Na infolinii Acer prawdopodobnie nie poczekasz dłużej niż 30 sekund #prasówka Strona główna Aktualności29.04.2016 12:22 Udostępnij: Polub: O autorze Łukasz Maślanka @lukasz_em Z badań satysfakcji klientów Acer, wynika, że wysoko oceniają pracę polskiego serwisu. Badania opinii klientów, prowadzone przez zewnętrzną firmę, pozwalają monitorować poziom satysfakcji klientów. Badanie przeprowadzone w marcu 2016 r. pokazuje, że 96 proc. napraw zostało wykonanych w ciągu pięciu dni. W marcu po raz kolejny został też skrócony (względem poprzednich miesięcy 2016) średni czas oczekiwania na połączenie z konsultantem. Wyniósł on 27 sekund. Duży wpływ na tę statystykę mają alternatywne formy kontaktu z konsultantem, czyli: czat, mail, a także self-service, czyli możliwość zgłoszenia usterki samodzielnie. Z tego powodu Acer zmienił nazwę centrum obsługi klienta z Call Center na Contact Center. Krótki czas oczekiwania na połączenie, serwis działający w trybie door-to-door, 24-miesięczna gwarancja oraz szybka i skuteczna naprawa wpływają na wysoką ocenę serwisu przez klientów. W skali 1-10, ankietowani klienci ocenili serwis Acer na 8,28. Na ocenę mają wpływ takie czynniki jak: łatwość kontaktu, wiedza i uprzejmość konsultanta, jakość usług kurierskich oraz jakość naprawy produktu. Obsługa klienta wg Acer - INFOGRAFIKA W styczniu został także wdrożony kolejny sposób zlecania przesyłek do serwisu za pomocą serwisu Inpost Paczkomaty. Nadanie jest bardzo proste, wystarczy wejść na stronę szybkiezwroty.pl/acer, wypełnić ankietę, a po 3-5 minutach klient otrzymuje SMS-em powiadomienie wraz z kodem pozwalającym nadać paczkę. W lutym liczba osób korzystających z tej usługi wzrosła o 40 proc. w stosunku do stycznia. Wysoka jakość produktów konsumenckich i biznesowych poparta jest także programem Gwarancja Niezawodności Acer. Jeżeli urządzenie będzie wymagać naprawy gwarancyjnej, zostanie naprawione, a właściciel otrzyma zwrot 100 proc. kosztu zakupu. Program został przedłużony do końca 2016 r. i obejmuje wybrane urządzenia wymienione na stronie promise.acer.com/reliability/page4h. Formularz zgłoszeniowy oraz proces rejestracji znajdują się na stronie promise.acer.com. Biznes Udostępnij: Polub: © dobreprogramy Zgłoś błąd w publikacji Zobacz także Jak oglądacie telewizję za granicą? Ankieta i nasze podpowiedzi 21 sty Mateusz Budzeń Internet 69 Laptopy Acer przed świętami taniej do 1000 złotych. Ofercie towarzyszy głosowanie na mural 13 gru 2018 Oskar Ziomek Sprzęt Gaming 12 Acer na CES 2019: nowy Swift 7 waży niecałe 900 gramów i spodoba się fanom wąskich ramek 8 sty Oskar Ziomek Sprzęt CES2019 30 Acer TravelMate X3 – test klasycznego laptopa z szeregiem przydatnych złączy 7 lut Oskar Ziomek Sprzęt 24 zobacz więcej
Udostępnij: Polub: O autorze Łukasz Maślanka @lukasz_em Z badań satysfakcji klientów Acer, wynika, że wysoko oceniają pracę polskiego serwisu. Badania opinii klientów, prowadzone przez zewnętrzną firmę, pozwalają monitorować poziom satysfakcji klientów. Badanie przeprowadzone w marcu 2016 r. pokazuje, że 96 proc. napraw zostało wykonanych w ciągu pięciu dni. W marcu po raz kolejny został też skrócony (względem poprzednich miesięcy 2016) średni czas oczekiwania na połączenie z konsultantem. Wyniósł on 27 sekund. Duży wpływ na tę statystykę mają alternatywne formy kontaktu z konsultantem, czyli: czat, mail, a także self-service, czyli możliwość zgłoszenia usterki samodzielnie. Z tego powodu Acer zmienił nazwę centrum obsługi klienta z Call Center na Contact Center. Krótki czas oczekiwania na połączenie, serwis działający w trybie door-to-door, 24-miesięczna gwarancja oraz szybka i skuteczna naprawa wpływają na wysoką ocenę serwisu przez klientów. W skali 1-10, ankietowani klienci ocenili serwis Acer na 8,28. Na ocenę mają wpływ takie czynniki jak: łatwość kontaktu, wiedza i uprzejmość konsultanta, jakość usług kurierskich oraz jakość naprawy produktu. Obsługa klienta wg Acer - INFOGRAFIKA W styczniu został także wdrożony kolejny sposób zlecania przesyłek do serwisu za pomocą serwisu Inpost Paczkomaty. Nadanie jest bardzo proste, wystarczy wejść na stronę szybkiezwroty.pl/acer, wypełnić ankietę, a po 3-5 minutach klient otrzymuje SMS-em powiadomienie wraz z kodem pozwalającym nadać paczkę. W lutym liczba osób korzystających z tej usługi wzrosła o 40 proc. w stosunku do stycznia. Wysoka jakość produktów konsumenckich i biznesowych poparta jest także programem Gwarancja Niezawodności Acer. Jeżeli urządzenie będzie wymagać naprawy gwarancyjnej, zostanie naprawione, a właściciel otrzyma zwrot 100 proc. kosztu zakupu. Program został przedłużony do końca 2016 r. i obejmuje wybrane urządzenia wymienione na stronie promise.acer.com/reliability/page4h. Formularz zgłoszeniowy oraz proces rejestracji znajdują się na stronie promise.acer.com. Biznes Udostępnij: Polub: © dobreprogramy Zgłoś błąd w publikacji