Lenovo Premium Care – zwrot pieniędzy za Yogę, jeśli czas naprawy przekroczy 5 dni

Lenovo Premium Care – zwrot pieniędzy za Yogę, jeśli czas naprawy przekroczy 5 dni

Lenovo Premium Care – zwrot pieniędzy za Yogę, jeśli czas naprawy przekroczy 5 dni
29.08.2018 12:10, aktualizacja: 03.09.2018 15:06

Jeśli z okazji nadchodzącego roku szkolnego planujecie zakup nowego przenośnego komputera, koniecznie sprawdźcie ofertę Lenovo z serii Yoga. W tym tygodniu ruszyła akcja Lenovo Premium Care, w ramach której ultrabooki Yoga zostały objęte ciekawą gwarancją – klient otrzyma zwrot całej ceny zakupu komputera, jeśli czas naprawy w serwisie przekroczy 5 dni.

Akcja ruszyła 27 sierpnia i obejmuje 12 modeli z najbardziej mobilnej rodziny laptopów Lenovo. Gwarancją zwrotu całej ceny laptopa zostaną objęte maszyny kupione przed 31 grudnia 2019 roku, mamy więc sporo czasu na zastanowienie się, którą Yogę wybrać. Aby móc skorzystać z Lenovo Premium Care trzeba zarejestrować swój nowy nabytek na stronie lenovopremiumcare.pl w ciągu 30 dni od zakupu.

Akcją objęte są modele z linii Yoga 500, Yoga 700 i Yoga 900:

  • Yoga 500, Yoga 510, Yoga 520, Yoga 530
  • Yoga 700, Yoga 710, Yoga 720, Yoga 730
  • Yoga 900, Yoga 900s, Yoga 910, Yoga 920

Celem naszej akcji jest zapewnienie jeszcze większego komfortu i bezpieczeństwa zakupu laptopów Yoga, które cieszą się w Polsce sporą popularnością. Warto też dodać, że zlokalizowany we Wrocławiu serwis Lenovo kilka miesięcy temu przeszedł gruntową restrukturyzację, w wyniku której doszło do znaczących zmian m.in. w łańcuchu dostaw części zamiennych. Obecnie zdecydowana większość podzespołów znajduje się na miejscu w serwisie. Oprócz tego zwiększono poziom obsługi i liczbę konsultantów technicznych. Poprawie uległo również wsparcie telefoniczne, w efekcie czego aż 30% usterek zgłaszanych przez klientów rozwiązywanych jest jeszcze w trakcie rozmowy telefonicznej.

Dzięki wspominanym usprawnieniom, serwis urządzeń konsumenckich zajmuje w większości przypadków nie więcej jak 5 dni roboczych w systemie door-to-door. Wprowadzone zmiany mają również odzwierciedlenie w ocenie przyznawanej przez klientów, którzy w większości są zadowoleni z usług.

Programy

Zobacz więcej
Źródło artykułu:www.dobreprogramy.pl
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (31)