Hotel z Nowego Jorku chce karać gości za negatywne opinie umieszczane w Internecie Strona główna Aktualności05.08.2014 12:09 Udostępnij: O autorze Mateusz Budzeń @Scorpions.B Władze hotelu Union Street Guest House z Nowego Jorku nie są zadowolone z wystawionych ocen w Internecie. W związku z tym wybrani goście za negatywną opinię będą musieli zapłacić 500 dolarów. Taka polityka z pewnością nie zmieni opinii o tym hotelu, a jej skutki mogą być odwrotnie od oczekiwanych. Jedną z lepszych rzeczy jakie możemy znaleźć w Sieci są opinie użytkowników o sprzęcie, szkole, samochodzie czy o hotelu. Dzięki temu, że Internet ma ogromny zasięg, to recenzji jest naprawdę sporo i nie jesteśmy skazani tylko na zdania naszych znajomych czy informacji wyczytanych w gazecie. Coraz więcej osób przed wybraniem danego produktu lub miejsca na wakacje sięga po opinie dostępne w Sieci i to na podstawie nich podejmuje ostateczną decyzję. W związku z tym negatywne oceny mogą zniechęcić spore grono klientów. Dostrzegł to zarząd hotelu Union Street Guest House, który postanowił karać wybranych gości za negatywne opinie. W regulaminie nowojorskiego hotelu pojawił się wpis mówiący o karze w wysokości 500 dolarów za negatywną opinię umieszczoną w Internecie. Oczywiście ten podpunkt nie dotyczy wszystkich gości. Władze hotelu uważają, że uczestnicy większych imprez, jak wesele, często nie mają innego wyboru i zmuszeni są do spędzenia nocy w ich hotelu. To właśnie od takich klientów mają pochodzić nieprzychylne opinie. Jednak patrząc na ilość negatywnych ocen, jakie wystawiono hotelowi Union Street Guest House na stronie yelp.com, to odnosi się inne wrażenie, średnia wszystkich ocen wynosi zaledwie 1,5 gwiazdki na 5 dostępnych. Taka polityka hotelu jeszcze bardziej zniechęci potencjalnych klientów. Zamiast stosowania nieodpowiedniego regulaminu, władze hotelu powinny polepszyć jakość świadczonych usług. Wówczas mogliby się cieszyć dobrymi ocenami w Internecie oraz większą liczbą gości. Biznes Udostępnij: © dobreprogramy Zgłoś błąd w publikacji Zobacz także Wyciek z sieci hoteli Marriott. Przestępcy wykradli dane ponad 5 milionów osób 3 kwi 2020 Arkadiusz Stando Internet Biznes Bezpieczeństwo 59 Atari uruchomi sieć hoteli, czyli podróż w konwencji gier wideo 28 sty 2020 Piotr Urbaniak Gaming Biznes 10 Trump twierdzi, że nie da się kogoś zhakować. "Trzeba mieć 197 IQ i znać 15 proc. hasła" 21 paź 2020 Arkadiusz Stando Internet Bezpieczeństwo 100 Wyciek danych z linii lotniczych EasyJet. Zdobyto 9 mln adresów e-mail i karty kredytowe 20 maj 2020 Arkadiusz Stando Biznes Bezpieczeństwo Koronawirus 20
Udostępnij: O autorze Mateusz Budzeń @Scorpions.B Władze hotelu Union Street Guest House z Nowego Jorku nie są zadowolone z wystawionych ocen w Internecie. W związku z tym wybrani goście za negatywną opinię będą musieli zapłacić 500 dolarów. Taka polityka z pewnością nie zmieni opinii o tym hotelu, a jej skutki mogą być odwrotnie od oczekiwanych. Jedną z lepszych rzeczy jakie możemy znaleźć w Sieci są opinie użytkowników o sprzęcie, szkole, samochodzie czy o hotelu. Dzięki temu, że Internet ma ogromny zasięg, to recenzji jest naprawdę sporo i nie jesteśmy skazani tylko na zdania naszych znajomych czy informacji wyczytanych w gazecie. Coraz więcej osób przed wybraniem danego produktu lub miejsca na wakacje sięga po opinie dostępne w Sieci i to na podstawie nich podejmuje ostateczną decyzję. W związku z tym negatywne oceny mogą zniechęcić spore grono klientów. Dostrzegł to zarząd hotelu Union Street Guest House, który postanowił karać wybranych gości za negatywne opinie. W regulaminie nowojorskiego hotelu pojawił się wpis mówiący o karze w wysokości 500 dolarów za negatywną opinię umieszczoną w Internecie. Oczywiście ten podpunkt nie dotyczy wszystkich gości. Władze hotelu uważają, że uczestnicy większych imprez, jak wesele, często nie mają innego wyboru i zmuszeni są do spędzenia nocy w ich hotelu. To właśnie od takich klientów mają pochodzić nieprzychylne opinie. Jednak patrząc na ilość negatywnych ocen, jakie wystawiono hotelowi Union Street Guest House na stronie yelp.com, to odnosi się inne wrażenie, średnia wszystkich ocen wynosi zaledwie 1,5 gwiazdki na 5 dostępnych. Taka polityka hotelu jeszcze bardziej zniechęci potencjalnych klientów. Zamiast stosowania nieodpowiedniego regulaminu, władze hotelu powinny polepszyć jakość świadczonych usług. Wówczas mogliby się cieszyć dobrymi ocenami w Internecie oraz większą liczbą gości. Biznes Udostępnij: © dobreprogramy Zgłoś błąd w publikacji