Blog (22)
Komentarze (1.6k)
Recenzje (13)

Oddajemy naszego smartphone'a do serwisu, czyli jak to sie robi w Polsce ... część 2 ... rozwiązanie.

@_tommy_Oddajemy naszego smartphone'a do serwisu, czyli jak to sie robi w Polsce ... część 2 ... rozwiązanie.06.12.2012 22:16

Obiecałem napisać co i jak się zakończyło, czyli wracam do pierwszego wpisu . .. Proszę bardzo, tak klient właśnie został po polsku wy%$#&ny na prawie 4 stówki ;]

Okazało się, że jest ekspertyza serwisu o którą domagałem się bo chciałem mieć wgląd w dokumentację naprawy. Jak widać ów dokumentacja wyszła dopiero po tym, jak Play dostał ode mnie maila odnośnie odwołania się od podjętej decyzji o uszkodzonym telefonie ktory nie podlega naprawie i gwarancji z powodu "ingerencji cieczy"

Dla mnie sprawa wygląda po krotce tak - nikt nie poczuwa się do odpowiedzialności ale zawsze klient musi płacić nawet jak nie z jego winy telefon został potraktowany "cieczą" ;)

Szanowny Panie, odnosząc się do e-maila, którego otrzymałam 30 listopada 2012 roku, dotyczącego naprawy telefonu, poniżej przedstawiam swoje wyjaśnienia. Zawierając umowę operator zobowiązuje się do świadczenie usług, a zakup telefonu jest odrębną czynnością. Jest to narzędzie, za które pośrednio odpowiedzialny jest Producent. W związku z czym do każdego aparatu dodawana jest karta gwarancyjna, na podstawie której może Pani rościć prawa do naprawy przez Autoryzowany Serwis Producenta. Zgodnie z Art. 577. § 1. (217) Kodeksu cywilnego, jeżeli rzecz sprzedana ma wady, sprzedawca powinien niezwłocznie je usunąć. Zgodnie z tym zapisem został zachowany odpowiedni czas, który upłynął od momentu przekazania telefonu z Punktu Sprzedaży Play do serwisu. Art. 577. § 1. (217) Kodeksu cywilnego Odnosząc się do zgłoszeń o numerach [tu padają numery zgłoszeń] informuję, że zapoznałam się z przedstawioną przez Pana sprawą i w wyniku podjętych działań uzyskałam informację, że serwis odmówił naprawy telefonu, ponieważ stwierdzono zalanie urządzenia, co było przyczyną utraty praw do gwarancji. Zaznaczam, że gwarancja obejmuje tylko wady powstałe z przyczyn tkwiących w sprzedanej rzeczy. Jednocześnie potwierdzam, że pracownicy Punktu Sprzedaży Play oraz serwisu dokonali wszystkich niezbędnych czynności oraz standardów związanych z zabezpieczeniem telefonu. Dodam, że pracownicy salonu uzyskali ekspertyzę z przeglądu urządzenia. Wyjaśniam, że zawierając umowę operator udostępnia Kartę SIM/USIM, która spełnia wszystkie wymagania sieci i umożliwia dostęp do usług telekomunikacyjnych świadczonych przez Play. Jest to zgodne z § 2 pkt 6 Regulaminu świadczenia Usług Telekomunikacyjnych przez P4 Sp. z o.o. dla Abonentów. W związku z tym brak możliwości korzystania z usług z powodu uszkodzonego telefonu z przyczyn nie leżących po stronie operatora, nie stanowi podstawy do anulowania opłat, które są naliczone prawidłowo, zgodnie z obowiązującym Pana Regulaminem Oferty Promocyjnej Super All Inclusive MAX 30.03. Biorąc po uwagę powyższe wyjaśnienia reklamacja została uznana za niezasadną. § 2 pkt 6 Regulaminu świadczenia Usług Telekomunikacyjnych przez P4 Sp. z o.o. dla Abonentów. Regulaminem Oferty Promocyjnej Super All Inclusive MAX 30.03 Przepraszam, jeżeli jakość obsługi przez pracowników Punktu Sprzedaży Play nie była dla Pana satysfakcjonująca. W ramach rekompensaty przyznałam 10 zł rabatu na abonament przez 3 okresy rozliczeniowe, który będzie obowiązywał od 10 grudnia 2012 roku do 9 marca 2013 roku. Pozostaję w przekonaniu, że przedstawione wyjaśnienia są wystarczające i pozwolą na zakończenie sprawy. Zachęcam do wysłania bezpłatnego SMSa (w sieci PLAY) na numer: 8009 i wpisanie w treści odpowiedniej cyfry: 6 – doskonała, 5 – bardzo dobra, 4 – dobra, 3 – przeciętna, 2 – słaba, 9 – trudno powiedzieć. Dzięki temu może Pan ocenić jakość stworzonej przeze mnie odpowiedzi. Dziękuję. Z poważaniem [z wiadomych powodów usunąłem nazwisko pani konsultantki] Specjalista ds. reklamacji Powyższa odpowiedź wyczerpuje drogę postępowania reklamacyjnego. Informujemy, iż przysługuje prawo wniesienia odwołania od podjętej decyzji do Działu Rozpatrywania Odwołań od Reklamacji w terminie 30 dni od daty otrzymania niniejszego pisma. Zgodnie z §7 ust. 2 pkt 6 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 1 października 2004 r. w sprawie trybu postępowania reklamacyjnego oraz warunków, jakim powinna odpowiadać reklamacja usługi telekomunikacyjnej (Dz. U. nr 226 poz. 2291) dalszych roszczeń można dochodzić również w postępowaniu sądowym przed sądem powszechnym właściwym dla miejsca zawarcia umowy, w postępowaniu mediacyjnym przed Prezesem UKE, lub przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Prezesie UKE.
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.