Nowości w aplikacji Rossmann pozwolą jeszcze wygodniej planować i robić zakupy

Nowości w aplikacji Rossmann pozwolą jeszcze wygodniej planować i robić zakupy19.06.2020 12:07

Najnowsza wersja aplikacji Rossmann wprowadza ułatwienia dla planujących zakupy. Jednocześnie nie zapomina o wygodzie podczas samych zakupów, zarówno online jak i na miejscu, w drogerii. Z kolei dla poszukujących promocji Rossmann uruchomił kilka interesujących programów.

Materiał powstał przy współpracy z firmą Rossmann Supermarkety Drogeryjne Polska sp. z o. o.

Najnowszą wersję aplikacji pobierzecie ze sklepu Play lub z naszego katalogu. Osoby, które korzystały z wcześniejszej wersji aplikacji, będą czuły się jak ryby w wodzie. Tym, którzy właśnie zaczynają znajomość z aplikacją, podpowiadamy jak się w niej poruszać zaraz po instalacji.

Pierwsze kroki

Po zainstalowaniu aplikacji i uruchomieniu jej, przejdziemy przez prosty konfigurator, gdzie podamy swój mail i hasło, aby zalogować się do sklepu. Na ekranie powitalnym pojawi się lista cenowych okazji oraz propozycje kosmetyków czy artykuły opisujące bieżące trendy w świecie kosmetyków i zapachów.

Z głównego poziomu aplikacji możemy wybrać, czy planujemy zakupy, czy już jesteśmy w sklepie i chcemy wyszukać położenie produktu. Oczywiście planowanie listy zakupów możemy przeprowadzić w zaciszu domowym, a nie stojąc już przy regale z produktami.

Podczas planowania zakupów przyda nam się możliwość wyszukania produktu. Proces ten możemy przeprowadzić na kilka sposobów. Za pomocą wbudowanego skanera kodów kreskowych, przez wyszukiwanie głosowe, czy poprzez tradycyjną lupkę. Ostatnim elementem dolnego menu jest nowość w aplikacji: lista+, o niej więcej poniżej.

Poruszanie się po aplikacji Rossman jest intuicyjne i nie powinno sprawiać trudności nawet mniej doświadczonym użytkownikom smartfonów czy tabletów. Cieszy przejrzystość interfejsu i brak jakichkolwiek rozpraszaczy. Ascetyczna prostota jest tu zdecydowanym atutem.

Jedna aplikacja, dwa wymiary

Głównym celem odmienionej aplikacji Rossmann jest wykreowanie nowego nawyku wśród konsumentów: planowania zakupów przed przyjściem do drogerii. Do tego właśnie zadania zaprzęgnięto nowe technologie, które wprowadzają wygodę wyszukiwania produktów, pomoc przy planowaniu przemyślanych zakupów w domu, a następnie ich szybkie kompletowanie i finalizację w wybranych drogeriach.

Dostępne w nowej aplikacji dwa wymiary: “Planuję zakupy” oraz “Jestem w drogerii”, dostarczają wiele zupełnie nowych, użytecznych funkcjonalności. Wszystko, aby odpowiednio przeprowadzić użytkownika przez proces planowania. Ten odbywa się w domu i jest poprzedzony wyszukiwaniem produktów oraz budowaniem listy zakupów, a następnie jej realizację w drogeriach.

  • W naszej aplikacji dużą popularnością cieszyły się zawsze listy ulubionych, natomiast na rynku pojawiały się typowe aplikacje do list zakupowych. Słuchaliśmy też naszych klientów, wielu z nich tworzy listy zakupów w tradycyjnej formie na kartce papieru lub w telefonie. Wsłuchując się w głos klientów, w ich potrzeby, zdecydowaliśmy się pójść o krok dalej i stworzyliśmy pierwszą taką funkcjonalność, która nie tylko ułatwia planowanie zakupów, ale dodatkowo pozwala na wygenerowanie dodatkowego rabatu - twierdzą przedstawiciele Rossmanna.

Lista+ i kupony 2+2 gratis

Listy ulubionych zniknęły bezpowrotnie z aplikacji Rossmann, w jej miejsce pojawiła się nowoczesna Lista+. To rozbudowana funkcjonalność pomocna przy planowaniu zakupów. Wybierając minimum 5 różnych produktów do listy, kupujący będzie mógł otrzymać indywidualny rabat, naliczany jeszcze przed zakupem. Z ustalonym rabatem będzie mógł udać się do drogerii i dokończyć proces zakupu, po ustalonej wcześniej cenie.

Kiedy udamy się do drogerii aby sfinalizować zakup, wystarczy w aplikacji wybrać tryb “Jestem w drogerii”. Wtedy aplikacja tak uporządkuje naszą listę zakupów, aby cały proces trwał jak najkrócej i był przyjemny. Do tego stopnia, że będziemy mieli podane jak na talerzu umiejscowienie wybranych produktów na regałach w tym konkretnym sklepie, w którym się znajdujemy.

Gdyby dotarcie do drogerii nie było możliwe, swoją listę zakupów z rabatem można udostępnić innej osobie posiadającej aplikację, która dokona zakupów za nas.

Dodatkowo Rossmann wprowadził indywidulane kupony, których mechanizm jest znany z wcześniejszych akcji promocyjnych “2+2 gratis”. Dostępne w aplikacji kupony może aktywować w dowolnie wybranym momencie, czyli wtedy, kiedy produkty są mu naprawdę potrzebne.

Nowa aplikacja Rossmann stawia na wygodę i użyteczność, a tym samym powoduje, że dobra cena i promocje nie stanowią już jedynego wyróżnika, który buduje konkurencyjność i trwałe relacje z klientem. Czy może być coś jeszcze bardziej wygodnego?

Materiał powstał przy współpracy z firmą Rossmann Supermarkety Drogeryjne Polska sp. z o. o.

Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.