NeoClick uprości e-zakupy do granic możliwości. Kliknij i powiedz o sobie wszystko

NeoClick uprości e‑zakupy do granic możliwości. Kliknij i powiedz o sobie wszystko

NeoClick uprości e-zakupy do granic możliwości. Kliknij i powiedz o sobie wszystko
07.09.2016 11:28

Zakupy internetowe uprościły się w ostatnich latach – alemogłyby być jeszcze prostsze i przyjemniejsze. Tak uważająautorzy projektu NeoClick, który realizowany jest wspólnymi siłamiinPostu oraz eCard. Obiecują nową jakość w procesie składaniazamówień w sklepach internetowych, przede wszystkim uwolnienie odniewygodnych formularzy płatności i dostawy. I rusza już zamoment.

Do tej pory wygląda to zwykle tak: internauta trafia na stronęsklepu, wybiera produkty, które lądują w koszyku, wybiera sposóbich dostarczenia, podaje adres dostawy, przechodzi do modułupłatności, podaje numer karty kredytowej albo korzysta z którejśz opcji przelewów błyskawicznych… albo i nie. Bardzo częstointernauta po włożeniu produktów do koszyka rezygnuje z zakupów,bo nie chce mu się wypełniać bezsensownego formularza.

Neoclick ma skrócić ten proces do najprostszej możliwejsekwencji: odwiedzasz sklep, wybierasz produkty i klikasz „kupujęz NeoClick”. To usługa zadba o to, by dostarczyć sprzedawcy daneo adresie odbiorcy, formie dostawy i metodzie płatności. Pozatwierdzeniu transakcji pozostaje tylko czekać na kuriera.

Skąd NeoClick miałby mieć te dane? Użytkownik oczywiście samje dostarczy, poprzed aplikację mobilną. Tam poda wszystkie swojedane, które będą mogły być wykorzystane przez sklepykorzystające z tego systemu zintegrowanych zamówień i płatności.Choć jeśli chodzi o płatności to nie ma obowiązku, ponieważmożna będzie wybrać opcję płacenia po dostawie, gotówką lubkartą w terminalu eCardu.

Siłą tej aplikacji ma być jednak przede wszystkim pełnaintegracja z urządzeniami mobilnymi i mediami społecznościowymi:deweloperzy NeoClicka mówią nawet o sprzedawaniu przez FacebookMessengera. W sumie czemu nie? Pozwoliłoby to w praktyce narozwinięcie sprzedaży nawet bez tworzenia oddzielnego sklepuinternetowego, outsource’ując wszystko: kanał prezentacji, kanałsprzedaży, kanał płatności i dostaw. Sprzedawcy w zasadziepozostałoby jedynie skupienie się na pozyskiwaniu towaru.

Premiera aplikacji klienckiej odbędzie się w połowie wrześniana konferencji Internet Beta. Zainteresowani właściciele sklepówjuż teraz powinni zgłosić siędo deweloperów, by uzyskać pomoc w kwestii integracji ich systemówz NeoClickiem. Klienci… no cóż, będą musieli się po razkolejny zastanowić, czy chcą zapłacić swoją prywatnością zawygodę. Co by nie mówić, ilość cennych informacji, jakieoperator NeoClicka pozyska o swoich użytkownikach, będzieoszałamiająca.

Programy

Zobacz więcej
Źródło artykułu:www.dobreprogramy.pl
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (13)