Microsoft i Yahoo! tracą, Google zyskuje

Strona główna Aktualności

O autorze

Jak wynika z badań przeprowadzonych przez specjalizującą się w badaniu Internetu firmę Nielsen Online, ilość zapytań do wyszukiwarek internetowych zmalała wśród internatów z USA o mniej niż dwa punkty procentowe w skali roku. Jednocześnie widać wzrost zainteresowania usługami Google.

Zdaniem korporacji, liczba wyszukiwań w całych Stanach Zjednoczonych zmniejszyła się do 7,78 mld. Ilość zapytań kierowanych do wyszukiwarki giganta z Mountain View wzrosła o 8,1 punktu procentowego do 4,76 mld zapytań miesięcznie. Pozwoliło to firmie uplasować się z ponad 60-procentowym udziałem na rynku wyszukiwarek. Straty odnotowały Yahoo! oraz Microsoft. Usługi pierwszego z nich straciły bowiem dwanaście punktów procentowych w ciągu ostatniego roku do 1,31 mld, z kolei Microsoftu o kolejne siedem - do 89 mln.

© dobreprogramy

Komentarze