Messenger ma problemy. Zgłoszenia awarii z całej Polski (aktualizacja)

Messenger ma problemy. Zgłoszenia awarii z całej Polski (aktualizacja)09.07.2022 13:19
Messenger - Polacy zgłaszają awarię działania komunikatora
Źródło zdjęć: © Unsplash

Użytkownicy Facebook Messenger z całej Polski zgłaszają problemy z działaniem popularnego komunikatora. Dotyczą one m.in. wysyłania i odbierania wiadomości, a także aplikacji.

W serwisie Downdetector rośnie liczba zgłoszeń dotyczących działania komunikatora Facebook Messenger. Setki użytkowników z całej Polski informują o problemach z przesyłaniem i odbieraniem wiadomości oraz działaniem aplikacji. Zamieszczona poniżej mapka pozwala zauważyć, że awaria ma charakter ogólnopolski i nie dotyczy wyłącznie poszczególnych regionów.

Facebook Messenger ma problemy

Pierwsze zgłoszenia dotyczące awarii komunikatora Facebook Messenger zaczęły pojawiać się 9 lipca w godzinach porannych. Ich liczba stale rośnie, co można zaobserwować na kolejnej mapce. Problemy tego typu są niezwykle uciążliwe dla osób, które używają Messengera jako głównego narzędzia do pozostawania w kontakcie ze swoimi bliskimi.

Facebook Messenger - zgłoszenia dotyczące awarii, Źródło zdjęć: © Downdetector
Facebook Messenger - zgłoszenia dotyczące awarii
Źródło zdjęć: © Downdetector

Facebook Messenger nie jest jedynym produktem oferowanym przez giganta technologicznego, obecnie posługującego się nazwą Meta, który w ostatnim czasie przysporzył problemów swoim użytkownikom. Nie tak dawno awarię miał również Instagram, o czym informowaliśmy tutaj.

Aktualizacja, godz. 16:00

Awaria komunikatora Facebook Messenger wciąż trwa (stan na godz. 16.00). O ewentualnych zmianach będziemy informować na bieżąco.

Aktualizacja, godz. 19:20

Jak wynika z aktualizowanych na bieżąco informacji w serwisie downdetector, problemy z Facebook Messengerem wciąż występują. Nadal jednak wszystko wskazuje na to, że usterka dotyczy tylko części użytkowników.

Trwają problemy z Messengerem, Źródło zdjęć: © downdetector
Trwają problemy z Messengerem
Źródło zdjęć: © downdetector

Aktualizacja, godz. 21:20

Z danych z serwisu downdetector wynika, że awaria mogła zostać częściowo opanowana. Około godziny 21:00 liczba zgłoszeń zaczęła nieco spadać, choć trudno mówić o całkowitym rozwiązaniu problemów Messengera.

Karolina Modzelewska, dziennikarka dobreprogramy.pl

Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.