwierdzono również, z˙e 60% ankietowanych Europejczyków jest zaniepokojonych praktykami w zakresie bezpieczeństwa danych stosowanymi przez firmy, którym powierzają swoje informacje osobowe i finansowe — co stanowi wzrost o 6% w stosunku do poprzedniego roku. To potwierdza, jak bardzo ważne jest, aby banki i sklepy pokazały, z˙e robią wszystko, co leży w ich mocy, aby złagodzić te obawy i uczynić bezpieczeństwo transakcji online i danych swoim największym priorytetem.

Nasze badanie ujawniło, z˙e 43% klientów z Europy korzystałoby częściej z opcji płatności online, gdyby serwisy zapewniały niezawodną ochronę transakcji finansowych, co pokazuje, że dostawcy muszą podjąć większe starania w celu zabezpieczenia danych podawanych podczas transakcji, aby zapewnić sobie dochodowość i dobrą reputację w dłuższym okresie — powiedział Ross Hogan, globalny szef działu zapobiegania oszustwom, Kaspersky Lab.

© dobreprogramy

Komentarze

reklama
Polecamy w WP TechnologieWP TechnologieNa Facebooku zamówisz hydraulika. Nowość w Marketplace