Comarch: czas na Europę Zachodnią!

Strona głównaComarch: czas na Europę Zachodnią!
19.01.2006 16:05

Działalność polskiej spółki za granicami nabiera impetu. Wpaździerniku ub.r. pisaliśmyo ekspansji krakowskiego Comarchu na rynkach rosyjskim iniemieckim, tymczasem właśnie zakończono wdrożenie dla Bouygues Telecom,trzeciego francuskiego operatora telefonii komórkowej. Bouygues Telecom wybrał systemy do rozliczeń międzyoperatorskich ipartnerskich należące do platformy Comarch Billing & CustomerCare do rozliczania abonentów i zarządzania relacjami z klientami.Kompleksowe rozwiązanie Comarch wspiera umowy, które BouyguesTelecom zawarł z firmami dostarczającymi usługi i treść doabonentów przez kanały głosowe, SMS, MMS, VAP i specjalny systemI-Mode. To strategiczny kontrakt dla Comarch i wierzymy, że otwiera onszeroko dalsze możliwości rozwoju Comarch w zachodnioeuropejskimsektorze telekomunikacyjnym głównie dlatego, że rynek francuskinależy do najbardziej wymagających, natomiast sam klient postawiłnajwyższe jakościowe wymagania. Udane wdrożenie to również efektdoskonałej współpracy z samym klientem oraz partnerami. - mówiProfesor Janusz Filipiak, Prezes Comarch S.A. Bouygues Telecom świadczy swoje usługi dla 7,8 miliona abonentów weFrancji i oferuje szeroki zakres usług mobilnych. Sieć EDGEBouygues Telecom pokrywa 90% powierzchni Francji. Comarch jestintegratorem i producentem systemów informatycznych dlatelekomunikacji, finansów i bankowości, sektora przemysłu handlu iusług, oraz dla administracji publicznej. Jest także producentemoprogramowania dla małych i średnich firm - CDN Klasyka i CDNOPT!MA.

Udostępnij:
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (14)