Recenzja taniego smartfona Nokia 500

18.10.2011 22:55, Autor: Redakcja, Kategoria: News
NewsImage

W naszym labie pojawiła się kolejna recenzja. Tym razem pod lupę bierzemy Nokię 500 — niewielkiego smartfona, którego ceny w porównywarkach zaczynają się już od 700 zł.

Dotykowe smartfony bez dwóch zdań wdarły się już na nie tylko do kieszeni geeków, ale i przeciętnych konsumentów. Dla nich Symbian lub Android to może abstrakcyjne pojęcia, ale Facebook w komórce to już język korzyści. Na drodze do smartfona stoją jednak często dwie przeszkody - wysoka cena i niemałe gabaryty. Aż dziwne, że niszę tę dostrzegła firma, której wyczucie rynku nie było ostatnio zbyt trafne. Ciężko powiedzieć, czy jest to efektem przebiegłości czy desperacji, niemniej twórcom Nokii 500 udało się połączyć wszystkie cechy zaawansowanego smartfona z niewielką obudową i niską ceną.

Zainteresowanych bliższym spojrzeniem na Nokię, której oznaczenie modelu wraca do liczbowej konwencji nazewnictwa dość niefortunnie (Nokia 500 to również nawigacja), zapraszamy do lektury artykułu Nokia 500 - dotykowy gigaherc w dobrej cenie.

Jednocześnie chcielibyśmy przypomnieć, że w rozbudowanym niedawno dziale lab znajdziecie recenzje m.in. potencjalnego iPad killera, tabletu Acer Iconia Tab 500, kobiecego smartfona Sony Ericsson Xperia ray, galaktycznego tabletu Samsung Galaxy Tab 10.1, efektownego komputera Apple iMac 27", czy topowego smartfona HTC EVO 3D.

Zachęcamy ponadto do śledzenia nowego cyklu krótszych recenzji. Ostatnio pisaliśmy m.in. o dotykowych myszkach Microsoftu Touch Mouse i Explorer Touch Mouse, rozbudowanym routerze D-Link HD Media Router 1000, słuchawkach Modecom MC-1000HF, nowym odtwarzaczu multimedialnym WD TV Live, dotykowej nawigacji z obsługą głosową TomTom GO1000 Live, święcącej klawiaturze dla graczy Mad Catz Cyborg V.7, czy miniaturowym komputerku Zotac ZBOX Nano AD10 Plus.

r   e   k   l   a   m   a

Komentarze (177)  

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
happypiotr | 18.10.2011 0:18#1

Co za rewelacja - Symbian Anna.
Ikonki bardziej zaokrąglone, możemy je dowolnie przesuwać, klawiatura w pionie, nowe mapy. Wszyscy z tego powodu chcemy mieć nowy Symbian Anna. Co za żenada..

Avatar
beginners (niezalogowany) | 18.10.2011 13:52#2

Rozni sie jakos od Samsung Wave I/II?

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
SnakeVG | 18.10.2011 22:58#3

@beginners - ta, OS-em i miliardem parametrów...

Avatar
wdeed (niezalogowany) | 18.10.2011 23:16#4

po co komus "smartfon" z symbianem?

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
RaveStar | 18.10.2011 23:25#5

700? To już lepiej dołożyć i mieć HTC Desire lub SGS.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
M@ster | 18.10.2011 23:26#6

Gdybyście dali dla porównania model Nokia 700 to był bym wniebowzięty ;)

Swoją drogą, nie rozumiem skąd ten trend na zsuwane obudowy, mam na myśli system montażu. Jakoś wolę osobiście gdy jest on tak zrealizowany że trzeba coś nacisnąć/wcisnąć aby otworzyć tylną klapkę (jak w Nokii C5 i dziesiątkach innych).

Avatar
gallaret1 (niezalogowany) | 18.10.2011 23:29#7

@happypiotr
Sam jesteś żenada, radzę się nie wypowiadać bez znajomości tematu. Symbian Anna to przede wszystkim większa płynność.
Nowa przeglądarka internetowa, a mapy dla niektórych to dobry argument aby zaktualizować Symbiana.
Zresztą to tylko system i to jakie ma ikonki czy widgety nie powinny mieć wpływu na wybór telefonu (przynajmniej dla normalnego człowieka).
Nokia daje darmową nawigację jako jedyny dostawca za co ogromny plus. A aktualizacja systemu, robi się automatycznie przez wifi, nie trzeba podłączać telefonu do kompa tak jak w przypadku telefonów z androidem.
Symbian też jest bardziej funkcjonalny od Androida.
Nokia jest wg mnie bardzo dobrym wyborem.
Sam mam n8 i z niecierpliwościa czekam na Belle dedykowana pod ten telefon.

Avatar
anty-fanboy (niezalogowany) | 18.10.2011 23:40#8

@gallaret1
święta racja

@happypiotr
człeku, daj sobie spokój.
Nie wszyscy się .... na słowo "android" lub "ios". Zauważ, że symbian się zmienił ogromnie przez ostatnie lata. Do wcześniejszych wersji nie ma w ogóle co porównywać. Swoja drogą, to ciekawe jakie telefoniki/smartfony miałeś na symbianie, że się tak ekspercko wypowiadasz?

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
Pawlloo | 18.10.2011 23:40#9

Nic dodać nic jak za taka cenę to zdecydowanie się opłaca. Nie sugeruję żadnych innych po prostu jeśli wpadnie komuś do gustu to nie ma co się zastanawiać. tylko Kupować xD

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
szczepaniak5315 | 18.10.2011 23:48#10

Może ktoś jest zorientowany czy modele 5800, 5530, 5230 dostaną/dostali aktualizacje do systemu Symbian Anna

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
Krzywarp | 18.10.2011 23:51#11

@gallaret1

Wiesz, ja używam HTC Desire Z i aktualizacja systemu też odbywa się OTA, a więc nie muszę podłączać go do komputera. Chociaż używając różne rodzaje komórek (od zwykłych, przez podobne do Blackberry - miałem Nokię E71, przez E90, po wspomnianego właśnie Desire Z) stwierdzam (ale to jest moje subiektywne odczucie), że najlepiej obsługuje mi się komórki typu E71. Dlatego trochę żałuję, że nie poczekałem troszkę i nie kupiłem Nokii E6 (myślę, że byłaby optymalnym rozwiązaniem). Najlepiej mi się pisze smsy i maile właśnie na takich telefonach. A co do wad systemu, to Android także ma parę denerwujących cech (generalnie aplikacji się nie wyłącza, a minimalizuje, system także potrafi się przyciąć, często nie pokazuje mi wszystkich obiektów w galerii - muszę ponownie zamontować kartę SD i wiele innych). A bawiąc się troszkę Symbianem ^3 żałuję, że jednak nie poczekałem na niego :).

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
rashek7 | 19.10.2011 0:18#12

Fajna recenzja. Telefon calkiem fajnie sie prezetuje.

Avatar
gallaret1 (niezalogowany) | 19.10.2011 0:57#13

@Krzywarp
Właśnie to mnie denerwuje w Androidzie, że ma nie pełny multitasking i nigdy nie wiem jakie aplikacje się minimalizują a z jakie zamyka.
W symbianie s^3 i wcześniejszych nie było tego problemu , bo przyciskiem menu minimalizowało się każdą aplikacje od tych wbudowanych w system do aplikacji napisanych przez osoby trzecie.
Kolejną fajną cechą symbiana jest większe zabezpieczenie podczas łączenia się z internetem , symbian podczas włączania przeglądarki czy jakiejkolwiek innej aplikacji , która łączy się z netem po prostu się pyta jakiego połączenia użyć i dzięki temu łatwiej nam kontrolować koszty korzystania z internetu.
Jest dużo fajnych funkcji, które są warte uwagi.
Niestety większość leci na bajery, ruchome tapety itp... To już jest indywidualny wybór, ale nie można skreślać symbiana tylko dlatego że jest brzydszy , bo pracuję się na nim dobrze.

Odnośnie pisania smsów to polecam nokie E7, wg wielu recenzantów ma najlepszą klawiaturę do pisania. Do tego stylowy Design i system, który będzie rozwijany i aktualizowany przez najbliższe lata.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
kwirynus | 19.10.2011 7:21#14

@happypiotr
A niby ANDROID nie wygląda tak samo na milionach urządzeń? Żenada
@RaveStar
No i po co komu beznadziejny system Android, w który jest wszystko n*****e w menu. Miałeś chociaż styczność z nowym symbianem, że tak go krytykujesz? Czy raczej powtarzasz te wyświechtane slogany?
Wciskają tego beznadziejnego androida wszędzie.
W symbianie nie mam chociaż problemu szpiegowania, wysyłania danych bez mojej kontroli i problemu z niebezpiecznymi aplikacjami w oficjalnym sklepie

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
kwirynus | 19.10.2011 7:36#15

@gallaret1 Ty się dziwisz, że tutaj za wszystko krytykują symbiana. Nawet jakby android się zacinał na najnowszym telefonie to i tak byłby super. To nic, że android wysyła dane nie wiadomo gdzie, ze android market ma trefne programy ale to android. Większość nawet nie widziała jego najnowszej odsłony, nie pracowała na nim, ale już wiedzą ze jest do kitu. Żenada.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
zomo_prl | 19.10.2011 7:52#16

Telefon ciekawy ale za tą cenę brak lamy błyskowej i AF to jakiś żart jest IMO.

BTW: ceny konkurentów podaliście mocno zawyżone:
HTC Wildfire S kosztuje od 720zł a Galaxy Ace od ok 729zł...

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
djDziadek | 19.10.2011 7:55#17

Zaraz, zaraz, czy ja gdzieś nie czytałem że:
1. Nokia pada, MS ją wykończy lub przejmie
2. Nokia już się kończy, bo MS zlikwiduje Symbiana
3. Nokia wycofuje się z Symbiana
A tu proszę. telefon - wróć - smartfon, i to całkiem przyzwoity za całkiem przyzwoitą kasę, cóż za niespodzianka..., czy jestem zdziwiony? NIE...
nie dziwyły mnie takie flamowe wpisy i nie dziwi polityka firmy, bez przepychanek "na górze" tabeli, zamiast tego - solidne wejście w niszowy rynek - brawo.

Avatar
anonim (niezalogowany) | 19.10.2011 8:02#18

@kwirynus
@gallaret1
Nie wiem jak najnowsze Symbiany ale z tego co mnie słuchy dochodzą to jest tak samo żenujący jak jego stare wersje...
Nokia N8? Śmiech na sali, telefon drogi, nowy i odpicowany, ale działa tak słabo, że każdy kto go ma, chce się go pozbyć. Mam tu na myśli wykorzystanie jako telefon służbowy... Kiedy podczas rozmowy starasz się na telefonie zrobić kilka innych rzeczy, losowe restarty, wyrejestrowanie z sieci komórkowej (pokazując że jesteś zalogowany do sieci), własnie takie wady powodują że się Symbiana odechciewa. Inne "biznesowe" E51, E52 E6x. Wszystkie miały jakieś losowe problemy, jednemu użytkownikowi telefon działał "nienagannie" inny miał niemiłosierne problemy. Taka widać polityka NOKII, szkoda, bo bardzo sobie ceniłem ich telefony.
Sam miałem 3650, 6600, 6630 N70, E51, 5228 (to tylko te z Symbianem).
Z tej puli tylko E51 działał dobrze (akurat mi się taki trafił, moim 4 znajomym trafiły się ferelne modele i nie dało się na nich pracować normalnie). No moze jeszcze 6630 (wolna ale działała).
Reszta miała bardzo denerwujące błędy, np. 6600 po miesiącu używania stawał się taki wolny, że go formatowałem instalowałem te kilka aplikacji+przywracałem konfig i działał tak 3 tygodnie dobrze, potem było znacząco wolniej. 5528 jest telefonem niskich lotów i może nie wyrejestrowuje się z siec,i ale często przerywa rozmowę będąc w pełnym zasięgu, albo taka błacha sprawa, ale jakże denerwująca - kiedy się do kogoś nie dodzwoniłem to mam sygnał i komunikat, że użytkownik niedostępny, więc naciskam czerwony, aby szybko wybrać inny numer, ale nie... przecież telefon jeszcze wyświetla sygnał niedostępności użytkownika i każde naciśnięcie czerwonego to wysłanie komendy zakończenia rozmowy, co w przypadku niezrealizowanego połączenia jest błedem.. Przynajmniej kiedyś normalnie po prostu wyłączał aplikację telefon i mogłem szybko wybrac nowy numer... teraz się nie da...

A Android?
Na Motoroli Milestone, nigdy mnie nie zawiódł... Po pierwsze telefon jest z klasy premium, więc hardware jest z lepszego sortu, ale sam soft, bardzo przyjemnie i intuicyjnie się obsługuje. Miałem kilka restartów w wyniku braku RAMu lub jakiejś innej usterki ale tylko w pewnych kombinacjach uruchomionych aplikacji, jako biznesowa, nigdy nie było problemu z zasięgiem, nie wyrejestrowywał się z sieci i nie było najmniejszych problemów kiedy przy rozmowie na zestawie słuchawkowym czy głosnomówiącym robiłem jeszcze kilka innych rzeczy na telefonie...

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
kwirynus | 19.10.2011 8:10#19

@djDziadek Pamiętam jak na jednym z dużych portali też tacy specjaliści technologii jak tu głosili koniec firmy AMD. I co, firma ma się dobrze. Smiać mi sie z tego chce.

Avatar
że co?! (niezalogowany) | 19.10.2011 8:14#20

a od kiedy to 700zł to mało?
można mieć o wiele lepsze smartfony za tę cenę -.-

Avatar
crono (niezalogowany) | 19.10.2011 8:21#21

gallaret1: "...nie trzeba podłączać telefonu do kompa tak jak w przypadku telefonów z androidem. "

a to telefon na androidzie trzeba podłączać do kompa żeby go zauktualizowac... pierwsze slysze. jakos moj bez problemu przez wifi to robi

Avatar
Lag (niezalogowany) | 19.10.2011 8:45#22

Wydaje mi się że kupowanie smartfona z systemem który jest dość hermetyczny nie ma sensu. Rok temu kupiłem 5530xm i wsparcie tech ze strony Nokii skończyło się dość szybko. Mimo błędów w systemie. Windows Mobil też nie jest dobrym pomysłem. Jeśli nie pojawią się tel Nokii z Androidem to kres tej firmy jest przesądzony.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
kamil_w | 19.10.2011 9:45#23

Ta technologia NFC to fajna sprawa, ale nawet ona, ani darmowe mapy nie przekonają mnie do następnej Nokii. Ostatnio oddaję mój wysłużony telefon do serwisu raz na tydzień, bo w Nokia Care serwisanci uważają, że mój telefon jest sprawny, choć nie działa on poprawnie. Wysłali nawet moją Nokię do swojej centrali w Warszawie. Wróciła z opisem, że jest naprawiona, ale tak nie było. Zgłoszona usterka wciąż była i wciąż denerwowała. Wczoraj znów oddałem mój telefon do serwisu. Tym razem do innego punktu i pani przyjmująca zgłoszenie od razu zorientowała się, na czym polega problem z moim telefonem. Niestety procedury nakazują im wysłać telefon znów do Warszawy i obawiam się, że problem znów nie zostanie rozwiązany. A gwarancja kończy się 30 października. Zastanawiam się, czy przypadkiem właśnie na to czeka Nokia - żeby naprawić mi w końcu ten telefon, ale żebym musiał za to zapłacić. ;/

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
mWilQ (redakcja) | 19.10.2011 10:01#24

@kamil_w: gwarancja powinna być przedłużona o dni, w których telefon był serwisowany.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
kwirynus | 19.10.2011 10:02#25

@lag O widzę, że następny wizjoner. To trzeba kupować telefon który jest wspierany. Poza tym już widzę jak kupisz sobie dzisiaj telefon z androidem i twój model wycofają z produkcji, a będziesz dostawał aktualizacje do niego.

Avatar
sziwa (niezalogowany) | 19.10.2011 10:12#26

wszyscy sie rozwodzą nad oprogramowaniem tego smartfona, a czy ktos z Was moze na jak dlugo wystarcza bateria ? myslę, że to tez jest ważne.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
Maniek_88 | 19.10.2011 10:31#27

a ja odbiegając od tematu. Dzisiaj o 4 miała być prezentacja andka 4.0 i brak jakichkolwiek informacji na ten temat. Odbyła sie ta konferencja?

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
lubicz | 19.10.2011 10:38#28

@kwirynus

Straszny z Ciebie malkontent. Powiedz jakie miałeś telefony z Androidem że taki z Ciebie znawca? Wielkie pie...enie!

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
Maniek_88 | 19.10.2011 10:55#30

Spodziewałem się obszerniejszego info na dobrychprogramach... no ale już nie trzeba, poczytałem na innych stronach :)

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
kwirynus | 19.10.2011 11:04#31

@lubicz
Dlaczego malkontent. Rozumiem, że nie podoba Ci się, że ktokolwiek ma czelność krytykować tak doskonały system jakim jest Android. Miałem WildFire, którego bardzo szybko sprzedałem, ponieważ nie potrzebuje telefonu z którym muszę również nosić ładowarkę, nie potrzebuję również telefonu gdzie muszę się bać i kilka razy zastanowić się czy program który pobieram i instaluję nie jest zainfekowany. Chociaż miałem jeden telefon to już dziękuję androidowi. Więcej telefonów z tym syfem nie chcę mieć.

Avatar
rewelacja (niezalogowany) | 19.10.2011 11:27#32

Mój obecny telefon jest ostatnią Nokią czas zrobić przesiadkę na HTC lub Samsunga. Symbian który ma śmieszne certyfikaty i mało ciekawych aplikacji zniechęcił mnie do Nokii. Może dobry dla ludzi którzy tylko dzwonią i piszą smsy.

Avatar
MoD (niezalogowany) | 19.10.2011 12:07#33

Piękna sprawa, pewnie zakupię, zamiast samsunga z bada os (iphony, androidy z założenia odrzucam).

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
a.n | 19.10.2011 12:59#34

Symbian fajny. Zastanawia mnie co innego w odniesieniu do nowych tel. Kto ma zysk w uzbrajaniu ich w tak absurdalne baterie ? 2 dni działania, często jeszcze mniej jest śmieszne i robi z człowieka niewolnika ładowarki. Szczególnie dotkliwe podczas dłuższych podróży lub wypraw w teren. Osobiście wątpię, by w wyścigu o jak najwięcej najczęściej zbędnych bajerów w systemie, i jego smyralnością zapomniano o zasilaniu. Podejście producentów to chyba się nie zmieni do czasu póki ludzie nie przestaną szukać bajerowości i lansu zamiast "praktyczności"

Avatar
hellypton (niezalogowany) | 19.10.2011 13:18#35

Zdecydowanie wolę mojego Galaxy Ace.

Avatar
klopik767 (niezalogowany) | 19.10.2011 13:58#36

a nie lepiej wziąć o 100 tańszego Galaxy Gio na androidzie? Ma w większości to samo, słabszy procesor (ale inny system i sie to wyrównuje) i mniej Mpix ale za to autofocus, a przez to lepsze zdjęcia.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
macierzx | 19.10.2011 14:00#37

Już wole Nokie C5-03, ktora mozna kupic za 500 zl i lepiej sie prezentuje.

Avatar
screwer (niezalogowany) | 19.10.2011 16:26#38

Po licznych, długoletnich doświadczeniach z N91, N95, N95 8Gb, N97, SE Satio wreszcie kończąc na N8, stwierdzę kategorycznie, że Symbian jest os-em do dupy! Zjadłem zęby na łamaniu symbianów, podpisywaniu aplikacji, rozwiązywaniu srakich i owakich problemów. Prędkość działania, stabilność systemu i zaawansowanie dostępnych aplikacji stoi tu na poziomie dna. Nie mam pojęcia po jaką cholerę Nokia nadal sztucznie podtrzymuje przy życiu tego systemowego trupa.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
sunbeam96 | 19.10.2011 17:11#39

Za ok. 0,7k da się wyrwać nieużywanego Nexusa One.
Widzę, że Nokia 500 łapie jeszcze większe ścinki niż
moja Spica z Androidem.
Na razie podziękuję...

Avatar
beginners (niezalogowany) | 19.10.2011 20:46#40

@SnakeVG to ze OS jest inny to wiadomo. Ale technicznie to ten sam poziom, nawet Samsungi Wave I/II maja lepsze wyswietlacze.
A Bada 2.0 wychodzi na dniach. Ten telefon pojawia sie o rok za pozno.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
oakville | 20.10.2011 7:50#41

@screwer
W takim razie zaliczasz sie do już dość dużego grona użytkowników telefonów którzy maja dwie lewe ręce. Najwidoczniej Twoim przeznaczeniem jest społecznościowy android (który pod względem ustawień jest bardziej go...any niz ten straszny symbian).

Avatar
nemo_ (niezalogowany) | 20.10.2011 12:05#42

Fajny telefon, fajny kształt, do tego darmowe Ovi Maps, tylko jeden duży minus - nie widzę, aby do telefonu dołączony był rysik (jak np. w 5800), bez którego korzystanie z pełnowymiarowej wirtualnej klawiatury na ekranie to prawdziwa udręka - oczywiście to tylko moja subiektywna opinia.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
Paweł3779 | 20.10.2011 15:17#43

@nemo_ (niezalogowany),

Rysik w tym telefonie nie ma najmniejszego sensu. Telefon ma ekran pojemnościowy.

Avatar
Robert T (niezalogowany) | 20.10.2011 21:24#44

Jak tak patrzę na filmy o tym najnowszym Symbianie to ja się cieszę, że przesiadłem się na Androida. Ten nowy Symbian mi się nie podoba, zwłaszcza, że i tak jest kilka pomysłów wziętych z "robocika" (np. wysuwana z góry belka).

Co do ceny - fakt, znośna. Aczkolwiek wolał bym poszukać czegoś właśnie na Androidzie. Obecnie mamy erę Androida i iOS, nie ma miejsca w tej bitwie dla Symbiana.

Avatar
Marekqwerty (niezalogowany) | 21.10.2011 23:09#45

Używałem N8 teraz klepie z E7. A brachol wystartował z droidem na widfire i zwątpił jak dostał na chwilę symbiana. Dopiero jak przesiadł się kolejnego HD droida z procesorem 1GHz to stwierdził że może pogadać z moim odgrzewanym kotletem. Do wad S^3 ja uważam zablokowany system. Może to im w noki pomaga i z reklamacjami i z zarabianiem w swoim ovi markecie ale tu droidy są górką bo byle kto łatwo jest tam w stanie instalować co mu się podoba z lewego marketu. Oczywiście ta przewaga znika po hacku symbianika. I dopiero po nim tak naprawdę mogę się cieszyć z tego co ta maszynka potrafi. Zgadzam się że standard wygląd to lipa ale nie zapominajmy że od tego są motywy i podmianą ikonek. Dlatego moja E7 przypomina Iphona pod tym względem. Jedna uwaga dla tych co czytają i zastanawiają się dlaczego jestem na E7 a zrezygnowałem z N8. Bo naprawdę jest ładniejsza i ma większego ekranika. Jak ktoś uważa że za duży to ma farta bo ten aparan w N8 naprawdę bije wszystko co miałem to tej poryw rękach plus też za transmiter fm. Chociaż to gadżet to chce się go mieć. Po chacku aplikacje działają też aplilacje z s60v3 i 5 tak np mums sms ukrywa smsy, guardian umożliwia zdalne szpiegowanie, vox track nagrywanie rozmów, pepmp3 za darmo ściąga mp3 , cover dokłada do nich okładki, TTpod wyświetla teksty piosenek ,Nawigacja oprócz ovi chodzi sygic, do internetu zaprzągnołem operę, gadu, skype, face, photobook do ładowania fotek np na picasa i innych bezpośrednio,jeszcze mam podgląd kamerek z firmy, powiadomienie z alarmu auta. Generalnie to kończą mi się pomysły na to co mogę jeszcze zrobić na odgrzewanym kotlecie więc chyba nie jest taki zły.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
sla17 | 22.10.2011 21:54#46

Ładna, ale mogli by poprawić interfejs - MeeGO wygląda bardzo ładnie, czytelnie a Symbian Anna już niekoniecznie.

Avatar
młody132 (niezalogowany) | 24.10.2011 15:39#47

ja osobiście polece wam a może inaczej na pewno odradze nokie 500 Symbian z najwieszkym szacunkiem nie ma juz takiego rozpędu jak iOS czy Android. Próba personalizacji do własnych potrzeb tego telefonu to porażka ja mam Samsunga galaxy S II
i służbowego ace i jestem z obydwu bardzo zadowolony łatwa personalizacja ,szybkie działanie, funkcjonalne widzety, dobra przegladarka , dobre aparaty w ace troche kamerka nie za bardzo daje rade ale w najnowszym androidzie na ten telefon podobno poprawili tą rodzielczość,Ja oczywiście wam te telefony polecam.Jako zamiennik o podobnej cenie zamiast nokii 500 polecam samsunga galaxy ace

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
malaofca | 26.10.2011 16:02#48

Nokia to kolejny przykład na to że w tym biznesie nie można zakładać rączek na brzuszek w geście samozadowolenia. Nokia przysnęła i ominęła ją rewolucja w systemach operacyjnych na urządzenia z ekranami dotykowymi. Teraz pozostało im tylko nadążać aż pewnego pięknego dnia dowiemy się że ktoś kupił i zamknął tą żałosną firemkę żeby mu nie przeszkadzała w robieniu biznesu.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
attack89 | 26.10.2011 22:48#49

Kształt zwalony od Samsunga (Wave S8500). System jak i jakość nie powala. Nokia widać już kompletnie nie ma żadnego pomysłu na swoje wyroby. Nawet propagandowy film jak to niby powstaje N9 chyba tylko politowania wymaga. Kiedyś Nokia to było coś…- a dziś??? Nawet nie wiem jak to określić. Bawiłem się tym czymś ( Nokia 500) dłuższy czas. Dla mnie osobiście dno. Zostaję przy starym sprawdzonym i niezawodnym S8500 oraz przy i9100

Avatar
rambosz (niezalogowany) | 30.10.2011 10:02#50

czy ktoś wie jak skutecznie w nokii 500 wyłączyć WLAN? Włącza się sam co chwila i baterii starcza na 1 dzień

Avatar
Osa_84 (niezalogowany) | 31.10.2011 21:59#51

Jak narazie żaden Symbian czy WM nie dorasta do pięt Androidowi. Nokia była kiedyś znana z dobrych telefonów ale to dawne czasy. Może gdyby ich smartfony działały na andku czy chociażby wm to możliwe, że mieliby szanse podbić rynek. Jak dla mnie Symbian (jaki by nie był) to tylko zabawka.

Avatar
xyz2 (niezalogowany) | 01.11.2011 13:35#52

Czy ten telefon obsługuje z powodzeniem starsze karty SIM? Mowa o Play Fresh. (czego nie mogę powiedzieć chociażby o SE Xperia X10 mini pro, z którego nie mogę wysłać nawet głupiego smsa i będę musiał go wcisnąć innemu frajerowi, a zmiana nr tel nie wchodzi w rachubę).

Avatar
Lolllllll (niezalogowany) | 02.11.2011 19:57#53

Nigdy więcej symbiana. Tak inwazyjnego systemu jeszcze nigdy nie widziałem...

Avatar
Gniewkosz (niezalogowany) | 05.11.2011 19:55#54

rambosz jeżeli korzystasz z poczty email to sprawdź jak masz ustawione pobieranie a także gps korzysta z wifi w ustawieniach - ustawienia aplikacji- ustalanie pozycji - metody ustalania pozycji odznacz wi-fi

Avatar
lokatyyy (niezalogowany) | 07.11.2011 15:30#55

Nokia e7 powinna sie ukazac 5 lat temu.
Slaby procesor,brak autofocusa, braj transmittera fm. mechanizm rozkladania klawiatury tez pozostawia wiele do zyczenia. sa zbyt slabi technologicznie, aby podjasz walke z htc czy samsungiem.
symbian anna to poprostu zmieniony graficznie symban^3

Avatar
timon292 (niezalogowany) | 12.11.2011 17:38#56

Jak na mój gust za cenę którą proponuje orange czyli 3 zł opłaca się kupić.

Avatar
killer (niezalogowany) | 15.11.2011 21:19#57

oj widzę że się wypowiadają ludzie którzy ubolewają że mają androida.
jak byście popatrzyli to byście zauważyli że lepszy android to tylko marketing a nie jakość!
ciekawe że po premierze wszyscy się rzucili na androida a teraz wracają na symbiana. a nokia nic nie ściągnęła od androida tylko android ściągnął ze meego. bawiłem się androidem i brak głupiej regulacji głośności dźwięku na smsa to jest żenada.

Avatar
Ksiulaaa (niezalogowany) | 18.11.2011 17:45#58

Ja mam takie pytanko. Czy w tej Noki 500 można powiększyć czcionkę w wiadomościach sms?

Avatar
lightframe (niezalogowany) | 19.11.2011 18:27#59

Witam!
jestem posiadaczem Nokii 500 od paru dni,
kilka dziwnych zachowań mnie bardzo irytuje:
1. podczas dzwonienia, zanim odbiorę połączenie, gdy zasłonie czujnik światła ekran jest całkowicie czarny, jak zdejmę palec jest ekran wraca i tak w kółko, czy można ten czujnik gdzieś wyłączyć?
2. podczas używania aplikacji np. Opery, Youtuba ekran nagle wygasza się w dziwny sposób - zaczynają znikać piksele aż do całkowitej ciemności, po czym po ok 15 sekundach system się restartuje. W programie TaskMan po takim restarcie widzę 70MB wolnego ramu, normalnie jest ok. 50. Ktoś wie o co chodzi?
proszę o pomoc..

Avatar
nova_ (niezalogowany) | 20.11.2011 18:54#60

witam, mam ten sam problem z Nokią 500 co użytkownik lightframe, a poza tym w ciągu dnia telefon potrafi się sam wygasić i się nie restartuje tylko muszę normalnie wyjąć baterię i włożyć, po czym wpisac pin i dopiero działa, czy ktoś potrafi pomóc?

Avatar
lightframe (niezalogowany) | 20.11.2011 22:05#61

Napisałem maila do serwisu nokii, ciekawe co napiszą.. Dam znac. Ps. Są polskie znaki poza ”c´” i ”z´” :)

Avatar
KAJAK 1 (niezalogowany) | 21.11.2011 19:41#62

MAM 5230 JUTRO BIORĘ 500 JEST OK. POLECAM SYMBIAN TO SYMBIAN

Avatar
Kamyk2035 (niezalogowany) | 21.11.2011 20:21#63

ja równiez jutro biorę Nokie 500

Avatar
lightframe (niezalogowany) | 21.11.2011 22:02#64

Cóż.. dostałem odpowiedź, czujnik światła jest niewyłączalny i nie jest to błąd oprogramowania, tak ma być :/

Co do drugiego problemu zalecają formatowanie, lub wykonanie aktualizacji. Obie czynności wykonałem, zobaczymy co będzie jutro.

czy ktoś jeszcze z was ma ten telefon i takie same problemy?
pzdr

Avatar
oceniająca (niezalogowany) | 22.11.2011 0:17#65

mam ten telefon. niestety nie jestem w pełni zadowolona. już w pierwszych dniach powędrował do serwisu. resetował się sam z siebie.teraz po wymianie oprogramowania potrafi znów się zresetować przy pisaniu smsa i słuchaniu muzyki jednocześnie lub w jakiejś grze/ w necie.nie jest to już tak często jak przed naprawą tzn.kilka razy dziennie. teraz resetuje się około 3 razy w tyg. mam wrażenie, że nie jest to też tytan szybkości.inną wadą jest niesamowita trudność pisania smsów.klawiaturka bardzo niewygodna.przyciski są w rozmiarze dla krasnoludka. z drugiej strony do zalet telefonu zaliczę świetny dźwięk odtwarzacza i świetne spasowanie obudowy. kolejny plus to trzy wymienne kolorowe obudowy w zestawie. ponadto bogata paleta barw wyświetlacza. symbian anna dosyć fajny. czego mi brak? na pewno przesuwania ikonek na pulpicie palcem w dowolne miejsce (jak np. w smamsungu corby), większej ikonki pokazującej stan naładowania (jest dosyć mała). ogólnie dosyć przyjemny telefon. dobra jakościowo obudowa i dobry dźwięk. niestety nie do końca dobre działanie (kiedy będzie aktualizacja systemu symbian dostępna?)

Avatar
okazanawa (niezalogowany) | 22.11.2011 0:27#66

w kwestii czujnika światła dodam, ze to prawidłowa reakcja, która zabezpiecza (blokuje) ekran (podczas przykładania do ucha) przed przypadkowym zakończeniem rozmowy . tylko w pozycji poziomej jest możliwość zakończenia połączenia, podobnie jest z wywoływaniem . natomiast restarty są powodowane błędami w aplikacjach, trzeba uważać co się instaluje . model ten nie ma konkurować z telefonami z półki od 1000 zł w górę, jest dla osób, które cenią wygodę i praktyczność użytkowania . mam tu na myśli wielkość, wagę i łatwy dostęp di podstawowych funkcji . nawigacja np. działa bez zarzutu, łączy się z satelita w ciągu kilku sekund w budynku , poczta email z ustawionych 6 kont pocztowych dociera błyskawicznie a wszystkie kona i pierwsze dwie wiadomości widoczne są na jednym ekranie ...
podsumowując , mogę tylko polecić !

Avatar
lightframme (niezalogowany) | 22.11.2011 7:00#67

"natomiast restarty są powodowane błędami w aplikacjach"
jak myślisz kolego, czy aplikacje ze sklepu ovi są jakoś testowane na kompatybilność z systemem?

Avatar
okazanawa (niezalogowany) | 22.11.2011 12:21#68

odp: wg mnie nie testują na bieżąco w nowych modelach , głownie sugerują się wypowiedziami (komentarzami) użytkowników aplikacji .

Avatar
oceniająca (niezalogowany) | 22.11.2011 13:24#69

uważam jednak, że z tymi restartami chociaż obecnie rzadkimi jest coś nie tak. restartuje się przecież w grze zakupionej w sklepie ovi i przewidzianej na ten model. nie chcę krakać, ale w ostatnich dniach się dawno nie zresetował. może mu trochę przeszło :) ostatnio zauważyłam też, że telefon sam z siebie kilkanaście razy dziennie pyta o potwierdzenie wejścia do netu. o co tu chodzi? np.piszę smsa, robię zdjęcie a on co chwila pyta, czy zezwalam na łączenie. może to ja mimowolnie zmieniłam coś w ustawieniach. wydaje mi się, że trzymam ten telefon głównie ze względu na jego ładny wygląd, (zaprojektowany jest pięknie) i dobry dźwięk. szkoda, że nie potrzebuję nawigacji, bo może byłaby to dla mnie kolejna zaleta telefonu. potwierdzam, że nawigacja jest bardzo dobra.

Avatar
natka125 (niezalogowany) | 22.11.2011 23:22#70

mam zamiar kupić ten telefon, i nie interesują mnie wasze negatywne opinie :)

RADZĘ NIE SŁUCHAĆ SIĘ OPINII INNYCH NA RÓŻNYCH STRONACH INTERNETOWYCH ! GDYŻ NA JEDNEJ STRONIE MOGĄ BYĆ KOMENTARZE TYPU : ŚWIETNY TELEFON ! NA PRAWDĘ POLECAM ! A NA INNEJ STRONIE : BEZNADZIEJNY NIC NIE POSIADA LEPIEJ KUPIC TAKI SRAKI OWAKI .. -.- TAKIE TAK PIERDZIELENIE !
WZORUJCIE SIĘ NA TYM CO W SOBIE MA TELEFON ORAZ JAK SIĘ PREZENTUJE :) POZDRO :d

Avatar
Anonim (niezalogowany) | 23.11.2011 21:56#71

Jak w tym telefonie otwiera się klapke?

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
andrzejjajko | 23.11.2011 22:28#72

zamowilem sobie taki ale jjak czytam wasze komentarze i opis tego telefonu mam mieszane uczucia ale czas pokaże jak będzie i napisze swoja opinie jesli nie zapomne

Avatar
tomikan (niezalogowany) | 24.11.2011 20:33#73

ja tu tylko widzę nic innego jak Nokie c503.

Avatar
Amateurpl (niezalogowany) | 25.11.2011 23:56#74

Czasami nie wiem, czy wy kupujecie "telefon komórkowy" czy przenośny mini komputer ?? :/ to jest CHORE !!! Dla mnie telefon ma obsługiwać pdf, mp3, internet, sms i basta. Po co komu więcej :/ szkoda że zdecydowana większość użytkowników to dzieciaki, lub dorośli którzy szukają drugiego życia i szczęścia w telefonie. A ludzie którzy potrzebują telefon do zadań biznesowych, pracy, na tym cierpią...

Symbian to system nad którym mamy prawie całkowitą kontrolę i ma wady jak to każdy system operacjny. Nikomu nigdy się nie dogodzi i zawsze oczekiwania rosną. Następcą który zepchnie symbiana będzie WM, a szkoda bo nawzajem mogliby się dużo od siebie nauczyć.

Android to jakaś pomyłka. Coś jak MAC. Kupujecie to i ulegacie pozorom, bo tak naprawdę nie macie żadnego wpływu na działanie systemu i instalowanych dedykowanych aplikacji. No ale 90% klientów to wzrokowcy. Takich najłatwiej omamić. A rzekomi specjaliści nie znają się zwykle na podstawach działania tego systemu i ślepo go reklamują.

Miałem do czynienia z najnowszym andoidem xD (w dwóch płaszczyznach) i co śmieszne ten symbian anna jest o niebo czytelniejszy i bardziej intuicyjny xD ale nie ma ruchomych animacji i ikonek i masy bezsensownych aplikacji które marnują czas. Jesteście żenujący,

Avatar
Cindy99 (niezalogowany) | 26.11.2011 12:25#75

Znowy zdziadziały,tnacy i mało wydajny Symbian. Niech bedzie nawet Symbian Katarzyna a i tak Android bedzie lepszym systemem. W porównaniu moich tel.: C5-03,C-6 oraz HTC WS ten ostatni o niebo lepszy od tych dwoch. Symbian, okrojone aplikacje,tnie,muli i resetuje. Android bogadsze aplikacje nie przycina i nie dostaje "Swirówki" takie jest moje zdanie.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
andrzejjajko | 27.11.2011 23:53#76

dość fajny tylko brakuje programu do przeglądania zdjęć zapisanych poza folderem zdjęcia. Może wy coś doradzicie a tak to całkiem niezły tak 8/10 mogę go wycenić bo ma dużo opcji ale najważniejszej zapomnieli czyli do otwierania i przeglądania zdjęć poza tym wszystko jest super

Avatar
Wojtek507 (niezalogowany) | 28.11.2011 17:24#77

Witam. Chciał bym się dowiedzieć jak spisuje się odtwarzacz multimedialny w tym telefonie czy przy podłączeniu dobrych słuchawek dźwięk jest porównywalny do telefonów muzycznych ? Ja obecnie mam leciwą nokie 5130 xpressmusic i jestem zadowolony z jakości dźwięku podczas słuchania muzyki a używam do niego słuchawki creative ep-630. Pytam o takie szczegóły ponieważ dużo słucham muzyki na telefonie a htc wildfire s który posiada moja Matka jest po prostu tragiczny pod tym względem odtwarzacz muzyczny to gadżet wciśnięty na siłę do tego telefonu.

Avatar
okazanawa (niezalogowany) | 02.12.2011 12:08#78

muza jest ok, ale zabrakło korektora do indywidualnego ustawienia, może są aplikacje - zalecam poszukac.
w kwestii htc to rzeczywiśce muza kiepska ale dzięki aplikacji poweramp mamy wszystko co potrzeba do uzyskania dzwięku najwyższych lotów.
dodam coś dla porównania tych dwóch firm . symbian prostszy w obsłudze, skrzynka pocztowa genialna , konfiguracja skraca się tylko do podania adresu i hasła . android wymaga ustawień pełnych co jest trochę uciążliwe, w dodatku do obslugi poczty pożera megabajty, a symbian tylko kilobajty .

Avatar
luna.km (niezalogowany) | 02.12.2011 16:45#79

Potrzebuje porady. Zakupiłam Nokię 500, jestem z niej zadololona i ogólnie nie mam zastrzeżeń, choć faktycznie przygasanie ekranów z niewaidomych przyczyn trochę denerwuje, ale idzie się przyzwyczaić. Jednak od początku mój ekran bombarduje ikonka pojawiająca się w lewym górnym rogu, o następującej treści. " Konfiguracja nieudana. Uwierzytelnienie nieudane." Może mi ktoś powiedzieć o co chodzi? Pojawia sie ona bez względu którą zakładkę menu otwieram. O tak. bez ostrzeżenia. Czy chodzi o próbe aktuaizacji. czy o coś innego? bede wdzięczna za pomoc.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
zomo_prl | 05.12.2011 0:35#80

500 ma tethering (tworzenie hotspotów wifi dla innych urządzeń- przydatne do wykorzystania pakietu www na sprzęcie z większym ekranem)?

Avatar
goh (niezalogowany) | 06.12.2011 14:47#81

bawię się tym telefonem od dwóch dni i nie mam większych zastrzeżeń, oprócz klawiatury, która jest mega niewygodna, bo przyciski są za małe, oprócz tego, żeby postawić przecinek trzeba przełączyć na numeryczną, kto to wymyślił !!! Mam htc wildfire z androidem od roku i nigdy mi się nie zrestartował, ani się nie wieszał, zobaczymy jak będzie z nokią 500, bo nokia zawsze się zawieszała a do tego niektóre modele wprowadzane na rynek były wadliwe, więc mam tylko nadzieję, że mój nie będzie do nich należał. Jednakże gdybym zapłaciła za niego 700zł, to byłabym nieco zawiedziona, ale że kupiłam go za 500, to jestem zadowolona, oddam go mężowi a sama zostanę przy swoim starym htc, który jest dużo bardziej przejrzysty i czytelny, tylko bateria trzyma jeden dzień, co jest ogromnym minusem, mimo, że wyłączone jest wszystko co się da.

Avatar
goh (niezalogowany) | 06.12.2011 14:52#82

luna.km konfiguracja to chodzi o konta google, email itd. Musisz się poprawnie zalogować i skonfigurować z telefonem lub usunąć te konta, tak było na androidzie w htc, ale myślę że tu jest podobnie.

Avatar
luna.km (niezalogowany) | 06.12.2011 18:44#83

Do goh.
dzieki za porade. bede z tym walczyć, mam nadzieję że sie uda. Bo kasa na koncie znika mi w zadziwiającym tempie. juz nawet przestałam ładować konto, bo to bez sensu.

Avatar
wojtek71 (niezalogowany) | 08.12.2011 10:12#84

Badziewie, mam go 10 dni i dzis odnosze do serwisu z reklamacja, bateria trzyma 1 dzien przy 2-3 rozmowach po 5 minut! raz mi sie calkowiecie zawiesil. A gdy chcesz zrobic zdjecie lub nagrac film to pomijajac fakt ze nie ma lampy, pare razy wyskakiwal mi sie komunikat ze nie mozna bo brak pamieci!!!! a nic nie mialem wgrane. Szok! badziewie!

Avatar
Asia2212 (niezalogowany) | 10.12.2011 19:16#85

witam mam pytanie,czy jest jakis program do sciagnięcia z netu zeby czytac pdf w nokii 500?

Avatar
GAnte (niezalogowany) | 17.12.2011 8:55#86

Miałem nokie n8 sprzedałem kupiłem sgs2 zrezygnowałem z niego ponieważ grzał się niemiłosiernie i bateria starczała na tyle co nic kupiłem e7 i jestem zadowolony jednak nokia to nokia a nie jakis plastikowy bubel. A propo androida to jest to zwykły klon ios postawiony na jąderku linuxa a nie tego mac'owego dziwadła.
Myślicie dlaczego powstał roczek po premierze ios.

Avatar
Mysliwy (niezalogowany) | 17.12.2011 15:25#87

Mam pytanie jak włączam nawigacje to połyka mi kasę.Wczoraj zjadło mi 50 zł a dziś już 30 jak się nie mylę to miała być nawigacja za darmo.Może mi ktoś pomoże bo byłem w punkcie u operatora ale oni nie maja wiadomości na ten temat.Liczę na pomoc.Pozdrawiam

Avatar
koniu123 (niezalogowany) | 17.12.2011 19:06#88

super fon

Avatar
Olenkaaa (niezalogowany) | 17.12.2011 22:59#89

Witam, ja tez mam problem z tym ciagle pojawiajacym sie komunikatem o konfiguracji, i w zaden sposob nie potrafie sie z tym uporac, przeslalam ze strony operatora wiadomosc konfiguracyjna ale to nie pomaga;( i najgorsze jest to ze tez mi wciaga kase z konta :( pomocy

Avatar
Anonim (niezalogowany) | 19.12.2011 10:29#90

Mam pytanie czy Nokia 500 ma funkcje Track Id???

Avatar
borysek-1203 (niezalogowany) | 20.12.2011 20:14#91

nokia 500 fajny smerf ale po misiacu uzywania pojawil sie problem podczas proby odtworzenia muzyki pojawia sie komunikat ogolny blad systemu a podczas uzywania gps telefon sie wylancza

Avatar
paulis6 (niezalogowany) | 21.12.2011 22:18#92

A ja kupiłam go za 480zł od gościa z allegro odbiór osobisty:) I jestem zadowolona. Szkoda tylko że stopera nie ma i lampy...No i troche mnie wkurza to, że się wyświetlacz wygasza gdy ktoś dzwoni...ale da się przyzwyczaić. No i denerwuje mnie to, że tak jak powyżej pisano "ekran nagle wygasza się w dziwny sposób - zaczynają znikać piksele aż do całkowitej ciemności, po czym po ok 15 sekundach system się restartuje"...myślałam że tylko ja tak mam...ale widzę że nie. Czy ta aktualizacja czy restart pomagają?

Raz też mi się zawiesił aż musiałam baterie wyjąć. Tylko za nim zdjęłam tą obudowę to się trochę zeszło...zwłaszcza że ją 1 raz próbowałam zdjąć...

Wielkość liter w sms da się powiekszyć, pomniejszyć.

Jeśli nie chcecie aby Wam opłate za neta pobieralo musicie zmienić ustawienia. Poczytajcie w podręczniku użytkownika dostępnym w telefonie.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
andrzejjajko | 24.12.2011 21:50#93

pono mówia że symbian Belle nie będzie na tej noki ale nie wiem bo przydało by jej się pare aktualizacji stabilizujących prace telefonu i calegu systemu symbian ale i nokia powinna pamietac że powinna wspierc te telefony do poki na ostatni telefon z symbianem nie skonczy się gwarancja tak by było uczciwie

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
andrzejjajko | 24.12.2011 21:50#94

pono mówia że symbian Belle nie będzie na tej noki ale nie wiem bo przydało by jej się pare aktualizacji stabilizujących prace telefonu i calegu systemu symbian ale i nokia powinna pamietac że powinna wspierc te telefony do poki na ostatni telefon z symbianem nie skonczy się gwarancja tak by było uczciwie

Avatar
lukszy6yui (niezalogowany) | 25.12.2011 14:23#95

też mam ten telefon. ma on trochę wad jedna z nich to że pobiera kase z konta za aktualizacje map GPS nawet 50 złotych .więc
nie radze włanczać aktualizacji map

Avatar
Karina1989 (niezalogowany) | 27.12.2011 15:31#96

Sprzedam Nokię 500, NÓWKA. Cena 550 zł. Zainteresowanych proszę o kontakt mailowy: karina3@op.pl

Avatar
anioniM (niezalogowany) | 28.12.2011 11:02#97

Mam podobny problem jak luna.km. Kiedy otwieram aplikacje od razu w lewym górnym rogu wyskakuje " Konfiguracja nieudana, uwierzytelnianie nieudane". Po czym giną mi pieniądze z konta. Bardzo proszę o pomoc!

Avatar
piotrek075 (niezalogowany) | 28.12.2011 21:13#98

Ten komunikat (Konfiguracja nieudana, uwierzytelnianie nieudane) oznacza że coś wam się próbuje połączyć z netem.
Pozwalacie się połączyć, wchodzicie w Ustawienia>Łączność>Menedżer połączeń wybieracie aktywne połączenie i sprawdzacie co się łączy z netem (na końcu listy)
Aby nie żarło kasy z konta:
Ustawienia>Łączność>Ustawienia>Dane mobilne ustawcie na wyłączone (może to wyglądać inaczej bo nie pamiętam dokładnie, a sam mam Belle )
Żeby mapy nie pobierały kasy wchodzicie w Mapy tam w Ustawienia>Ogólne>Połączenie zmieńcie na offline. Po tym znajdźcie jakiś punkt WiFi i przez niego pobierzcie mapy na kartę pamięci (wystarczy wejść do aplikacji Mapy - przy próbie wyświetlenia mapy zapyta czy pobrać je na kartę pam.).
Możecie jeszcze wyłączyć wspomaganie GPS, ale nie warto tego robić - pobierane jest raptem 10KB a w zamian za to szybciej łapie fixa.

Avatar
Aga W. (niezalogowany) | 30.12.2011 13:56#99

mam nokię500 i nie umię przesyłać piosenek na inny telefon

Avatar
Aga W. (niezalogowany) | 30.12.2011 14:02#100

poradzcie mi coś na to zdiecia bez problemu przesyła a piosenki nawet nie maja pocji przeslij

Avatar
poler (niezalogowany) | 02.01.2012 18:18#101

wgrałem najnowszą aktualizacje systemu a bugi dalej są: np. ciemny ekran przy odbieraniu połączenia - nie wiadomo kto dzwoni, inne niedoróbki (całkiem sporo)

Avatar
anonimowo (niezalogowany) | 03.01.2012 18:06#102

do Aga W.
Wejdz w aplikacje,biuro,karta pamiecie(chyba ze na telefonie masz te piosenki),poszukaj danej piosenki i przesylaj :D
Ja mam nokie 500 i jestem z niej mega zadowolony. Nic mi sie z nia nie dzieje, po prostu cudo, zdecydowanie polecam telefonik :D

Avatar
Marcin19871987 (niezalogowany) | 04.01.2012 0:06#103

Uzywam go juz od 3 miesięcy...i nic nadzwyczajnego w nim nie widze...system anna trochę szybciej chodzi niż zwykły symbian jednak ma on sporo błędó i tak jak poprzedni system ...dalej się wiesza...aparat ok...dotyk też działa wporządku....
natomiast pisząc sms-a przekrecałem ekran( bo mi tak wygodniej pisać sms-y)jednak często sam wraca w poprzeg ekran co mnie czasem denerwowało....
myśle ze góra 3+/4 mogę dać w skali do 6....lepszy będzie napewno HTC -)

Avatar
Gosiaaa652 (niezalogowany) | 05.01.2012 18:23#104

Mam taki telefon, jest świetny, polecam.
Jedyną wadą jest mała klawiatura, ale nie jest źle. :)

Avatar
605477602 (niezalogowany) | 05.01.2012 18:39#105

Mam do sprzedania taka nokie używana 3 dni. Cały komplet bez SIMLOCKA. Ewentualnie zamiana na coś z androidem. Tylko śląsk. Kontakt pod numerem telefonu 605-477-602

Avatar
Czereśnia01 (niezalogowany) | 06.01.2012 13:04#106

**** ***** i nic więcej. Dwa dni od zakupu sam się wyłączał i cały czas ekran zanika. Po zareklamowaniu serwis stwierdził żę nie ma żadnych wad, a dalej to samo się dzieje.

Avatar
Darecki1985 (niezalogowany) | 07.01.2012 14:30#107

...można kupić już od lekko ponad 500 PLN.

Tak więc nie przesadzajcie z ceną (piszecie ponad 700pln).

Avatar
NieTup (niezalogowany) | 08.01.2012 19:09#108

co sądzicie o tej noki?

Avatar
Gusiu :D (niezalogowany) | 09.01.2012 10:16#109

Dzisiaj będę go kupować.

Avatar
giy (niezalogowany) | 10.01.2012 23:45#110

telefonik ekstra polecam

Avatar
kipet (niezalogowany) | 11.01.2012 21:35#111

Mam pytanko. Czy na tym telefonie działają gry typu Angry Birds albo Ninja Fruit?

Avatar
anka 24 (niezalogowany) | 12.01.2012 19:02#112

mam pytanko czy idzie w tym telefonie wyłaczyć wlan i internet bo cały czas mi sie włacza i zjada mi kase

Avatar
kasia27 (niezalogowany) | 12.01.2012 20:50#113

a co zrobic aby wyłączyć GPS

Avatar
Stajenny (niezalogowany) | 14.01.2012 12:43#114

@anka 24
Aby telefon przy łączeniu z internetem używał tylko sieci WLAN należy otworzyć ustawienia -> łączność -> ustawienia i tam dokonać odpowiednich zmian. Konkretnie 2 i 3 pozycje od góry ustawić na "Tylko sieci WLAN" i to załatwi sprawę.

@kasia27
GPS sam się wyłącza gdy nie jest używany.

Avatar
darek1994 (niezalogowany) | 14.01.2012 13:01#115

jak go z aktualizować i czy watro?

Avatar
icek123 (niezalogowany) | 19.01.2012 9:14#116

Bo najlepiej pisać przez T9 to wtedy klawiatura ejst fajna i wygodna !! Telefon Bardzo POLECAM !! Jest super wykonany !! a co do Aparatu , to jak bede chcial robic zdjecia to se biore aparat a nie tel !! Telefon jest do dzwonienia i sms , a nie do zdjec !! pozdro !! Daje Nokia 500 10/10

Avatar
agata@25 (niezalogowany) | 26.01.2012 13:44#117

co zrobic aby przy robieniu zdieć nie jadło mi kasy co robie zdiecie to utomatycznie łączy sie z internetem poradzcie cos

Avatar
Nikczennik (niezalogowany) | 28.01.2012 11:13#118

Haters gonna hate...
Sam miałem tę Nokię w reku i przyznam że całkiem wygodny i fajny. Nie cierpię "dotykowców", a tu tylko wystarczyło zaufać klawiaturze (początkowo tylko w portait pisałem) i wygodnie wpisywałem adresy stron itp. Aktualnie ten telefon można mieć już za ok. 500zł i według mnie jest to bardzo dobry stosunek ceny/jakość/możliwości.

Avatar
serek 12 (niezalogowany) | 28.01.2012 15:06#119

ja chcę kupić ale cena może być nieco niższa

Avatar
ondzio (niezalogowany) | 30.01.2012 3:17#120

ja tez kupilem tydzien temu i sprzedaje za 200 zł

Avatar
lama12 (niezalogowany) | 31.01.2012 16:56#121

jest bardzo fajny polecam głośnik który dodają do zestawu jest mocny a obudowy są bardzo ładne

Avatar
avinciiii (niezalogowany) | 01.02.2012 11:59#122

A kiedy będzie aktualizacja do symbiana belle (podobno trochę lepszy ma być) ?

Avatar
angela234 (niezalogowany) | 01.02.2012 12:10#123

do Agata@25
mam ten sam problem ale chyba bie idzie go rozwiązać,może ktoś poradzi na ten temat coś aby przy robieniu zdięć nie łączył sie z internetem i nie zjadał kasy pomóżcie

Avatar
kosio (niezalogowany) | 01.02.2012 15:18#124

telefonik w tej klasie cenowej naprawdę niezły. Co prawda po 2 tygodniach używania obudowa (ta kolorowa) powycierała się na rogach. Używa go moja narzeczona i jest zadowolona, choć czasem narzeka na wygaszanie ekranu.

Avatar
say_hello (niezalogowany) | 04.02.2012 11:55#125

Witam,zamierzam kupic ten telefon i chcialabym dowiedziec sie czy to wygaszanie ekranu gdy ktos dzwoni ma miejsce w momentach gdy telefon jest w ciemniejszym miejscu? Czy nie ma zaleznosci? Wydaje mi sie ze tylko ta wada z wymienionych tutaj najbardziej by mi przeszkadzala. No i jeszcze nie doszukalam sie informacji na temat baterii.. Jak dlugo wytrzymuje?

Avatar
Damkow (niezalogowany) | 07.02.2012 12:01#126

Aż mnie krew zalewa
Andka nie trzeba aktualizować z kompa... są aktualizacje instalujące się same z poziomu telefonu - trzeba tylko na to zezwolić

i pisze to człowiek wychowany na N-Gage->N6600->N73->N5800 czyli wszystkie generacje symbiana

Avatar
ktoś tam (niezalogowany) | 07.02.2012 18:14#127

Mam zamiar kupić tą nokię i rozpocząć drogę ze smartfonami, tylko będzie większa kasa to kupię na allegro nówkę;)

Avatar
pozytywna (niezalogowany) | 10.02.2012 22:17#128

Ja mam tan telefon od 3 miesięcy i ani razu mi się nie zawiesił ani nie stracił pikseli. Moim zdaniem to dobry telefon za taką niską cenę.

Avatar
pytanie moje (niezalogowany) | 10.02.2012 23:58#129

Jak sądzicie lepiej będzie kupić nokię 500 czy samsunga galaxy gio?

Avatar
Nata < 3 (niezalogowany) | 11.02.2012 9:34#130

SzUKAM fajnego smartfona z ekranem dotykowym .! :)

Avatar
hubertoz (niezalogowany) | 11.02.2012 13:32#131

mam nokie 500 od miesiąca i już mam problemy resetuje się co najmniej 3 razy w tygodniu a nie instalowałem w niej żadnych aplikacji najgorsze jest to że migał mi ekran główny a teraz wogule nie działa odpala się z czarnym tłem

Avatar
JvF (niezalogowany) | 13.02.2012 6:25#132

Nie każdy lubi Androida - Ja go NIENAWIDZĘ (Po samsungu i5700).
Symbian jest zdecydowanie najlepszy (Aczkolwiek każdy ma własne zdanie.

Avatar
Anonim (niezalogowany) | 13.02.2012 20:43#133

KLAWIATURA JEST JAK NAJBARDZIEJ WYGODNA !
TRZEBA TYLKO W PIONIE TELEFONU WŁĄCZYĆ ZAMIAST KLAWIATURY QWERTY KLAWIATURĘ ALFANUMERYCZNĄ NA TEJ PISZE SIĘ REWELACYJNIE ! ! !
W OPCJACHWIADOMOŚCI JEST MOŻLIWOŚĆ ZMIANY ;D

Avatar
noel (niezalogowany) | 13.02.2012 21:11#134

WITAM SERDECZNIE UŻYTKOWNIKÓW NOKII 500
pisanie sms-ów nie jest wcale uciążliwe tylko należy trzymając telefon w pionie zmienić sobie w opcjach z klawiatury qwerty na klawiaturę alfanumeryczną i włączyć słownik "podpowiedzi"
i można zasuwać jak w starych nokiach ;D
jest to mój pierwszy telefon tego typu i jestem zadowolony.
mój brat ma nokie x7 i też żadna rewelacja a niebo droższy jest
p.s.
mój egzemplarz się nie zawiesza nie muli itp.\
gps wystarczy wyłączyć i też nie bierze kasy z konta.
a co do wlan-u należy wyłączyć skanowanie sieci.
ale super spawa jest z nim np. w urzędach w mcdonald's itp ponieważ mamy neta za free ;D
pozdrawiam

Avatar
gośc (niezalogowany) | 15.02.2012 16:26#135

mam ten telefon, lecz mam jakimś sposobem zablokowane pisanie wiadomości , zablokowaną mam klawiaturę , co zrobić?

Avatar
daaario (niezalogowany) | 15.02.2012 18:10#136

Nokia 500 to niestety smartfon porażka! Czesto sie restartuje bez konkretnego powodu ta przypadłość dotyczy niemal kazdej sztuki. Menu zagmatwane i czasem proste ustawienia sa nie do znalezienia. Czeste samoistne lączenie sie z internetem przez bezużyteczne opcje dostępne w róznych aplikacjach sprawia ze nie mając pakietu internetowego mozna narazić sie na spore koszty! Telefon technicznie niedopracowany (restarty i zawieszania sie), uciążliwy w użytkowaniu. Po kilku dniowym użytkowaniu pozbyłem sie go z hukiem. Już Nokia C5-03 wypada lepiej chodz ma slabsze parametry, ale jest stabilniejsza i bardziej intuicyjna. NOKIA 500 to BUBEL nie polecam.

Avatar
Dominatorek55 (niezalogowany) | 16.02.2012 21:53#137

mam ten telefon od 2 miesiecy dobrze go opanowałem dlatego odpowiem na niektore pytania. Bateria trzyma przy srednim uzytkowaniu 3-4dni . Przy duzym trzyma 2dni w tym prqwie internet non stop.Dajcie se oszczedza ie enrgii to bedaie trzymac dluzej.Dawajcie aktualizacje poniewqz po zqkupie mi sie raz zwiesił,po aktualizacji dxiała bez zarzutu,takze przy aparacie nie pisze komunikat brak pamieci.Do przegadania internetu pobierzcie sobie Opere mini.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
jaco97 | 17.02.2012 21:30#138

Telefon ma moja mama, i jakie są problemy... Wylogowuje sie z sieci. Mama myśli, że jest wszystko OK, pokazuje zasięg, ale ktoś się dodzwonić próbuje, abonent nieosiągalny. Fatalny soft, co przy rozmowie, jak klepniesz uchem, zakończy ci rozmowę. Zbyt czuła klawiatura, ogólnie telefon SYF. Nigdy więcej Nokii. Nigdy nie miałem telefonu innego niż nokia, bo póki produkowała cegłówki, to miała dobre telefony. NOKIA NIE POTRAFI ZROBIĆ DOBREGO SMARTFONA. przespała ten moment kiedy smartfony wchodziły w użycie.

Avatar
bumtarara (niezalogowany) | 18.02.2012 12:34#139

Kurde z wielu was ma problemy kupujecie coś co sprawia wam problem?, wszystko da się zrobić tylko trzeba umieć jak się nie umie to samo się nie zrobi, ten tel. choć ze słabym systemem ANNA sprawuje się dobrze, ale już BELL to sprawa inna płynność nie porównywalna do ANNY, Brak AF w aparacie nie sprawia mi problemu są funkcje ustawień aparatu jak i kamery może cudów niema no ale za cene około 700 + markatelefonu, kasy mi nie bierze ani grosza ani nie łączy z internetem bez mojej wiedzy, hee wydaje mi się że tak prosty gadżet potrafi sprawić wam problem, sprawa internetu tu jest moim zdaniem słabo z wbudowaną przeglądarką ale z operą wyśmienicie. Wiecie naprawde niema co się spodziewać cudów to najtańszy smartfon za cene około 700, to jest nokia to tak jak mercedes klasy A a nie szajsung czyli kia z wyśmienitym designem i bajerami i innymi cudami co w mercedesie nie ma, żadna czołowa firma nie będzie produkować czegoś wspaniałego idealnego za niską cene, co z tego że samsung ma to a nokie tego niema to tylko samsung, nie można porównywać czegoś co jest badziewiem sam w sobie czy kia jest lepsza że ma trzy ekrany tv a mercedes ma jeden albo wcale, zastanówcie się troche co mówicie.

Avatar
daaario (niezalogowany) | 19.02.2012 11:53#140

Kolega "bumtarara" pleciesz glupoty za cene jak piszesz około 700zł nie ma co sie cudow spodziewac tak..? A wedlug ciebie 700zł to malo za taki kawal plastiku z płytką w środku za tą masówkę..? Na Polskie realia to nie malo wiec to powinno działac szczególnie ze robi to firma ktora nie produkuje płyt chodnikowych a od wielu lat zqajmuje sie produkcją telefonow i ma dość wysoką pozycję na rynku. Nie ma co ukrywać NOKIA 500 to poprostu niedopracowany bubel i nie ma co sobie wmawiac ze jest dobry bo komentarze mowią same za siebie i pochodza od osob ktore mialy z tym smartfonem do czynienia jak JA! NIE POLECAM.

Avatar
bumtarara (niezalogowany) | 19.02.2012 19:42#141

DO daaario ////komentarze? to zależy gdzie się je czyta bo tu za dobrych ich nie ma, rok temu kupiłem sonyericson yari(U100) telefon ładny można by powiedzieć elegancki system stabilny ale do czasu trzy razy w servisie i ciągle było to samo oprogramowanie wyświetlacza, w noki nigdy nic złego nie miałem, owszem zdarzają się niedogodności w N500 w symbian ANNA ale już w symbian BELL problemów nie ma, a co do materiałów hmm dziwne to tylko ja mam dobrze wykonany czy jestem ślepy, z czego powinien być twoim zdaniem z aluminium z włókien węglowych a może z tytanu najlepiej jeszcze z dodatkiem złota i to za cene 7000zł, twoim zdaniem ile on powinien kosztować 100wke? bo cie nie stać wydać około 700zł? dziwny jesteś, wiesz też bym chciał żeby Iphone KOSZTOWAŁ 500ZŁ to bym kupił bo nie stać mnie żeby wydać 2000tyś na telefon, a przynajmniej rozsądek by mi nie pozwolił. To że tyle on kosztuje to jest winą polityki że polak tyle zarabia ile zarabia, a ile to każdy wie.

Avatar
Daaario (niezalogowany) | 22.02.2012 20:59#142

Do "bumtarara" Człowieku czy ty potrafisz czytać co inni pisza ze zrozumieniem? Wróć 5 komentarzy w górę i przeczytaj ze zrozumieniem to zrozumiesz co mam na myśli pisząc ze Nokia 500 to niedopracowany bubel. Pisząc mam na myśli niedopracowanie ze strony prawdopodobnie oprogramowania bo SMARTFON ten jest nie stabilny i jak na produkt firmy NOKIA to wypada mizernie. Notoryczne restarty i zawieszania sie o problemie z odczytywaniem plików wrzucanych na karte pamięci nie spomne! Jak na produkt Nokii to BUBEL i tyle w sesie (działania i bezawaryjności) nie jakości materiałów z jakich został wykonany!
Złego slowanie nie napisalem na jakość wykonania i o materiałach z jakich jest wykonany bo prezentuje sie naprade ładnie i wszystko jest idealnie spasowane!
Najpierw czytaj i myśl pużniej pisz człowieku i jak dla Ciebie 700zł za ciągle restartujaca i zawieszajacą sie zabawke nie jest dużo to albo masz poduszki i kołdry wypchane pieniedzmi albo jestes tak ograniczony ze zostaje mi tylko współczuć...

Avatar
bumtarara (niezalogowany) | 23.02.2012 15:57#143

DO Daaario /// Hmm naprawdę nie kumam ciebie wiesz może i masz problemy z tym aparatem i kilku osób a z tego co widzę to mniejszość, ale w moim powiem ci (bo mam z symbian ANNA ) że dwa razy miał zawias hee tylko z powodów z nie sformatowanej karty pamięci w której są aplikacje i filmy, a mam go 4miesiące jedynie mankament jaki zauważyłem to w zimne dni przy minus 3st i przy zimnych dłoniach słabo reagował na dotyk. Ja w swoim z tych 1,58giga mam filmy zajmujące te 1giga i zamułu lub zawieszek nie zauważyłem, i nie zadawaj mi człowieku pytań typu czy umiem czytać bo zanim coś napisze to najpierw czytam, nie każdy aparat się zawiesza a jeśli się zawiesi to w tym przypadku nokii fakt faktem nie powinno mieć miejsca ale nowe oprogramowanie BELL to rekompensuje i niema co panikować, gdyby po aktualizacji nadal były by problemy ze stabilnością to można by się martwić no i reklamacja, ale w wersji BELL jest znacząca poprawa i nie słyszałem żeby były jakieś problemy z opinii użytkowników, nie wszystko jest idealne mam tu na myśli inne aparaty np. black bery i htc czy sonyericson yari którego niegdyś miałem od nowości, była nie wielka grupa krytykująca ten aparat z powodów złego oprogramowania wyświetlacza i tu aktualizacja nawet nic nie pomogła a serwis był tylko sposób doraźny i w tym przypadku nieunikniony, co jeszcze mogę dodać to to że wielu nie umie się obsługiwać tym telefonem komuś łączy z netem w sposób nie kontrolowany a inny nie potrafi wyłączyć wifi czytajcie instrukcje nie będzie problemów, nie mam pojęcia co kto robi z tym telefonem także trudno cokolwiek stwierdzić.

Avatar
monika. (niezalogowany) | 25.02.2012 12:58#144

Ja mam ten telefon od grudnia i wszystko jest ok. Jedynym moim problem jest to że gdy chce włączyć muzykę pojawia się 'ogólny błąd systemu' . Co z tym zrobić?

Avatar
JD ;D (niezalogowany) | 27.02.2012 20:51#145

Mam takiego jest mega uwielbiam ten telefon ale internet sie często rozłańcza ;D

Avatar
panbator (niezalogowany) | 01.03.2012 17:06#146

Chciałem kupic Nokie 500, ale po tym co tu przeczytałem mam mieszane uczucia. Mimo że od operatora miałbym go za 1 zł przy przedłużaniu umowy.

Avatar
tomik (niezalogowany) | 01.03.2012 19:47#147

Mam tą Nokie i jestem zadowolony. Pewnie, że wolał bym 700 lub N9 ale za te pieniądze to naprawdę dobra telefon. Od zawsze używam Noki miałem już kilka z ekranem dotykowym ale nie powalały, ten to inna bajka symbian ANNA to duży postęp nic tylko czekać na aktualizacje do BELL. :D

Avatar
calm025 (niezalogowany) | 02.03.2012 0:37#148

telefon osobiście mi się podoba lecz nie które aplikacje przymula

Avatar
Ja chce (niezalogowany) | 02.03.2012 18:27#149

Chce ten telefon i będę miećw środkę

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
Ilona1 | 02.03.2012 20:09#150

Telefon ogólnie mi się podoba tylko największy jest problem jak ktoś dzwoni bo nie wyświetla się kto dzwoni. Po tygodniu oddałam go do serwisu, wgrali mi nowe oprogramowanie ( dużo różni się od poprzedniego) odebrałam go i jest to samo. Pomijam już inne problemy z tym tel. bo najgorsze jest to ze nie wiem kto dzwoni do mnie.

Avatar
Anonim (niezalogowany) | 03.03.2012 20:39#151

Mam od tygodnia 2 połączenie dziennie ok 10min.Bateria wytrzymuje 24h ,jak długo się taka bateria formatuje. Bo mnie szlaktrafia już.

Avatar
HYNA (niezalogowany) | 03.03.2012 20:49#152

Mam od tygodnia 2 połączenie dziennie ok 10min.Bateria wytrzymuje 24h ,jak długo się taka bateria formatuje. Bo mnie szlaktrafia już.

Avatar
kinga194 (niezalogowany) | 03.03.2012 22:01#153

Witajcie. Tego smartfona mam ponad tydzień i jestem zadowolona, ładuję go codziennie z przyzwyczajenia, choc nie jest to konieczne, caly czas na nim cos robię, jak nie siedze w necie, to sms i dzwonie więc telefon chodzi caly dzien.. a od 6 rano do 23 jest nawet 60 % baterii, nie mam ŻADNYCH problemów z przesyłaniem danych z kompa na telefon, nie gaśnie, nie restartuje się :) fajne mapy i pomysl ze sklepem nokia ovi bo możemy sciagnac motyw co w mily sposob zmienia wyglad ogolny telefonu :)

Avatar
111piotrek111 (niezalogowany) | 04.03.2012 18:44#154

Witajcie. Ostatnią NOKIE 3310 miałem wieki temu potem SE, SAMSUNGI, LG itp. teraz dostałem nokie 500 za przedłużenie umowy w PLAY i teraz już wiem że Nokia to Nokia!!!

Avatar
beelek (niezalogowany) | 05.03.2012 12:10#155

Co do baterii, to ciekawe. Aktualnie battery monitor pokazuje mi 13h od ostatniego ładowania poziom baterii 91% i średni czas użytkowania 3 dni. I faktycznie tak jest. 10 minut rozmowy dziennie + co godzina auto-pobieranie maili i trzyma mi 3 dni. Wyłączcie 3G i przyciemnijcie na 75 ekran. Ewentualnie czerowny i włącz oszcz. energii. Widać już niedługo wyjdzie Bell. Ja mam w Play i jeszcze jest ststus, że pracują nad nim

Avatar
Dworak:) (niezalogowany) | 05.03.2012 16:44#156

Właśnie dzisiaj kupiłem i fajny telefon!!

Avatar
Edzia0510 (niezalogowany) | 06.03.2012 11:53#157

Mam tą Nokie 500 .. powiem tak. jest naprawde fajnym telem Tylko że bierze mi cały czas kase z konta .. nawet tam Gdzie kupowałam go byłam sie pytać to niby cos powyłączali ale i tak bierze .. wie może ktoś dlaczego tak?

Avatar
Ravałałałałala (niezalogowany) | 11.03.2012 14:36#158

mam tą nokie od 3 miesięcy ponad poprostu zakup sobie pakiet internetowy i nic ci nie będzie zabierac

Avatar
bumtarara (niezalogowany) | 14.03.2012 16:51#159

w symbian bell wyłączyć dane mobilne w annie nie pamiętam ale też mi nic nie brało

Avatar
HYNA (niezalogowany) | 14.03.2012 17:26#160

Po 3 tygodniach używania ,oddałem do serwisu bo bateria trzymała tylko 24h.Mimo używania nawet jako OFFLINE .Serwis wgrał nowe oprogramowanie i działa już od 48 h i jest jeszcze 5 kresek.Szkoda że małe żółte łapki z korei psują renomę takiej firmie jak NOKIA.

Avatar
tool1967 (niezalogowany) | 23.03.2012 17:52#161

Posiadam tę Nokię z systemem Belle i jestem bardzo zadowolony. Kupiłem na Allegro za ok.400 zł i uważam, że jak na tak ogromne możliwości jakie prezentuje ten telefon to z pewnością było warto. GPS rewelacja , łapie sygnał nawet w mieszkaniu w parę sekund. O innych zaletach nie będę się rozpisywał bo musiałbym dłuuugo pisać.

Avatar
Paulinaaaaaaaaaaa (niezalogowany) | 25.03.2012 15:06#162

Telefonik, zgrabny, ładny z ciekawymi aplikacjami. Ma też swoje wady, ale za te cenę jest bardzo dobry.

Zalety:
-Ładny wygląd
-Dobra cena
-Firma
-Ładne, przejrzyste Menu z możliwością rozmieszczenia poszczególnych aplikacji po swojemu.
-Wymienne klapki w różnych kolorach
-Bardzo czuły dotyk
-Mnóstwo bajerów, takich jak radio, radio internetowe, aparat
5,0 mpx, Programy do obróbki zdjęć i wideo, Bluetooth, Wi-Fi, GPS i inne.
-Duży wyświetlacz, choć wolę szersze niż dłuższe, ale jest ok super.

Wady:
-Często się zawiesza i nie da się nic zrobić, trzeba po prostu ściągnąć klapkę, i wyjąć baterie.
-Klapkę trudno się ściąga, a przez to się ją rysuję.
- Nagle ekran się rozmywa, a potem telefon się resetuję.
-Chociaż w telefonie jest WIFI, nagle może się rozłączyć, a tel będzie pobierał kasę z konta.

Avatar
Kupilem ten telefon po se xperia:) (niezalogowany) | 25.03.2012 17:12#163

Według mnie może wcina czasami:) ale nigdy niekupie fonu z androidem... Nic specjalnego tak się podniecacie:).... Różne telefony miałem w łapie i wiem tylko że nigdy ericsony xperie:)

Avatar
eurodolar (niezalogowany) | 30.03.2012 11:03#164

Witam co zrobic:
1) jak ktoś do mnie dzwoni mam czarny ekran i nie wiem kto do mnie dzwoni
2) zżera mi kasę z konta rano miałam ponad 50 zł, a po jakiś 2 godzinach bez używania telefonu zostało mi 5,15
3) jak właczm nawigację to pojawia mi sie komunikat " konfiguracja nieudana, połaczenie niedostępne" i "nie udało się połączyc, ponów próbę" i tak ze 100 razy

pomocy

Avatar
Szkiełko (niezalogowany) | 05.04.2012 15:09#165

Moi Drodzy, muszę przyznać, że nie czytałam wszystkich komentarzy na stronie, telefon mnie bardzo zainteresował, od kilku dni siedzę i czytam recenzje, opinie, oglądam prezentacje tego modelu na yt i jestem bardzo ciekawa jak będzie sprawowal sie w mojej dłoni. Martwi mnie jednak jedna rzecz - już wiem napewno, że wgram sobie symbiana belle zamiast anny, ale czy dałoby się jakoś zmienić to pisanie sms'ów w pionie zamiast qwerty na tą normalną, standardową klawiaturę? Znacie jakieś programy?
Z góry dziękuje za odpowiedź.

Avatar
kudla (niezalogowany) | 10.04.2012 0:57#166

spoko jest ten telefon ja już go mam dwa tygodnie i jest spoko od sony Eriksson iperi 10

Avatar
nokia_500 (niezalogowany) | 18.04.2012 11:12#167

Jeżeli chodzi o klawiaturę nic nie trzeba instalować, wystarczy zmienić klawiaturę qwerty na alfanumeryczną zaznaczyć podpowiedzi i możemy pisać jak w standardowym telefonie.
Co do telefonu, telefon jak telefon, mam go trzy tygodnie wgrałem Belle i jak na telefon za który dałem 320 zł to sprawuje się bardzo dobrze. Podejrzewam ze wszystkie narzekania biorą się z nieumiejętnego ustawienia opcji w telefonie.

Avatar
24242 (niezalogowany) | 21.04.2012 17:43#168

zaje***** fon

Avatar
The Shinobi 01 (niezalogowany) | 26.04.2012 19:42#169

Czy Nokia 500 czyta pliki w formacie PDF?

Jeżeli jest to możliwe to jak to zrobić?

Avatar
qqmichaelqq (niezalogowany) | 30.04.2012 18:56#170

Ja będe miał dopiero tego fona i niekture recenzje czy też komentarze mnie troche przestraszyłu czy dobże zrobiłem kumując tego fona

Avatar
qqmichaelqq (niezalogowany) | 30.04.2012 18:57#171

Ja będe miał dopiero tego fona i niekture recenzje czy też komentarze mnie troche przestraszyłu czy dobże zrobiłem kumując tego fona

Avatar
JAKUBkarp (niezalogowany) | 06.05.2012 14:14#172

Do wszystkich: Symbian Belle to po prostu jedna wielka podróbka Androida.

Avatar
klex85 (niezalogowany) | 08.05.2012 17:48#173

No i czytam niektóre komentarze i się łapię za głowę..... Ludzie!! Przeciżz w telefonie nie chodzi o to żeby wszystko było na pokaz i żeby się chwalić, że się ma androida. Posiadam ową Nokię 500 i jestem zadowolony. Zaktualizowałem do nowej wersji symbiana Belle i co - zasuwam z wszystkim w telefonie tak samo szybko jak w tym całym androidzie. Przy czym nie wygląda to tak cukierkowo jak w tym produkcie z googla. Telefon służy mi do pracy, dzwonienia i tak się składa, że 500 spełnia te oczekiwania. Miałem już androida i nie uważam, żeby był też zły, ale naprawdę, urządzenia (z wyjątkiem HTC) wyposażone w niego sa o d...e rozbić. Nie wiem jak Wy, ale ja doceniam politykę Nokii. Zwłaszcza jeśli chodzi o wykonanie każdego telefonu. I błagam, nie wspominajcie o szajsungach, bo juz sie dwa razy nadziałem na to coś. A tak prawde mówiąc, większość jakby miała kasę (frajerzy krytycy Nokii), to zapewne kupiliby sobie N8, albo Lumie900 i szło ulicą dla szpanu. Nawet za cenę kiepskiego oprogramowania. Ale cena odstrasza. Więc pitolą co po niektórzy, bo kupili Samsunga Galaxy Y(oung) z Androidem i już myślą, że mają cudo. Nie musze być niewolnikiem Androida, pracuje na Symbianie, bo sprawdza mi się przede wszystkim w pracy i poza nią. Na dodatek dostaje urządzenie wykonane o niebo lepiej niż reszta konkurencji. A Nokia 500?? W tym przedziale cenowym nie znajdziemy nic porównywalnego, ani nic lepszego.

Avatar
724228042 (niezalogowany) | 16.05.2012 15:09#174

Kupi ktoś nokię 500.kontakt 724228042,dawid.d1@wp.pl

Avatar
nokia 500 (niezalogowany) | 20.05.2012 8:54#175

Ja nokie 500 pochwalam serdecznie. Jest na niej bardzo dużo aktualizacji przez wifi z czym telefon sie staje bardzo funkcjonalny. Darmowy GPS robi swoje poza miastem oraz w mieście. Z Ovi Sklepu można brać wszystko czego się pragnie. I wiele wiele więcej tylko nie mam czasu pisać ;>. SERDECZNIE POLECAM

Avatar
nokia [niezalagowana] (niezalogowany) | 23.05.2012 11:51#176

nokia 500 to super telefon jest bardzo fajny polecam.w lublinie jest wiele sklepów ztelefonami napewno znajdziesz ją w sklepach z telefonami polecam

Avatar
Anonim (niezalogowany) | 23.05.2012 23:04#177

pytanie GDZIE JEST W NOKI 500 wskaźnik PROCENTÓW pozostałości baterii??

Dodaj komentarz

Zasady publikowania komentarzy
Autor
Treść
 
Polecamy
Test: PocketBook Pro 612

Biblioteka w kieszeni
Testujemy GALAXY NOTE

Czy to tablet z telefonem?
Test Sharp AQUOS SH80F

Warto (byłoby) się szarpnąć
Spotkajmy się na HotZlocie!

13-15 07 2012, Zamek na Skale
Top programy
  •  
Top programy ostatnie 7 dni
  •  
Top programy ostatnie 30 dni
  •  
Skanery antywirusowe
skaner av