Google rezygnuje ze sprzedaży reklam w prasie

Adam Wróblewski

21.01.2009 18:23

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Noworocznych porządków Googleciąg dalszy. Tym razem pod nóż korporacji trafił programreklamowy dla prasy, który zdaniem firmy nie przynosił oczekiwanychdochodów. Projekt o nazwie Print Ads ruszył w listopadzie 2006 roku i miałpomagać wydawcom gazet w pozyskiwaniu reklam od partnerów Google.Rok później zakres gazet powiększył się do blisko ośmiusetobejmując duże amerykańskie dzienniki, takie jak The New York Timesi The Los Angeles. Bardzo niekorzystnie dla Google wypadło ostatnie podsumowanie roku,które wykazało, że zyski w roku ubiegłym zmniejszyły się o 6 mldUSD. Przyjmowanie kampanii w Print Ads ma skończyć się 28 lutegotego roku. Ostatnie wykupione reklamy ukażą się w prasie do 31marca.

Źródło artykułu:www.dobreprogramy.pl
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Komentarze (10)
Zobacz także