PKO BP: zmiany w serwisie IPKO. Łatwiej połapiemy się w historii transakcji
04.04.2021 20:12
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Bank PKO BP udoskonala swój serwis internetowy IPKO oraz aplikację mobilną IKO regularnie. Ostatnimi czasy częściej widywaliśmy nowości w bankowości mobilnej, ale teraz przyszła pora na zmiany w serwisie dostępnym z poziomu przeglądarki internetowej na komputerze PC (lub innym urządzeniu). Pomogą nam odnaleźć się w historii naszych transakcji.
Dokonując różnego rodzaju płatności, patrząc się na historię transakcji, czasem trudno skojarzyć, w jaki sposób płatność była wykonana i czego dotyczyła. Najnowsza zmiana ma charakter graficzny i właśnie pomoże lepiej nam identyfikować typy transakcji.
PKO BP wprowadziło zestaw nowych ikon, które odróżniają płatności kartą płatniczą, płatności mobilne w internecie oraz sklepach stacjonarnych, a także operacje (wpłaty/wypłaty) dokonywane w bankomatach/wpłatomatach, zlecenia zmienne, autoooszczędzanie, przelewy podatkowe i do ZUS.
Aby uzyskać dostęp do szczegółowej listy płatności, należy wejść w zakładkę Historia z poziomu strony głównej, a następnie kliknąć "Pokaż więcej".
W ostatnim czasie miała miejsca jeszcze inna zmiana - bank PKO BP uprościł uaktualnienie danych osobowych w serwisie internetowym iPKO (tutaj wyjaśniliśmy jak tego dokonać).
Natomiast na początku kwietnia do bankowości elektronicznej PKO BP weszły inne zmiany - dotyczą one aplikacji IKO. Użytkownicy aplikacji mogą potwierdzać wykonywanie transakcji w sposób biometryczny (np. odciskiem palca). Natomiast Warszawiacy korzystający z IKO mogą kasować bilety komunikacji miejskiej skanując kod QR w IKO. Od teraz także dokonując przelewu na telefon IKO będzie mogło potwierdzić, komu go wysyłamy (te informacje pobierze za naszą zgodą z naszej listy kontaktów w telefonie).