Blog (307)
Komentarze (1.6k)
Recenzje (0)
@luqassZakupy w komputronik? Nigdy więcej!

Zakupy w komputronik? Nigdy więcej!

20.10.2013 16:27

20 września internet obiegła informacja o zaprojektowanym przez firme Goclever smartfonie Quantum 4. Dwurdzeniowiec w przedsprzedaży (24‑30 września) miał kosztować 299 złotych, niestety ilość smartfonów dostępnych w przedsprzedaży (według oficjalnych źródeł) została ograniczona do zaledwie 1000 sztuk, potem cena miała wzrosnąć do 399 złotych.

Goclever Quantum 4 można było zamówić na allegro, w sklepach Komputronik, na Tanio.net a nawet na Grouponie. Zainteresowanie było ogromne i liczba dostępnych egzemplarzy szybko malała, postanowiłem więc również zamówić GC Q4 i na swoje nieszczęście zrobiłem to w komputroniku.

Początkowo termin realizacji zamówienia miał wynosić 14 dni, moje zamówienie niestety od początku utknęło na etapie "przetwarzania", zapytałem więc o co chodzi, i kiedy będę mógł się spodziewać jakieś faktury do zapłaty etc., otrzymałem wtedy informację:

Witam, Dostawa zamówionego sprzętu jest zaplanowana na 11.10. i wtedy też po skompletowaniu zamówienia, wyślemy fakturę pro‑forma.

Spoko, dni mijały a kolejnych informacji ze strony komputroniku brak, okazało się, że nastąpiło opóźnienie, o czym poinformował sklep tanio.net. Komputronik chyba zapomniał, że w jego sklepie złożonych na Q4 zostało ponad 1200 zamówień, i że ludzie chcieliby się dowiedzieć kiedy mogliby się spodziewać swojego egzemplarza.

16.10 nie wytrzymałem i znowu zapytałem, czy coś wiadomo na temat terminu dostawy, otrzymałem następującą odpowiedź:

Witam, Wg informacji, jakie posiadamy, dostawa ma do nas dotrzeć w dniu dzisiejszym. Na tą chwilę nie została jeszcze przyjęta na nasz magazyn, zatem również w dniu dzisiejszym zamówienia powinny zostać realizowane.

Oczywiście termin upłynął, i kiedy wszyscy którzy zamówienia złożyli na tanio.net, allegro i grouponie swoje smartfony otrzymali, ci którzy zamówienia złożyli w komputroniku dalej nic nie wiedzieli o choćby przybliżonym terminie realizacji zamówienia. Komputronik nie wystosował żadnego oświadczenia, żadnego maila z przeprosinami, czy informacją, no więc po raz kolejny już zapytałem co się dzieje, odpowiedź komputronika:

Witam, Niestety w związku z dużym zainteresowaniem nie udało się zarezerwować telefonu dla wszystkich Zamówień z 1 dostawy. Nowa dostawa planowana jest na jutro i wtedy też, jak tylko skompletujemy zamówienie, prześlemy dane do przelewu

Ten termin nie został dochowany, a ja już straciłem cierpliwość, i nie miałem ochoty na dalsze słuchanie kłamstw jakimi częstował mnie przedstawiciel sklepu. Jest to typowe zagranie na nasz, a w komputronik nie jest w stanie podać nawet słowa wyjaśnienia, choćby na swoim profilu na facebooku który polubiło ponad 40.00 osób, a na którym również padają pytania odnośnie sprawy:

487474

Najlepsze miało jednak dopiero nastąpić. W piątek ze strony sklepu zniknął Quantum 4, a zamówienia na niego zostały masowo anulowane. Ciężko mi uwierzyć, że w firmie jaką jest komputronik nie było choć jednej kompetentnej osoby która mogłaby wystosować jakiegoś maila i powiedzieć jak sytuacja wygląda, po prostu czuje się oszukany, i za całą zaistniałą sytuację obwiniam wyłącznie sklep komputronik, który od tej pory będę omijał szerokim łukiem. Zresztą nie tylko ja :

Nigdy więcej nic nie zakupię w komputroniku. Zamówiłem blacka ze skórką, dzwoniłem 3 dni temu, mówią że na 17 będzie i zadzwonią. Nie dzwonili, poszedłem dzisiaj do sklepu, mówią że małą dostawę dostali i że na poniedziałek będzie bankowo. Wracam do domu, 20 min temu otrzymałem wiadomość, że moje zamówienie zostało anulowane.. To nie sklep to jakaś parodia
Potwierdzam problemy z Komputronikiem, u mnie to samo. 10 października zamieniono mi zamówienie na telefon bez skórki. Wczoraj rano (18 października) dzwoniłem do salonu i otrzymałem informację, że spodziewają się ok. 50 szt Quantuma (na ok. 80 rezerwacji w tym salonie). Będą wydawać w kolejności zamówień i proszą o 2‑3 godziny cierpliwości. Dzisiaj mail o anulowaniu zamówienia: "Uprzejmie informujemy, że zamówienie na wybrany przez Państwa sprzęt nie może zostać zrealizowane. W związku z tym zmuszeni jesteśmy do jego anulowania. Przepraszamy, jeśli zaistniała sytuacja naraziła Państwa na jakiekolwiek niedogodności. " Granda i olewanie klienta. Brak jakichkolwiek komentarzy o obsłudze zamówienia, uporczywe trzymanie się wersji, że producent wycofał się całkowicie z akcji ze skórkami (co jest kłamstwem, powtórzonym kilkukrotnie przez różnych pracowników), a po miesiącu anulowanie. Wstyd dla ciebie Komputroniku i wszystkich twoich partnerów!
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (105)