Google rezygnuje ze sprzedaży reklam w prasie

Strona głównaGoogle rezygnuje ze sprzedaży reklam w prasie
21.01.2009 18:23
Adam Wróblewski
Adam Wróblewski

Noworocznych porządków Googleciąg dalszy. Tym razem pod nóż korporacji trafił programreklamowy dla prasy, który zdaniem firmy nie przynosił oczekiwanychdochodów. Projekt o nazwie Print Ads ruszył w listopadzie 2006 roku i miałpomagać wydawcom gazet w pozyskiwaniu reklam od partnerów Google.Rok później zakres gazet powiększył się do blisko ośmiusetobejmując duże amerykańskie dzienniki, takie jak The New York Timesi The Los Angeles. Bardzo niekorzystnie dla Google wypadło ostatnie podsumowanie roku,które wykazało, że zyski w roku ubiegłym zmniejszyły się o 6 mldUSD. Przyjmowanie kampanii w Print Ads ma skończyć się 28 lutegotego roku. Ostatnie wykupione reklamy ukażą się w prasie do 31marca.

Udostępnij:
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (10)