Google zmienia politykę zwrotów w Play na bardziej korzystną dla użytkowników Androida

Strona głównaGoogle zmienia politykę zwrotów w Play na bardziej korzystną dla użytkowników Androida
30.05.2014 13:13
Google zmienia politykę zwrotów w Play na bardziej korzystną dla użytkowników Androida
Tomek Kondrat
Tomek Kondrat

W przypadku zakupu aplikacji w Google Play możliwy jest zwrot kosztów. Początkowe 24 godziny, które Google oferowało swoim klientom kilka lat temu, zostało zmienione na krótki kwadrans. Jak łatwo się domyślić, 15 minut jest czasem trudnym do zaakceptowania, jednak lepszy rydz niż nic, jak głosi polskie przysłowie. Google postanowiło jednak pozytywnie zaskoczyć klientów i dotychczasowa polityka została zmieniona na mniej restrykcyjną.

bEDdepTV
350108727174719425

Dotychczasowa praktyka opierała się na tym, że deweloperzy aplikacji otrzymywali od Google informację, że muszą zwrócić koszty w ciągu kilkunastu dni, a aplikacja była usuwana z urządzenia osoby, która dokonała zwrotu. Sytuacja zmieniła się jednak diametralnie w ciągu ostatnich kilku tygodni. Nowa polityka zwrotu kosztów, uwaga, nie przewiduje konieczności odinstalowywania aplikacji.

To nie koniec dobrych wieści dla użytkowników, którzy przez pomyłkę kupili aplikację. Teraz zwrot kosztów jest możliwy nawet po upływie magicznych 15 minut. Google po prostu zwraca koszty, nie kłopocząc dewelopera, ani użytkownika. Informacja ta została przekazana przez Android Police kilka dni temu i jak dotąd, nic się nie zmieniło. Oczywiście niezbędne jest podanie powodu wnioskowania o zwrot kosztów, jednak Google całą procedurę przejęło na siebie.

bEDdepTX

Nie jest wiadome skąd u Google tak pozytywna zmiana. Możliwe iż jest to błąd w systemie, ale może kalifornijska firma postanowiła być bardziej tolerancyjna dla wszystkich użytkowników Androida? Oficjalnej odpowiedzi nie ma i nie zanosi się, aby takowa została przez Google wystosowana.

Programy

Aktualizacje
Aktualizacje
Nowości
Udostępnij:
bEDdepUT