Aplikacja dnia: zupełnie nowy Mój T-Mobile

Aplikacja dnia: zupełnie nowy Mój T‑Mobile

Aplikacja dnia: zupełnie nowy Mój T-Mobile
30.07.2018 12:10

T-Mobile udostępnił testową wersję zupełnie nowej aplikacji dla swoich klientów Mój T-Mobile. Aplikacja wprowadza kilka ciekawych udogodnień, jak możliwość zarządzania kilkoma numerami w jednym miejscu i płatności kartą, więc postanowiliśmy przyjrzeć się jej bliżej. Warto zaznaczyć, że nowa jest nie tylko szata graficzna, ale też jej „silnik”.

Po uruchomieniu aplikacji i załadowaniu danych konta zobaczymy na ekranie głównym najważniejsze informacje, czyli stan naszych rachunków i zużycie danych pakietowych. Wyraźnie widać zmianę estetyki aplikacji. T-Mobile zrezygnował z prostokątnych kafelków na rzecz łagodniejszych, zaokrąglonych przycisków i łagodnych przejść między odcieniami firmowego, różowego koloru. Informacje na ekranie głównym są przedstawione bardzo czytelnie, choć zaraz po premierze bety aplikacji użytkownicy zwrócili uwagę na zaokrąglenie liczby zużytych megabajtów.

  • Slider item
  • Slider item
[1/2]

Możliwość zarządzania kilkoma numerami w tej samej aplikacji została przywitana z entuzjazmem. Znacznie ułatwi życie rodzinom i użytkownikom internetu mobilnego. Trzeba jednak pamiętać, że póki co aplikacja może obsłużyć tylko numery z abonamentem. Przy dodawaniu numerów prepaidowych i MIX zobaczymy informację, że numer nie może zostać dodany do profilu. To się zmieni w sierpniu, przed wydaniem stabilnej wersji aplikacji.

  • Slider item
  • Slider item
[1/2]
  • Slider item
  • Slider item
[1/2]

Dla każdego z numerów przypisanych do profilu użytkownika dostępne są podobne opcje, związane z usługami dodatkowymi. W szczegółach możemy sprawdzić datę wygaśnięcia umowy, kwotę abonamentu, wszystkie dodatkowe koszty, a także włączyć lub wyłączyć kolejne usługi. Tu w zasadzie nie ma żadnych zaskoczeń – możemy osobno zobaczyć listę aktywnych i dostępnych do kupienia pozycji oraz stan roamingu.

Choć aplikacja nie obsługuje jeszcze kont prepaid, MIX i Heyah, można już kupić w niej doładowania po dodaniu karty płatniczej lub zlecić automatyczne ściąganie należności za rachunki z tej karty. Oczywiście możemy dodać kilka kart i kupić doładowanie dla wskazanego numeru, płacąc wskazaną kartą. Szczegóły kart można zmienić w ustawieniach profilu. Ponadto w aplikacji znajduje się przegląd ostatnich rachunków wraz z informacją, czy należności zostały uregulowanie. Nie ma niestety dostępu do bardziej szczegółowych bilingów.

  • Slider item
  • Slider item
[1/2]
  • Slider item
  • Slider item
[1/2]

Aplikacja będzie też miała możliwość wysyłania nam powiadomień o różnych zmianach na koncie, choć na razie ta część wydaje się niedokończona. W części poświęconej powiadomieniom powinna znaleźć się lista z możliwością wyboru typów powiadomień, póki co jednak jest pusta.

  • Slider item
  • Slider item
[1/2]

Na koniec warto dodać, że po planowanej na koniec sierpnia premierą stabilnej wersji aplikacji wprowadzonych zostanie jeszcze kilka zmian. Z myślą o klientach z zagranicy T-Mobile jesienią wprowadzi możliwość zmiany języka aplikacji na angielski (zapewne zauważyliście, że niektóre opisy są widoczne po angielsku już teraz, co sugeruje, że aplikacja jest dopiero tłumaczona na język polski). W dalszej kolejności dostaniemy możliwość zarządzania elektronicznymi fakturami, zgodami i blokadami. W planach jest także świadczenie pomocy technicznej dla klientów za pośrednictwem aplikacji.

Do otwartych betatestów mogą zapisać się klienci T-Mobile mający abonament i urządzenia z Androidem. Do testów można się zapisać za pośrednictwem Google Play.

Programy

Zobacz więcej
Źródło artykułu:www.dobreprogramy.pl
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (46)