Microsoft o starcie IE9

17.03.2011 13:45, Autor: Anna Rymsza (Xyrcon), Kategoria: News
NewsImage

Internet Explorer 9 został ciepło przyjęty zarówno przez użytkowników, jak i konkurencję. W 16-letniej historii przeglądarki Microsoftu jest to pierwsza wersja w pełni zgodna ze standardami, a nawet promująca nowe technologie, jak HTML5.

Tym samym Microsoft głosi wielkie odrodzenie Internet Explorera. Ryan Gavin, członek zespołu pracującego nad przeglądarką, podał informację, że wydany przedwczoraj Internet Explorera 9 został pobrany 2,35 miliona razy w ciągu pierwszych 24 godzin od premiery. To dwa razy więcej pobrań niż oficjalna beta przeglądarki i cztery razy więcej niż wersja RC. Liczby podane przez Gavina są wysokie jak na IE, ale na tle konkurencji przeglądarka Microsoftu już tak nie błyszczy. Wystarczy przypomnieć sobie, że w 2009 roku Safari 4, która nie cieszy się szczególną popularnością, została pobrana 11 milionów razy w 3 dni. Przeglądarka Microsoftu nie ma szans na pobicie tego wyniku. Jednak gigant z Redomnd ma w zanadrzu jeszcze jeden ruch, dzięki któremu liczba pobrań wzrośnie — od 21 marca Internet Explorer 9 będzie dostarczany użytkownikom poprzez Windows Update.

Microsoft już planuje prace nad kolejną wersją Internet Explorera. Co więcej, najwyraźniej mechanizm testowania IE9 się sprawdził, gdyż wersje testowe IE10 będą regularnie udostępniane użytkownikom. Użytkownicy Windows Phone 7 również skorzystają na rozwoju przeglądarki i przygotowana dla nich wersja IE9 zostanie udostępniona jeszcze w tym roku.

Obecnie Internet Explorera używa nieco ponad połowa internautów, z czego jedna trzecia korzysta z przestarzałych wersji. Dominacja przestarzałej IE6 jest szczególnie widoczna w Chinach, gdzie przed laty strony masowo testowane były jedynie z tą przeglądarką. Przekonanie chińskiego rynku do zmiany przyzwyczajeń będzie największym wyzwaniem nie tylko dla Microsoftu, ale i producentów przeglądarek w ogóle.

r   e   k   l   a   m   a

Komentarze (73)  

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
mariand12 | 17.03.2011 13:34#1

M$ chwali się wynikiem pobrania ze serwerów IE9, ciekawe ile osób po przetestowaniu owej przeglądarki odinstalowała IE9.

Avatar
Ahmann Jardir (niezalogowany) | 17.03.2011 13:39#2

Tylko 2,35 mln? Mało imponujące biorąc pod uwagę, że np. Opera 10 w ciągu pierwszych 24 godzin została pobrana 2 miliony razy, a przecież daleko jej do możliwości marketingowych Microsoftu.

Avatar
.wu (niezalogowany) | 17.03.2011 13:42#3

@mariand12
taa... zupełnie takie samo pytanie jak z innymi przegladarkami.

"od 21 marca Internet Explorer 9 będzie dostarczany użytkownikom poprzez Windows Update."
czyli będzie co blokować... może wnet wydadzą 9.1 umożliwiający wyłączenie 'testu alkoholowego' w czcionkach? O_x

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
Grand34 | 17.03.2011 13:43#4

Testowałem jeden dzień 2/3 godziny po zainstalowaniu fakt działał płynnie i szybko a potem schody zwolnił mułowaty się zrobił czyszczenie nic nie pomogło wersja RC działała o wiele lepiej a beta wydana 15 września naj mniej sprawiała problemu z M$ już tak jest win7 bulid 7100 szybciej się odpalał ie8 w wersji beta tak samo bezbłędnie działał M$ we finalnych wydaniach mają tędencję do spartolenia programu a ie9 to już takie dziadostwo że tylko dla dzieci się nadaję najwolniejsza przeglądarka i tak działa na nowym kompie stałym łączem NETIA 20m/bs
intel i7
ddr3 1066 8GB
GTX460
win7 x64
a wiec ie9 jest totalną porażką M$ fakt jak już tutaj pisali nadaję się tylko do szybszego ściągnięcia innej przeglądarki z netu pozdrawiam wszystkich.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
vib | 17.03.2011 13:44#5

Wielki sukces MS! W końcu udało im się stworzyć przeglądarkę zgodną ze standardami. Jestem pod wrażeniem.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
cropas | 17.03.2011 13:44#6

ja przetestowalem i przywrocilem snapshot do momentu bez IE9.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
scripter1 | 17.03.2011 13:48#7

Badanie popularności jakiegokolwiek programu na podstawie ilości pobrań to bzdura i zwykły chwyt marketingowy, takim licznikiem banalnie łatwo manipulować.
Np. większość programów służących do pobierania plików i tzw akceleratorów pobierania tworzy wiele równoległych połączeń do pliku co powoduje że pojedyncze pobranie pliku takim programem powoduje naliczenie przez licznik kilkunastu a czasem kilkudziesięciu pobrań.
Poza tym wiele ludzi pobierze jakiś program tylko żeby go zainstalować, sprawdzić i odinstalować.
A to że licznik pobrań IE9 zwiększy się dzięki rozpowszechnianiu za pomocą winupdate wcale nie jest moim zdaniem na korzyść...

To tak jakby popularność sklepu i atrakcyjność jego cen oceniać na podstawie ilości otwarć jego drzwi...

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
MaxDamage | 17.03.2011 13:51#8

MaxDamage o starcie IE9: po zainstalowaniu przestaje startować w ogóle! :D

Windows 7 en 32bit, zero błędów w event viewer, żadna z porad w bazie wiedzy Microsoft nie naprawia problemu. Odinstalowanie powiodło się, ie8 się uruchamia bez problemów. Przez ostatnie 10 lat jeszcze nie spotkałem się żeby jakąś nowa finałna wersja którejkolwiek przeglądarki nie dała się uruchomić u mnie.

Zapewne za kilka tygodni pojawi się jakąś aktualizacja która naprawi ten falstart.

Mądrości sobie i Wam życzę...

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
BenderBendingRodriguez | 17.03.2011 13:58#9

O jakich to standardach mowa? te 56/57% procent standardów ?

Avatar
wostok (niezalogowany) | 17.03.2011 14:20#10

jezeli chodzi o Acid3 to IE pokazuje 90% a IE 64 bit 95%

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
vib | 17.03.2011 14:26#11

Czyli jednak z tymi standardami to tak nie do końca... A już chciałem otwierać szampana.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
metkax | 17.03.2011 14:28#12

@wostok
Właśnie przeprowadziłem Acid3 na w 32-bitowej wersji IE9, wynik 95%.

Avatar
KONTO USUNIĘTE | 17.03.2011 14:28#13

" 16-letniej historii przeglądarki Microsoftu jest to pierwsza wersja w pełni zgodna ze standardami"

Bzdura. Nie jest w pełni zgodna.

Jest beznadziejna, dużo lepsze przeglądarki ma konkurencja, poza tym za mało ma rozszerzeń.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
przemopk | 17.03.2011 14:30#14

niedługo wyjdzie KB001forMaxDamage oraz KB002forGrand34

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
BenderBendingRodriguez | 17.03.2011 14:30#15

@wostok

Acid3 nie jest wyznacznikiem standardów, on testuje konkretne rzeczy. caniuse.com pokazuje prawdziwą kompatybilność ze standardami.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
cinek40 | 17.03.2011 14:31#16

Zainstalowałem, włączyłem, wyłączyłem, odinstalowałem. Dziękuję, dobranoc.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
Grand34 | 17.03.2011 14:32#17

@wostok
acid3 32 bit 95
64 bit 95
z tym że 32 bitowa wersja ma nowy silnik charka a natomiast 64 bitowa wersja ie9 ma STARY SILNIK TRIDENT lekko zoptymalizowany nic więcej i on jest wolniejszy we wczytywaniu stron od 32 bitowej wersji
jest jeden plus ie9 instalując go a potem odinstalowując nadpisuje pliki i zostaje nowszy silnik charka ale tylko w wersji 32 bitowej natomiast w 64 bitowej wersji nic to nie daje bo sie instaluję satry silnik trident
pozdrawiam.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
BenderBendingRodriguez | 17.03.2011 14:33#18

W tej chwili z wydanych przeglądarek IE9 wspiera mniej rzeczy niż Fx 3.6.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
BenderBendingRodriguez | 17.03.2011 14:34#19

@Grand34

Podobna sytuacja była z CrankShaft w chrome gdzie wersja 32bitowa miała to dłuuuugi czas a dopiero niedawno wprowadzono to do 64 bitowych wersji.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
yaworski | 17.03.2011 14:34#20

Odnośnie ilości pobrań, to zapomnieliście o tym http://linuxnews.pl/firefox-3-pobil-rekord-guinessa-to-oficjalne/

Znacznie lepszy przykład niż 11mln pobrań Opery w 3 dni :).

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
Grand34 | 17.03.2011 14:35#21

A następnie

KB003forprzemopk

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
mariusz25 | 17.03.2011 14:36#22

BenderBendingRodriguez -tzn firefox najgorzej wypada ?

Avatar
Aby (niezalogowany) | 17.03.2011 14:36#23

Ooooo tylko 16 lat, jak z bicza strzelił. Gratuluję użytkownikom produktów m$. Jedni zdążyli dorosnąć inni się zestarzeć a jeszcze inni odeszli do lepszego świata...
Prawdziwa szkoła przetrwania.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
Grand34 | 17.03.2011 14:39#24

@BenderBendingRodriguez
odnośnie chroma nie wiedziałem zawsze miałem 32 bitowom wersje na linuxie i 32 bitowy system pozdro.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
przemopk | 17.03.2011 14:40#25

@Grand34,
daruj sobie. U mnie działa bez problemu i nie narzekam jaki to IE i Microsoft zły. Zresztą takie wypowiedzi: dla dzieci, M$ świadczą o poziomie komentarzy

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
scripter1 | 17.03.2011 14:52#26

@ Nazir50
Po części masz rację ale M$ w ten sposób próbuje sztucznie wymusić migrację użytkowników WinXP do Win7 (migrację czyli zakup nowego systemu) bo w Xp jest stara dziurawa wersja IE (znaczy bardziej dziurawa niż IE9 choć to też nie jest pewne).

A ludzie i tak nie chcą aktualizować IE (mimo że nawet nieużywane wpływa na stabilność i bezpieczeństwo systemu) i nadal wiele osób używa/posiada prehistoryczne IE6...

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
przemopk | 17.03.2011 15:20#27

@Nazir50,
a od kiedy to IE8 sprawdza legalność systemu?

Avatar
Virtual_ManPL (niezalogowany) | 17.03.2011 15:23#28

@ przemopk - od zawsze... ?

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
Shaki81 | 17.03.2011 15:43#29

No tak, ale te dane dotyczą tylko oficjalnej strony. Ciekawe ile było pobrań z serwisów takich jak DP.

Avatar
Londoner75 (niezalogowany) | 17.03.2011 15:43#30

Te 2.4 miliona ludzi zaczelo go sciagac i jeszcze sciagaja.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
BenderBendingRodriguez | 17.03.2011 15:45#31

@Nazir50

A od kiedy to piraciarze stracili możliwość korzystania z aktualizacji systemowych :D

Chłopie, aktualnie wszystkie windowsy są złamane, po sieci krążą aktywatory nie wykrywane przez Microsoft. Dla piratów aktywacja windowsa nie stanowi namniejszego problemu.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
Pablo79 | 17.03.2011 15:45#32

@Nazir50

W systemie Windows XP (oczywiście mówię tu o systemie oryginalnym), IE8 nie sprawdzał legalności systemu, jeżeli już to Windows Media Player 11 tak, tu była potrzeba weryfikacja.

Fakt przyznaję ci rację - też uważam że nieudostępnie IE9 userom systemu Windows XP, jest błędem ze strony Microsoftu, ponieważ wciąż w sieci np w Polsce ok 60% użytkowników pracuję właśnie na platformie Windows XP, i myślę, że akurat nowa wersja 9 Internet Explorera, na pewno dla większości nie będzie głównym argumentem dla zmiany OS-a na nowy Windows 7. Tu skorzysta niestety konkurencja pod postacią: Mozilla, Google, Apple, Opera, które to udostępniają swoje produkty pod system Windows XP.

Co gorsza niedługo takim samym problemem w sieci może być dla Microsoftu IE8, jak teraz IE6.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
muuz | 17.03.2011 15:53#33

Jak to? Przecież nie sprawdza...

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
Kamil™ | 17.03.2011 16:15#34

Z kim Wy ludzie dyskutujecie...

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
slepcu | 17.03.2011 16:35#35

dla mnie jako dla programisty aplikacji opartej w wielu aspektach o javascript oraz inne technologie webowe różnica miedzy IE8 a IE9 jest prawie żadna - bo ciągle jest ten sam kiepski developer tool.

a w css i tak sa roznice - wiec gdzie tu mowa o pelnej zgodnosci z standardami....

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
Mlody993 | 17.03.2011 16:53#36

Microsoft na siłę chce zwiększyć liczbę pobrań, dlatego będzie wciskał ją na siłę. ;D

Ja mam na to rozwiązanie, które stosuje od dawna -wyłączenie automatycznych aktualizacji. :D

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
przemopk | 17.03.2011 17:21#37

"Microsoft na siłę chce zwiększyć liczbę pobrań, dlatego będzie wciskał ją na siłę. ;D
Ja mam na to rozwiązanie, które stosuje od dawna -wyłączenie automatycznych aktualizacji. :D"

- śmiać się czy płakać?

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
kriters64 | 17.03.2011 17:24#38

Przeglądarka jest dobra ale widać że chyba nie aż tak skoro potrzebuje tyle wazeliny i by wciskać ją z windows update.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
metkax | 17.03.2011 17:34#39

@kriters64
Windows Update to wygodny sposób dystrybuowania oprogramowania więc nie widzę nic złego w tym, że będzie dostępny tam IE9. Pytanie tylko czy będzie jako ważna krytyczna aktualizacja czy opcjonalna. Zresztą zawsze można "ukryć" instalację IE9 i o niej zapomnieć.

Avatar
0wojtas (niezalogowany) | 17.03.2011 17:39#40

miała by większe szanse na lepszy wynik pobierania, gdyby chodziła pod starszymi windami (np. Xp).

Avatar
Anonim (niezalogowany) | 17.03.2011 18:48#41

jak to badziewie odinstalować?
jest nie po polsku
i niezbyt estetyczna

Avatar
mardoc (niezalogowany) | 17.03.2011 18:50#42

jak to odinstalować ,jest w wersji angielskiej mam wersje 64-bit na 7

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
przemor25 | 17.03.2011 19:12#43

@Mlody993

Poprzez wyłączenie automatycznych aktualizacji narażasz się na to, że kiedyś przeoczysz jakąś ważną albo krytyczną łatkę. Nie wszystkie łatki do Windowsa to tylko comiesięczne biuletyny zabezpieczeń, czasami trafi się coś poza harmonogramem. Zresztą na Win 7 możesz ustawić sobie tak, że zostaniesz tylko poinformowany o dostępności uaktualnienia IE9.

Avatar
Babelec (niezalogowany) | 17.03.2011 19:37#44

Wp nie przygotowała się chyba na wejście IE9, albo IE9 nie jest do końca gotowy na wejście do gry.

Logowanie do poczty kończy się ostrzeżeniem:
Używasz przeglądarki Internet Explorer w wersji 5.
W celu pełnego skorzystania z funkcjonalności systemu pocztowego WP
zalecamy korzystanie z następujących przeglądarek WWW:
Internet Explorer 8
Mozilla Firefox 3.6
Opera 10.60
Poczta co prawda chodzi, ale zgłoszenie jako IE 5 (!) jest co najmniej dziwne.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
sokoleokopr | 17.03.2011 19:54#45

Witam

Plik instalacyjny W7 (x64) około 33 mb, na gołej się nie chce zainstalować ..... po bólach ściągną ok 170 mb - skandal (limit transferu) .......... przesadzili nawet w porównaniu z Chromem (1 mb + pobieranie z netu 25mb) - tu prawie 200 !!!!!

Po instalacji - lepiej niż opera 11.01 gorzej niż FF4B1 i Chrom 10.xxx .... Generalnie uruchamia i zamyka się dużo szybciej niż konkurencja..... trzeba analizować i testować w boju.

Dołączam się do kolegów ilość pobrań - nie jest testem przeglądarki a na pewno jej wykonania i funkcjonalności. Zwłaszcza że duża część ludzi traktuje ją jaku nie przeglądarkę jako coś co ma być ....... i nie koniecznie śpieszy się z jej zmianą.

Avatar
--- (niezalogowany) | 17.03.2011 19:57#46

@Grand34
"
z tym że 32 bitowa wersja ma nowy silnik charka a natomiast 64 bitowa wersja ie9 ma STARY SILNIK TRIDENT lekko zoptymalizowany nic więcej i on jest wolniejszy we wczytywaniu stron od 32 bitowej wersji
jest jeden plus ie9 instalując go a potem odinstalowując nadpisuje pliki i zostaje nowszy silnik charka ale tylko w wersji 32 bitowej natomiast w 64 bitowej wersji nic to nie daje bo sie instaluję satry silnik trident"

1. "Chakra"
2. Chakra jest silnikiem jscriptu
3. Silniekiem IE9 jest Trident 5.0

Avatar
~gruby (niezalogowany) | 17.03.2011 20:13#47

Powinniście się zdecydować na konkretny artykuł, ponieważ dając 2 różne artykuły w jednym dniu sami nie jesteście pewni, który jest prawdziwy.

Avatar
Jontek9000 (niezalogowany) | 17.03.2011 20:41#48

Zainstalowalem - jako kolejny update dla (komponentow) systemu.
(I sprawdza sie pod tym wzgledem znakomicie,
cos jak instalacja IE 6 na win 98)

Brak paska - z jednej strony kicha, powinni osadzic cos na ksztalt menu start z podstawowymi kontrolkami, ale nie dodawalbym brakujacego paska - na 16:9 jednak sie przydaje.

A i ikonka brzydka ;)

Avatar
Magas (niezalogowany) | 17.03.2011 20:54#49

Niestety ale u mnie IE9 RC jak i najnowsza RTM, powodują ogromne wycieki pamięci w Sidebar. Windows 7 32. Ostatnia jaka była stabilna i najszybsza to beta 9.0.7930.16406. Ta nie powodowała wycieków.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
Kamil™ | 17.03.2011 22:16#50

Kasujcie moje posty redakcjo, kasujcie. Z kogo się śmiejecie? Z siebie się śmiejecie.

A.Lepper - klasyka gatunku.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
Kamil™ | 17.03.2011 22:17#51

http://saveie6.com/

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
pciproblem | 18.03.2011 0:45#52

http://www.youtube.com/watch?v=k5QqYVurImY&feature=player_embedded


We are IE - Comparing every version of Internet Explorer

Avatar
Virtual_ManPL (niezalogowany) | 18.03.2011 7:43#53

@ Kamil™ - na grzyba ratowac zabugowana przegladarke ? usmiercic wkoncu ten relikt przeszlosci i to juz...

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
command-dos | 18.03.2011 7:50#54

A to ciekawe, bo podczas aktualizacji 7 z wu, zainstalowało mi się ie9 - jak mam teraz wytłumaczyć (na razie tylko temu) użytkownikowi, co się stało ;) mają szczęście, że jesteśmy na ryczałcie, to się wytłumaczy za friko... a chodzą słuchy, że produkty ms'u są tanie we wdrażaniu, użytkowaniu, bo każdy je zna. Przeskok z ie8 na ie9 dla użytkownika, jest porównywalny z przeskokiem office2003 na 2007... Potem kupa kasy idzie na szkolenia, ale za to wszyscy są zadowoleni: szkoleniowcy, firmy obsługujące, hurtownie i sklepy z oprogramowaniem i tak się to kręci - nie na rękę nikomu tutaj linuks: gdzie antywirusy, wymuszanie kupna coraz to nowszych wersji windowsów, pakietów office? Cała otoczka padłaby...
Zobaczymy, jak w ie9 będą działać wszystkie activeX'y, z których korzystają moi użytkownicy...

Avatar
w (niezalogowany) | 18.03.2011 10:58#55

Nawet strony ING dobrze nie obsługuje

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
metkax | 18.03.2011 11:13#56

@command-dos
Zauważyłem pewien problem z ActiveX przy pobieraniu oprogramowania ze strony Microsoftu. Downloader się nie uruchomił - chociaż zezwoliłem na jego uruchomienie.

Avatar
Likier (niezalogowany) | 18.03.2011 12:41#57

Po zainstalowaniu IE9 mam wieczne problemy z przeglądaniem stron, przeglądarka co chwile wyrzuca bład, uruchamia stronę ponownie i tak przez jakies 3-4x, potem nie moze otworzyc strony - przykład - problem dotyczy poczty na yahoo. Wróciłem do wersji 8. System windows 7 64x. Jak dla mnie najlepszą przeglądarką jest Opera, a z IE8 korzystam sporadycznie.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
Chillout | 18.03.2011 12:44#58

Gdzie pobrać na ubuntu - linuksa?
Żarcik ;P

Avatar
Rons (niezalogowany) | 18.03.2011 13:34#59

Jeśli nawet ktoś włączając stoper podczas wczytywania się stron w IE dozna radości, to jednak nie wszystko.
Bo jeśli chodzi o funkcjonalność (czyli ilość wtyczek, ich sposób instalacji i konfiguracji) to zawsze każdy nowy IE jest o parę lat do tyłu za istniejącymi na niego nakładkami oraz innymi przeglądarkami.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
MSFT :) | 18.03.2011 18:40#60

Przeglądareczka marzenie. Zdobędzie ponownie rynek.

Avatar
Kobalt (niezalogowany) | 18.03.2011 18:57#61

Jak zwykle nic specjalnego, daleko za konkurencją...

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
radko11 | 18.03.2011 22:45#62

Brak blokowania spamu. KOSZ.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
cinek40 | 18.03.2011 22:46#63

@MSFT :) Oj chyba się mylisz ;) Nie działa na Win XP, który nadal jest najpopularniejszym Windowsem. Chociaż trochę rynku zdobędzie, bo jest reklamowana bardziej niż Google Chrome ;)

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
MSFT :) | 19.03.2011 8:38#64

@cinek40
XP pomału traci rynek na rzecz Windows 7 - tak że nie jest źle.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
Yeenisey | 19.03.2011 14:27#65

@MSFT :)

Ach, trochę obiektywizmu.

Avatar
Edio12 (niezalogowany) | 19.03.2011 20:16#66

Włączyłem i jak zobaczyłem rozmazaną czcionkę wyłączyłem i google chroma wgrałem DZiękuję dobranoc

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
bartek19-85 | 20.03.2011 0:13#67

Według mnie bardzo stabilna przeglądarka, czego nie mogę powiedzieć o IE 8, któremu czasem zdarzały się zawieszenia (mimo całej mojej sympatii do tej wersji IE).

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
radko11 | 20.03.2011 2:59#68

To dobra przeglądarka tylko dlaczego nie wytrzymałem 1paru dni? KAPItalistyczne reklamy.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
Modo | 20.03.2011 12:12#69

IE9 nie jest taki zły. Zawsze krzywo patrzyłem na tą przeglądarkę, lecz wraz z dziewiątą wersją zdanie na jej temat zmieniłem. Ogólnie jest dobrze.

Avatar
jamto (niezalogowany) | 20.03.2011 14:47#70

W pełni zgadzam się z wypowiedziami Grand34mariand12 oraz mariand12

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
metkax | 20.03.2011 18:04#71

@Modo
Kolejne wersje są coraz lepsze. IE8 było niezłe, a IE9 uważam za nadające się do używania. Oby tak dalej.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
Modo | 20.03.2011 18:38#72

@metkax
Z IE8 miałem małą przygodę. Po premierze przez jakiś czas korzystałem z niej, lecz później coś działo się z nią nie tak i przeniosłem się na FF.

Już po wydaniu wersji beta czułem, że dziewiątka szykuje się nieźle. I moje przeczucia się sprawdziły. Microsoft się postarał.

Avatar
MarkoPoloIII (niezalogowany) | 12.05.2011 19:37#73

Jakie standardy? ms-filter to te standardy? Spróbujcie jednocześnie zastosować gradient i zaokrąglone narożniki w CSS3 :D IE znowu dał ciała...

Dodaj komentarz

Zasady publikowania komentarzy
Autor
Treść
 
Polecamy
Recenzja nowego iPada

Rewolucja czy stagnacja?
Recenzja MSI WindTop AE2410

Powiew świeżości?
Spotkajmy się na HotZlocie!

13-15 07 2012, Zamek na Skale
Testujemy GALAXY NOTE

Czy to tablet z telefonem?
Top programy
  •  
Top programy ostatnie 7 dni
  •  
Top programy ostatnie 30 dni
  •  
Skanery antywirusowe
skaner av