Polujesz na okazje? Zainstaluj aplikację Rabacik, a nie przegapisz żadnej obniżki

Polujesz na okazje? Zainstaluj aplikację Rabacik, a nie przegapisz żadnej obniżki23.02.2019 09:51
Sprawdź nową wersję aplikacji Rabacik

Rabacik to poręczna aplikacja, dzięki której żadna promocja na pożądany produkt nie przejdzie nam koło nosa. Jeśli więc ktoś czeka aż spadnie cena Samsunga Galaxy S10 albo Xiaomi Mi 9, powinien się tą aplikacją zainteresować.

W aplikacji Rabacik można przygotować listę produktów do kupienia ze sklepów internetowych i wyznaczyć najwyższą cenę, jaką jesteśmy skłonni za nie zapłacić. Jeśli cena spadnie poniżej tego poziomu, aplikacja o tym powiadomi. Tylko tyle i aż tyle. Nie trzeba pamiętać o samodzielnym sprawdzaniu ofert sklepów i nie ma obaw, że promocja się skończy przed zakupami.

[1/2] Tu można podać cenę, poniżej której aplikacja wyśle powiadomienie
[2/2] Lista sklepów to już prawie 50 pozycji

Prawie 50 sklepów w jednym miejscu

Przewagą Rabacika nad powiadomieniami z porównywarek cen jest to, że można śledzić zmiany cen w konkretnym sklepie, a nie zmiany ceny produktu na rynku w ogóle. Rabacik jest w stanie monitorować produkty w prawie 50 sklepach, a lista wydłuża się z każdą aktualizacją. W chwili pisania artykułu było ich już 47. Są to sklepy internetowe z Polski i Niemiec, należące do różnych kategorii. W Rabaciku znajdziemy integracje ze sklepami z markowymi ubraniami i obuwiem, księgarnie, sklepy z akcesoriami do wystroju wnętrz i meblami, markety budowlane, biura podróży sprzedające wycieczki i bardzo licznie reprezentowane sklepy z elektroniką i sprzętem RTV i AGD. Na liście jest też jedna apteka.

Jak korzystać z Rabacika? Po uruchomieniu aplikacji trzeba dodać produkty, których ceny chcemy śledzić, z odpowiednich sklepów. Najpierw należy wybrać sklep z listy, a następnie odnaleźć produkt w sklepowej wyszukiwarce. Po przejściu na stronę produktu można zlecić śledzenie ceny i wskazać własną kwotę. Warto dodawać ten sam produkt w różnych sklepach, by nie przegapić żadnej okazji. Aplikacja raz dziennie sprawdza ceny produktów z listy, historię zmian cen można oglądać na wykresach.

[1/2] Wykres cen w ujęciu czasowym
[2/2] Przykładowa lista obserwowanych produktów z podziałem na sklepy

Rabacik to aplikacja bardzo prosta, ale pomysłowa. Wyświetla sporo reklam, których można się pozbyć, kupując licencję za 10,99 zł. To nic w porównaniu z oszczędnościami, jakie można zyskać dzięki powiadomieniom z Rabacika. Ponadto do końca maja 2019 roku dla wszystkich dostępna jest za darmo wersja „Premium Lite”, czyli zawierająca reklamy, ale bez ograniczenia liczby sklepów, w których produkty można śledzić. Gdy ograniczenie wróci, dodatkowe sklepy będzie trzeba dokupić za 3,69 zł.

Aplikację Rabacik dla Androida można pobrać z naszej bazy programów. Jeśli zaś wolicie przeglądać marketowe gazetki zamiast polować na konkretne okazje, polecam aplikację Moja Gazetka.

Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.