Świąteczna promocja neostrady

24.11.2009 12:55, Autor: Kamil Cybulski (Cebula), Kategoria: News
NewsImage

Telekomunikacja Polska wprowadziła świąteczną promocję neostrady SuperInternet Pro. Promocja dotyczy opcji 1, 2, 6, 10 i 20 Mbps. Ceny zależnie od opcji i wariantu usługi obniżone zostały maksymalnie o 25%.

Najtańsza neostrada (1 Mbps) dotychczas przy umowie rocznej kosztowała 59,90 złotych miesięcznie, obecnie przez 3 miesięce 49,90, a kolejne 9 miesięcy 54,90, czyli uśredniony abonament wynosi 53,65. Jest to obniżka o 10%. Opcja 2 Mbps to uśredniony abonament w wysokości 64,90 zł tj. 8% taniej. Opcja 6 Mbps staniała najbardziej, ze 122,91 zł do 92,40 zł, a więc obniżka o 25%. Warto zauważyć, że wysokość abonamentu jest niezależna od czasu trwania umowy (1, 2 lub 3 lata). Jedyna różnica polega na tym, że w opcjach 2 i 3 lata abonent otrzymuje bonusowy gadżet.

Nowi klienci przez pierwsze 3 miesiące mają możliwość testowania neostrady i rezygnacji z usługi bez żadnych konsekwencji finansowych związanych z wcześniejszym rozwiązaniem umowy. W ramach umowy, klienci otrzymują bezpłatny pakiet e-bezpieczeństwo firmy McAfee, darmowy dostęp do Orange Hot Spot (od opcji 2Mb/s) oraz modem Wi-Fi w abonamencie. Abonenci wybierający opcje od 1 do 20 Mb/s mogą otrzymać od TP za 1,22 zł z VAT nawigację GPS firmy LARK FreeBird (przy umowie na 36 miesięcy) lub odtwarzacz DVD firmy Samsung (przy umowie na 24 miesiące).

Więcej informacji na temat promocji znaleźć można na stronie TP SA, tam również opublikowany został szczegółowy cennik.

Źródło: TP SA
r   e   k   l   a   m   a

Komentarze (119)  

Avatar
Anty Neo kid (niezalogowany) | 24.11.2009 13:06#1

Pffffff wolę Vectrę za 8 Mbps 59,99 i nocne przyspieszenie

Avatar
orrik2 (niezalogowany) | 24.11.2009 13:20#2

Miałem - nigdy więcej w życiu ....

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
drake88 | 24.11.2009 13:26#3

Niby promocja, ale i tak drogo bo do ceny trzeba doliczyć koszt telefonu stacjonarnego a przecież nie każdy potrzebuje żeby mu telefon nie potrzebnie wisiał na ścianie i gdzie tu ta promocja. Ja za 2Mb płace 60zl i przynajmniej mam normalny upload 512kbps (Radiówka 5GHz) pingi lepsze niż w neo, wiec niby taniej, ale i nadal drogo:)

Avatar
ZELOWIAK (niezalogowany) | 24.11.2009 13:29#4

a co to za promocja TELEKOMUNY do tej pory trzeba posiadać telefon stacjonarny albo płacić za utrzymanie lini.a najlepsze jest to że u moich rodziców do tej pory internet na osiedlu nie działa bo nie ma na na lini tcm czy jakoś tak. moim skromnym zdanie to TELEKOMUNE zaorać i nic więcej złodzieje,złodzieje,złodze.........

Avatar
ja1111 (niezalogowany) | 24.11.2009 13:35#5

i tak nie opłaca się. TP zawsze jest do tyłu w stosunku do innych, współczuje tym co nie mają alternatywy. Ja mam po uśrednieniu półrocznej promocji w kablówce 53 zł miesięcznie za łącze 16 Mbps a upload w tym 1 Mbps.

Avatar
znaawa (niezalogowany) | 24.11.2009 13:51#6

Ja nie mam alternatywy mam 1MB i płacę 54zł od 1,5 roku,wielka mi obniżka o 35groszy jaja.Teraz abonament za telefon 50zł dawniej 36,6zł albo utrzymanie łącza 29zł,Tylko Play 3G uratuje od telekomunikacji.Czekam na nadajnik Playa,ach gdyby kablówka docierała do małych miasteczek.To bym żabojadów nie karmił.

Avatar
piotruszka (niezalogowany) | 24.11.2009 13:57#7

No i co się chwalicie.... n...
Jak masz inną alternatywę to się ciesz i się """"zamknij....""" a nie rzucasz się jak byś był nie wiadomo kim....
Ja np. nie mam lepszej możliwości ...
u mnie za podłączenie do vectry chcą 600zł ... i co powiesz mi może że się opłaca ....
lipa jest z iplusem, play i innymi więc mam co mogę mieć....
jest jak jest i nic na razie z tym nie zrobisz................................

Avatar
marlone (niezalogowany) | 24.11.2009 13:58#8

Opłaca się, czy nie opłaca...wszystko zależy komu. Jak ktoś ma dostęp do kilku dostawców, kablówek itp to może i nie, ale jest wiele miejsc gdzie dociera praktycznie tylko neo, coby nie mówić dobrze, że obniżają ceny.

Avatar
piotruszka (niezalogowany) | 24.11.2009 14:00#9

zgadzam się że jest drogo... ale w najbliższym czasie lepiej nie będzie.... chyba żeby padło TP i powstało coś nowego.... z podziałem na mniejsze firmy.... może byłoby lepiej....

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
maciekr | 24.11.2009 14:06#10

> ZELOWIAK napisał:TELEKOMUNE zaorać i nic więcej złodzieje,złodzieje,złodze.........

Na jakiej podstawie twierdzisz, że TP to złodzieje? Jeżeli nie masz Ty oraz inni zielonego pojęcia o rynku telekomunikacyjnym w Polsce to nie wypowiadajcie się. Trzeba pamiętać że duży wpływ na cenę ma UKE i to do niego trzeba się zgłaszać w tej sprawie.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
dorcel21 | 24.11.2009 14:19#11

Też mi promocja ja od marca tego roku w netii na kablu tp płacę za 2Mbps 64 zł to tyle samo co teraz w tp.

Avatar
ZELOWIAK (niezalogowany) | 24.11.2009 14:22#12

na takiej podstawie że wymagają płacenia za utrzymanie lini albo posiadanie telefonu.a jak mam sam telefon to nie płacę za utrzymanie lini.dla mnie to złodzieje i nic więcej

Avatar
martinex2017 (niezalogowany) | 24.11.2009 14:23#13

Fatalna obsługa, drogo i durny modem. Ponadto bez powodu obniżyli mi prędkość łącza o całe 15%

Avatar
Autor (niezalogowany) | 24.11.2009 14:28#14

Piszecie kłamstwa.
"Przez 3 miesięce 49,90, a kolejne 9 miesięcy 54,90,"
PRAWDZIWA CENA
"Przez 3 miesięce 86,5, a kolejne 9 miesięcy 91,5,"
opłata za utrzymanie linii:
miesięcznie 36,60 zł

Bardzo drogo!

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
smaky | 24.11.2009 14:35#15

Pokażcie mi wasze Vectry, UPC poza granicami dużych miast.Nie ma co, bardzo dbają o klienta.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
PasjonatLeonaWachholza | 24.11.2009 14:36#16

600 stów za samo podłączenie do Vectry?!
O ludzie-kradzież w biały dzień.
To jest fakt,że wiele osób nie ma żadnego wyboru i to jest bardzo złe.
Zaczekam cierpliwie za telefonem z BOK UPC i propozycją przedłużenia oferty-obecnie 59zł za internet 2Mb/s i telewizją kablową-pełen pakiet.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
Cebula (redakcja) | 24.11.2009 14:36#17

@Autor
Nie "piszemy klamstw" - podajemy informacje z cennika. Ceny za utrzymanie łącz to już inna sprawa, jest to niewątpliwie specyficzny wynalazek. Dotyczą one jednak również abonentów innych operatorów korzystających z łącz TP.

Avatar
dotto (niezalogowany) | 24.11.2009 14:38#18

Ciekawe ile DP dostały za reklamę od TP. To czysta 100 % reklama na zlecenie tp bo gdyby było inaczej to umieściliby np. oferty promocyjne innych firm. Gratuluję...


=====================
A dodawanie komentarzy w operze nadal nie działa.

Avatar
pscager (niezalogowany) | 24.11.2009 14:48#19

Ja nie narzekam bo nie mam wyjścia. Jedną zaletą jaką mogę się pochwalić w stosunku do TP jest to, że od 1,5 roku tj. od założenia Neostrady ani razu nie miałem problemu z internetem a prędkość jest stała. Jestem bardzo zaskoczony dlatego, że mieszkam na wsi. Rozmawiałem kiedyś z kolesiem, który dorabiał na studiach pracując w TP (obsługa klientów itp), takich rzeczy się nasłuchał od ludzi, że głowa mała... Opowiadał jak dzwoniła do niego starsza pani: Chciała założyć internet TP ale bez komputera. he he Fakt faktem ceny są drogie jak nigdzie. Polska w końcu.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
wifista | 24.11.2009 14:59#21

Faktycznie z Opery nie idą komentarze. Ciekawe dlaczego?
Muszę pisać z Chroma. TP - Tylko Pieniądz.

Avatar
piotruszka (niezalogowany) | 24.11.2009 15:08#22

a ciekaw jestem ile płacisz w vectrze za telewizję bo chyba nie bardzo chcą dawać sam internet...
niech może jeszcze napiszą ci co mają netię że niby to lepiej mają... a niby kiedy i dlaczego.... nie dość że gorszy serwis to na krótszy czas jest tak samo jak w tp...
ogólnie ceny są lipne... choć tyle fajnie że zmniejszyli ceny...
skorzystają ci co mogą zmienić sobie ofertę i ci co się zastanawiają nad wyborem między netią a tp
mim zdaniem lepiej wypada Tp - centy porównywalne i do tego lepiej z serwisem...

Avatar
Autor (niezalogowany) | 24.11.2009 15:09#23

Panie Cebula Nie "piszemy klamstw"- podajemy informacje z cennika.
W cenniku jest wyraźnie napisane opłata za utrzymanie linii:
36,60 zł "miesięc" Trudno coś takiego przeoczyć nieświadomie.
Korzystam z łącza TP innego operatora płace miesięczny abonament 70 zł za 1 Mbps bez limitu.

Avatar
another neo kid (niezalogowany) | 24.11.2009 15:10#24

1 Mbps? Gdzie? Z Tepsą jak pobieranie ma prędkość 20 kbps, to dobrze. Chyba nie muszę mówić, jaką ma prędkość, gdy jest źle...

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
smaky | 24.11.2009 15:10#25

@wifista

"Prawym na stronie, preferencje dla witryny, ostatnia zakładka (sieć), i wybierz "przedstawiaj się jako IE / FIREFOX". Będziesz mógł dodawać."

Avatar
Fanboj O (niezalogowany) | 24.11.2009 15:21#26

@smaky

"Prawym na stronie, preferencje dla witryny, ostatnia zakładka (sieć), i wybierz "przedstawiaj się jako IE / FIREFOX". Będziesz mógł dodawać."

No Toś Napisał. I co, że niby mamy nabijać statystyki popularności FF? Może IE to lepiej?

Swoją drogą tuż po aktualizacji, pamiętam, że strona DP była bardzo zgodna ze standardami. Parę błędów zaledwie. A teraz?

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
wifista | 24.11.2009 15:31#27

@smaky

Wielkie dzięki za poradę.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
saturno | 24.11.2009 15:40#28

@Cebula
http://www.dobreprogramy.pl/Szukaj.html?q=era
Coś słabiutko.
A ofertę mają ciekawą.
Sam niedawno przeniosłem się z telefonem stacjonarnym do ery z tp.
30zł telefon + 39 zł internet (1Mb)
Fakt, że umowa długa, bo na trzy lata, ale potem mam mieć cały jeden rok internetu po 1zł/miesiąc.
Średnio internet wyjdzie około 30zł/miesiąc, więc sam internet wyjdzie mi taniej niż radiówka (35zł).

//"Prawym na stronie, preferencje dla witryny, ostatnia zakładka (sieć), i wybierz "przedstawiaj się jako IE / FIREFOX". Będziesz mógł dodawać."//
To co z tych dwóch lepiej wybrać ?
Jak uruchamiałem Firefoksa na wine, to fajnie pokazywało Windowsa.
I później według tego powstają "profesjonalne" statystyki ?

Avatar
piotruszka (niezalogowany) | 24.11.2009 15:43#29

another neo kid (niezalogowany) | 24.11.2009 15:10

1 Mbps? Gdzie? Z Tepsą jak pobieranie ma prędkość 20 kbps, to dobrze. Chyba nie muszę mówić, jaką ma prędkość, gdy jest źle...

JESTEŚ PO PROSTU W GRONIE PECHOWCÓW.....
JA MAM 1 Mb (MAM 128KB OKOŁO JAK ŚCIĄGAM COKOLWIEK) MNIEJ TO MAM TYLKO JAK JEST OGRANICZENIE Z DANEGO SERWERA...

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
przemek1234 | 24.11.2009 15:45#30

A ja mam już od dawna 2 MEGA za 50 zł miesięcznie (a w nocy 3) i to na umowie na czas nieokreślony. I nigdy nie przejdę na tego belzebuba.

Mądrości sobie i wam życzę.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
wifista | 24.11.2009 15:55#31

Ja płacę za neo 55zł + 48zł za telefon + 10zł za Livebox = 113zł
Tanio jak barszcz. Oczywiście 1Mbs.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
mikrej | 24.11.2009 15:57#32

Ja rozumiem, że to jest firma i chce zarabiać nie kwestionuję tego, ale dlaczego inne firmy potrafią też zarabiać mając o wiele niższe ceny ?
TP jest w o wiele lepszej sytuacji od innych firm sieć (telefon/net) mają praktycznie w całym kraju, która była kładziona przez wiele lat. Jak przypomnę sobie jakie pieniądze się płaciło kiedyś za podłączenie telefonu w domu... masakra jakaś.. nieraz drożej od nowego Malucha. Może i "opuszczają" ceny, ale nadal grają nie-fair.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
wifista | 24.11.2009 16:00#33

Ja płacę za neo 55zł + 48zł za telefon + 10zł za Livebox = 113zł
Tanio jak barszcz. Oczywiście 1Mbs.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
tobster | 24.11.2009 16:05#34

Ja mam Neostradę 1mb od 3 lat. Jestem z niej ZADOWOLONY w przeciwieństwie. Nie zależy mi na szybkim downloadzie tylko na niskim pingu w grach on-line.

Na PL serwerach w CS 1.6 mam pingi 8-10, 10-15. Czy Pan od Vectry może się poszczycić takim pingiem ? Wątpię.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
synek03 | 24.11.2009 16:07#35

U mnie jedynym rozwiązaniem jest jedynie neostrada :( i w lutym biore 6mb, bo 1mb to za malo juz ;/ Jedyna alternatywa u mnie to netia ale u nich max moge miec 2mb, nie wiem od czego to zależy... no chyba ze sie zmieni i wtedy biore w netii 8mb.

TP zawsze w plecy... co z tego że przyspieszyli neta i obniżyli ceny skoro za 6mb tu każą płacić 93zł a w netii za 8mb chcą 79zł. Jakbym nie musiał to bym zmienił internet na netie ;]

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
tobster | 24.11.2009 16:08#36

I co netia ma taką super cenę ? W UPC masz 30mb w cenie 8mb netii.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
synek03 | 24.11.2009 16:09#37

@tobster "Na PL serwerach w CS 1.6 mam pingi 8-10, 10-15"

lol.... u mnie pingi wynoszą minimum 60, a kiedyś (przed wakacjami) było to w okolicach 30. Tak samo w cod4, przed wakacjami pingi świetne... 30-40 na PL serwerach, i 50-60 na niemieckich, ale po wakacjach pingi skoczyły strasznie w góre i obecnie w cod4 mam ping 60 na PL serwerach i ponad 80 na niemieckich... żal?

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
synek03 | 24.11.2009 16:10#38

@tobster

zrozum że u mnie Netia to jedyna alternatywa od Neostrady! Nie każdy mieszka w mieście ;/

Avatar
MSA (niezalogowany) | 24.11.2009 16:11#39

15 km od centrum Wrocławia,nowe osiedle,nowa ulica,nowe łącza z logo T...P... przy posesjach,brak telefonów,brak INTERNETU bo się ponoć nie opłaca uruchamiać linii - nowych domów już kilkanaście - Tylko Pomarzyć... normalni przybądźcie!!! TO PIECOWICE.

Avatar
Advay (niezalogowany) | 24.11.2009 16:12#40

Ja za 10Mb płaciłem 72 zł w promocji przez rok, po roku od miesiąca mam 25Mb 90 zł przez cały rok w UPC - i pytanie gdzie tu ta promocja w TPSA

Avatar
piotruszka (niezalogowany) | 24.11.2009 16:15#41

I co netia ma taką super cenę ? W UPC masz 30mb w cenie 8mb netii.
BUAHAHAAHAHAHA
i co z tego jak dostęp do upc mają niektórzy.. tylko w większych miastach jest .... też mi fajna oferta....

Avatar
martinex2017 (niezalogowany) | 24.11.2009 16:17#42

1Mbit w Neostradzie pozwala pobierać do 128kb/s, u mnie się coś zwaliło i spadło do 110kb/s co idę zaraz wyjaśniać w punkcie sprzedaży, bo pomoc techniczna też nie działa (bot odrzuca mój numer telefonu, mimo że jest poprawny).
Poza tym cena za 1mbit to jest śmiech na sali, ten speed jest wart góra 25pln. TP wszędzie dochodzi i to jest jedyna jego zaleta póki co. Zaś Livebox lub jakiś router powinien być nieodpłatnie dostępny w zestawie instalacyjnym, bo Sagem F@st do kitu się nadaje.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
tobster | 24.11.2009 16:27#43

Jak wrócę do domu to mogę Ci zrobić kilka screenów :) znajomi mają różne łącza, ale to ja mam najniższe pingi w grach on-line.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
Gandhi | 24.11.2009 16:33#44

A ja jestem zadowolony z tej promocji, w styczniu miałem zmieniać neostradę na 6Mb/s za średnio 122zł./mc, a teraz zaoszczędzę 30zł./mc.

Avatar
infomsp (niezalogowany) | 24.11.2009 16:38#45

Głupoty piszecie. Poza dużymi miastami to nawet neostrady nie ma. Jak to się punkt widzenia zmienia. Jak by mi TPSA podciągnęła kabel, to jak ja by się cieszył z takiej promocji. ;)

Avatar
nezum (niezalogowany) | 24.11.2009 16:38#46

tepsa zawsze zdzierala kase z ludzi, w sumie ja za 2 mb w dzien (w nocy 4) place cos kolo 50 kilka zl, do tego mam zewnetrzne ip i dostep do slaskiej sieci swiatlowodowej wiec jestem bardzo zadowolony ale gdybym mieszkal na wsi to pewnie do wyboru mialbym tylko neo albo netia.

Avatar
demon ;) (niezalogowany) | 24.11.2009 16:39#47

Ludzie, a co Wy się dziwicie - u nas w Polsce nie ma konkurencji. I co z tego, że UPC daje miliardy megabajtów za cenę neostrady 1 Mb, skoro ona jest tylko w "stolicach" wojewódźw - a co z resztą? Ceny internetu na łączach TP mogłyby być tanie, ale żadnej firmie nie chce się inwestować (netia trochę inwestuje, ale z marnym skutkiem). Jako przykład dam, że w UK Orange (czyli po części nasza TP) zainwestowało i daje 20 Mb po UWAGA ... 35 zł! No, ale naszym władzą i firmom nic się nieopłaca ...

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
Gandhi | 24.11.2009 16:50#48

@Autor (niezalogowany) | 24.11.2009 15:09
(...)W cenniku jest wyraźnie napisane opłata za utrzymanie linii:
36,60 zł "miesięc"(...)

Od 1 grudnia 2009 będzie 29zł.

Avatar
kamilo84l21 (niezalogowany) | 24.11.2009 17:06#49

Witam. TP robi sobie kpinę z ludzi. Ja posiadam internet 4 Mb w dzień, a 8 Mb w nocy i płacę 49 zł. Dodam że umowa na czas nieokreślony i trzy miesięczny okres wypowiedzenia lecz z tego nie skorzystam ;] Pozdrawiam

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
Kpc21 | 24.11.2009 17:34#50

A ja porównałem sobie wszystkie oferty ADSL bez telefonu i okazuje się, że najbardziej opłaca się Multimo - najniższa średnia cena, a w dodatku tylko 12 miesięcy (tą samą cenę masz w Netii na 2 lata).

Avatar
underTaker (niezalogowany) | 24.11.2009 17:35#51

Niestety, usług tej żałosnej firmy już nic nie polepszy, i nigdy ale to NIGDY w życiu nie zmienię zdania o nich... Zamiast takich zniżek i jakiś drukarek czy innego syfu, by przekonać do siebie klientów, mogli by się wziąść za modernizację serwerów czy coś.
Aktualnie niestety jestem na nich skazany - żyję na takim odludziu, że niema tu dostępu do innego internetu. Pewnie tak też większość ludzi w Polsce ma...

Avatar
Demon prędkości xD (niezalogowany) | 24.11.2009 17:35#52

53 zł za 1 mb? hahahaha :) Jak ja się ciesze ze zrezygnowałem z TP kiedy zmieniali regulamin parę lata temu na rzecz UPC i dzięki temu teraz mogę się cieszyć 120 mb (realne ~95mb) xD

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
dxt | 24.11.2009 17:40#53

Ja mam spoko bo internet mam kablowy, i od 23:00 do 11:00 prędkość mam podwajaną a że z reguły surfuję więcej po 23:00 to jest OK. :) I za free ;)

Avatar
Slubiczanin (niezalogowany) | 24.11.2009 17:49#54

Vectra ma tani Internet to fakt, do tego nocne 24mbit.Niestety sa minusy, co jakis czas lagi, tudziez awarie itp.. ale na TP i tak bym nie zamienil - drozyzna. za 119zl mam w vectrze platynowy pakiet i internet 8/512 Mb/Kb...

Avatar
ciekawy (niezalogowany) | 24.11.2009 17:50#55

@dxt -> za free? a gdzie tak jest?

Avatar
mr_x_() (niezalogowany) | 24.11.2009 18:44#56

Ja czekam do kwietnia, jak umowa na neo mi się kończy i bye bye tp. Wezmę Play Online na kartę, za 50zł 4GB jest w sam raz na przeglądanie www, a p2p i tak nie używam.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
andrzej928 | 24.11.2009 18:48#57

Netia wyskoczyła z lepszą promocją
1MB za 6miesięcy po 1zł a 18 po 49zł co średni abonament w tym wypadku wynosi 37zł :)

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
klik9 | 24.11.2009 18:58#58

Jeżeli chodzi o małe miasta, to często alternatywą dla TP może być Multimedia, która rozlokowuje się w mniejszych miejscowościach. Wiem, że często ludzie na nią narzekają, ale mi akurat pasuje. Mieszkam w dziesięciotysięcznym mieście, gdzie jest ostra konkurencja między dwiema kablówkami, lokalną (dzięki czemu jak mniemam nie ma takiej zmowy jaka jest w dużych miastach między operatorami, która dotyczy podziału ulic między dostawców) i właśnie Multi. Dzięki temu mam telewizję (pełny pakiet, ok. 60 kanałów) za 20 zł miesięcznie, bez żadnej promocji (jest tak już ze 2 lata) i Internet 6 mb/s za 49 zł/mies., w promocji z umową na rok. Dlatego jeżeli mieszkacie w niewielkiej miejscowości to są szanse, że Multimedia świadczy u was usługi, a jeżeli do tego macie dużą konkurencję, to możecie mieć niezłe ceny i przyzwoitą jakość :)

Avatar
. (niezalogowany) | 24.11.2009 18:59#59

Lepszą ofertę, biorąc pod uwagę opłatę za telefon i internet posiada Netia. Telefon z dwiema darmowymi godzinami miesięcznie za 44 zł i pół roku za net, bez względu na prędkość za złotówkę. Pozostałe opłaty podobne jak w TP.

http://www.netia.pl/oferta_dla_domu,info,121.html

Avatar
eeed (niezalogowany) | 24.11.2009 19:22#60

chętnie pokazał bym im gdzie taką promocję sobie mogą wsadzić...

Avatar
tom213 (niezalogowany) | 24.11.2009 20:30#61

UPC 25MB 89zł. 24h

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
KonradK | 24.11.2009 20:31#62

@Autor
"W cenniku jest wyraźnie napisane opłata za utrzymanie linii:
36,60 zł "miesięc" Trudno coś takiego przeoczyć nieświadomie."

Powiedz to komuś, kto ma telefon w TPSA.
Cena usługi obejmuje samą uslugę. Jeśli chcesz doliczyć do tego wszystkie pozostałe koszta, dodaj cenę komputera, lub innego urządzenia po stronie klienta, koszt energii elektrycznej. Skoro już niczego nie chcesz przeoczyć.

Avatar
Wezmyr (niezalogowany) | 24.11.2009 20:39#63

do 33. Piszesz: "ja rozumiem, że to jest firma i chce zarabiać nie kwestionuję tego, ale dlaczego inne firmy potrafią też zarabiać mając o wiele niższe ceny ?" Bo inne firmy "kupują" łącza od tp za połowę ceny. I jeżeli telekomunikacja obniża ceny Klientom indywidualnym to i "innym firmom" musi. Do teraz tak było, teraz się to zmienia, ale prawdziwe zmiany będą na wiosnę. A "kupują" a nie kupują, bo to nie jest na zasadach wolnego rynku tylko regulacji UKE.

Avatar
Wezmyr (niezalogowany) | 24.11.2009 20:40#64

do 60: nie podobne, tylko drożej, nawet 3 krotnie. Patrz cena na komórki: w Netii 90 gr a w tepsie 32 grosze.

Avatar
Wezmyr (niezalogowany) | 24.11.2009 20:41#65

Utrzymanie linii kosztuje 29 zł. Skąd te 36,60??? Było, minęło.

Avatar
Wezmyr (niezalogowany) | 24.11.2009 20:46#66

do 52- takie żale, to sobie wylewaj do innych opów. Tepsa jako jedyna zaoferowała ci neta, bo reszta Ciebie i Twoją wioskę ma głęboko w... marketingowym bełkocie. Nie jesteś ich grupą docelową a im się nie opłaca dla Ciebie czegoś budować. Bo po co?

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
PasjonatLeonaWachholza | 24.11.2009 20:47#67

Nie jest prawdą,że UPC jest tylko w dużych miastach.
Mieszkam póki co w małym mieście i są u nas UPC i działają bardzo dobrze.
Nie kapuję tego,że w dużych miastach ich nie ma jak ktoś kiedyś tutaj pisał.Wojna konkurencji(?).
Za telefon w Erze stacj.-60 min.darmowych -25zł (oferta na 3 lata-właśnie się kończy niebawem),komórka-120 min.za 45zł,ale jesteśmy w Erze już kilka lat.
W styczniu oczekuję dobrej oferty z UPC-mają bardzo dobrych pracowników technicznych-przynajmniej u nas.
Trzeba szukać dobrych ofert i dać się wykiwać.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
PasjonatLeonaWachholza | 24.11.2009 20:49#68

Miało być - nie dać się wykiwać - rzecz jasna:-)

Avatar
Wezmyr (niezalogowany) | 24.11.2009 21:38#69

Ceny obniżają, ale ja jednak wole swoje 6 mega plus telefon 120 minut do stacjonarek plus pakiet 30 zł na komórki za 60 zł...

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
cbool333 | 24.11.2009 21:57#70

a najlepsze: wezmy np 2 mb w tp, no wiec abonament wynosil ((nie patrzac juz na 3, 6 czy 9 mies ze znizka na poczatku)) 79zł co miesiac, i jakos tak od polowy pazdziernika znizyli na 75zl (wow duza obnizka) i ciagle dzwonili do ludzi ale to ciagle Zeby przedluzyc umowe choc czas jeszcze byl. I ja np to olałem ale w końcu dałem sie przekonac bo 2 osoby z TP zapewnialy ze cena z 75 nie zejdzie nic a nic,nawet na swieta (mowili ze do marca bardze te 75) a tu kij. Zrobili promocje hahaha oszuści ! no bo przeciez niemogli powiedziec ze jednak bedzie promocja bo są biednymi monopolistami pier###!!

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
TejGo | 24.11.2009 22:20#71

a ja wam powiem tak
pakiet socjalny - 23,50 z vatem - niezmienny od ponad 6 lat i się wykłuciłem z TP SA sądownie o stałą cenę
i do tego mam Orange Freedom 2MB za 49 PLN miesięcznie
i mam w granicach 210/240 kb/s
i nie narzekam
bo kabel do mnie ma 979 metrów ...
i czasem go zrywa
i zadzwonie tylko bezpośrednio do gości od reperacji i przyjeżdżają w ciągu 2 godzin
tak wiec nie marudźcie - bo większość z was była/jest/będzie dzieći Neo
:D

Avatar
kliknijNaMnie (niezalogowany) | 24.11.2009 23:32#72

powiedzcie mi, co mi da przedłużenie na 3 miesiące przed wygaśnięciem - umowy?
Skoro ta sama prędkość...
Nie widzę sensu a niektórzy tak robią...

Avatar
RogeR_DTM (niezalogowany) | 24.11.2009 23:58#73

Tp to ZŁO, syf jakich mało. Co chwile są z tym problemy. Niestety nie mam alternatywy i muszę się z tym męczyć.

Avatar
BOLOYOO (niezalogowany) | 25.11.2009 1:02#74

MultiMedia!? Ty chyba sobie kpisz! Dziennie 5-10(!) razy przerwy w dostawie internetu 5-15 minutowe! Duzo siedze na internecie do tego jeszcze gram w OGame (kto gral ten wie jak w tej grze wazny jest czas) i to jest po prostu kpina z ich strony gdy tylko skonczy mi sie umowa zmieniam na cokolwiek innego nawet to marne TP :/ Wole zaplacic kilka zlotych wiecej ale nie denerwowac sie tak

Avatar
Sebuku (niezalogowany) | 25.11.2009 1:16#75

Neostrada to porażka. Miałem nieprzyjemność korzystania z tego czegoś przez ostatnich parę lat. Ciągle jakieś zwiechy, awarie, cuda niewidy. No i ceny jak z kosmosu. Od paru miesięcy mam łącze 30 Mbps za 90 zł, dzielone po połowie ze współlokatorem (czyli wychodzi po 45 zł na głowę) i jest o niebo lepiej. Firmy reklamował tu nie będę, ale Neostrady nie polecam. Chyba że ceny spadną o jakieś 50% w stosunku do obecnych.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
Zulowski | 25.11.2009 1:39#76

Fanboj O (niezalogowany)
"No Toś Napisał. I co, że niby mamy nabijać statystyki popularności FF? Może IE to lepiej?"

Ja nabijam dla IE, a możesz wytłumaczyć, co za różnica? Statystyki są po to, by można było poprowadzić flamewar :)
A i tak ci, którzy używają Opery wiedzą co czynią.
Opera FTW :)

Poza offtopem
Telekomuna wprowadziła promocję, i też wam nie pasuje, zawsze źle.
Wg mnie jedyne co w tej ofercie jest do kitu, to dodawanie prezentów, zamiast po prostu jeszcze niższych cen.

Avatar
Błędneceny (niezalogowany) | 25.11.2009 7:00#77

TPSA podaje zafałszowane (zaniżone ceny).
Aby korzystać z Neostrady za 59,90 zł trzeba opłacać co m-c ok 40 zł "za gniazdko".
Czyli to faktycznie ok 100 zł na m-c.
Bajdurzenie, że te 40 zł to "rozkłada się" na internet i rozmowy telefoniczne to bzdury.
Kto, oprócz firm i instytucji, korzysta z "drutowych" telefonów?
W sierpniu stukną dwa lata jak ich pożegnałem.
Firmie TPSA życzę przede wszystkim mądrości - bo tego nigdy za wiele.

Avatar
prawda (niezalogowany) | 25.11.2009 7:57#78

To mają być promocje?! Śmiechu nie róbcie szefowie tepsy, oszczędźcie sobie wstydu i swoim pracownikom którzy was reprezentują! Fakt że firmę waszą polityka doprowadziła do ruiny - tak! - bo jesteście już ruiną, padoką! Wasza błękitna linia jest czerwoną linią od wściekłości klienta którego i tak macie głęboooko w duczy! Tak jak i zresztą swoich pracowników.

Avatar
prawda (niezalogowany) | 25.11.2009 8:17#79

To mają być promocje?! Śmiechu nie róbcie szefowie tepsy, oszczędźcie sobie wstydu i swoim pracownikom którzy was reprezentują! Fakt że firmę waszą polityka doprowadziła do ruiny - tak! - bo jesteście już ruiną, padoką! Wasza błękitna linia jest czerwoną linią od wściekłości klienta którego i tak macie głęboooko w duczy! Tak jak i zresztą swoich pracowników.

Avatar
wiecio (niezalogowany) | 25.11.2009 9:28#80

"Telekomuna wprowadziła promocję, i też wam nie pasuje, zawsze źle."
Bo zawsze ludziom będzie źle.... chyba żeby dali za darmo... choć znając życie ludzie by zaczęli nosem kręcić bo.........

"Wg mnie jedyne co w tej ofercie jest do kitu, to dodawanie prezentów, zamiast po prostu jeszcze niższych cen."
I TO JEST KONKRET........
całkiem inna promocja niż u innych... bo ludzie lubią gratisy.... choć to się powoli zmienia....
a i pewnie mają układ z producentami sprzętu ( dobrzy znajomi ) ja ci puszczę sprzęt w ramach gratisów..., dostaniesz kasę i pozbędziesz się starego sprzętu który ci nie schodzi... ty dla mnie załatwisz .... coś tam....
układy, układy....

Avatar
talarus (niezalogowany) | 25.11.2009 10:03#81

zawsze istnieje alternatywa na wysoką cenę -jeżeli mamy liveboxa i chętnych do dzielenia łącza oraz zadbamy o infrastrukturę to na takie promocję można ,,pogwizdać'' a przy okazji zmniejszy się nam rachunek

Avatar
martinex2017 (niezalogowany) | 25.11.2009 10:57#82

Te prezenty są kitowej jakości. Lepiej samemu sobie sprawić prezent ;).
Sam zgarnąłem przenośną MP3 1GB za przedłużenie umowy. Raz, że wspomniana MP3 nie posiada ekraniku LCD, a dwa to wbudowana bateria szybko się zużyła i już nie ma takiej wydajności jak na początku.

Sam mam Neostradę od prawie 5 lat (128kbit>256kbit>1Mbit, a obecnie 880kbit, bo coś się zwaliło;p) i nie powiedziałbym, że to jest dobry ISP. Raz irytuje ten modem Sagem F@st (RJ45 jest znacznie wygodniejsze), zaś Livebox odpada bo każą sobie za niego dodatkowo płacić (lepiej router kupić), zaś na niektórych forach gadają, że się wiesza. No Sagem akurat nie chce się coś wieszać. Zaś jakość usług też została poprawiona (pomijając pomoc techniczną), bo praktycznie już nie mam awarii na linii od ponad 2-3 lat.

Ale cena to nadal kosmos za usługę w porównaniu do prędkości.
Ale niestety nie mam wyboru, do mnie dochodzi tylko TP, Sferia i Netia (tutaj TP robi problemy z przełączeniem portu). Zaś najlepiej wypada UPC albo najlepiej jakaś kablówka.

Avatar
wiecio (niezalogowany) | 25.11.2009 11:29#83

z tym dzieleniem łącza na liveboxie to jest lipa ....
niby podzielisz ale jak byś chciał pograć a ktoś inny poszperać w necie to grając masz lagi i ping skacze jak głupi....

Avatar
talarus (niezalogowany) | 25.11.2009 12:43#84

wiecio- przy prędkości 2Mega nie ma żadnych problemów tylko odpowiednio trzeba używać neta-jeżeli jesteś doświadczony technicznie i posiadasz w miarę podstawową wiedzę...stając się równocześnie adminem ów sieci to zawsze możesz udzielić wskazówek jak i co instalować swoim dzierżawcom.Głównie chodzi o programy P2P.A z resztą to już nie ma żadnych problemów...Mam ''podpięte'' 3 komputery w tym jeden przez wifi i jakoś problemów nie widzę..i każdy jest zadowolony

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
karllodprogramy | 25.11.2009 13:03#85

TP KRĘCI ILE TYLKO MOŻE I JAK MOŻE..........
ostatnio na początku listopad musiałem zdecydować się czy przedłużam umowę na neostradę czy rezygnuję...
przeanalizowałem wszystkie możliwości na moim obszarze i wybrałem tą samą opcję na rok 1MB za 59,9zł (bez Livebox-lipa) tylko dlatego że mają raczej lepszy serwis niż netia (ceny podobne przy umowie na rok) i łącze było ok no może wieczorami słabiej ... ale to chyba normalka......
chciałem zmienić umowę na tą nowszą tańszą, w ostateczności na większe łącze 2MB byle by zmienić - nie mogę...
dopiero za trzy miesiące najwcześniej, umowa ble ble ble....
wy k.... h.... ..............itp
inaczej tylko zerwać umowę... opłata poroniona...
nie polecam przedłużać umów..... lepiej zakończyć starą i podpisać nową lepsze warunki, nowsze oferty .... i możliwość dostania modemów po promocyjnych dobrych cenach....
Ceny są poronione a i te słabe prezenty dla naiwnych.... porażka
Szkoda że nie mam innej możliwości bo bym się nawet nie zastanawiał i od razu kopnął tp w d...
Jeśli macie inne możliwości to się nawet nie zastanawiajcie każda inna firma jest lepsza od tp...
Umowy mają poronione.... a i nie podpisujce umów w salonach bo pożałujecie.... nie ma możliwości normalnego odstępstwa od niej - tylko umowy przez inetrnet warte ....

Wszystkie inne minusy widzę ze wypisane powyżej.....

NAPRAWDĘ NIE POLECAM TP/......
TYLKO JEŚLI NIE MACIE INNEJ MOŻLIWOŚCI ....
ALE TO DOBRZE SIĘ ZASTANÓWCIE.....
ja nie mam dobrego zdania o tp i tak na pewno na razie będzie....

Avatar
Frank_5 (niezalogowany) | 25.11.2009 13:37#86

Ja również nie polecam Neostrady, gdyż TP blokuje wiele stron i jeśli komuś zależy na pełnym internecie to na pewno w TP go nie otrzyma.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
dxt | 25.11.2009 13:48#87

ciekawy --> niestety u mnie na osiedlu tylko ;/ firma co ma kablówke to też zajmuje się internetem i tak zrobili że od 23:00 - 11:00 szybkość Twojego połączenia jest podwajana.

Avatar
Krasnostawiak (niezalogowany) | 25.11.2009 14:04#88

Mieszkam w malym miasteczku za 61zl mam od lokalnego dostawcy d:4Mbs u:2Mbs i do tego nie mam telefonu w tepsie.
TPSA zeruje na ludziach ktorzy nie maja alternatywy lub sa za tepi zeby zrezygnowac calkowice z tego badziewia.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
klik9 | 25.11.2009 14:14#89

@BOLOYOO

No niestety, jak mówiłem niektórzy narzekają na Multimedię, pewnie mają rację, w każdej miejscowości może działać inaczej, ale u mnie żadnych przerw nie ma, ba, mam w umowie Internet 6 mb/s ale w dzień spokojnie dochodzi do 7,1, a w nocy prędkość jest podnoszona do 8 mb/s czyli u mnie sięga czasem nawet 10 mb/s ;)

Avatar
piotruszka (niezalogowany) | 25.11.2009 15:43#90

to może doradzicie tym co mają tylko dostęp do łącza TP - z tego co wiem to Netia nie jest lepsza od TP - podobne ceny...
(na pewno lepsze dla umów 24 lub 36m), gorszy serwis, i tak trzeba płacić za dzierżawę.... nie oferują samego neta w dobrej cenie.......
Vectra życzy sobie za podłączenie domku do ich sieci
""""600zł - typowe złodziejstwo...""""" ( w blokach to drobne sumy...) chociaż żeby coś wedle tego oferowali taniej a tu nic ...
tak jak u mnie to paranoja za przerzucenie 50 m kabla plus 15 m do pokoju... wołają 600zł hahahaha
mogę zapłacić 100zł za takie coś i mogę podpisać z nimi spokojnie umowę na 3 lata (telewizja + necik) ale oni nie .....
NIE TO NIE...
PLAY HMMM gdyby nie ograniczenia to bym się nie zastanawiał,
....................................................................................

Avatar
jakekopio (niezalogowany) | 25.11.2009 15:56#91

http://sklep.playmobile.pl/ecommerce/control/categoryinternetrate?add_product_id...

ooo tego nie widziałem....
i co nie można....

zamawiając Play przez internet
Play Online 5GB

* Abonament za 1 zł przez 4 miesiące
* Abonament za 45 zł
* 5GB na transfer danych
* prędkość do 1 Mb/s
* Możliwość testowania przez 7 dni

Abonament 45 zł/miesięcznie
Cena modemu 1 zł/jednorazowo

Avatar
awe22 (niezalogowany) | 25.11.2009 16:37#92

@ Frank_5
"Ja również nie polecam Neostrady, gdyż TP blokuje wiele stron i jeśli komuś zależy na pełnym internecie to na pewno w TP go nie otrzyma."

Co Ty za dyrdymały piszesz???
Podaj przykład.

Avatar
anonimmm (niezalogowany) | 25.11.2009 16:41#93

a to co za reklama TP?? :O

Avatar
Wezmyr (niezalogowany) | 25.11.2009 19:25#94

*** karllodprogramy- to chyba normalne, że skoro oni dotrzymują warunków umowy to i od Ciebie tego oczekują. Dlaczego niby mieliby się zgodzić na zmianę warunków w trakcie promocji? A dlaczego Dialog się nie zgadza? A dlaczego NETIA kiedyś się zgadzała a teraz już nie?

Avatar
Telekompromitacja polska (niezalogowany) | 25.11.2009 20:21#95

Omujbooorze! Jakie ceny! :o
Ta firma, widzę, w dalszym ciągu doi swoich klientów w myśl swojego motto: "to ludzka rzecz okradać".

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
bakus1024 | 25.11.2009 21:25#96

Ja od 2 lat (za miesiąc kończy i się umowa) korzystam z neo 1mb.

Zamawiałem ją na takich warunkach:
neo 1024 - promocja MAŁA CENA 24m 53,20 zł
utrzymanie łącza 30,00 zł
Podatek VAT 18,30 zł
Razem 101,50 zł

Teraz chciałbym podsumować te 2 lata korzystania z usług tp. Otóż zaraz po aktywacji miałem straszne problemy z połączenie (chodzi o przerwy w nadawaniu) z czasem było ich mniej a po upływie ok 3-4 miesięcy zanikły z czego się bardzo ucieszyłem. Następny mankament to cena rzeczywiście ta opłata za utrzymanie gniazda i podatek strasznie są drogie :/ ale cóż zrobić. Pomoc techniczna błękitnej linii oceniam na 2/10 a monterów 10/10 (sami nie polecają TP :) Jak określił to pewien pan "im [TP] nie zależy na jakości lecz na ilości [klientów]"). Teraz gdy kończy mi się umowa zbyt dużego wyboru wśród innych dostawców nie mam ponieważ jestem z małej miejscowości. Będę musiał nadal męczyć się z nimi aż nadejdą lepsze czasy :)

Avatar
aaaaaaaaaaaaaaa (niezalogowany) | 25.11.2009 22:49#97

ciekaw jestem czy byś się ty nie wk..... jak byś się dowiedział że nie możesz zmienić umowy na lepszą, większy pakiet (bo nie, takie kruczki w umowie...) choć jeszcze nawet nie zacząłeś z tego neta korzystać, umowę podpisałem dwa tygodnie wcześniej zanim wprowadzili tą promocję i dopiero mogę zmienić na wyższą za 3 miesiące...

Z deczka moim zdaniem w tp to pracują krety...ni, wcale nie myślą o kliencie - zero dbania o klienta...
jak tylko skończy mi sie umowa to niech się gonią... biorę cokolwiek innego ... lepszego....
coś mi się zdaje że wszsytko idzie w kierunku jak wszędzie w Polsce z wielkim firmami...
doprowadźmy do upadku firmę, to ją wykupimy za grosze i sami poprowadzimy.........

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
karllodprogramy | 26.11.2009 9:28#98

komentarz nie poszedł......
ponawiam.
a nie wku...... się jak byś się dowiedział o promocji dwa tygodnie po podpisaniu umowy, gdzie dopiero zacznę korzystać z neta za tydzień....
małe .........................
i nic z tym nie możesz zrobić.....
nawet zwiększyć szybkość łącza - co powinno być możliwe w każdej chwili.... - nie nie można... dopiero za trzy miesiące......
przecież więcej kasy do nich wpłynie..... chyba nie chcą jej....
nigdy więcej nie podpiszę umowny na takie coś w salonie.... lepiej kupować przez internet.... salon można traktować jako biuro informacji.....

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
clubber84 | 26.11.2009 22:27#99

Po przeczytaniu komentarzy, mam małą wiadomość, dla tych osób, które posiadają tzw. "alternatywę" (nadmiernie się nią chwaląc) w postaci dostępu do internetu za pomocą urządzeń, działających na falach radiowych, które onegdaj też posiadałem.
A mianowicie, prawie wszyscy operatorzy sieci radiowych z dostępem do internetu, posiadają przyłącze Telekomunikacji Polskiej, która jako jedyna udostępniła swoje łącza dla takich operatorów (nie wiem, dlaczego tylko Ona, może ze względów marketingowych, bądź infrastrukturalnych), możecie sprawdzić nazwę tzw. hosta (zapewne kończąca się m.in. tak: tpnet.pl, tpsa.pl itp.), więc nie wieszajcie psów na "Telekomunie", bo gdyby nie ona, to byście do dzisiaj byli pozbawieni jakiejkolwiek "alternatywy" z dostępem do internetu, na czym to prawdopodobnie, by nie ucierpiał, a nawet zyskał, z uwagi na panoszące się dzisiaj chamstwo w sieci.
Aktualnie posiadam dostęp do "neta" dzięki Multimedii (alternatywa), co mnie niezmiernie cieszy.
Pozdrawiam

Avatar
mamoothek (niezalogowany) | 26.11.2009 22:48#100

Jak ktoś ładnie napisał, TP utrzymuje infrastrukturę w całym kraju, to ni jest UPC które musi pociągnąć kabelek z bloku do bloku co i tak nieraz zajmuje im lata. Utrzymanie łącz ciągniętych nieraz po kilkadziesiąt kilometrów do jakiejś wioski niestety kosztuje. Chciałbym zobaczyć ceny UPC czy Astera jakby mieli sieć w całej Polsce do utrzymania. Jedno powiem, kiedyś miałem neostradę ( za jej początków) i jak było 768 czy jakoś tak to taki był download. Obecnie mam UPC 25Mb (z telefonem za free przez cały dzień i wypaśnymi kanałami w TV) i sorry ale przekroczenia 18 jeszcze nie uraczyłem.

Avatar
rurka (niezalogowany) | 27.11.2009 19:07#101

oprocz swietych stawek z tego co sie orientuje to rowniez na 3 miesiaca mozesz sobie wziac i potestowac :) ciekawe czy da sie tez tv sobie potestowac czy ktos sie orientuje?

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
Lena(R) | 27.11.2009 21:06#102

kilkoro z was napisało że mają problemy z dodawaniem komentow przez Opere. hmm...ja moze nie wiele komentow wystawilem na vortalu, ale kazdy sie wstawil i ZAWSZE do tego celu uzywalem wlasnie Opery. Co wiecej, "przedstawialem sie jako Opera", nie jako Firefox czy IE. Nie wiem czemu macie problemy.

Co do TP i tej ich promocji...no coz...obnizka jakas jest. co z tego, ze ledwo ledwo. gdyby za cene 2Mb dali 6Mb to by byla promocja i konkurencja (netia i dialog) mogli by sie poczuc w jakis sposob zagrozeni. A tak, TP zarabia na ludziach ktorzy nie maja dostępu do internetu od nikogo innego procz ich samych. Troche to przykre:/

Avatar
Casius (niezalogowany) | 27.11.2009 23:34#103

Dlaczego nikt nie napisał, że łącza szkieletowe Telekomunikacji Polskiej są o przepustowości 300Gb/s? Ile ma Vectra, UPC, Multimedia, Dialog, Netia? Jaką drogę pokonują pakiety UPC zanim trafią do sieci TP? połowa Europy...
Utrzymanie wielkiej sieci kosztuje z stąd są tak wielkie koszty. Dla tych co narzekają niech rzetelnie pomyślą - taniej jest w ogóle nie mieć internetu - wtedy płaci się równo 0zł

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
rumot59 | 28.11.2009 0:03#104

Lipa !!!! , miałem i nawet gdybym musiał zrezygnować z internetu lub wybrać TP WOLĘ REZYGNACJE. A dla UKE wielki szacunek bo gdyby nie urząd to francujkie pijawki by wssały ostatnią zł. z polskiego internauty .

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
clubber84 | 28.11.2009 23:05#105

@Casius
Brawo!!!
Wreszcie ktoś przytoczył fakt, który wszyscy (łącznie ze mną) przeoczyli.
Tak, TP ma łącza szkieletowe (światłowodowe dodajmy) o takiej przepustowości. W przeciwnym wypadku, z resztą świata internetowego, łączylibyście się w takim czasie, jak 15 - 10 lat temu, z prędkością 32kb/s, w porywach do 56kb/s.
Zatem rozsądku życzę tym, co narzekają na poczciwą TP.

Avatar
Karol1983 (niezalogowany) | 28.11.2009 23:24#106

@Casius; @clubber84
W takim razie co stoi na przeszkodzie, aby TPSA udostępniła taką prędkość? Do tej pory największa prędkość, jaką daje ten operator to zaledwie 20 Mb/s - śmiech na sali :-( mając świadomość, że UPC daje nawet 120 Mb/s.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
clubber84 | 30.11.2009 11:32#107

@Karol1983
Chyba nie zrozumiałeś pojęcia "szkieletowe".
To oznacza, że przez taką sieć TPSA przepuszcza prawie cały ruch internetowy w Polsce, więc ta sieć musi mieć taką przepustowość, aby sprostać nie tylko Twoim wymaganiom, ale i całej reszcie.
Pozdro

Avatar
exxx (niezalogowany) | 01.12.2009 13:08#108

40.98zł za telefon + 44.26 zł za neo 512kbps/s, w przybliżeniu na rachunku przychodzi mi 104zł z podatkiem. Czy taka cena za 512 to nie złodziejstwo? Zwłaszcza teraz jak obniżą cenę 1mega i będzie o jakieś 5zł droższe od 512:/ Powinni dbać o klientów a nie ich olewać. Dla mnie drogo. A co do pingów to kolega wyżej miał rację że z pół roku temu pingi były lepsze. Zmieniłem modem na router i wiem że powinny być większe pingi na routerze, ale mój brat też ma neo, i modem wymieniany na nowszy model w tp i ma pingi większe ode mnie, a mieszka o 200m bliżej do warszawy niż ja;] Jednym słowem kaszana bo nie dbają o klientów których mają tylko robią promocję dla nowych. Kiedyś podwyższyli z 512 na 620 czy 640 ale znowu wrócili i jest mniej. A ci co mówią że płacą mniej w dużych miastach to niech się chwalą, byli by głąbami gdyby nie skorzystali z lepszej w tej cenie lub tańszej oferty.

"taniej jest w ogóle nie mieć internetu - wtedy płaci się równo 0zł " taniej to jest mieć u innego operatora, jak jest taki dostępny:P nie każdy mieszka w mieście gdzie można wybierać między UPC z telefonem a UPC z telefonem i TV bo chyba inaczej się nie da;] Ja bym chciał się dowiedzieć kto jeszcze płaci tyle co ja za 512 z tel, bo mi zawsze się wydajje że płacę za dużo w porównaniu do innych co mają 1Mega:/

Avatar
Bravo4 (niezalogowany) | 01.12.2009 16:09#109

A ja mam pytanie z innej beczki, czy wiecie możę jak otrzymam oprogramowanie McAffe? Będę musiał je pobrać czy dostanę płyte np. kurierem? Przedłużyłem umowę o 1 rok (1mb) Co prawda Neostrada sama mi się co chwile rozłącza i to nie przez komputer ale modem dlatego też wymieniam go na router (kupuje na własność, nie od neostrady tylko ze sklepu) Proszę o odp na moje pytanie :D

Avatar
Jankoś (niezalogowany) | 01.12.2009 23:27#110

Ja mam socjalny tel 20zł internet netia 1mb 40zł router pentagram 0zł = 60zł. Lepsze 60 niż 120.

Avatar
malcolm (niezalogowany) | 02.12.2009 15:33#111

Dobre i to, jeżeli nie ma opcji, żeby zniesć w ogóle tę opłatę, to dobre i parę złoty.

Avatar
mateusiak222 (niezalogowany) | 02.12.2009 19:30#112

Ale się wysilili z tymi obniżkami, śmiech na sali.
Gdybym mieszkał w mieście to bym miał lepszy net w cenie 1MB w Neostradzie.
Ale niestety jestem na nich skazany:(

Avatar
Ka (niezalogowany) | 03.12.2009 10:55#113

Nie ma co promocja jak się patrzy ;-)
U nas i w okolicznych wsiach można mieć 6MB za 56zł

Avatar
wewnętrzny (niezalogowany) | 07.12.2009 14:23#114

Czy ktoś z wypowiadających się ma jakiekolwiek pojęcie jak to wszystko dziala, internet stacjonarny z Netii , Ery , Orange i tak dostarcza TP, czyli jest to ta sama Neostrada której max to 6Mb. Operatorzy obsugujący po kablu koncentrycznym mogą pozwolić sobie na więcej a i tak zdzierają bo powinni być tańsi jako hurtownicy. Gdyby ktoś zagębi się w temacie to dowiedzia by się iż TP nie może obniżyć cen poniżej progu ustawionego przez UKE gdyż nie może być konkurencją dla mniejszych operatorów. Gdyby TP obniżyla ceny do poziomu innych operatorów to UKE dobrao by się TP do d..y.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
mmarekk | 16.12.2009 18:32#115

całkowicie zgadzam się z @wewnętrznym czyli moim przedmówcą, jeśli chodzi o związane ręce TPSA przez pewien urząd ochrony konkurencji, próbowałem zmienić umowę przed czasem na wyższą czyli z własnej woli płacić więcej a jednocześnie przedłużyć i nie mogę bo tenże urząd się na to nie zgadza, ja odbieram to jako zamach na mnie a nie jakąkolwiek ochronę konkurencji przez ten urząd, ale mniejsza z tym,
cała ta dyskusja w większości nie bardzo jest dla mnie zrozumiała, ma się wrażenie że wypowiadający się w większości siedzą zamknięci w piwnicach bez okien ze swoimi internetami i zielonego pojęcia nie mają co poza tymi piwnicami się dzieje, proponuję najpierw dokładnie przeanalizować oferty różnych firm, rozważyć za i przeciw bo nie tylko prędkość jest ważna,
UPC - kup trzy najtańszą dostaniesz za darmo to i tak drożej niż mam w tej chwili, Vectra zażyczyła sobie 1200 zł za podłączenie się do mnie (bardzo tanio), netia złożyła mi ofertę o 3 zł tańszą niż TP, nachodzą mnie i zawracają t....,
mam neostradę z telewizją, telefonem bo jest mi potrzebny(90 min za darmo i naliczanie sekundowe), liveboxa z wifi dostałem za darmo i nic za niego nie płacę, za to wszystko miesięcznie 103,60- zł, i nie jestem firmą ...
więc nie kumam o czym ludzie piszecie, pozdrówka

Avatar
Rafull (niezalogowany) | 15.01.2010 12:17#116

witam przedluzylem umowe o neostrade na 36,(moich rodzicow i tak niema przyjezdzaja na sw.i byl klopot z neo przy przedluzaniu) i 1mb i wybralem nawigacje,przy da sie w samochodzie,i miala przyjsx do 30dni dzis mija ponad miesiac i dalej nic,bylem w tp kazali dzwonic z reklamacja na 1313 ale nr jest za ktorki tylko slysze;/ moze ktos pomoze??

Avatar
*gość* (niezalogowany) | 26.02.2010 20:03#117

Ta promocja to totalna bzdura. Z umowy nie mozna zrezygnowac po 3 miesiącach, jak zapenia TP SA, kara to 1000 zł, jak się dzis dowiedziałam...masakra...

Avatar
gościu (niezalogowany) | 03.03.2010 13:22#118

W Wawrze w Warszawie jest taki operator prywatny Alexnet.
U niego 2 Mb/s kosztuje 140 pln!!!
To oferta dla tych, którzy uważają, że tylko TP naciąga.
Jedyna alternatywa mimo, że to Warszawa to TP i Netia.

Avatar
cienn (niezalogowany) | 13.12.2011 15:21#119

Mnie wrobili w telewizję,czy tego chciałem czy nie musiałem kobieta zadzwoniła i mówiła że dają za darmo tylko aktywacje zapłace20zł.tonie prawda z tego nie można się wycofać próbowałem i tak jej nie oglondam bo mam TNK.lepsze programy.

Dodaj komentarz

Zasady publikowania komentarzy
Autor
Treść
 
Polecamy
Recenzja nowego iPada

Rewolucja czy stagnacja?
Test: PocketBook Pro 612

Biblioteka w kieszeni
Spotkajmy się na HotZlocie!

13-15 07 2012, Zamek na Skale
Top programy
  •  
Top programy ostatnie 7 dni
  •  
Top programy ostatnie 30 dni
  •  
Skanery antywirusowe
skaner av