Blog (25)
Komentarze (624)
Recenzje (0)

Wymiana microSIM na nanoSIM w Mobile Vikings- pod górkę, z przygodami

@freyahWymiana microSIM na nanoSIM w Mobile Vikings- pod górkę, z przygodami22.07.2016 14:05

Moją przygodę z blogowaniem na dobrychprogramach zaczęłam podobnym wpisem do tego- dotyczył on wymiany karty na microSIM w Orange i tak samo jak wtedy- mimo sporych problemów sprawa znalazła szczęśliwe zakończenie.

Wszystko zaczęło się oczywiście od zakupu nowego telefonu. Okazało się, że potrzebna jest do niego karta nanoSIM, a ja w moim Zenfonie 5 mam microSIM. Od razu też wysłałam do mojego operatora jakim jest Mobile Vikings odpowiedniego maila z prośbą o wymianę karty (było to w sobotę). 5 złotych za wymianę zostało ściągnięte z mojego konta, a poniedziałek otrzymałam odpowiedź, że karta została wysłana. Myślę sobie: super! Za 2 dni będę mogła w pełni korzystać z nowego nabytku.

Źrodło: mobilevikings.pl
Źrodło: mobilevikings.pl

Oj, jak bardzo się myliłam...

Środa minęła, czwartek i piątek też. Karta nadal nie dotarła. Mając bardzo pozytywne dotychczasowe doświadczenia z Mobile Vikings, zdziwiłam się, że trwa to aż tak długo.

Postanowiłam w piątek napisać do nich na Twitterze. Reakcja była natychmiastowa. Poproszono mnie o jeszcze chwilę cierpliwości i jeśli karta nie dojdzie w poniedziałek to wyślemy duplikat. Karty w poniedziałek oczywiście nie było. Napisałam kolejny raz- została wydana dyspozycja o wysyłce duplikatu karty listem priorytetowym. Tak na marginesie trochę dziwnym dla mnie jest fakt, że karta idzie najzwyklejszym listem, a nie poleconym ;) We wtorek w pracy dostaję od ojca smsa: "Przyszła ta twoja karta". W KOŃCU!

Mało pod górkę? Ano mało!

Po raz kolejny napisałam do Vikingów. Odpowiedź była taka:

W takiej sytuacji należy oczekiwać na tą drugą kartę, jako że tej pierwszej nie da się już aktywować.

No i w tym momencie byłam już bliska pochlastania się. Serio..? Zaraz za tą wiadomością na skrzynkę wpadła kolejna:

Olga, spróbujemy jeszcze coś z tym zrobić. Daj nam chwilkę, wkrótce wrócimy do Ciebie z informacją czy to możliwe. (...) Olga, udało się! :) Anulujemy wysyłkę drugiej karty i będziesz mogła skorzystać z tej, która jest już u Ciebie. Musieliśmy ją jednak ponownie aktywować - może to potrwać do 24 godzin.

No dobra, jest nadzieja- wytrzymam jeszcze jeden dzień, skoro dałam radę wytrzymać tydzień. Tyle dobrze, że stara karta nadal działa, Zenfone też, luzik.

Środa. Minęły 24 godziny. Karta nadal nie jest aktywna. Dobijcie mnie. U Vikingów karta ma status aktywnej, a u mnie nie bangla. Poleciałam do sklepu po jakikolwiek starter, żeby sprawdzić czy to czasem nie wada telefonu. A gdzie tam, Play śmiga jak szalony, w blokowisku łapie nawet LTE.

Znów atakuję na Twitterze, męczę, jojczę, wysyłam screeny.

Olga, niestety z powodu problemów technicznych aktywacja karty przedłuży się o jeden dzień i karta będzie aktywna w dniu jutrzejszym do 15:30. Przepraszamy za tak długi czas oczekiwania zwykle trwa to u nas zdecydowanie szybciej.

Czwartek. Szczerze mówiąc nie sądziłam, że będzie mnie czekała powtórka sytuacji z środy. Grubo po 15:00, karta nie jest aktywna. Okazało się, że Vikingi... aktywowały nie tę kartę. Przyznali się do tego, że zaszła pomyłka, przeprosili, w ramach przeprosin dostałam 10GB internetu na miesiąc i w końcu aktywną kartę.

Czy to wystarczające?

Cóż, gdyby nie to, że nadal miałam stary telefon z działającą kartą microSIM, to pewnie wściekłabym się niemiłosiernie i żądała większego zadośćuczynienia niż 10GB internetu w ramach przeprosin ;) Jak pech to pech. Na duchu podtrzymywało mnie to, że moja dotychczasowa współpraca z Mobile Vikings przebiegała bez zarzutów, wszystko było szybko załatwiane. I mam nadzieję, że tak pozostanie mimo tej sporej wtopy ;)

Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.