Niedostępność w bankach. Przygotuj się na utrudnienia

Santander Bank Polska, Velo Bank oraz mBank zapowiadają utrudnienia związane z dostępem do usług bankowych w najbliższych dniach. To typowe działania związane z udoskonalaniem serwisów, ale nie zmienia to faktu, że dla użytkowników może oznaczać trudności w dostępie do pieniędzy i zleceń.

Bankomat
Bankomat
Źródło zdjęć: © Pixabay

Bank zapowiadają utrudnienia, które mogą wpłynąć na wygodę korzystania z bankowości elektronicznej czy Blika. Klienci Santandera muszą się przygotować na przerwę od 22:00 w piątek (13 czerwca) do 8:00 w sobotę (14 czerwca), która będzie dotyczyć Kantoru Santander. Dodatkowo od 23:00 w piątek do 00:05 w sobotę nie będzie dostępna aplikacja mobilna. Z kolei od 23:00 w piątek do 8:00 w sobotę niedostępna będzie bankowość internetowa, przelewy zwykłe i natychmiastowe, Blik oraz Przelew24.

Dodatkowo bank podaje, że od 00:05 w do 8:00 w sobotę, aplikacja będzie już co prawda dostępna, ale tylko częściowo - będzie pokazywać stan konta i historię transakcji aktualną przed rozpoczęciem prac technicznych. Dodatkowo klienci muszą wziąć poprawkę na działanie kart bankomatowych. Od 00:00 w niedzielę (15 czerwca) do 5:00 rano nie będzie możliwości realizacji wpłat i wypłat w maszynach z logo Santandera.

Prace techniczne szykują się także w Velo Banku. Zgodnie z informacją 14 czerwca (w sobotę) od 00:00 do 8:15 klienci nie zalogują się do bankowości elektronicznej, nie wykonają przelewu, nie skorzystają z Blika, a płatności online kartą mogą być utrudnione. Dodatkowo Velo Bank uprzedza, że już od 22:00 13 czerwca realizacja przelewów w bankowości elektronicznej może nie działać sprawnie. W czasie prac technicznych bez problemu będzie jednak działać płatność kartą w sklepach oraz wpłaty i wypłaty gotówki w bankomatach z wykorzystaniem karty.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

mBank zapowiada z kolei prace techniczne w nocy z soboty na niedzielę (z 14 na 15 czerwca). Utrudnienia będą dotyczyć płatności kartą w internecie między 2:30 a 11:00. W tych samych godzinach nie uda się także zalogować na swoje konto w banku w internecie i aplikacji mobilnej, a co za tym idzie - zlecić żadnego wniosku. Bank uprzedza, że w czasie przerwy technicznej bankowcy nie mają wglądu w dane klientów, przez co nie uda się także zrealizować żadnej operacji przez mLinię.

Oskar Ziomek, redaktor prowadzący dobreprogramy.pl

Programy

Zobacz więcej

Wybrane dla Ciebie

Komentarze (7)