Banki planują przerwy. Sprawdź, czy też będziesz miał problemy

Banki planują przerwy. Sprawdź, czy też będziesz miał problemy03.12.2021 06:58
mBank mobile bank
Źródło zdjęć: © Adobe Stock | Adobe Stock

Banki planują przerwy w działaniu części usług w nocy z 3 na 4 grudnia. Poniżej prezentujemy dokładne godziny planowanych prac w poszczególnych bankach.

Kilka banków działających w Polsce wydało komunikaty, zgodnie z którymi możemy spodziewać się przerw w działaniu części usług w nocy z 3 na 4 grudnia. Zebraliśmy w jednym miejscu szczegóły na temat planowanych prac.

PKO Bank Polski

Zgodnie z komunikatem, który udostępnił PKO Bank Polski, w związku z planowanymi pracami serwisowymi od piątku 3.12 od godziny 21:00 do soboty 4.12 do godziny 03:00, klienci nie będą mogli skorzystać z takich usług jak Profil Zaufany, e-Podpis i ePUAP. Bankowość elektroniczna i karty płatnicze będą działać bez zmian.

Santander Bank Polska

Klienci Santander Bank Polska będą mierzyć się z nieco bardziej dotkliwymi problemami. O ile działać będą karty i bankomaty, o tyle problemy dotkną aplikacji mobilnej, bankowości internetowej, przelewów natychmiastowych, usługi BLIK, a także płatności w przebiegach internetowych (Przelew 24). Prace będą trwać od 23:59 3 grudnia do 05:00 4 grudnia.

Getin Bank

Komunikat udostępniony przez Getin Bank jest nieco mniej szczegółowy. Dowiadujemy się z niego, że od 4 grudnia od godziny 23:30, do 5 grudnia 07:00 nie będzie można zalogować się do bankowości mobilnej i internetowej.

BNP Paribas

Z komunikatu udostępnionego przez bank BNP Paribas wynika, że klientom dokuczać może wydłużony czas ładowania serwisu bankowości internetowej. Problem może występować 4 grudnia od godziny 00:00 do godziny 06:00.

Bank Pocztowy

Klienci Banku Pocztowego będą odczuwać trudności od 3 grudnia od godziny 22:00 do (maksymalnie) 4 grudnia, do godziny 04:00. Przerwa będzie dotyczyć takich usług jak bankowość internetowa Pocztowy24 i bankowość mobilna Pocztowy, bankowość telefoniczna, składanie wniosków o otwarcie niektórych rodzajów kont, a także obsługi produktów i wpłat i wypłat w placówkach Poczty Polskiej.

Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.