iPKO1.1.0.23
IPKO to aplikacja na urządzenia z systemem Android, przeznaczona dla klientów PKO Banku Polskiego S.A. Służy do generowania tokenów do logowania oraz haseł jednorazowych potrzebnych do finalizowania dokonywanych transakcji.
Aby rozpocząć korzystanie z aplikacji, należy wykonać kilka ważnych czynności. Służą one zapewnieniu maksymalnego poziomu bezpieczeństwa danych użytkownika.
Po zainstalowaniu programu, należy uzyskać kod PIN inicjalny do aplikacji. Można go uzyskać na trzy sposoby: za pomocą wiadomości SMS, wysyłanej przez system na wskazany w umowie z bankiem numer telefonu, pod bankowymi numerami telefonu: 801 307 307, 801 3PKOBP lub +48 (81) 535 60 60 (opłata zgodna z taryfą operatora) lub w Oddziale PKO Banku Polskiego.
Po uzyskaniu inicjalnego kodu PIN, należy go zmienić na ustalony samodzielnie. Powinien mieć on od 4 do 8 cyfr. Następnie należy zalogować się na konto w usłudze IPKO, w zakładce Dostęp wybrać opcję Narzędzia autoryzacyjne i zaznaczyć, że logowanie do konta za pomocą urządzenia mobilnego będziemy autoryzować za pomocą aplikacji IPKO.
Po wykonaniu tych czynności, program będzie gotowy do pracy. I zaoferuje dwie opcje. Pierwsza z nich to Hasło, czyli ciąg ośmiu cyfr potrzebnych do logowania do konta. Druga to Kod, czyli ośmiocyfrowy ciąg znaków wymagany do autoryzowania każdej z operacji.