Poślizg Need for Speed na PC. Najpierw grę dobrze przetestują konsolowcy

Poślizg Need for Speed na PC. Najpierw grę dobrze przetestują konsolowcy15.09.2015 11:13

Wychodząc z założenia, że wszelkie gry projektowane są przecież i tak najpierw na PC, komputerowe wersje nowych produktów nie powinny teoretycznie pojawiać się później, niż ich edycje konsolowe. Electronic Arts i studio Ghost Games wydawcy pokazują nam jednak, że wcale nie tak oczywiste są priorytety deweloperów. Zdecydowano się nagle opóźnić premierę Need for Speed PC, aby tytuł mógł spełnić pokładane w nim nadzieje.

Need for Speed Gameplay Innovations Five Ways To Play

Poślizg nie dotyczy jednak wydań konsolowych. Need for Speed na Xboksa One oraz PlayStation 4 wjedzie do sklepów zgodnie z planem 5 listopada. Co można niestety wyczytać między wierszami niespodziewanego ogłoszenia o zmianie daty premiery komputerowej edycji, wielbiciele padów dostaną grę wcześniej, ale tym samym lekko niedopracowaną, a przy okazji także zwyczajnie brzydszą. Chociaż na dniach ruszą zamknięte testy beta trybu wieloosobowego na konsolach, to nabywcy pełnej gry pozwolą twórcom produkt odpowiednio doszlifować przed jego wydaniem już na PC.

Deweloperzy dali sobie czas do wiosny przyszłego roku, aby dopieścić projekt pod wyższe wymagania fanów myszek oraz klawiatur. Przede wszystkim mają zamiar popracować nad płynnością rozgrywki, aby zabawa nie szarpała brzydko po wyłączeniu limitu klatek na sekundę. Na konsolach został on ustalony na sztywne 30 klatek. Poza tym mamy nastawiać się na ostre szlify graficzne, by Need for Speed wyciskał ostatnie soki z nowoczesnych zestawów komputerowych. Wszelkie aktualizacje optymalizujące i poprawiające tytuł na konsolach zostaną od razu uwzględnione przy późnym debiucie.

Mamy kolejną dość kontrowersyjną decyzję, chociaż nie tak poważną, jak ta dotycząca wymogu bycia na stałe podłączonym do Internetu, aby móc grać. Jakkolwiek atrakcyjna w założeniach nie byłaby zrestartowana marka Need for Speed, chcąca zaoferować coś po trochu dla każdego (wielbicielom wyścigów, uciekania przed policjantami, tuningu oraz rywalizacji zespołowej), twórcy zaczęli rozbudzać negatywne emocje. To może przełożyć się na odbiór produktu, zwłaszcza, jeśli pojedzie w ślady słabego Rivals...

Źródło artykułu:www.dobreprogramy.pl
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.