MegaUpload zamknięty, kierownictwo aresztowane

20.01.2012 4:23, Autor: Wojciech Cybulski (Nicolass), Kategoria: News
NewsImage

Jeden z czołowych serwisów zajmujących się hostingiem plików - MegaUpload.com - został w czwartek zamknięty przez Departament Sprawiedliwości USA w związku z zarzutami o piractwo. Nie działa także powiązana z serwisem, przeznaczona do hostowania i strumieniowego oglądania materiałów wideo usługa MegaVideo. Trwa akcja odwetowa hakerów z grupy Anonymous.

Departament Sprawiedliwości USA poinformował, że przeprowadził działania, których skutkiem było wyłączenie serwisu MegaUpload zajmującego się hostowaniem plików. Akcja była konsekwencją oskarżeń o rozpowszechnianie pirackich treści, które można było pobrać za pośrednictwem MegaUpload. W wyniku podjętych działań aresztowano szefów serwisu - łącznie o udział w nielegalnym procederze oskarżono 7 osób. Każda z nich może trafić do więzienia nawet na 50 lat. Wymiar sprawiedliwości zajął także aktywa należące do MegaUpload, których wartość wstępnie oszacowano na 50 milionów dolarów. Według Departamentu Sprawiedliwości działalność MegaUpload naraziła właścicieli praw autorskich na 500 milionów dolarów strat.

Warto zauważyć, że prawnik MegaUpload - Ira Rothken - dowiedział się o działaniach wymiaru sprawiedliwości z komunikatu prasowego. Jak zauważył, zajęcie aktywów firmy - w tym serwerów w Wirginii i Waszyngtonie - nastąpiło jeszcze przed przesłuchaniem oskarżonych. Rothken nie miał więc szansy w jakikolwiek sposób zareagować na akcję Departamentu Sprawiedliwości. Prawnik zapowiedział już, że jego zdaniem zarzuty stawiane kierownictwu MegaUpload są niedorzeczne i zrobi wszystko, by zostały szybko oddalone.

Zamknięcie MegaUpload wywołało oburzenie wśród użytkowników serwisu i internautów opowiadających się za wolnością Sieci. W akcję odwetową skierowaną przeciwko władzy i koncernom fonograficznym zaangażowali się już hakerzy z grupy Anonymous. Anonimowi zablokowali między innymi dostęp do stron internetowych Departamentu Sprawiedliwości USA i Universal Music Group.

r   e   k   l   a   m   a

Komentarze (272)  

Avatar
Maxors (niezalogowany) | 20.01.2012 4:44#1

Warto zobaczyc http://hack.pl/aktualnosci/megaupload-zamkniete-przez-fbi-odwet-anonymous.html

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
lechwos | 20.01.2012 5:21#2

wielki brat czuwa

Avatar
madaoo (niezalogowany) | 20.01.2012 5:36#3

Akt oskarżenia: http://www.scribd.com/doc/78786408/Mega-Indictment
Zarzuty to o wiele więcej niż zwykłe umożliwianie piractwa.

Avatar
anonymousa (niezalogowany) | 20.01.2012 5:37#4

ria tez blokneli!;)

Avatar
TomekGodziack (niezalogowany) | 20.01.2012 5:51#5

uuuuu no to sie porobiło i zaczyna robic lipa!!!! tego to juz sie nie spodziewałem

Avatar
pixpix2 (niezalogowany) | 20.01.2012 6:19#6

A czy ktoś wie o ACTA?
Za "Dziennik Internautów":
"ACTA, kontrowersyjne porozumienie międzynarodowe dotyczące m.in. walki z piractwem, zostanie podpisane 26 stycznia - podaje stowarzyszenie ISOC Polska. Tak więc za tydzień nasz kraj dołączy do ważnej inicjatywy, a rząd ciągle milczy."

Wchodzimy (a może już jesteśmy?) w nowy totalitaryzm?

Avatar
Zestaw Kaczkofana (niezalogowany) | 20.01.2012 6:37#7

LOL - inaczej tego się nie da skomentować. A skutki takich akcji będą odwrotne do zamierzonych.

Avatar
Uploader.com (niezalogowany) | 20.01.2012 6:37#8

Niech Anonymous szybko działa, bo tysiące osób na całym świecie utrzymuje się z uploadu a jak tak dalej pójdzie to wszystkie serwery tego typu zostaną zamknięte..

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
norman77 | 20.01.2012 6:37#9

To się w głowie nie mieści. Jeszcze trochę i zaczną nam serwować w Internecie taką papkę jak w telewizji, będzie można tylko wchodzić na Facebooka i czytać artykuły o "M jak miłość" bo reszta będzie już nie poprawna politycznie.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
pilarek | 20.01.2012 6:48#10

Na krzesło z nimi, piratami! ;o

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
Shaki81 | 20.01.2012 6:51#11

No to teraz tylko czekać kiedy i który podobny serwis poleci, bo pewnie na Megaupload się nie skończy.

Avatar
.tomko222 (niezalogowany) | 20.01.2012 6:55#12

Odpowiedź anonów była do przewidzenia:
"Department of Justice (Justice.gov)
Motion Picture Association of America (MPAA.org)
Universal Music (UniversalMusic.com)
Belgian Anti-Piracy Federation (Anti-piracy.be/nl/)
Recording Industry Association of America (RIAA.org)
Federal Bureau of Investigation (FBI.gov)
HADOPI law site (HADOPI.fr)
U.S. Copyright Office (Copyright.gov)
Universal Music France (UniversalMusic.fr)
Senator Christopher Dodd (ChrisDodd.com)
Vivendi France (Vivendi.fr)
The White House (Whitehouse.gov)
BMI (BMI.com)
Warner Music Group (WMG.com)"
:)
http://anonops.blogspot.com/2012/01/internet-strikes-back-opmegaupload.html

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
TomaszK-Poz | 20.01.2012 6:58#13

Odłączyć USA od Internetu !

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
Alladynek | 20.01.2012 6:59#14

MegaVideo też już zablokowane.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
adow2201 | 20.01.2012 7:05#15

@pilarek nie życz nikomu śmierci bo ciebie to może spotkać,pierw pomyśl a później pisz.Twój nik do ciebie pasuje.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
Jotgie | 20.01.2012 7:07#16

Szok!
Jak tak dalej pójdzie to internet zostanie JEDNYM WIELKIM SKLEPEM! Nawet, gdy będziemy chcieli cośkolwiek przeczytać na ONET czy WP to trzeba będzie wykupić dostęp!
Ciekawe czy czasami nie zamkną też naszego rodzimego projektu FilesTube?!

Avatar
Anonim (niezalogowany) | 20.01.2012 7:10#17

Długo się zastanawiałem, co tak naprawdę sądzę o tym akcie. Taki rodzaj cenzury mnie przeraża.

Avatar
KreciQ (niezalogowany) | 20.01.2012 7:12#18

No szok

50 lat..matko.....


Może ci hakerzy z Anoynomus uratują serwis :) a prawnik uratuje pracowników

a to mendy;d

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
R@z0r | 20.01.2012 7:15#19

To otworzy ogromne drzwi dla open source, a zamknie dla adobe. Z adobe kożystają profesjonaliści ale kto wyda 2500 zł żeby się zacząć uczyć Photoshopa? Oczywiście, że pójdą po gimpa. Illustrator umrze, bo zabije go Inscape. Tyle jeśli chodzi o oprogramowanie. A co do filmów to i tak będą online. Ja bym się takiego internetu jak Jotgie nie obawiał, bo zawsze będą strony darmowe. Internet ma jedną zasadę, która będzie istnieć bez względu na dane prawo: "To co płatne ginie śmiercią naturalną."
PS. Pozdrawiam wszystkich urzytkowników GIMPA! ;D

Avatar
mmm777 (niezalogowany) | 20.01.2012 7:31#20

kożystają
urzytkowników

Pozdrowienia dla miłośników open source :)

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
DiamondBack | 20.01.2012 7:38#21

Dla tych amerykańców powinno się zrobić oddzielny internet.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
bax20 | 20.01.2012 7:41#22

Ty tam pozdrawiaj dalej uRZytkowników gimpa, najpierw luknij do słownika :)

Zamknęli jeden z największych hostingów plików w sieci, chyba mamy początek cenzury internetu...

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
jajek46 | 20.01.2012 7:45#23

niedlugo pojdzie pod gilotyne nasz chomik

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
januszek | 20.01.2012 7:56#24

Spokojnie, na razie zamknęli serwis - ale poczekajmy czy Sąd skaże jego właścicieli. Może się to skończyć np tak jak u nas zamkniecie napisy.info (zamknięto portal, zatrzymano właścicieli, nagłośniono sprawę medialnie, nazywając tłumaczy piratami a na końcu się okazało, że prokurator nie był w stanie postawić im żadnego zarzutu - mimo wszystko jednak skutecznie tych ludzi zastraszono...).

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
januszek | 20.01.2012 7:58#25

s/napisy.info/napisy.org

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
Dimatheus | 20.01.2012 7:59#26

Hej,

Idąc tym tropem postępowania prędzej czy później zamknięte zostaną wszystkie serwisy, które umożliwiają wymianę dużych plików. W końcu nie trudno o to, by użytkownicy podwieszali na nich nieodpowiednie treści, a i sprawdzanie TB danych, w celu wychwycenia materiałów autorskich, może być bardzo trudne.

Pozdrawiam,
Dimatheus

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
ant0n | 20.01.2012 8:02#27

Strona Departamentu Sprawiedliwości USA już działa. ;-)
Universal Music Group leży :-P

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
pain3hp | 20.01.2012 8:10#28

Ale dlaczego? Przecież nikt nie kazał im wrzucać pirackich kopii, toż nie można zrobić serwisu do wymiany plików? Może ktoś chciałby wrzucić zdjęcia z wakacji. Jeżeli będą blokować takie serwisy to piractwo wróci na płyty CD/DVD czy pendrivy i już tego nie skontrolują. To jest walka syzyfowa, nigdy tego nie zwalczą jest to analogiczne do narkomani. Poza MegaUpload jest pełno takich serwisów, więc teraz muszą je kasować bo będzie brak sprawiedliwości...

Pamiętam jak niedawno był fajny filmik z megaupload, bardzo przyjemna muzyczka i promowanie przez innych ludzi :P

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
gavron | 20.01.2012 8:12#29

@pain3hp
Nie martw się, znajdą i na to sposób! Ostatnie ustawy podpisane przez Obamę, dają potężne prawa służbom.

Avatar
ktoś tam (niezalogowany) | 20.01.2012 8:18#30

@januszek
... i napisy.org nigdy już do życia nie wróciło

Avatar
lin12 (niezalogowany) | 20.01.2012 8:21#31

Tak wygląda obecnie wolność w USA, teraz będzie się tam tak działo. To przecież państwo policyjne "za mordę, morda w kubeł i nie bulgotać"

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
spaczek | 20.01.2012 8:25#32

No tak sami sobie zgotujemy koniec świata, wrócimy do czasów kamienia łupanego. A tak po za tym to dla mnie to wszystko jest chore, Panowie dystrybutorzy mają problemy ze sobą, więc sieją zamęt, za mało miliardów się dorabiają na ludziach. Co śmieszniejsze to nie autorzy mają problem ze sobą tylko właśnie dystrybutorzy. Podpisywanie ustaw jest chore, panowie za biurkami za naszą pracę dostają i pad-y 2 oprogramowanie i wszystko, więc nie wiedzą, co to jest wydawać pieniądze na oprogramowanie. Istny Wietnam !!!

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
bax20 | 20.01.2012 8:25#33

Megaupload wraca pod tym ip :)

109.236.83.66

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
filipmoto2010 | 20.01.2012 8:26#34

ANONYMoUS DO DZIEŁA !

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
spaczek | 20.01.2012 8:31#35

@bax20 ja bym się tam teraz bał cokolwiek z tym robić bo nie wiadomo kto na tym łapska położył

Avatar
TomTom123 (niezalogowany) | 20.01.2012 8:32#36

Departament Sprawiedliwości USA zamknął stronę MegaUpload, Anonimowi zamknęli stronę Departamentu Sprawiedliwości...

Avatar
dowh (niezalogowany) | 20.01.2012 8:40#37

Anonimowi uwielbiają "akcje odwetowe", ale niema co udawać, MegaUpload zamknięto bo olewał prawa autorskie i to w wielu branżach, podciąganie pod to polityki czy wolności słowa jest nieuzasadnione.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
WooQash | 20.01.2012 8:43#38

Takie serwisy rowniez sluza innym, legalnym procederom. Nie ukrywam, ze uzywalem tego serwisu do wysylania plikow do wlasnego celu i w tej chwili zostalem ich calkowicie pozbawionych. Byl to tez jedyny serwis ktory bez konta premium udostepnial pliki z bardzo duzym transferem.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
ms-trex | 20.01.2012 8:47#39

Masakra, w jakich czasach my żyjemy. Nie pozostaje nic innego jak całkowity bojkot przemysłu fonograficznego pochodzącego z usraela.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
Mifczu | 20.01.2012 8:48#40

Najlepsze jest to, że w zatrzymaniu brało udział FBI normalnie złapali wrogów publicznych nr 1 na pewno amerykanie czują się bezpieczniej i nie boją się chodzić już nocą ciemnymi ulicami.

Avatar
AfiQ (niezalogowany) | 20.01.2012 8:53#41

Rapidshare jest spoza USA, że jeszcze stoi? Czy może RS płaci jakiś haracz, którego MU nie zapłaciło? Internet ma już za sobą najlepsze lata, teraz to jest jedno wielkie pole bitwy o władzę nad treścią w nim umieszczoną, a szkoda.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
Sidhmor | 20.01.2012 8:53#42

Jak już ktoś powiedział, dla USA powinien być osobny internet... w miarę możliwości można by ich też wysłać do innej galaktyki:D

Avatar
filippa (niezalogowany) | 20.01.2012 8:54#43

Mam nadzieje, że przegrają z Iranem ktoś musi wyzwolić USA dać im wolność i demokrację

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
forester9 | 20.01.2012 8:57#44

Obama ma nadzieję na reelekcję. Kombinuje, jak by się tu wykazać przed narodem. Bin Laden zabity, trzeba szukać nowych wrogów. Konkretnych serwisów hostingujących jest co najmniej kilka. Na szczęście większość ma serwery poza USA. Jak Obama zostanie ponownie wybrany, to ja zmienię nick na Gienek13.

Avatar
qqqoeoeoe (niezalogowany) | 20.01.2012 9:00#45

zachęcam do obejrzenia II części serialu"Black Mirror"...10/10, za scenariusz

Avatar
bitx (niezalogowany) | 20.01.2012 9:02#46

I jak zwykle zarobią Chiny, Rosja, Kolumbia i inne kraje które nie przejmują się prawami autorskimi.

Avatar
Baca123 (niezalogowany) | 20.01.2012 9:05#47

Nic przyrodzie nie ginie.

Miejsce MegaUpload zajmie internetowe wydanie telewizji tefałen, lub inny big brader on-line.

Oni po to zamykają te serwisy, by zrobić wolne miejsce dla swojego repertuaru.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
Winters4TW | 20.01.2012 9:07#48

W wyniku ataku padło około 20 stron powiązanych z rządem USA, wytwórcami muzycznymi, ochroną praw autorskich. Co więcej:
"jak donoszą różne źródła, w tym strona ProPublica.org, poparcie dla ustaw SOPA i PIPA w kongresie i senacie spadło drastycznie w ciągu zaledwie jednego dnia. Z 80 popierających zostało 65 osób, a z 31 przeciwnych "zrobiło się" 101."

Avatar
kacpervb (niezalogowany) | 20.01.2012 9:08#49

oj uważajcie piraci bo baza/więzienie w Guantanamo nadal działa, mimo że barak obiecał ją/je zlikwidować. a znając życie, jak na terenie Polski robili/robią co chcieli/ą, a z Andrzeja Leppera zrobili idiotę i samobójce, to tylko patrzeć jak nasz rząd z rudym na czele pierwszy poprze wszelkie działania. przecież piractwo komputerowe można podciągnąć pod terroryzm. przechodzisz na czerwonym świetle-terroryzm, oglądasz gołe du..-terroryzm, krzyczysz na żydów-terrorzym, piszesz bloga przeciw kasi tusk-terroryzm....

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
Subversive | 20.01.2012 9:13#50

Małymi kroczkami zbliża się zagłada... Teraz zakażą jeszcze świadczenia usług hostingowych. Pozostanie piratom P2M, a wtedy kto będzie głównym wrogiem ? Google.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
sunbeam96 | 20.01.2012 9:17#51

Właściciele RapidShare już pewnie trzęsą portkami.
Nie mówiąc o np. Filesonic.

Temu należy się sprzeciwiać.
Za niedługo wystarczy, że ktoś napisze coś złego na temat niewłaściwego polityka, a bloga zamknął.

Avatar
Gibik (niezalogowany) | 20.01.2012 9:17#52

AHA ! Amerykanie wymyślają jakieś zajęcie ? Nie mają co robić?
Ja pie*** Po pierwsze niech ci "anonimowi" ROZPI*** cały amerykański internet :| Te chluje bawią się aresztowaniem i wysyłaniem na krzesło zwykłych ludzi bo to nie oni opowiadali za zawartość ! Czemu zamykają konta na facebook np. terrorystom zamiast zamknąć facebooka ?! Owszem gdy chodzi o tych terrorystów na facebooko to jestem "za", ale czemu tu postępują inaczej ? Jasne ! Mogą odpowiedzieć że to "za dużo roboty"
A to błąd ! Jeżeli tak to niech się zajmują kryzysem Terrorystycznym ! A NIE SIĘ WPIER** W INTERET !!! Zastanawiam się czy pisząc prawo "amerykanie nie negocjują z terrorystami" autor nie myślał "Chmm... Niech giną zakładnicy, niech wybuchają bomby. My zrobimy bezpieczny kraj wysyłając jedne z najlepszych sił na hakerów ( chociaż nie można tak tego nazwać !) "

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
DjLeo | 20.01.2012 9:17#53

http://www.youtube.com/watch?v=o0Wvn-9BXVc

A Ci artyści to co? Promują piractwo biorąc udział w tym wideo? Większość z nich reprezentuje właśnie przemysł muzyczny. Ciekawi mnie jakie stanowisko zajmą (o ile w ogóle to zrobią) w tej sprawie.

Pamięta ktoś AudioGalaxy? Na tym przykładzie można wywnioskować, że internet i cała społeczność się obroni. Upadek jednych daje początek innym rozwiązaniom.
Ale niestety coś kosztem czegoś.

Ciekawi mnie też dlaczego megaupload a nie rapidshare? Chyba, że na rapida też się szykują.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
semtex | 20.01.2012 9:19#54

@bax20

Wygląda na to że strona, o której piszesz to zwykły scam i próba ugrania czegoś na trupie MU....

Avatar
anonymous.. (niezalogowany) | 20.01.2012 9:20#55

W końcu ktoś wziął się za serwisy dla złodziei, brawo !!! teraz kolejny krok to zamknięcie chomika, rapidshare, hotlife i inne wrzody internetu.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
kam104 | 20.01.2012 9:20#56

2012, it begins...

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
Subversive | 20.01.2012 9:20#57

@DjLeo

MU ma swoje serwery głównie w USA, RS w Niemczech.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
sunbeam96 | 20.01.2012 9:26#59

Kiss my ass, mr Obama!

Avatar
Anon_XXX (niezalogowany) | 20.01.2012 9:27#60

Jesli zamkneli MU a ktos mial tam legalne pliki, jakies dupce dla klientow itp. to moze teraz pozwac rzad stanow udu*ionych ameryki, kazdy kij ma 2 konce :)

czekac tylko na pozwy :D i no sowite odszkodowania za niemoznosc pracy na plikach.

Swoja droga chomik jest jak najbardziej legalny, nie mozna zamknac portalu bo TAK tylko trzeba zamykac konta z lewymi danymi.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
levisek82 | 20.01.2012 9:28#61

Tu nie trzeba koniec Świata by powrócić do Epoki kamienia łupanego jeszcze trochę i będzie zakaz podłączenia komputera do internetu

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
_Breen | 20.01.2012 9:30#62

To tylko początek.. poczekajcie jak wprowadzą SOPA i ACTA. Ktoś się śmiał z teorii spiskowych NWO? Powoli coraz bardziej ogranicza się swobodę ludzi w imię czego?

Avatar
porazka (niezalogowany) | 20.01.2012 9:33#64

@filipmoto2010 | 20.01.2012 8:26#25
"ANONYMoUS DO DZIEŁA !"

Wiesz.... wchodzi ACTA u nas, więc za takie teksty już możesz trafić do więzienia :p

Avatar
Kęsik (niezalogowany) | 20.01.2012 9:33#65

W Iranie odtworzą nowe niezależne od żandarma serwerownie, i po problemie.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
bax20 | 20.01.2012 9:35#66

Aresztowano wroga publicznego n1, mieszkańcy USA są teraz bezpieczni...

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
BOLO1990 | 20.01.2012 9:40#67

Ci Anonimowi nie potrafią nic innego jak tylko blokować dostępu do stron? Wyrządzają tym komukolwiek krzywdę i straty? Dają komukolwiek do myślenia? Tutaj są potrzebne ostrzejsze środki - wyczyszczenie kont bankowych komu trzeba, przechwytywanie prywatnych i byćmoże poufnych danych. Mając taką "władzę" dopiero coś zdziałają a tak to strona przez chwilę przestanie działaś i to wszystko... Może się za dużo filmów naoglądałem, ale uważam, że te ich akcje niewiele tutaj pomogą :( Mam nadzieję, że się mylę...

Avatar
dexter18o (niezalogowany) | 20.01.2012 9:46#68

Frajersto z departamentu sprawiedliwosci mogli by się zająść blokowaniem stron pedofilskich i zamykaniem osob co wyzyskują dzieci przy zbiorze kakao w afryce. Ale oni przecież wolą dreczyc zwyklych uzytkowników niż zrobić cos moralnego przydatnego dla swiata.

Avatar
robi67 (niezalogowany) | 20.01.2012 9:49#69

Ostatnio słyszałem dowcip>

Siedzi dwóch skazanych w celi.
- Za co cię posadzili?
- Zdefraudowałem 10 milionów złotych, znęcałem się nad rodziną, spowodowałem wypadek po pijanemu i molestowałem nieletnią. Dostałem 3 lata.

- A ty?
- Skopiowałem obrazek z internetu i też dostałem 3 lata plus 10 milionów grzywny.

Avatar
KONTO USUNIĘTE | 20.01.2012 9:52#70

BARDZO MNIE CIESZY WASZA AKTYWNOŚĆ DRODZY CZYTELNICY!

Dobrze że takie wydarzenia jak obecne nie przechodzą bez echa i że reagujemy przynajmniej w taki sposób bo więcej chyba nie możemy zrobić.

Nawiedzeni twierdzą że 20 grudnia 2012 miał być koniec świata, ale chyba 20 stycznie jest początkiem końca wolności w Internecie :(

Avatar
Kęsik (niezalogowany) | 20.01.2012 9:52#71

Bye bye USA, Welcome free Iran

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
Stillus | 20.01.2012 9:54#72

Niech anonimowi rozj**** strony ich rządów i stwierdzą, że to jest według nich sprawiedliwość... Ciekawe co oni by zrobili...

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
Banan | 20.01.2012 9:56#73

Uruchamiam mobilną wersję dobrychprogramów, a tu taki tytuł. Moja klasa jeszcze nie wierzy w to co przeczytałem!

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
SSEE | 20.01.2012 10:00#74

Bardzo ładnie.
Parę rzeczy się przy okazji wyjaśniło:
1. Witryna paserska została zamknięta nie przez żadne specjalne agencje, tylko zwykłą FBI. Mają zatem twarde dowody. I to jest normalne traktowanie przestępców.

2. „Anonymous” czy jak się tam nazywa ta zbieranina drobnych przestępców, ukazała prawdziwe oblicze. Nie chodzi im o żadną wolność czy inne górnolotne hasła. Chcą pirackich filmów i gier. I już.

3. Wielu komentujących okazuje się takimi samymi drobnymi złodziejaszkami: panikują, bo mogą zostać odcięci od „darmowych” filmów czy gier. Że ktoś jakoś (cudem? czy jednak za pieniądze?) stworzył to, co chcą oglądać/grać i że należałoby dać coś w zamian (jak za chleb czy buty, za które się płaci, a kradzież jest karana), jakoś nie przychodzi im do głowy. Być może zrozumieją, jak dorosną.

4. Wielu komentujących ma przy tym poważne kłopoty ze zrozumieniem znaczenia słowa „cenzura”. Otóż zamykanie paserów i złodziei nie ma nic wspólnego z cenzurą czegokolwiek, zatem buńczuczne wywijanie hasłami o wolności internetu jest zwykłym pleceniem bzdur. Wystarczy zajrzeć do słownika, by to zrozumieć.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
dobrytommy | 20.01.2012 10:04#75

nie ma jak p2p + oczywiście ipfilterX/X2

Avatar
Nomad1692 (niezalogowany) | 20.01.2012 10:05#76

2. „Anonymous” czy jak się tam nazywa ta zbieranina drobnych przestępców, ukazała prawdziwe oblicze. Nie chodzi im o żadną wolność czy inne górnolotne hasła. Chcą pirackich filmów i gier. I już.

Tak??, a ich niedawna akcja z zamykaniem serwisów o treściach pornograficznych i wysyłaniem namiarów na aktywnych uzytkowników do odpowiednich organizacji to też popieranie piractwa

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
pciproblem | 20.01.2012 10:09#77

Anti-Counterfeiting Trade Agreement nasz polska to podpisze i u nas będzie tak samo

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
sunbeam96 | 20.01.2012 10:10#78

@SSEE | 20.01.2012 10:00

Mylisz się i to bardzo. To nie jest zwykłe przymykanie przestępców.
Zwłaszcza, że właściciel MegaUpload żadnego nie popełnił.

Za niedługo wolnością słowa będziesz mógł się podetrzeć, bo każdą niewygodną stronę będzie można zamknąć pod pretekstem posiadania nielegalnych treści. A z władzą nie wygrasz.

Z MegaUpload nie ściągnąłem żadnego pliku łamiącego prawa autorskie.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
marsellus wallace | 20.01.2012 10:11#79

@pciproblem
A nawet gorzej :D no ale to przecież sukces naszej prezydencji:D

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
SSEE | 20.01.2012 10:13#80

@sunbeam96
[[[Zwłaszcza, że właściciel MegaUpload żadnego nie popełnił.]]]

Coś takiego można powiedzieć po zakończonym procesie. Podaj link do wyroku.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
pax0r | 20.01.2012 10:17#82

swoja droga jak ktos kogos zastrzeli to mu dadza 10 lat a za piractwo chca na 50 skazac -.-

Avatar
Baca123 (niezalogowany) | 20.01.2012 10:18#83

Demokracja Kalego, czyli podwójne standardy moralności

Okazuje się że były stalinowski psychopata niczego złego nie zrobił, bo uznają go za nastajaszczego jewropejczyka i w dodatku otrzymuje ogromną emeryturę - a zwykły obywatel który ściągnął trochę plików z Internetu to jest straszny zbrodzień.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
sunbeam96 | 20.01.2012 10:19#84

@marsellus wallace | 20.01.2012 10:11
Hip hip hura!

@SSEE | 20.01.2012 10:13
A jakie twoim zdaniem przestępstwo popełnił?
MegaUpload jest w pełni legalną stroną, a pirackie treści są bardzo szybko usuwane.
Zakaz uploadu nielegalnych filmów, gier, etc, jest w regulaminie.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
WODZU | 20.01.2012 10:22#86

Ślicznie :) Idę do toalety póki "państwo" jeszcze mi tam kamery nie zainstalowało...

Ponadto domagam się stanowczo zaprzestania produkcji:
• aparatów fotograficznych
• skanerów
• kopiarek
• maszyn poligraficznych
• programów graficznych
• nagrywarek
• dysków
• pamięci flash

ponieważ służą do nielegalnego pozyskiwania i kopiowania treści graficznych i multimedialnych.
Stanowczo wnoszę również o przygotowanie specjalistycznych, certyfikowanych unijnie i przez rząd USA hełmów z okularami odcinającymi możliwość patrzenia na świat, gdyż przypadkiem można zobaczyć treści objęte prawami.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
gowain | 20.01.2012 10:24#87

@sunbeam96 Założyciel MegaUpload to ma akurat dużo sprawek z przeszłości na koncie, więc nie zdziwię się jak i teraz coś na niego jest. SSEE ma dużo racji. Większość z Was wpadła w jakąś panikę. Zamknięcie MegaUpload nie ma nic wspólnego z cenzurowaniem internetu. MegaUpload NIE CHCIAŁ współpracować z firmami walczącymi o prawa autorskie i to jest różnica między MU a RapidShare. Na RapidShare od dłuższego czasu konsekwentnie są usuwane pirackie wstawki.

Pamiętam jak była moda na pisanie blogów jacy to użytkownicy są czyści, nic nie ściągają, w komentarzach się przechwalali itp. itd. Ciekawe czy teraz jakby porównać wypowiedzi w tym temacie, z wypowiedziami na blogu to nie znalazło by się kilka osób z rozdwojeniem jaźni...

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
sunbeam96 | 20.01.2012 10:24#88

@SSEE | 20.01.2012 10:13
Powiedzmy, że posiadasz serwer FTP.
Z własnej dobroci udostępniasz miejsce na nim każdemu. Oczywiście za małą dotację likwidujesz limity.

Ktoś jednak uploaduje mnóstwo pirackich filmów, seriali, obrazów, gier...

Federalni chcą cię przymknąć, a grozi ci 50 lat w celi. I jeśli masz słabą psychikę skończysz jako cwel.

Pocieszające? :)

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
sunbeam96 | 20.01.2012 10:25#89

@gowain | 20.01.2012 10:24

Akurat MegaUpload bardzo szybko usuwa takie pliki...

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
gowain | 20.01.2012 10:29#90

Poza tym łączenie sprawy MegaUpload z SOPA i ACTA jest śmieszne, bo żadna z tych ustaw nie została jeszcze wprowadzona w życie. Czyli tak jak @SSEE pisze, FBI musiało mieć twarde dowody, inaczej by taka akcja nie przeszła. Właśnie na gazeta.pl doczytałem: "Wśród zarzutów, jakie postawiono aresztowanym znalazły się m.in. takie, które dotyczyły prania brudnych pieniędzy."

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
TrustNoOne | 20.01.2012 10:29#91

@ WooQash - trochę odbiegnę od tematu ale dlatego "chmurze" mówię NIE. Wszystko co na "kompie" jest bezpieczne, w "chmurze" niekoniecznie... Jeżeli faktycznie miałeś prywatne pliki to współczuję... Teraz pozostaje bić się z USA...

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
glimi | 20.01.2012 10:30#92

ludzie nadajecie tak że zamykają serwisy hostingowe. Wyobraźcie sobie co by było gdyby takie hostingi nie sprawdzały co kto wrzuca na server i wrzucanie, ściąganie było legalne. Jedna osoba by kupiła film/muzykę/grę a milion innych był ją po prostu pobrała. I gdy były zysk dla twórcy?

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
Emmers | 20.01.2012 10:31#93

Myślę sobie że idąc za ciosem i wzorując się jak zwykle na Ameryce zamkną nam Chomika, Exite. pl i kila innych portali . Potem w zamian otrzymamy dostęp do jedynie słusznej, nieszkodliwej społecznie strony i będziemy się cieszyć kiedy Wódz będzie miał urodziny i płakać kiedy umrze , a kto się nie przyporządkuje to do kicia lub do obozów pracy

Avatar
GooglePL (niezalogowany) | 20.01.2012 10:31#94

Zamkneli MegaUpload więc kolejne będzie Google z ~50 000 pracownikami? W google documents, mailach też można przechowywać takie dane jak na MU.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
gowain | 20.01.2012 10:32#95

@sunbeam96 To ciekawe skąd masa pirackich plików dostępnych w necie do ściągnięcia z MegaUpload i nie mów mi, że szybko, bo jak jeszcze działała strona to mogłem Ci bez problemu znaleźć filmy/muzykę wrzuconą z miesiąc lub dwa temu.

I tłumaczenie, że ktoś Ci wrzuca pliki choć tego nie chcesz jest idiotyczne. MegaUpload nie chciał współpracować i to jest kolejny zarzut jaki im postawili obok prania pieniędzy.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
BOLO1990 | 20.01.2012 10:36#96

@gowain
A takie powiedzenie znasz: "Daj mi człowieka a ja znajdę paragraf"? Nie wszystko co napiszą w internecie musi być prawdą. Równie dobrze te zarzuty mogą być przykrywką dla tych zatrzymań a koniec końców i tak nic im nie udodownią bo są czyści. Poczekamy zobaczymy, ale tak właśnie mi się wydaje.

Nie chcę tutaj wyskakiwać z teoriami spiskowymi, ale tak naprawdę ani Ty ani ja nie wiesz co się dzieje na tym świecie "pod biurkiem".

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
gowain | 20.01.2012 10:40#98

@BOLO1990 A w jakim świecie Ty żyjesz? Setki tysięcy pirackich plików było udostępnianych na MegaUpload i to jest fakt, więc nie wiem co tu dalej dywagować nad tym.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
BOLO1990 | 20.01.2012 10:45#99

Nie mówię, że nie, ale co w związku z tym? Komu to robiło większą krzywdę od pedofilii, przemocy, narkotyków, których pełno w sieci? Tylko tym co na tym "tracą" a co z resztą naprawdę ważnych spraw? Zamkneli stronę - OK, ale grozić właścicielom 50-cio letnią odsiadką!?

Póki co to dla mnie jest grubymi nićmi szyte, ale poczekam aż będziemy znać więcej szczegółów, bo może faktycznie oni mieli coś za uszami.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
SSEE | 20.01.2012 10:46#100

@sunbeam96
[[[A jakie twoim zdaniem przestępstwo popełnił?]]]
Moje zdanie nie ma nic do rzeczy. Skoro wkracza FBI, musi mieć poważne zarzuty. Oni nie zajmują się złodziejami pietruszki.

[[[Zakaz uploadu nielegalnych filmów, gier, etc, jest w regulaminie.]]]
Wzruszające. ;)

[[[Powiedzmy, że posiadasz serwer FTP. Z własnej dobroci udostępniasz miejsce na nim każdemu.]]]
To nie dobroć. To frajerstwo. W więzieniu – do którego chyba tęsknisz? – kończą frajerzy.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
zybartek | 20.01.2012 10:47#101

@gowain
Czy autorzy MegaUpload odpowiadają za treści udostępnione w ich serwisie, skoro to użytkownicy łamią regulamin wrzucając tam nielegalne treści? FBI powinno więc ścigać użytkowników MegaUpload, nie twórców.

Avatar
ktośtamsdasdads (niezalogowany) | 20.01.2012 10:50#102

SSEE ******************* poczytaj trochę o SOPA, PIPA i ACTA, a będziesz wiedzieć do czego dąży internet. Nie bez powodu do akcji przeciwko cenzurze przyłączyli się tacy giganci jak firefox, wikipedia czy sam gigant google.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
gowain | 20.01.2012 10:52#103

@BOLO1990 Przecież strony z pedofilią są zamykane co chwilę, tylko przy tym się taki szum nie robi, bo to zjawisko nie akceptowane społecznie. Co kilka tygodni słychać jedynie o głośnej akcji wyłapywania pedofilów np. w całej Europie. Natomiast piractwo to też robienie szkody innym. Można powiedzieć, że przecież oni i tak są już bogaci, to co im tam dochód mniej od jednego człowieczka zrobi... Ale piractwo to piractwo i oburzanie się, że jak tak można jest śmieszne, bo jeżeli, któryś/któraś z Was stworzyłaby jakieś dzieło to nie po to, żeby goniło za darmo po sieci (no chyba, że tak ktoś zakłada). A grożenie więzieniem w postaci 50 lat (choć z tego co widzę na stronie FBI piszą o 20 latach), to jest maksymalna kara jaką można dostać i nie oznacza, że tyle się dostanie. Warto poczytać: http://www.fbi.gov/news/pressrel/press-releases/justice-department-charges-leade...

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
zybartek | 20.01.2012 10:52#104

http://www.scribd.com/doc/78786408/Mega-Indictment

W zarzutach widnieje "gangsterstwo" oraz "pranie brudnych pieniędzy". Podejrzewam, że to o to głównie chodzi, z "udostępniania plików łamiących prawa autorskie" się wybronią - tak jak pisałem wyżej.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
glimi | 20.01.2012 10:53#105

zybartek jeżeli FBI za kogoś się wzięło to raczej mają więcej na sumieniu niż tylko piractwo.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
zybartek | 20.01.2012 10:55#106

@glimi
Właśnie o tym napisałem. Na pewno z piractwa się wybronią, nie rozumiem tylko co to za "gangsterstwo", ale na pewno sprawa się za jakiś czas rozjaśni.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
gowain | 20.01.2012 10:55#107

@zybartek tak MegaUpload odpowiada za te treści, bo raz ZARABIA na reklamach udostępniając je, dwa UDOSTĘPNIA miejsce do ich składowania, czyli przyczynia się do tego procederu, a trzy MegaUpload NOTORYCZNIE nie wywiązywał się z kasowania plików, kasował link prowadzący do jednego pliku, a z premedytacją zostawiał linki kierujące do duplikatów, więc nie mów mi tu, że tak strasznie walczyli z piractwem. Nie chcieli, nawet zachęcali uploaderów programami lojalnościowymi, który więcej i "lepszy" content wrzuci.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
SnakeVG | 20.01.2012 10:58#108

50 lat, kuźwa! Pedofil wylezie po 3!

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
gowain | 20.01.2012 10:59#109

@yorkfield25 Widzę, że jak się nie ma argumentów to najlepszym wyjściem jest atak personalny nie mający nic wspólnego z dyskusją. Brawo za trzymanie wysokiego poziomu wypowiedzi!

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
BOLO1990 | 20.01.2012 11:02#110

Może i masz rację. Jak już mówiłem, trzeba poczekać na więcej szczegółów bo faktycznie może się za tym kryć coś "grubszego".

A co do tego "okradania" to dopóki ktoś doceniałby moje dzieło i wydawał na nie swoje pieniądze to wydaje mi się, że nie miałbym nic przeciwko tym co pobierają go za darmo. Choć nie zapowiada się żebym stał się mega gwiazdą w jakiejkolwiek dziedzinie, więc tego się nie dowiemy na 100% :)

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
gowain | 20.01.2012 11:03#111

@yorkfield25 Ja tu na tym przykładzie widzę, że to jak na razie Ty za trolla robisz... Fakty są takie, że FBI nie wkracza to byle sprawy.

Avatar
szogun3k (niezalogowany) | 20.01.2012 11:05#112

SSEE [[ Witryna paserska została zamknięta nie przez żadne specjalne agencje, tylko zwykłą FBI. Mają zatem twarde dowody. I to jest normalne traktowanie przestępców.]] czy sprzedawca w sklepie ma obowiazek robic testy psychologiczne przy sprzedazy noza, siekiery? nie, sciga sie dopiero czlowieka ktory dokonal przestepstwa, dlaczego tutaj jest domniemanie niewinnosci a w internecie ma byc domniemanie winnosci?

Avatar
szogun3k (niezalogowany) | 20.01.2012 11:06#113

SSEE [[Moje zdanie nie ma nic do rzeczy. Skoro wkracza FBI, musi mieć poważne zarzuty. Oni nie zajmują się złodziejami pietruszki. ]] racja nie zjamuja sie zlodziejami pietruszki tylko tymi ktorzy chca ja chodowac i kupili na ten cel 50kg nawozow sztucznych.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
miedziak88 | 20.01.2012 11:06#114

według mnie niedługo dojdzie do Wojny Światowej tylko ze w cyfrowym świecie... mała apokalipsa czemu nie

Avatar
Dżon (niezalogowany) | 20.01.2012 11:07#115

@SSEE
[[ To frajerstwo. W więzieniu – do którego chyba tęsknisz? – kończą frajerzy.]]

Ty w takim razie musisz do nas pisać ciągle zza więziennych krat...

Avatar
Pryka (niezalogowany) | 20.01.2012 11:09#116

@gowain

A Ty to znowu wiesz do czego wkracza FBI a do czego nie :P Niewiele osób to wie.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
TheBlackMan | 20.01.2012 11:09#117

I tak wolni ludzie zwyciężą.

Los elit jest już przesądzony. Czasy, gdy można było kontrolować media i mówić masom co mają myśleć i robić się skończyły.

Zamykanie serwisów i produkowanie bubli prawnych nic tutaj nie pomoże.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
zybartek | 20.01.2012 11:10#118

@gowain

Czy autorzy MegaUpload odpowiadają za treści udostępnione w ich serwisie, skoro to użytkownicy łamią regulamin wrzucając tam nielegalne treści? FBI powinno więc ścigać użytkowników MegaUpload, nie twórców.

gowain | 20.01.2012 10:55
#109

@zybartek tak MegaUpload odpowiada za te treści, bo raz ZARABIA na reklamach udostępniając je, dwa UDOSTĘPNIA miejsce do ich składowania, czyli przyczynia się do tego procederu, a trzy MegaUpload NOTORYCZNIE nie wywiązywał się z kasowania plików, kasował link prowadzący do jednego pliku, a z premedytacją zostawiał linki kierujące do duplikatów, więc nie mów mi tu, że tak strasznie walczyli z piractwem. Nie chcieli, nawet zachęcali uploaderów programami lojalnościowymi, który więcej i "lepszy" content wrzuci.


Powtórzę więc, bo widzę, że mijasz się z tematem - to użytkownicy udostępniają nielegalne treści na "Mega Conspiracy" (nie chodzi tu tylko o MegaUpload), więc to oni łamią regulamin serwisu. Nie ważne, czy ktoś ich do tego namawia.
Przykład:
Idziemy razem do sklepu, Ty i ja. Wchodzimy do sklepu z książkami.
-bardzo chciałbym mieć tę książkę - pokazuję palcem - proszę, ukradnij ją dla mnie, zapłacę Ci 10zł i sprzedam ją drożej na serwisie aukcyjnym
-w porządku - kradniesz książkę i ja płacę Ci 10zł, sprzedaję ją za 40zł na serwisie aukcyjnym
Megaupload zarabia na reklamach w serwisie, ja zarobiłem 10zł na książce.
Który z nas popełnił przestępstwo? Ja? Nie masz na mnie żadnych dowodów, Ty natomiast ukradłeś książkę, więc popełniłeś przestępstwo.
To samo jest w Mega Conspiration. Są sprytni po prostu, wina spada na użytkowników, którzy udostępniają treści na ich serwerach. Oni sprytnie umywają ręce. Może za nagabywanie do przestępstwa będą mieli wyższy wyrok, podejrzewam jednak, że głównie chodzi o te pranie brudnych pieniędzy.
Może się mylę, jestem tylko człowiekiem, proszę o konstruktywne wypowiedzi, nie zachęcam tutaj do wojny na DP :)

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
forester9 | 20.01.2012 11:10#119

@SSEE: naprawdę wierzysz w to, że FBI jest kryształową instytucją, która jeśli kogoś ciągnie za gatki, to ma na względzie tylko ochronę prawa? Chyba za dużo naoglądałeś się filmów sensacyjnych. FBI jest tak samo mocno powiązane z rządem USA, jak CIA, która miała "niezbite" dowody produkcji przez Irak broni biologicznej. Twoje umiłowanie uczciwości jest godne pochwały, ale postaraj się spojrzeć na sprawę troszkę bardziej obiektywnie. Samo hostingowanie plików nie jest przestępstwem, bo inaczej byłoby zakazane, a póki co nie jest.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
zybartek | 20.01.2012 11:12#120

@gowain
Wybacz za zrobienie z Ciebie przestępcy - to jednak tylko przykład, jeśli Cię uraziłem - przepraszam. Po prostu chciałem to dosadnie zobrazować, żebyś zrozumiał o co mi chodzi.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
nyczaj100 | 20.01.2012 11:18#121

Miejsce USA zajmą Chiny. Póki co USA jest matecznikiem internetu (tam powstał) i tam mieszczą się główne organy nadzorcze (choćby ICANN). Jednak do czasu, bo w końcu USA przestanie być hegemonem internetu, choć ma broń nie do pobicia w postaci międzynarodowego języka angielskiego (chiński nie zajmie jego miejsca chocby z uwagi na alfabet). To się już dzieje w innych dziedzinach (GPS od jakiegoś czasu nie jest już jedynym systemem nawigacji satelitarnej, poza rosyjskim Glonassem i powstającym europejskim cywilnym Galileo powstaje jeszcze chiński Baidou, czyli świat, który ma być kompatybilny z Glonassem i Galileo). ICANN też się umiędzynarodowi w jeszcze większym stopniu (już jakiś czas temu proponowano większy udział w ICANN wschodzących potęg typu Chiny i przyznam, że to jest dość kontrowersyjne) i USA nie będą już wyłącznym panem na włościach internetu. Z drugiej strony alternatywa, czyli Chiny nie jest przecież lepsza w kwestii praw człowieka i wolności słowa (jedno z drugim się wiąże). W tej dziedzinie już wolę USA od Chin.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
forester9 | 20.01.2012 11:18#122

@zybartek: pozwól, że ja odpowiem. Namawianie do kradzieży jest przestępstwem, paserstwo jest przestępstwem, ale jaj np. właściciel komisu, antykwariatu, czy lombardu ma szybko sprawdzić czy to, co udostępnia (sprzedaje) nie pochodzi z przestępstwa?

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
miedziak88 | 20.01.2012 11:19#123

czy to nie wydaje się początkiem wojny cyfrowej?

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
zybartek | 20.01.2012 11:19#124

Swoją drogą od 25 października 2006 do czerwca 2011 Mega Conspiration zarobili $100,000,000 na samych kontach premium. Konkretna suma. Pieniądze trafiały na ich konto PayPal i opłacali tym serwery w USA i Holandii. Chłopaki się konkretnie ustawili z tego co widzę. Ciekawe jak sprawa się dalej potoczy.

źródło:
Akt oskarżenia.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
reemer | 20.01.2012 11:21#125

Ja mam mieszane uczucia w dwóch kwestiach.
Pierwsza, to sposób działania wymiaru "sprawiedliwości" w USA (w sumie w innych krajach też). Coraz bardziej podporządkowuje się on widzimisię wielkich koncernów. Dlaczego prawnik dowiaduje się o aresztowaniu swoich klientów z mediów? Niedługo koncern pokaże palcem - tego aresztujcie, a FBI wywiezie go do Guantanamo.

Druga sprawa - ile % plików na MegaUpload było legalnych? Być może się mylę, ale wydaje mi się, że większość użyć tego serwisu, jak i innych (Rapidshare, Hotfile, Filesonic, ...) to udostępnianie plików chronionych przez prawa autorskie. Oczywiście właściciele tych serwisów robią wielkie oczy na wieść, że są u nich takie rzeczy. Ale nie oszukujmy się, te serwisy są nastawione na taki właśnie zarobek.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
zybartek | 20.01.2012 11:21#126

@forester
Rozumiem, nagabywanie i zachęcanie do popełnienia przestępstwa jest samo w sobie niezgodne z prawem, jednakże rozmawiamy o zarzucie UDOSTĘPNIANIA NIELEGALNYCH TREŚCI przez właścicieli Mega Conspiration, a to niema nic do rzeczy, tak?

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
O4i | 20.01.2012 11:23#127

@SSEE
Od innych komentujących żądasz, twardych dowodów - prosisz o linki do wyroku w procesie, który się jeszcze nie odbył. Samemu natomiast:
- Nazwałeś MegaUpload witryną paserską.
- Grupę Anonymous zbieraniną drobnych przestępców, którzy chcą jedynie darmowych multimediów (zapewne twoim zdaniem udostępnienie czegokolwiek za darmo nawet przez twórcę jest przestępstwem).
- Nazwałeś wielu komentujących takimi samymi przestępcami jak Anonymous.
Nie przedstawiłeś przy tym ŻADNYCH materiałów na poparcie swoich nienawistnych tez. Proszę podaj linki do wyroków wszystkich ludzi, których nazwałeś przestępcami. Zastanawiam się co tobą kieruje? Hipokryzja? Schizofrenia? Ludzka głupota? Czy może to zwykła głupia prowokacja? Złamałeś regulamin dobrych programów i powinieneś ponieść za to konsekwencje w nim przewidziane.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
forester9 | 20.01.2012 11:23#128

@zybartek: czyli właściciel lombardu, u którego policja znajdzie skradziony przedmiot, powinien siedzieć tak?

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
zybartek | 20.01.2012 11:25#129

Znalazłem zapiskę o tym, że był program lojalnościowy, czyli administratorzy zachęcali do udostępniania plików. Ciężko będzie się z tego wybronić :)

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
pciproblem | 20.01.2012 11:25#130

riaa.com padło
http://www.rdtwb.com padło
http://www.fbi.com padło
http://www.wmg.com padło
tak trzymać anonimowi

Avatar
Dżon (niezalogowany) | 20.01.2012 11:27#131

@gowain
[[Fakty są takie, że FBI nie wkracza to byle sprawy.]]

Fakty są takie, że prawo nie zawsze idzie z rozsądkiem, to raz - a dwa najgorliwiej nie są scigane najgroźniejsze i najbardziej szkodliwe społecznie przestępstwa. Niestety obecnie prawo pracuje najczęściej dla wszelakich korporacji. Przypatrzcie się, czy tak nie jest.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
zybartek | 20.01.2012 11:27#132

@forester
Czyli właściciele serwisu, u którego FBI znalazła nielegalne pliki powinni siedzieć?

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
forester9 | 20.01.2012 11:27#133

Programy lojalnościowe są w większości serwisów hostingowych (znanych mi).

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
Woowas | 20.01.2012 11:28#134

Nadal są chętni do trzymania danych w "chmurze"?


FBI ma takie same metody działania jak polska skarbówka.

Avatar
wolfii94 (niezalogowany) | 20.01.2012 11:28#135

I oto prawdziwy obraz @TheBlackMan-a. Popieranie paserów... Ciekawe co byś mówił gdyby twoją ciężką pracę ktoś wstawiał na takie uploady za free. No chyba że jesteś filantropem...

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
forester9 | 20.01.2012 11:30#136

@zybartek: moim zdaniem nie tak od razu.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
BOLO1990 | 20.01.2012 11:31#137

http://www.wmg.com/ działa

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
forester9 | 20.01.2012 11:31#138

We wszystkich cywilizowanych prawodawstwach obowiązuje zasada domniemania niewinności.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
glimi | 20.01.2012 11:32#139

@pciproblem

FBI jest tworem rządowym wiec ma końcówkę gov a nie com.


Co do MU. Przecież to wiadome że ludziom nie płacili za to że ktoś ściąga ich prywatne zdjęcia tylko nielegalne pliki.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
zybartek | 20.01.2012 11:33#140

@forester9: no więc właśnie, każdy przypadek trzeba przeanalizować z osobna, dlatego FBI zajęło się sprawą. W akcie oskarżenia są również e-maile pomiędzy właścicielami Mega Conspiracy w których rozmawiają o dotacjach dla użytkowników, którzy udostępniają nielegalne treści, więc chłopaki sami siebie wkopali.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
forester9 | 20.01.2012 11:34#141

http://www.fbi.gov/ działa

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
SSEE | 20.01.2012 11:37#142

@forester9
[[[naprawdę wierzysz w to, że FBI jest kryształową instytucją,]]]
Oczywiście, że nie jest. I właśnie z powodu tego, że zdarzało się, że łapano ją na sprawkach, musi się mocno starać, żeby nie podpaść (np. opinii publicznej). Dlatego sądzę, że mają mocne, zbierane latami dowody. Aczkolwiek jak jest naprawdę, okaże się w czasie procesu (-ów).

-------------
@O4i
[[[prosisz o linki do wyroku w procesie, który się jeszcze nie odbył.]]]
Gdybyś nie zauważył: to zabieg retoryczny w dyskusji z osobą, która nie wie, co mówi.

[[[Złamałeś regulamin dobrych programów i powinieneś ponieść za to konsekwencje w nim przewidziane.]]]
Który punkt(-y)? Jeśli tak uważasz, raportuj.

-------------
@pciproblem
[[[http://www.fbi.com padło]]]
Witryna FBI ma inny adres.

[[[tak trzymać anonimowi]]]
O tak, tak trzymać. ;)

Avatar
MarcinWi (niezalogowany) | 20.01.2012 11:39#143

Strony blokowane przez Anonimowych znów działają.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
glimi | 20.01.2012 11:41#144

Jakby na to nie patrzeć strony takie jak RS, HF, MU utrzymują się nie z tego że ktoś sobie wrzuci na ich server jakieś prywatne zdjęcia czy filmiki by komuś przesłać bo to można dać na płycie, czy wysłać mailem tylko ze tego że jedni wrzucają gry/filmy/muzykę a drudzy ją ściągają płacąc przy okazji za konta.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
forester9 | 20.01.2012 11:45#145

Teraz może przyjdzie kolej na FileServe? Też ma serwer(y) w USA.

Avatar
xenobii (niezalogowany) | 20.01.2012 11:52#146

Według mnie Megaupload nie upadnie bo nie mają wystarczająco dużo dowódów żeby ich oskarżyć a po za tym jeszcze nie upadł bo jest pod tym adresem http://109.236.83.66/

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
Junoxe | 20.01.2012 11:57#147

@SSEE
Skoro nie ma wyroku, to czemu nazywasz ich zlodziejami i paserami??????

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
O4i | 20.01.2012 12:02#148

@SSEE
[Który punkt(-y)? Jeśli tak uważasz, raportuj. ]
Rozdział III
punkt 2.
Ponadto komentarz zawiera treści wymienione:
w punkcie 5 podpunkty b, c i d.
Chodzi głównie o bezpodstawne nazwanie dużej grupy ludzi przestępcami.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
corrtez | 20.01.2012 12:19#149

A wy zamiast pisac do swoich polityków, dziennikarzy czy ludzi którzy cos moga tylko siebie obrzuciacie blotem.

Jak sie nie spróbuje to nigdy nie wiadomo co z tego wyjdzie. Zasypmy ich mailami.
Politycy maja teraz jedna zasade dziel i rzádz i wiekszosc w nia sie daje zlapac...

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
SalcefiX | 20.01.2012 12:30#150

Wiecie, jest takie miejsce, w którym całkiem legalnie, bezpłatnie udostępnia się filmy, muzykę, książki itp. - biblioteka. Ciekawe czy też będą chcieli je pozamykać matoły. Kurcze, ostatnio nawet przekazałem do jednej z nich kilka kupionych książek i z dwie płyty. Ciekawe czy mam już pakować szczoteczkę do zębów. Tak, na wszelki wypadek.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
radareq | 20.01.2012 12:32#151

a ruskie już raczki zacierają z zimna i z radości

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
a.n | 20.01.2012 12:34#152

Ups... Szkoda. Diabli wzięli naście instalek DARMOWYCH programów. Cieszę się ze zwklekania z wykupem konta na MU. Cóż, amerykański sposób na niesienie prawości. Winny nie winny, wyeliminować :)
Kolejny raz przypomnę o potrzebie utworzenia w pełni europejskiej sieci. US zdobyło pół świata terytorialnie, teraz akcentuje hegemonię w cyberświecie. Dlatego jestem także za przechodzenim z GPS na Galileo, nie mylić z Rosyjskim GLONASSem :).

Avatar
klecha (niezalogowany) | 20.01.2012 12:43#153

Nie ma czym się przejmować. Nawet gdyby jakimś cudem rządom udało się zablokować wszystkie serwisy tego typu to:
- zmniejszą się nam wszystkim rachunki za internet, bo nikt już nie będzie miał potrzeby posiadania szybkich łączy
- zapewne dostawcy podniosą ceny aby skompensować straty więc ludzie będą rezygnować z internetu, czyli jeszcze mniejsze koszty
- będziemy zużywać mniej prądu, czyli mniejsze koszty
- będziemy kupować tańszy sprzęt elektroniczny, pozbawiony bajerów typu "smart", fullHD i innych zbędnych opcji, bo nie mając internetu i tak tego nie będziemy potrzebować. I znów zmniejszą się koszty
- zaoszczędzimy także na nośnikach danych, bo nikt nie będzie potrzebował dużych pojemności na HDD czy też płyt Blu, wystarczy DVD za niecałą złotówkę
- filmy, gry, muzyka itp. będą nadal dostępne. Różnica będzie polegała na tym, że będą "załatwiane" na płytkach, pendrive itd. a nie ściągane bezpośrednio z internetu - tak już kiedyś było, sam pamiętam czasy kiedy to biegało się z tonami dyskietek po kolegach lub na bazar gdzie ruscy handlują. Zmieni się tylko nośnik.
- reaktywują się kafejki internetowe, gdzie za kilka złoty będzie można się wyszaleć w jakąś grę on-line czy wysłać maila, czyli pojawią się nowe miejsca pracy
- ci co kupują legalne produkty, będą kupować tyle samo a Ci co kupują na bazie piratów, będą kupować mniej

Fakt, będzie to wszystko trochę trudniejsze, ale tak już kiedyś żyliśmy i nikt z nas nie narzekał. Wszystkim wyjdzie to na dobre, bo zamiast siedzieć przed kompem 24\7 trzeba będzie ruszyć cztery litery i trochę pospacerować aby zdobyć to czego się potrzebuje. Do tego zaoszczędzimy parę złoty, które będzie można przeznaczyć np. na spotkanie z przyjaciółmi, dobre wino czy co kto tam lubi. A te wszystkie organizacje będą chodzić za nami na klęczkach i błagać o zakup ich produktu. Zaśmieje się im wówczas prosto w twarz. Banda idiotów, którzy swój sukces zawdzięczają społeczności piratów a teraz chcą wszystkich zamknąć.

Ja po zagraniach tych wielkich korporacji przestałem już kupować cokolwiek oryginalnego.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
Linux Master | 20.01.2012 12:45#154

serwis istniał ~10 lat i każdy wiedział co on robi.
NIC NIE ZROBILI
więc tego mogą im zrobić dobrze jedynie XD

/// bez urazy do admina ///

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
SSEE | 20.01.2012 12:49#155

@Junoxe
[[[Skoro nie ma wyroku, to czemu nazywasz ich zlodziejami i paserami??????]]]
Tak, masz rację: formalnie rzecz biorąc, aresztowane osoby z kierownictwa firmy prowadzącej Megaupload są tylko podejrzanymi. Mea culpa.


--------
@O4i
[[[Chodzi głównie o bezpodstawne nazwanie dużej grupy ludzi przestępcami.]]]
1. Podstawą są reakcje tej grupy na działania organów sprawiedliwości.
2. Jeżeli ktoś popełnił przestępstwo, nie może się czuć obrażony podejrzeniami o popełnienie przestępstwa (ściślej: czuć się może, ale to wyjątkowa bezczelność). Jeśli go nie popełnił, moje stwierdzenie „wielu komentujących” go nie obejmuje, bo jest zbyt ogólne.

Avatar
someonea (niezalogowany) | 20.01.2012 12:50#156

SSEE - a co powiesz o WTC? Wpadła alKaida i zniszczyła? Bo ja twierdzę wręcz przeciwnie. Amerykanie posuną się do wszystkiego, nawet mordowania rodaków, by osiągnąć swój cel. Więc wyrok nie ma nic do rzeczy.
Jak Ci tak tęskno do pana Obamy (który w "Swiat wiedzy" został nazwany zbrodniarzem wojennym na co podano dowody), to wsiadaj w samolot i leć. Z pewnością przywita Cię z otwartymi ramionami.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
zybartek | 20.01.2012 12:50#157

@a.n
Wdrażanie Galileo trwa strasznie długo. Rosjanie wystrzelili mnóstwo satelit w przeciągu kilku zaledwie lat, jako, że ich system nawigacji się zestarzał, a Galileo to projekt zatwierdzony w 2000 roku o ile się nie mylę, i ciągle termin wdrożenia przekładają, więc nie wiem czy dożyjemy wszyscy europejskiego systemu nawigacji :]

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
sunbeam96 | 20.01.2012 12:53#158

@SSEE | 20.01.2012 11:37
Doskonale wiem, o czym piszę.

Obudź się. Barack Obama nie chce dobra obywateli. Nie chce tego Donald Tusk, ni Jarosław Kaczyński i musisz się z tym pogodzić.

Zwalczanie piractwa to niezła przykrywka.

Avatar
sisina (niezalogowany) | 20.01.2012 12:59#159

http://pastebay.com/298247

Nie tylko DDoS jak sie okazuje :)

Avatar
anonimowy_ja (niezalogowany) | 20.01.2012 12:59#160

STOP SOPA
STOP PIPA
STOP ACTA

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
onegumas | 20.01.2012 13:07#161

Dark times are coming... A ruch w sieci pewnie zmniejszył się o 5-10% :p

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
StawikPiast | 20.01.2012 13:09#162

Hehe i juz się zbiegli obroncy wolności.

może idzcie pod więzienia i domagajcie się uwolnienia wszystkich tam przetrzymywanych bo ogranicza się ich wolność. W końcu jak ktoś kogoś zamordował to czemu ma być za to karany, przecież chciał to zrobić, to jest jego wolny wybor i za wolne czyny nie powinno się być karanym.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
Tedeus41 | 20.01.2012 13:10#163

Wy sie nie śmiejcie ale teraz to dopiero będzie Cyber terroryzm bo pomyślcie .....zachód prawie wszystko powiązał z netem chyba nawet elektrownie przez takie ustawy zaczną się akcje odwetowe a sami wiecie ze prawdziwych i to przez duże P geniuszy w sieci nie brakuje,Niech tak zablokują konta w banku jak odzyskasz kasę ,coraz mniej rzeczy jest udokumentowane na papierze,to może i zabawne ale nawet "matrix" pokazał ze nie ma dobrych zabezpieczeń a to tylko fikcja,internetu nie da się w stu procentach monitorować, bójcie się głupoty polityków bo ja boje się tego bardziej niż ACTA PIPA SOPA

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
Sca_la | 20.01.2012 13:13#164

@corrtez
Politycy maja teraz jedna zasade dziel i rzádz i wiekszosc w nia sie daje zlapac...

Politycy palą teraz marihuane. Nie przeszkadzajmy im ;]

Avatar
bartozs (niezalogowany) | 20.01.2012 13:19#165

popierniczony kapitalizm, ten kto ma pieniadze moze zmusic kazda organizacje do robienia tego co chce "sponsor", usa traci przychody i dogadali sie z wytworniami ze wiecej beda zarabiac gdy wszystko bedzie sprzedawane legalnie bo wkoncu podatki a to spora kasa zastanawia mnie co trybunal sprawiedliwosci powie na akty o bezpodstawne przeszukanie (jezeli wynajmuje od mu czy kogos przestrzen dyskowa i ktos bezprawnie przeglada co ja tam mam to chyba jest to przeszukanie) prawda jest taka nikt kto ma pieniadze nie bedzie sie przeciwstawial sopa bo jego stac, ale pomyslcie co maja zrobic ludzie ktozy zarabiaja najnizsze krajowe i ich nie stac by chodzic do kina czy kupic sobie jedna plyte co wyplate juz za 2000 zl ciezko jest przezyc w tym kraju (gdzie na te 2000 to musowo 200 godzin cza robic) nie mowiac o dostepie do jakiejkolwiek kultury i rozrywki, jedyny sluszny protest przeciw wprowadzeniu sopa to kompletny brak przychodow w sektorze wiec namawiam do nie kupowania czegokolwiek na czym wytwornie mogly by zarobic, nawet dlugopisu z haniąmotanią czy pluszowego kermita(marchendajzing) moze puste kina na premierze muppetow otworzyly by oczy i wytworcow i opini publicznej dla ktorej bagatelizowana jest sprawa acta i sopa, w telewizji nie mowi sie calej prawdy, w internecie zostalo juz nie wiele miejsc gdzie ktos jest w stanie prawde powiedziec

drogie dobreprogramy.pl dajecie linki do sourceforge i poniekad jako pasorzyt tego serwisu powinniscie sie z nimi solidaryzowac i tez pokazywac swoj sprzeciw przeciwko acta i sopa

Avatar
dziwnie myślący (niezalogowany) | 20.01.2012 13:22#166

Mnie zastanawia co się stanie z danymi ludzi którzy trzymali tam legalne pliki, kopie zapasowe np. zdjęć, filmów z domowej kamery itp., przecież oni za to zapłacili, żeby mieć pewność, że ich nie stracą. Drugą rzeczą która mnie zastanawia to, to czy ktoś kiedyś zastanowił się jaki wpływ ma „piractwo” na zyski różnych firm na świecie jako całość, a nie tylko na koncerny których towary są „piracone”. Załóżmy, że stał się cud i udało się całkowicie zlikwidować „piractwo” w sieci są tylko dostępne legalne i płatne, rzeczy, logicznie rzecz biorąc następuje coś takiego:
- ten który „piracił” i nie kupował nic, nadal to robi = bez zmian dla firm
- ten który „piracił” bo sprawdzał produkt przed zakupem (np.: grę czy będzie mu działać na komputerze) i kupował potem jeśli był zadowolony z towaru = będzie dalej kupował ale ostrożnie i mniej = strata dla firm
- ludzie nie potrzebują super szybkich łącz, do normalnego korzystania z Internetu starcza przecież między 1 a 4 Mb/s, ludzie zmieniają taryfy na tańsze i wolniejsze = strata dla firm dostarczających internet
- cały transfer który generowały „pirackie” dane znika, zatem zapas transferu danych na łączach jest spory, nie potrzeba nowych = strata dla firm produkujących światłowody i je kładących
- ludzie nie potrzebują dużo miejsca na dane, zatem nie potrzebują dodatkowy dużych dysków, lub wielu płyt DVD-R, spada ich sprzedaż = strata dla firm
- brak serwisów typu megaupload, zakładając że takie będą nielegalne, to mniej serwerów, chyba, że zastąpi je ta „wspaniała” chmura MS i innych , ale nie sądzę, że ludzie tak chętnie umieszczą swoje prywatne rzeczy w niej, chociaż patrząc co niektórych umieszczają na NK, facebookach i innych mogę się mylić = może być bez strat, lub z minimalnymi.
Zaznaczam, że to tylko mój dziwny tok rozumowania i wiele z tego może być nieprawdą, ale dla mnie coś w tym jest :).

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
forester9 | 20.01.2012 13:28#167

Do tych wszystkich, którzy zacierają ręce z radości: próbowaliście kiedykolwiek przesłać plik wielkości powiedzmy 69 MB za pomocą poczty e'mail? To trwa wieki. Ja przesyłałem żonie (swojej) plik PowerPoint za pośrednictwem serwisu MediaFire. O wiele wygodniejsze, a nie było to piractwo. P2P mnie nie interesuje.

Avatar
WolnośćSłowa (niezalogowany) | 20.01.2012 13:35#168

Anonymous jesteśmy z WAMI!!!!!!

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
gowain | 20.01.2012 13:40#169

@forester9 No tyle samo trwa upload na serwer mailowy i tyle samo na MediaFire, a jeżeli już chcesz udostępniać pliki to masz np. Dropboxa, który idealnie nadaje się do takich rzeczy (do dzielenia plików między kilkoma użytkownikami).

A ktoś to już powiedział, nie udajmy Greka, większość materiałów na MegaUpload była nielegalna, nie udawajcie, że bronicie wolności, większość z Was broni piractwa - ta sprawa z cenzurowaniem nie ma nic wspólnego. Nikt nikomu nie zakazuje mówić rzeczy niewygodnych dla innych. Piractwo to nie to samo co wolność słowa!

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
Qoo | 20.01.2012 13:44#170

Ostatnio ponoć USA uchwaliło, że może odpowiadać atakiem zbrojnym na ataki hakerów. Po kiego nam Skynet? Nuke them all!!! Nie będzie niczego.

Avatar
KONTO USUNIĘTE | 20.01.2012 13:46#171

@Sca_la
Właśnie, politycy palą teraz maryhę, dobrze powiedziane! :) tylko ubolewam że za nasze podatki...

Trwonią miliardy na niepotrzebne nikomu wojenki w kilku krajach, nie tak dawno rozgonili tamtych biedaków z WallStreet, teraz wzięli się za Internet - jak dotąd ostatnie źródło w miarę obiektywnej wiedzy, z pewnymi wyjątkami oczywiście. Robią to m.in. po to aby pod przykrywką rzekomej "walki z piractwem" ograniczać ludziom dostęp do tego co dla nich niewygodne oraz kontrolować to co wg nich jest dozwolone, niedługo jedyną legalną "rozrywką" będzie dodawanie wierszyków Znajomym na NK oraz czytanie newsów na temat: co się wydarzyło w 845645654 odcinku "Mody na sukces" :/

Miejmy nadzieję że ludzie wreszcie się obudzą i przeciwstawią temu wszystkiemu oraz przestaną wierzyć w to, co nadają na stajach pokroju T(usk)VN, zamiast skakać sobie nawzajem do gardeł i na obcych wyżywać się za własne niepowodzenia.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
reemer | 20.01.2012 13:58#172

Niedługo można się spodziewać aresztowań w Google. Zobaczcie ile nielegalnych materiałów znajduje się w YouTube :-)

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
pain3hp | 20.01.2012 14:01#173

@proxi T(usk)VN

jak już chcesz rozszyfrować to:
TVN - Tusk Vision Network

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
adow2201 | 20.01.2012 14:02#174

Pewnego czasu zamknęli serwis odsiebie.pl i działa dalej tak samo będzie z MegaUpload he he.

Avatar
Michal959595 (niezalogowany) | 20.01.2012 14:03#175

Kurde, najlepszy serwis a oni blokują... ;((

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
Narv | 20.01.2012 14:09#176

"Działalność MegaUpload naraziła właścicieli praw autorskich na 500 milionów dolarów strat" - skąd oni biorą te sumy, jak np. film jest dobry - zgarnia dobre recenzje - ludzie idą na ten film do kina. Mam wrażenie, że te wszystkie obliczenia działają na zasadzie - 1 pobrana kopia filmu = strata ze sprzedaży 1 płyty DVD/BRay/czy biletu do kina. Zamiast zamykać takie serwisy powinni pierw pozamykać tych, którzy co chwilę podnoszą swoją marżę w kinach..

Avatar
fefes (niezalogowany) | 20.01.2012 14:22#177

Do tych antypirackich mam małe pytanie. Gdzie w polsce można legalnie kupić jakikolwiek serial z polskim lektorem?

Avatar
Anonim (niezalogowany) | 20.01.2012 14:22#178

Tak naprawdę do czego ma służyć Internet do bzdurnego Facebooka Naszej Klasy czy czytania bzdetów o gwiazdach dostających miliony.

Avatar
grabarz186linux (niezalogowany) | 20.01.2012 14:26#179

Robicie problemy,że zamknięto MU w czym widzicie problem????? Prędzej czy później inne hostingi padną,wtedy powrót do p2p lub przesiadka na szyfrowane sieci typu GNUnet.......

Avatar
KONTO USUNIĘTE | 20.01.2012 14:35#181

Już prawie 100.000 osób na Facebooku:
http://www.facebook.com/AntiSOPA

@pain3hp
Dzięki :)

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
pilarek | 20.01.2012 14:39#182

@adow2201

Nie pisałem tego poważnie, to była raczej ironia. Żyjemy w czasach, gdy gwałciciel morderca wyjdzie wcześniej od pirata komputerowego.

Co do nicka - zrodził się on od nazwiska >:)

Avatar
madmax2012 (niezalogowany) | 20.01.2012 14:46#183

Oto jak USA staje się największym terrorystą... internetowym :)

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
onegumas | 20.01.2012 14:46#184

@ pilarek bo przeciwko gwałcicielowi nie stoi kasa, obywatel/klient jest produktem ubocznym/przeszkadzającym w zarządzaniu/wyduszaniu kasy.

Avatar
Pl00 (niezalogowany) | 20.01.2012 14:49#185

No jasne! Miałem tam moją gre stworzoną w TGF! Niech jeszcze zamkną rapidshare.com!

Avatar
Anonim (niezalogowany) | 20.01.2012 14:51#186

Nie mogą zamknąć sieci p2p itp. czyli bit torrentów to mszczą się na serwerach hostingowych. Tak naprawdę PRAWDZIWI PRZESTĘPCY I ZBOCZEŃCY korzystają właśnie z p2p itp. czyli bezpośredniej wymiany plików między użytkownikami sieci. Niech wezmą się za nich oraz tych co korzystają z FREENETU lub sieci TOR.

Avatar
Fox Mulder (niezalogowany) | 20.01.2012 14:52#187

Tak, FBI nie jest w 100% kryształową instytucją jak się niektórym może wydawać, nie wszyscy są tak święci jak wydział Archiwum X :)

Avatar
Zapal (niezalogowany) | 20.01.2012 14:52#188

Panowie Panowie ! po co ta panika ? na razie zamkneli tylko MU ... nie ma jeszcze żadnej cenzury internetu :) jeszcze ...

Panikować będziemy mogli jak zaczną zamykać masowo wszystkie strony tego typu ! a jeśli nawet do tego dojdzie to mamy P2P , TORa itp
A co do annonimowych to już udostępnili dane osobowe ludzi odpowiedzialnych za tą akcje :) jest jeszcze nadzieja że będzie dobrze.

Avatar
Zapal (niezalogowany) | 20.01.2012 14:54#189

Panowie Panowie ! po co ta panika ? na razie zamkneli tylko MU ... nie ma jeszcze żadnej cenzury internetu :) jeszcze ...

Panikować będziemy mogli jak zaczną zamykać masowo wszystkie strony tego typu ! a jeśli nawet do tego dojdzie to mamy P2P , TORa itp
A co do annonimowych to już udostępnili dane osobowe ludzi odpowiedzialnych za tą akcje :) jest jeszcze nadzieja że będzie dobrze.

Avatar
Zapal (niezalogowany) | 20.01.2012 14:55#190

Panowie Panowie ! po co ta panika ? na razie zamkneli tylko MU ... nie ma jeszcze żadnej cenzury internetu :) jeszcze ...

Panikować będziemy mogli jak zaczną zamykać masowo wszystkie strony tego typu ! a jeśli nawet do tego dojdzie to mamy P2P , TORa itp
A co do annonimowych to już udostępnili dane osobowe ludzi odpowiedzialnych za tą akcje :) jest jeszcze nadzieja że będzie dobrze.

Avatar
Zapal (niezalogowany) | 20.01.2012 14:57#191

Panowie Panowie ! po co ta panika ? na razie zamkneli tylko MU ... nie ma jeszcze żadnej cenzury internetu :) jeszcze ...

Panikować będziemy mogli jak zaczną zamykać masowo wszystkie strony tego typu ! a jeśli nawet do tego dojdzie to mamy P2P , TORa itp
A co do annonimowych to już udostępnili dane osobowe ludzi odpowiedzialnych za tą akcje :) jest jeszcze nadzieja że będzie dobrze.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
forester9 | 20.01.2012 14:57#192

@gowain: nie trwa tyle samo, nie p... A co do strat autorów, tu opinia mojego kumpla: "Nie kupię nowego filmu na DVD za 99 PLN lub na Blu Ray za 159. Albo sciągnę "pirata" albo poczekam na premierę w HBO lub Canal+. Producenci i dystrybutorzy filmów na mnie nic nie tracą". Nie sądzicie, że coś w tym jest?

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
corrtez | 20.01.2012 15:04#193

@Stawik piast

Mam wrazenie ze nie wiesz o czym piszesz. Owszem zgadzam sie ze trzeba cos zrobic z piractwem ale nie ograniczajác prawa obywateli. Te wszystkie czteroliterowe buble prawne dajá zbyt duze pole do naduzyc.Czytales choc kawalek z ACTA?
Ten papierek i jemu podobne sprowadzaj uzytkownika do poziomu gábki z której sie wyciska kase, plus mozliwosc zagladania do twojego kompa bez twojej wiedzy czy aby przypadkiem nie masz czegos nielegalnego...

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
synek03 | 20.01.2012 15:12#194

@StawikPiast
tak tak, bo porównywanie piractwa do morderstwa jest bardzo mądrym porównaniem. beka XD
morderca wyjdzie szybciej od pirata, nie mówiąc o pedofilach i innych chorych.

szkoda MU, bo służył dobrze przy wymianie skanów z zadaniami domowymi ;p

Avatar
cyberowca007 (niezalogowany) | 20.01.2012 15:16#195

No to nareszcie, wzrośnie sprzedaż płyt z muzyką i filmami to i ceny obniżą na pewno.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
sla17 | 20.01.2012 15:25#196

Fakt, płacić np. za Avatara grubą kasę w dniu premiery, żeby potem oglądać za rok powtórki do woli na C+

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
synek03 | 20.01.2012 15:25#197

poza tym MU to dopiero początek. wybadają temat, a jak nikt się nie sprzeciwi (bo płakać przy klawiaturze każdy potrafi, ale boją się zareagować) to pójdą za ciosem.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
Tor-1919 | 20.01.2012 15:31#198

The Matrix !!!!!!

Avatar
GalGan (niezalogowany) | 20.01.2012 15:42#199

Anonymous - internetowa Al-Kaida

Rozwalą strony USA, jak budynki

Avatar
Galius z Anonimii (niezalogowany) | 20.01.2012 15:55#200

Nie bójcie się maluczcy, obronimy was, chcą wojny to będą ją mieli

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
reemer | 20.01.2012 15:59#201

Ludzie, nie stać was, żeby kupić film, to czekajcie na premierę w telewizji. Zapłacicie oglądaniem reklam. Nie rozumiem tego szczekania na wstrętnych materialistów, którzy nic nie tracą na tym, że wy obejrzycie film, bo i tak byście go nie kupili. Ktoś zainwestował swoją kasę, czas, umiejętności, wiedzę, żeby na tym ZAROBIĆ. Nie po to, żeby zwróciły mu się koszty. Dlaczego sami nie weźmiecie się za kręcenie filmów, pisanie programów czy gier, skoro to taki złoty interes?
Skoro dystrybutor chce brać 159zł za Avatara, to jego prawo. Nikt nie zmusza Was, żeby go kupować ani oglądać. Gdyby w prawie było napisane, że każdy Polak ma sobie kupić Avatara, to by można było narzekać, że tak drogo.
Czy jeśli pracodawca nie zapłaci pracownikowi za jego pracę, to to jest OK? W końcu pracownik i tak nie miałby tej kasy, gdyby u niego nie robił? W końcu pracownik nie traci nic poza swoim czasem. Nikt nie kazał mu przynosić i tracić swoich materiałów. Chora logika.
Poza tym. Skoro MU służył wymianie plików, a nie nielegalnych materiałów, to dlaczego w komentarzach tyle się o tym pisze?

Avatar
Anonim (niezalogowany) | 20.01.2012 16:12#202

We Are Anonymous, We Are Legion. We Do Not Forgive. We Do Not Forget.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
InfoJan | 20.01.2012 16:32#203

Demokracje szlak trafił. Teraz tylko terror, przemoc bezprawna w imieniu pseudo-prawa. A oni będą ruskim czy chńczykom truć o prawach człowieka.
Niech ten co ma prawa do filmu chroni go, niech pilnuje swego towaru, a nie innych karać za czyjeś niedbalstwo.
Powinni zbombardować jeszcze te Serwery !! pociskami atomowymi !!

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
suigan | 20.01.2012 16:42#204

@reemer
Filmy ze Stanów Zjednoczonych i Europy to nie wszystko. Całkiem sporo osób interesuje kino azjatyckie, niemalże nieobecne w naszej telewizji czy w kablówkach. A jeżeli już raz się zdarzy, to przeważnie w takim tłumaczeniu, że zjeżone włosy się z głowy wyrywa.
Dla takich osób pozostaje praktycznie internet, gdyż zakup nośnika niczego nie załatwia. Wynika to przede wszystkim z rejonizacji. O ile w przypadku DVD nie ma już większych problemów, to w przypadku Blu-Reya sprawa się znacznie komplikuje. Na przykład Japończycy prawie zawsze nadają region A, a Polska jest w regionie B. Nawet jeżeli sprowadzi się odtwarzacz z regionem A do Polski, to może się okazać, że aktualizacja sprzętu nie działa, gdyż przy próbie zaktualizowania oprogramowania producent sprawdzi, że IP nie jest z Japonii.
W takiej sytuacji pozostają praktycznie dwa rozwiązania: pierwsze - czysto "pirackie" polegające na pobraniu z sieci filmu, a drugie, które można nazwać kombinowanym, to zakup filmu przez sklep internetowy przy jednoczesnym ściągnięciu go z internetu. Ewentualnie pozostanie czekanie na życie pozagrobowe, bo wiele ciekawych artystycznie pozycji nie ukazuje się u nas wcale, albo z 20 lub 60-letnim opóźnieniem (na przykład oryginalne wydanie filmów Ozu).
Sprawa tzw "piractwa" nie jest taka jednoznaczna jak się wydaje. Możesz mieć wszystko legalne, zarówno odtwarzacz i płytę z nośnikiem, ale w Polsce czy w Europie nie będziesz mógł legalnie odtworzyć filmu zawartego na tym nośniku.

Avatar
Shion de Aries (niezalogowany) | 20.01.2012 16:43#205

"Na początku XX wieku zaistniały dwie przyczyny, dla których do południowej Kalifornii przenieśli się niektórzy amerykańscy filmowcy. Pierwsza to znakomite warunki pogodowe do kręcenia filmów i dużo słońca. Druga to ucieczka przed agentami Motion Picture Patents Company Thomasa Alvy Edisona, który zarejestrował patenty na kilka kluczowych wynalazków umożliwiających kręcenie i projekcję filmów, oraz kontrolował wszystkie kina na wschodnim wybrzeżu Stanów Zjednoczonych. Kalifornia była wystarczająco daleko, aby utrudnić ściganie "pirackich" wytwórni filmowych przez agentów Edisona. Ponadto "piraci" zorganizowali tu system "wczesnego ostrzegania", który umożliwiał im szybkie zwijanie nielegalnej produkcji gdy tylko jakiś agent Edisona pojawiał się na horyzoncie."
tenże cytat polecam wszystkim radykalnym obrońcom własności intelektualnej.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
glimi | 20.01.2012 16:48#206

@suigan.

Coś ci się pomyliło. filmy wydawane na DVD mają podział na regiony, natomiast te na BR w większości nie. a po za tym napęd w pc nie ma czegoś takiego jak region A, B czy C więc jeżeli okazuje się że dany film ograniczony do jednego regionu i nie działa w zwykłym odtwarzaczy DVD czy BR (obecna cały czas regionalizacja filmów dvd) to odtwarza się w kompie :)

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
glimi | 20.01.2012 16:50#207

ps. Chociaż czasami się zdarza że nawet odtwarzacz BR łyka DVD z innego regionu. Np na kinie domowym w usa udało mi się odtworzyć serial alternatywy 4 choć region ma nasz.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
suigan | 20.01.2012 16:53#208

@glimi
Liczba zmian rejonizacji w napędach BR jest zazwyczaj skończona. W Stanach Zjednoczonych (też region A) wiele filmów jest wydawanych na region 0 (czyli wszędzie można odtworzyć). Niestety Japończycy nadają region A większości swoich produkcji.

Avatar
ricko (niezalogowany) | 20.01.2012 16:55#209

@adow2201
Magiczne myślenie górą.

Avatar
aioros de aries (niezalogowany) | 20.01.2012 16:57#210

"Na początku XX wieku zaistniały dwie przyczyny, dla których do południowej Kalifornii przenieśli się niektórzy amerykańscy filmowcy. Pierwsza to znakomite warunki pogodowe do kręcenia filmów i dużo słońca. Druga to ucieczka przed agentami Motion Picture Patents Company Thomasa Alvy Edisona, który zarejestrował patenty na kilka kluczowych wynalazków umożliwiających kręcenie i projekcję filmów, oraz kontrolował wszystkie kina na wschodnim wybrzeżu Stanów Zjednoczonych. Kalifornia była wystarczająco daleko, aby utrudnić ściganie "pirackich" wytwórni filmowych przez agentów Edisona. Ponadto "piraci" zorganizowali tu system "wczesnego ostrzegania", który umożliwiał im szybkie zwijanie nielegalnej produkcji gdy tylko jakiś agent Edisona pojawiał się na horyzoncie."Koniec cytatu.

Avatar
komikpl (niezalogowany) | 20.01.2012 17:24#211

Amerykanie pomniejszy swoją dziurę budżetową o 50mln, zatrzymanych 7 osób a ze serwisu korzystało 7 mld ludzi. GRATULACJE. Ukłony dla BABCI.

Avatar
Zwolennik działań FBI (niezalogowany) | 20.01.2012 17:33#212

Anonymus. He, he.. Banda dzieciaków,którym się wydaje, że są cholernie sprytni i mocni. A tylko się ośmieszyli. Ten cały ich "odwet" to jak rzucanie kamieniem w czołg. Niedługo ich także wyduszą jak pluskwy. W końcu się ktoś za tę piracką hołotę wziął i zaczął robić porządek. Banda złodziei pasożytującyh na czyjejś twórczości może się w końcu weźmie za jakąś robotę, zamiast pisać bzdury w necie i ********* przed monitorem.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
a.n | 20.01.2012 17:41#213

@Zapal

p2p od dawna jest monitorowany przez policje itp, a połączenia TORa przechodzące przez US wcale takie anonimowe.

Avatar
rafiiii (niezalogowany) | 20.01.2012 18:09#214

Niedługo zaczną zamykać wszystkie ulice - bo przecież każdemu może się zdarzyć złamać przepisy ;), i chyba nie ma takiego który by tego nie zrobił, mniej lub bardziej świadomie.

Avatar
Anonim (niezalogowany) | 20.01.2012 19:06#215

To zamknijmy również wszystkie biblioteki - za naruszenie praw autorskich. Jeden zakup a tylu użytkowników.

Avatar
Norbe (niezalogowany) | 20.01.2012 19:30#216

@SSEE
Skoro jeszcze ich nie skazali, ba nawet nie było procesu to jakim cudem "wyłączyli" ich strone? Jakim prawem?

Avatar
przykladnaPolka (niezalogowany) | 20.01.2012 19:46#217

dobrze przestepcom przez takich jak oni boje sie do kosciola w niedziele isc! na tace dam za tych bydlakow zeby w piekle sie smazyli! pozdrawiam wszystkich chrzescijan! musimy byc mocne w walce z tym szatanem!

Avatar
weracruz (niezalogowany) | 20.01.2012 19:50#218

@Zwolennik działań FBI
Też weź się do pracy zamiast ***** bez sensu.

Avatar
defaced (niezalogowany) | 20.01.2012 20:03#219

Tylko ja nie rozumie jednej rzeczy, dlaczego oni liczą straty w momencie, że ktoś obejrzał na megavideo zamiast w kinie/dvd, i tak by nie kupił go, bo aktualnie te filmy które powstają to tylko w nie jest pompowana kasa na efekty specjalne i promocje. Odwalają to co najważniejsze w filmie a mianowicie fabułę, odpowiednio zagrane sceny przez aktorów. Myślą, że ludzie są aż tak głupi, że wszystko co Paramount/Sony Pictuces/Universal wyda to od razu film warty uwagi.

Moje zdanie jest nieco inne. Piractwo nawet nakręca gospodarkę, jak powstanie film dobry, to nawet jestem skłonny wydać kasę i iść do kina/kupić dvd.

Żyjemy w takich czasach, że ludzie nawet za przeproszeniem "byle g*wna chcą miliony"

I ciekawi mi jeszcze jedna rzecz, odnośnie tego, że zamknięcie megaupload pokryło się z protestami przeciwko SOPA. Dość dziwne.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
DiamondBack | 20.01.2012 20:05#220

https://twitter.com/#!/YourAnonNews
wygląda na to, że już SOPA odpadło z gry ;)

Avatar
Smieszek 4537 (niezalogowany) | 20.01.2012 20:44#221

Niech zamkną You Tube,-przecież można pobierać teledyski i mp3,zabronią działalności Google,a potem niech sobie usuną mózgi-kochamy cię ameryko,chcemy stać w kolejce po wizy ,i kupować samoloty które nie chcą latać.Aha w telewizji tylko defilady z 4 lipca,i przemówienia Obamy w dzień dziękczynienia,alleluja.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
tr0lit | 20.01.2012 22:14#222

MegaUpload chyba powoli wstaje.

Avatar
Anonim (niezalogowany) | 20.01.2012 22:23#223

"Moje zdanie nie ma nic do rzeczy. Skoro wkracza FBI, musi mieć poważne zarzuty. Oni nie zajmują się złodziejami pietruszki. "

xDDDDDDDDDDDDDDDD Umieram. Reprezentujesz społeczeństwo wychowane na filmach Rambo, gdzie typ rozwala całą armię

SSEE to jeden wielki, ślepy troll, który powie i zrobi wszystko by tylko być poprawnym politycznie, nie zaśmiecałbym sobie głowy jego spamem.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
Carol26 | 20.01.2012 22:33#224

Bezsensu decyzja o zamknięciu. Wielu ludzi tam wrzucało pliki zgodne z prawem i to jest wielki błąd władz. Samowolka straszna nie wiem co to za zagrywki...

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
MaRa | 20.01.2012 22:54#225

@glimi - napędy PC mają rejony. Można zmienić rejon do 4 razy, potem się blokuje.

Avatar
anime_nerd (niezalogowany) | 20.01.2012 23:14#226

...i 90% anime poszło w... cholerę.

Avatar
Tristanello (niezalogowany) | 20.01.2012 23:30#227

Serwisy hostingowe w Chinach działają dalej i w dupie mają FBI. A jak. Piractwa nikt nie zlikwiduje. Chyba, że ceny gier i oprogramowania spadną do 10 zł za tytuł.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
adi2-84 | 20.01.2012 23:33#228

normalnie świat sie kończy...

Avatar
Anonim (niezalogowany) | 20.01.2012 23:48#229

a ministerstwo cyfryzacji stanie sie policją jak w najgorszych scenariuszach... nic nie bedzie wolno...

Avatar
kotlet 1 (niezalogowany) | 21.01.2012 0:55#230

@gowain potwor ciasteczkowy obiety jest prawami autorskimi, proponuje zmienic avatar ;)

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
SKIBA100 | 21.01.2012 1:32#231

Co oni zrobili. Myślą, że zlikwidują piractwo w internecie? Musieliby pozamykać wszystkie hostingi i sieci p2p.niech lepiej zamknął internet i będzie git. Jak za czasów nazizmu tyle, że internetowego. Niedługo to wysrać się legalnie nie będzie można. Tylko cenzura, cenzura i cenzura. :-/

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
SKIBA100 | 21.01.2012 1:32#232

Co oni zrobili. Myślą, że zlikwidują piractwo w internecie? Musieliby pozamykać wszystkie hostingi i sieci p2p.niech lepiej zamknął internet i będzie git. Jak za czasów nazizmu tyle, że internetowego. Niedługo to wysrać się legalnie nie będzie można. Tylko cenzura, cenzura i cenzura. :-/

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
SKIBA100 | 21.01.2012 1:32#233

Co oni zrobili. Myślą, że zlikwidują piractwo w internecie? Musieliby pozamykać wszystkie hostingi i sieci p2p.niech lepiej zamknął internet i będzie git. Jak za czasów nazizmu tyle, że internetowego. Niedługo to wysrać się legalnie nie będzie można. Tylko cenzura, cenzura i cenzura. :-/

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
kamilkom | 21.01.2012 1:36#234

Przez tych hakerów cały internet padnie wszystko zniszczą zobaczycie ...

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
kamilkom | 21.01.2012 1:37#235

Chodzi mi o grupe Anonymous

Avatar
Anonim (niezalogowany) | 21.01.2012 6:20#236

Zaczyna się 3 wojna światowa, która rozegra się w internecie i o internet

Avatar
KONTO USUNIĘTE | 21.01.2012 9:26#237

a no właśnie, widzę że kilka osób poruszyło już ten temat więc i ja zapytam: co teraz z nami? którzy legalnie i w dobrej wierze zamieszczaliśmy tam mnóstwo własnych a przede wszystkich: LEGALNYCH plików jak muzyka, programy itp?? Przecież one mogą już być nie do odzyskania, prawda?? Tak nie można!

Tak na marginesie... Nie wiem czy ktoś z Was słuchał ok. godzinę temu (czyli po godz. 8.00) przeglądu prasy na radiowej Trójce, tam jakaś paniusia czytała artykuł z jednej z gazet, i powiem tyle: za przeproszeniem szlag mnie trafił! Wszystko przekręcili pisząc ze był to piracki portal którego (cytuję) "dosięgła wreszcie sprawiedliwość i ukrócono proceder dalszego bezprawnego piractwa", to się w głowie nie mieści! Ktoś kto nie zna się na rzeczy pomyśli że faktycznie tak było, a przecież rzeczywistość była zgoła odmienna :(

Ciekawe tylko, który ze znanych portali przewidziany jest do odstrzału, bo idąc "tokiem myślenia" FBI pora na YouTube...

Avatar
anodontus (niezalogowany) | 21.01.2012 9:44#238

Ci, którzy bronicie cenzury internetu będziecie w krótce biegać między domem, pracą i sklepem z chipem w d....e, bo zboczenie z tej trasy będzie wykroczeniem. Żal mi takich "sprawiedliwych", których uczciwość jest w istocie pomieszaniem naiwności z głupotą i strachem (o własną d....ę, tą z chipem :) ).

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
gowain | 21.01.2012 10:50#239

@proxi to chyba Twoja rzeczywistość była inna, pewnie z 90% materiałów na MegaUpload było pirackich i nie biadolcie, że trzymaliście tam ważne pliki, bo trzeba być lekko niepoważnym, albo zgrywać teraz debila, że nie przypuszczaliście, że ten serwer może zostać kiedyś zamknięty. Na YouTuba nie przyjdzie pora, bo Youtube przykładnie współpracuje z organizacjami antypirackimi, niestety takiej współpracy ze strony MegaUpload nie było i się doigrali.

I błagam, przeczytajcie definicję słowa "cenzura", bo mam wrażenie, że sporo osób nie rozumie o czym pisze, tylko powtarza zasłyszane slogany...

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
SSEE | 21.01.2012 10:55#240

@proxi
[[[Ktoś kto nie zna się na rzeczy pomyśli że faktycznie tak było, a przecież rzeczywistość była zgoła odmienna]]]

Właśnie, ojej, zgoła. A pan Kim Schmitz to taki sympatyczny facet. Nieprawdaż?
http://wyborcza.pl/1,75248,11008196,FBI_sciaga_pirata_z_sieci__hakerzy_kontratak...

Avatar
anondon (niezalogowany) | 21.01.2012 11:05#241

to przyszło mi czytać wypociny facetów, którzy na poparcie swojej wątpliwej argumentacji podpierają się naczelną propagandówką "wybroczną".

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
kamilkom | 21.01.2012 11:26#242

Niewiem co jest z tym internetem -,-

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
Erhe92 | 21.01.2012 12:09#243

Zajeli by się czymś ważniejszym jak np czyszczeniem nielegalnych handlarzy bronią w USA albo gangami narkotywowymi. A nie zamykać nikomu nie groźnych złodziei internetowych.
Nikomu nikt krzywdy nie robi. Jeżeli każdego by było stać to takich problemów by nie było.
Niedługo bedziemy żyli jak w chinach i wszystko bedzie monitorowane(o ile już nie jest :DD)
Dla nich najważniejsze są pieniądze.

Avatar
anondon (niezalogowany) | 21.01.2012 12:42#244

Mamon, jedyny bóg wierzących właściwie :)

Avatar
odpowiadator (niezalogowany) | 21.01.2012 13:08#245

@gowain zobacz sobie rapidshare

Avatar
KONTO USUNIĘTE | 21.01.2012 13:12#246

Jezuuu, spokojnie, i po co te nerwy? Nikt tu nie "zgrywa teraz debila" i nie twierdzi że trzymał tam ważne pliki, mówiłem tylko że takie osoby są i wypowiedziałem się w ich imieniu, ja trzymam swoje dane na Gmail Drive i SkyDrive, i nie wierzę że aż 90% było pirackich. Na stronie int. jednego ze znanych czasopism komp. napisano że zamiast zamykać cały portal trzeba było przyłożyć się do pracy i pousuwać to co było nielegalne, z tym się zgadzam. A jeśli chodzi o Schmitza, to nie wiem co w tym złego że się bronił, przecież każdy ma do tego prawo a tym bardziej gdy nagle i bezpodstawnie zamyka się jego stronę w którą włożył tyle pracy przez tyle lat i to pod przykrywką rzekomej "walki z piractwem" :(

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
Wirrus | 21.01.2012 13:20#247

A zawsze tam najczęściej ściągałem :/
mam nadzieję,że nie zamkną np. rapishare czy hotfile ;]

Avatar
akonto (niezalogowany) | 21.01.2012 13:30#248

Jak tak dalej pójdzie, to spełni się marzenie Chucka Norrisa i cały Internet zmieści się na dyskietce.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
gowain | 21.01.2012 13:58#249

@proxi ciekawe rzeczy piszesz, a czytałeś, że MegaUpload specjalnie nie usuwał nielegalnych plików? Nie współpracował, więc się doigrał. No nie wiem czy zwykły obywatel, nic nie mający na sumieniu, który prowadzi wg Ciebie legalny serwis, ma specjalnie zabezpieczony pokój i czeka ze strzelbą na agentów FBI... Odpowiedz sobie sam.

Rapidshare miał już konflikty z sądami i dużo lepiej teraz współpracuje z organizacjami antypirackimi.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
gowain | 21.01.2012 14:15#250

@proxi
pierwsze piszesz:
"co teraz z nami? którzy legalnie i w dobrej wierze zamieszczaliśmy tam mnóstwo własnych a przede wszystkich: LEGALNYCH plików jak muzyka, programy itp"

a chwilę później:
"nikt tu nie zgrywa teraz debila i nie twierdzi że trzymał tam ważne pliki"...

Avatar
KONTO USUNIĘTE | 21.01.2012 14:32#251

Proszę daj już spokój, zabrakło mi jednego przecinka i trochę niestylistycznie wyszło, to wszystko.
Zacytuję inny komentarz z tamtej strony: "Nie taki MegaUpload straszny jak go FBI maluje", tyle ode mnie.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
bysior133 | 21.01.2012 16:38#252

czy mogę wiedzieć dlaczego nie ma mojego komentarza wkur.. mnie takie coś zawsze moje muszą usuwać f y :)

Avatar
fifixxx (niezalogowany) | 21.01.2012 18:06#253

ludzie, bez przesady. megavideo to bylo piractwo najwyzszych lotów. osobiscie to przecieralem oczy ze zdumienia ze to nadal dziala. Ale spodziewalem sie ze serwery są gdzies w chinach czy rosji i mozna im skoczyc. tymczasem serwery byly w usa wiec naprawde sie dziwie ze zablokowano to tak pozno, bo ze bylo to jawne piractwo nie ulega najmniejszej wątpliwości! wieki temu zamknieto duzo bardziej zakamuflowanego napstera, a tu teraz wielkie zdziwienie za zamykają jakiś portal udostepniajacy filmy na megabezczelnego... czas wrocic do korzeni - sieci rozproszone, p2p p2m :)

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
cholinex | 21.01.2012 18:09#254

Kto mi poda nazwę link do legalnego hostingu w takim razie gdzie będę mógł wysyłać pliki i się nimi dzielić.

Avatar
Hektorion (niezalogowany) | 21.01.2012 22:22#255

Zrobia nam internetowa koree polnocna. Bedziemy spiewac jak nam wladza zagra, a kto bedzie nie dosc przekonany na rok do obozu karnego!

Avatar
Korcia (niezalogowany) | 21.01.2012 22:32#256

******** ich wszystkich xd

Avatar
cieakawy (niezalogowany) | 22.01.2012 8:34#257

Użytkowników tych serwisów też będą ścigać czy poprzestali na osobach ,które na tym zarobiły dużo szmalu?

Avatar
Pasibrzucho (niezalogowany) | 22.01.2012 10:16#258

@cholinex
Jakimi Ty plikami chcesz sie dzielic? Muzyką, filmami i grami? A swoją dziweczyną/żoną też się podzielisz?

Dobrze sie stało, niech jeszcze pozamykają inne pirackie serwisy i będzie gites.

Avatar
pixpix2 (niezalogowany) | 22.01.2012 12:53#259

Widzę jeszcze jeden paradoks:
Mam parę oryginalnych płyt kupionych we Włoszech. I mogę iść siedzieć za to że mają malutki napisik "tylko na rynek Włoski" - a fizycznie są w Polsce.
Czyli krótko mówiąc mam oryginały i jestem piratem :-)

Avatar
*_' (niezalogowany) | 22.01.2012 21:28#260

ciekawe co padnie jeszcze?

Avatar
szatyn (niezalogowany) | 22.01.2012 22:51#261

A propo Korei Północnej , tam nawet maja własny internet nie podłączony do świata !!! serwują w nim papke skrojona na potrzeby władzy . totalna manipulacja !!! to samo chca zrobic z nami ! Pomyslcie ile jest innowacyjnych pomysłów udostepnionych przez samych pomysłodawców w internecie. bo w innych mediach po prostu nie ma szans na przebicie bo wszystko chamuja grupy lobbujace ( czyt technolohia HHO ) to sie po prostu nie miesci w głowie!

Avatar
Rakers (niezalogowany) | 22.01.2012 23:22#262

Własnie padł filesonic :(

Avatar
rabben (niezalogowany) | 23.01.2012 12:32#263

USA policjantem całego świata kto powstrzyma tego potwora!!!!!

Avatar
TeMati212 (niezalogowany) | 24.01.2012 13:01#265

Polska upada na zbity ryj przez polityków

Avatar
a---n---n---o---n---i---m (niezalogowany) | 25.01.2012 14:10#266

REZYGNUJE Z INTERNETU NIGDY WIĘCEJ INTERNETU NIE BĘDE UŻYTKOWNIKIEM, NIE BĘDZIE ŻADNE DZIADOSTWO MNIE KONTROLOWAĆ W TYM G*WNIANYM KRAJU WSZYSTKO SIĘ ZAKAZUJE PRZEZ TEN PIEP*ZONY RZĄD, ROBIĄ CO IM NA RĘKE PŁACIMY IM HARACZE CHOĆ WEDŁUG UNII NIE POWINNIŚMY BO TO NIE ZGODNE Z PRAWEM UNIJNYM, NO I TERAZ TA "ACTA"

Avatar
Megadupa (niezalogowany) | 28.01.2012 0:30#267

Amerykanie kiedyś mieli za wroga ruskich teraz mają internet jak każde prymitywne imperium w dziejach ludzkości potrzebują wroga fizycznego lub wirtualnego, ale jak każde PRYMITYWNE imperium kiedyś upadną

Avatar
ShifT [T] (niezalogowany) | 28.01.2012 12:26#268

Ale ci (h)Amerykanie są głupi, napewno ucierpialo wielu internautow, w tym ja. Niedawno jeszcze megavodeo zablokowali. Ja z megauploada pobieralem wiele gier. W piatek (wczoraj) chcialem se coda mw3 pobrac i cs'a, ale pokazuje mi sie glupi NOTICE. USA powinno miec iddzielny internet.

Avatar
*anonymous (niezalogowany) | 24.02.2012 14:04#269

http://www.megamegaupload.com/

Avatar
sebekkoko (niezalogowany) | 28.03.2012 15:30#270

poczytajcie sobie zarzuty właścicieli MU i wtedy komentujcie, nie chodzilo jedynie o udostepnianie plikow, z drugiej strony jezeli jesteście niewinni nie macie sie czego bac

Avatar
ArekSKF (niezalogowany) | 19.04.2012 14:37#271

ehhh niestety megaupload był przydatny ale są też podobne strony więc głowa do góry :) ale mieli racje tyle piratów (kopi) to nie to samo co Np:chomikuj.pl tam na chomikuj.pl zarabiają na nas dużo kasy (PLN) bo se ludzie transfer kupują dziennie kilka milionów Złotych WTF to jest sprawiedliwość nie to głupota nas kupujących ten jeb......... transfer Pozdro :)!!!!!:P

Avatar
Anonim (niezalogowany) | 03.05.2012 12:33#272

Ludzie, zamknęli jeden głupi (i w dodatku piracki - nie oburzajcie się, możecie pomstować, ale gdybyście to własnie wy by producentami, waszych strat po prostu nie sposób by oszacować) serwer, a wy już biadolicie o końcu świata. Teraz wyraźnie widać jak wielu z was jest zwyczajnie ogłupionych cywilizacją. Przyznajcie się, jesteście po prostu normalnie uzależnieni od neta i schodzenia na łatwiznę.

Dodaj komentarz

Zasady publikowania komentarzy
Autor
Treść
 
Polecamy
Spotkajmy się na HotZlocie!

13-15 07 2012, Zamek na Skale
Test Garmin Forerunner 610

Osobisty asystent treningowy
Recenzja Samsung NP530U4B

Ultabook z nadwagą
Test: PocketBook Pro 612

Biblioteka w kieszeni
Top programy
  •  
Top programy ostatnie 7 dni
  •  
Top programy ostatnie 30 dni
  •  
Skanery antywirusowe
skaner av