Genialny mod do Cyberpunk 2077. Poprawia błędne zachowanie NPC i generowanie tłumów

Genialny mod do Cyberpunk 2077. Poprawia błędne zachowanie NPC i generowanie tłumów

Prosty mod do Cyberpunk 2077 sprawia, że gra działa o wiele lepiej /fot. Barnaba Siegel/Polygamia.pl
Prosty mod do Cyberpunk 2077 sprawia, że gra działa o wiele lepiej /fot. Barnaba Siegel/Polygamia.pl
Arkadiusz Stando
29.12.2020 16:23

Nowy mod do gry Cyberpunk 2077 rozwiązuje jeden z głównych problemów, na które narzekali gracze. Sprawia, że NPC (non-playable characters) w Night City zachowują się bardziej realistycznie.

Od premiery Cyberpunk 2077 minęły niecałe trzy tygodnie, a w sieci już pojawiają się pierwsze mody, oraz usprawnienia gry. Jedno z nich pomaga zwiększyć liczbę FPS na komputerach ze starszym sprzętem. Nikogo nie powinno to zaskoczyć, bo gra jest nadal bardzo niedopracowana. Narzekać można nie tylko na błędy. W świecie Night City mieliśmy napotkać bardzo różnorodne postaci, których AI miało nas powalić na kolana. Póki co nie można powiedzieć, że tak się stało.

Ale mod "Alternate Crowd Behavior" diametralnie zmienia sposób generowania tłumów, poruszania się – przede wszystkim sposobu mijania się, oraz wchodzenia w reakcje. Przy pomocy modyfikacji pliki .ini, jego twórca rozwiązał jeden z najbardziej rażących problemów Cyberpunka 2077. Po raz kolejny moderzy przychodzą na ratunek niedopracowanym produkcjom.

Mod autorstwa TemplarGFX został udostępniony w serwisie Nexus Mods. W opisie "Alternate Crowd Behaviro" zawarto następującą listę zmian:

  • Zwiększona odległość wykrywania przeszkód od frontu
  • Zwiększona odległość unikania gracza przez NPC
  • Zmniejszona odległość bezpieczeństwa każdego NPC, aby mogli zbliżać się do siebie
  • Zmniejszona prędkość skrętu podczas zmiany kierunku, aby uniknąć innych
  • Zmniejszone prawdopodobieństwo zatrzymania się podczas wbiegania na innego NPC
  • Zwiększona odległość z której NPC może czekać na światłach
  • Zwiększona odległość sprawdzania podczas przechodzenia przez ulicę
  • Zwiększona odległość unikania gracza
  • Zwiększona odległość planowanej ścieżki
  • Zmniejszone prawdopodobieństwo zniknięcia NPC, gdy znajdzie się poza zasięgiem wykrywania
  • Wydłużony czas przed zniknięciemZwiększona liczba NPC
  • Brak ograniczenia pojawiania się NPC tylko w obrębie zasięgu wykrywania
  • Usunięto blokowanie generowanie się tłumów przy dużej prędkości ruchu
  • Usunięto teleportację NPC do nowych lokacji

Wybierz najlepsze sprzęty technologiczne tego roku i wygraj 5 tys. złotych! Wejdź na imperatory.wp.pl i zagłosuj.

Programy

Zobacz więcej
Źródło artykułu:www.dobreprogramy.pl
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (32)