Kazam — nowa marka smartfonów od byłych pracowników HTC

Kazam — nowa marka smartfonów od byłych pracowników HTC

Marcin Paterek
18.06.2013 11:39

Obecna sytuacja HTC jest nie do pozazdroszczenia. Mimo że flagowy model One zebrał wiele pochwalnych recenzji, wyniki finansowe mówią same za siebie — pikujący w zawrotnym tempie zysk firmy nie wróży nic dobrego. Koncern co prawda wciąż zarabia (ponoć w drugim kwartale tego roku ma być już nieco lepiej), ale HTC ma problemy nie tylko natury finansowej. Niezadowoleni ze sposobu funkcjonowania firmy odchodzą także wysoko postawieni pracownicy. I, co gorsza, uruchamiają konkurencyjną linię produktów.

Obraz

Jeszcze w tym roku do sklepów mają trafić smartfony marki Kazam, za którą stoją Michael Coombes (były szef sprzedaży HTC) i James Atkins (były szef marketingu HTC w Wielkiej Brytanii i Irlandii). Jej najważniejszą cechą ma być odróżnianie się od pozostałych graczy na rynku urządzeń mobilnych. Jednak w jaki sposób założyciele Kazam chcą osiągnąć ten jakże oryginalny cel? Wierzymy, że smartfon jest odzwierciedleniem twojej osoby. Każdy z nas jest inny, dlatego ważne dla nas jest, by nie próbować stworzyć czegoś uniwersalnego — zapewnia Coombes. Twórcy marki zapowiadają, że będą skupiać się na lokalnych rynkach, by w ten sposób móc szybko reagować na ciągle zmieniające się potrzeby klientów. Chcemy zaoferować dobrej jakości smartfony, które będą osiągalne dla wszystkich — uzupełnia.

Wygląda więc na to, że Kazam będzie oferować całą gamę urządzeń, które nie będą uniwersalne, natomiast będą skierowane do konkretnych grup odbiorców. Szefowie nowo powstałej firmy zapowiadają, że ich „oszałamiająco wyglądające, wydajne, intuicyjnie obsługiwane” smartfony będą wspierane przez „wybitny personel pomocy technicznej”. Wszystko to brzmi bajkowo, ale w chwili obecnej Kazam nie ma żadnych produktów do pokazania. Dlatego z werdyktem o przełomowości marki musimy nieco zaczekać.

Programy

Zobacz więcej
Źródło artykułu:www.dobreprogramy.pl
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (18)