Nowa aplikacja Viking App to ogromne ułatwienia dla klientów Mobile Vikings

Strona główna Aktualności
Wiking wojownik, Depositphotos
Wiking wojownik, Depositphotos

O autorze

Mobile Vikings, wirtualny operator telefonii komórkowej, wprowadził zupełnie nową aplikację mobilną dla swoich klientów – Viking App. Aplikacja wprowadza sporo ułatwień w obsłudze konta.

Mobile Vikings, operator znany z prostej oferty i świetnej obsługi klienta, działa w ramach idei #DlaSwoichWszystko. Operator zauważył, że klienci coraz częściej korzystają z urządzeń mobilnych przy zarządzaniu swoim kontem i wyszedł naprzeciw potrzebom. Z poziomu aplikacji możemy zamówić sobie nową kartę SIM, założyć konto i śledzić trasę karty. Obecni klienci mogą zalogować się na istniejące, powiązane z kontem Google, Facebookiem czy adresem e-mail.

Viking App pozwala monitorować stan konta, ważność pakietów, kupować kolejne doładowania i paczki internetu albo ustawić automatyczne doładowanie cykliczne, znacznie ułatwiające stałe korzystanie z usług Mobile Vikings. Płatności możemy zlecać z połączonej z kontem karty płatniczej, szybkimi przelewami dotpay lub z użyciem Punktów Vikinga, zdobywanych w programie lojalnościowym. Ponadto można śledzić historię faktur i bilingi połączeń. Aplikacja daje też oczywiście dostęp do ustawień konta, jak zastrzeganie numeru, roaming międzynarodowy i usługi premium. Głównym celem nowej aplikacji jest ułatwienie codziennych czynności bez zbędnych formalności, drobnych druczków, godzin spędzonych na infolinii czy spamu. O nowościach w ofercie i planach operatora dowiemy się z powiadomień w aplikacji.

Na koniec warto dodać, że Mobile Vikings wystartował niedawno z akcją #ZaDarmo, gdzie za zaproszenie swoich znajomych do korzystania z usług operatora otrzymujemy 10% stałej zniżki już za pierwsze polecenie. Kiedy zaprosimy pięciu, dostajemy opcję zupełnie za darmo i na zawsze. Zapraszanie znajomych także jest możliwe z aplikacji w części poświęconej „załodze”.

Przy tworzeniu nowej odsłony Viking App brała udział społeczność Vikingów, zgłaszająca uwagi na temat jej wyglądu i działania. Duże zaangażowanie testerów to dla operatora powód do dumy, ale jedna prośba nie została wysłuchana. W Google Play użytkownicy skarżą się na brak małych widżetów, które dostarczała poprzednia wersja aplikacji. Teraz niestety mamy do dyspozycji tylko większe, zajmujące sporo miejsca na ekranie.

Być może mniejsze widżety jeszcze się pojawią. Operator zapowiedział, że aplikacja będzie jeszcze rozwijana i w tym roku dostanie przynajmniej jedną ciekawą nowość, na razie owianą tajemnicą.

© dobreprogramy