Microsoft wycofuje się z MSN Soapbox

Strona głównaMicrosoft wycofuje się z MSN Soapbox
18.06.2009 01:20
Grzegorz Niemirowski
Grzegorz Niemirowski

Trzy lata temu informowaliśmy o uruchomieniu usługi MSN Soapbox, która miałabyć konkurencją dla Google Video i YouTube. Teraz, gdy już jestjasne, że usługa Microsoftu nie osiągnęła sukcesu a sytuacjaekonomiczna nie jest najlepsza, Microsoft chce zmodyfikowaćSoapbox. Korporacji nie udało się przyciągnąć użytkowników do swojejwitryny. Stała się ona z czasem miejscem publikacji główniewłasnych filmów Microsoftu. Obecnie Microsoft zastanawia się nadprzyszłością Soapbox. Jednym z pomysłów jest przekształcenie usługiw forum, na którym blogerzy i społeczni dziennikarze moglibyumieszczać swoje materiały filmowe. Miałyby być one zgodne zzawartością odpowiednich działów MSN, np. rozrywka, finanse. W marcu Microsoft miał udział w rynku internetowego wideo napoziomie 2%, co dawało mu piąte miejsce za Yahoo, Hulu, FoxInteractive Media i Google. To ostatnie ma 40,9% udziału w rynku,głównie dzięki YouTube.

Udostępnij:
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (17)