Twój potencjał. Nasza pasja - II etap kampanii wizerunkowej MS

Strona głównaTwój potencjał. Nasza pasja - II etap kampanii wizerunkowej MS
06.02.2006 20:49

Polski oddział Microsoft rozpoczął drugi etap kampaniiwizerunkowej pod hasłem Twójpotencjał. Nasza pasja. Spoty reklamowe ukażą się na antenieTVN i TVN24, reklamy zamieszczone będą także w prasie i wybranychportalach internetowych. Kampania potrwa do końca marca 2006roku. Jak czytamy w komunikacie prasowym na ten temat, działaniareklamowe w Polsce są częścią ogólnoświatowej kampanii odbywającejsię w 32 krajach na 6 kontynentach. Częścią projektu pokazującegozaangażowanie firmy Microsoft w działalność społeczno-edukacyjnąjest strona internetowa, na której zawarte będą szczegółoweinformacje dotyczące podejmowanych działań z zakresu edukacji ispołecznej odpowiedzialności oraz wspierania rozwoju lokalnegobiznesu. Rozpoczynając drugi etap kampanii chcielibyśmy ugruntowaćwiedzę o możliwościach, jakie daje zastosowanie rozwiązańMicrosoft, a ponadto zwiększyć świadomość prowadzonych przez nasdziałań edukacyjnych, szkoleniowych i doradczych w Polsce.Prezentujemy inicjatywy wspierające lokalną przedsiębiorczość,rozwój ekonomiczny a przez to stwarzające szanse młodymludziom - powiedział Marek Roter, dyrektor generalny polskiegooddziału Microsoft. Kampania opierać się będzie na promocji lokalnych inicjatyw firmyMicrosoft takich jak program edukacyjny Partnerstwo dlaPrzyszłości, Centrum Bezpieczeństwa Microsoft czy projektupartnerskiego Inicjatywa Doradztwa Europejskiego realizowanego wramach programu EUGA (EU Grants Advisor). Działania w ramachkampanii zostały zaplanowane w dwóch stacjach telewizyjnych: TVN iTVN24. Reklamy ukażą się także w prasie, m.in. w Gazecie Wyborczej,Gazecie Prawnej, Polityce, Newsweek'u, Forbes i Harvard BusinessReview, a także na portalu Onet.pl.

bDUvjUgR
Udostępnij:
bDUvjUhP