Sprytne Muzik One, czyli słuchawki ze Spotify, Facebookiem i Jeremym Meeksem
Słuchawki reklamowane przez najprzystojniejszego więźnia chyba muszą być interesujące, zwłaszcza dla płci pięknej. Firma Muzik wypuściła swój produkt – Muzik One, czyli jaki sami podkreślają – wyjątkowo „sprytne” słuchawki. Zaletą ma być integracja ze serwisami społecznościowymi i oczywiście Spotify.
Muzik, to firma, która chce zrewolucjonizować rynek słuchawek. Nie chodzi o zapewnienie nowych doznać podczas słuchania muzyki, a o dostarczenie funkcji, które spodobają się współczesnemu klientowi. Słuchawki muszą więc nie tylko spełniać swoją podstawową funkcję, ale również zapewniać wsparcie dla Facebooka czy Spotify i właśnie takie są Muzik One.
W reklamie Muzik One wystąpił Jeremy Meeks, który został okrzyknięty najprzystojniejszym więżniem. Czyżby więc słuchawki były naprawdę gorącym sprzętem? Raczej nie są, zwłaszcza w oczach audiofilów, ale z pewnością są godne uwagi. Producent wyposażył je w programowalne przyciski, to dzięki nim będziemy mogli zacząć odtwarzać ulubione utwory na Spotify czy udostępnić utwór na Facebooku.
Muzik One zostały zintegrowane z Spotify, Twitterem, Facebookiem i IFTTT. Posiadają dwa mikrofony, akumulator zapewniający 30 godzin pracy oraz moduł Bluetooth dający zasięg 15 metrów. Producent chwali się wysoką jakością dźwięku i technologią pasywnej redukcji szumów. Brzmi zachęcająco, ale ile za to wszystko przyjdzie nam zapłacić? Muzik One zostały wycenione na 299 dolarów.