Do naszej redakcji trafił właśnie Samsung Galaxy S9+. Po kilku dniach użytkowania jestem zachwycony tym smartfonem, który z pewnością jest obecnie jednym z najlepszych na rynku. W testowym egzemplarzu nie spotkałem się z żadnymi błędami, ale część użytkowników Galaxy S9 donosi o nowym problemie.

bESgUuad

W poprzednim tygodniu pisaliśmy o przestającym działać dotyku w wybranych egzemplarzach topowego Samsunga. Według oficjalnego komunikatu południowokoreańskiego producenta, problemem objęta jest tylko niewielka ilość egzemplarzy. Aktualnie Samsung kontaktuje się z wybranymi klientami i bada wszystkie zgłoszenia.

Według nowych doniesień, flagowy smartfon Samsunga ma problem ze stabilnością połączeń. Użytkownicy skarżą się, że podczas rozmowy połączenie nagle jest przerywane. Po kilku sekundach ciszy, połączenie jest wznawiane lub kończone. Problem ma dotyczyć różnych wersji Galaxy S9 i S9+, zarówno modeli z autorskim procesorem Exynos, jak i wersji wyposażonych w Snapdragona. Dodatkowo błąd występuje niezależnie od operatora sieci komórkowej.

Obecnie nie można ustalić skali problemu. Samsung oczywiście jest już świadomy nowego błędu. Klienci, którzy zgłaszają się z wadliwymi egzemplarzami, otrzymują nowy smartfon, pozbawiony już problemu z połączeniami. Nie jest jeszcze znana przyczyna, niektórzy jednak podejrzewają, że wina leży po stronie oprogramowania.

bESgUuaf

Jak już wspomnieliśmy we wstępie – w testowym modelu nie dostrzegliśmy żadnych niedociągnięć. Obiecujemy jednak dokładnie go sprawdzić i podać wszystkie odkryte ewentualne niedociągnięcia. Test pojawi się już niebawem.

Post udostępniony przez Mateusz Budzeń (@mbudzen_official) Mar 23, 2018 o 6:41 PDT

Programy

Aktualizacje
Aktualizacje
Nowości
Komentarze (71)
bESgUubb