Z nowymi aplikacjami PayPala wydawanie pieniędzy jest łatwe i przyjemne

Z nowymi aplikacjami PayPala wydawanie pieniędzy jest łatwe i przyjemne26.04.2016 12:30

Popularny na całym świecie operator płatności PayPal wydał zupełnie nowe aplikacje mobilne, o czym wielu użytkowników zostało dziś powiadomionych e-mailem. Aplikacje zostały zaprojektowane od nowa, by przekazywanie pieniędzy było łatwiejsze i przyjemniejsze, a przeglądanie historii transakcji mniej wymagające.

PayPal zyskał uznanie dzięki możliwości błyskawicznego przekazywania pieniędzy użytkownikom z innych krajów i darmowym przelewom na terenie Polski. To jeden z operatorów, dzięki którym zagraniczne zakupy można robić bez zbędnego wysiłku, a w niektórych przypadkach zwróci koszt odesłania nietrafionych zakupów. Wygoda stoi tu na pierwszym miejscu i nowe aplikacje mobilne są tego najlepszym dowodem.

How to Send Mobile Payments (PayPal)

Zaktualizowana wersja aplikacji PayPal została zaprojektowana zupełnie od nowa, aby przyspieszyć i ułatwić wszelkie działania związane z kontem PayPal. Na ekranie głównym można przejrzeć listę transakcji i szybko sprawdzić saldo konta w różnych walutach, przeliczanych według bieżącego kursu. Jednym dotknięciem można wysłać żądanie zapłaty do innego użytkownika bądź przekazać komuś pieniądze, wybierając przekaz prywatny (na przykład dla rodziny) lub transakcję. Co ważne, nie jest potrzebny numer konta – wystarczy adres e-mail, który można znaleźć w książce adresowej telefonu. Ten sam system działa w ponad 100 krajach.

[1/2]
[2/2]
[1/2]
[2/2]

Aplikacja może wyświetlić powiadomienia i odtworzyć dźwięk, gdy na konto wpłyną pieniądze, żądanie płatności lub dokonany zostanie zakup z użyciem konta. Żądania płatności umożliwiają innym przesłanie pieniędzy jednym dotknięciem, co z nową aplikacją jest banalnie proste. Konto PayPal można zasilić funduszami robiąc przelew bądź przypisując do niego kartę płatniczą, co można zrobić na stronie lub w ustawieniach aplikacji.

Aplikacja PayPala dostępna jest na Androida, iOS i Windows Phone 8, 8.1 i Windows 10 Mobile. W tym ostatnim przypadku jednak można spodziewać się problemów z logowaniem. Użytkownicy od wielu tygodni zgłaszają problemy i wciąż nie ma poprawki. Pozostałe aplikacje działają bez problemów i są dostępne po polsku.

Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.