reklama

Aligator udomowiony

Strona główna Aktualności

O autorze

Zapewne wszyscy pamiętamy jedną z bardziej agresywnych aplikacji Adware - Gator. Związana z szeregiem także darmowych aplikacji (np. Kazaa), kolekcjonowała informacje na temat preferencji użytkownika i wykorzystywała je do selekcji wyskakujących reklam, które mogły go zainteresować.

Firma Claria, która jest autorem tegoż rozwiązania, postanowiła zmienić sposób działania. Claria planuje wkroczyć na rynek profilowanych reklam w formie zbliżonej do Google AdSense, jednak pragnie dodatkowo budować bazę wiedzy o użytkownikach przez systemy zbierania danych wbudowane w aplikacje (podobnie jak miało to miejsce w przypadku Gatora). W ten sposób obraz użytkownika będzie pełniejszy a reklama jeszcze lepiej wycelowana w jego potrzeby.

Claria pragnie systemem Behaviorlink zainteresować takie internetowe portale jak MSN czy Yahoo, co w efekcie mogłoby przynieść potężne zyski.

© dobreprogramy

Komentarze

reklama
Polecamy w WP TechnologieWP TechnologieNie wiemy, co jemy - państwowe badania to kropla w morzu. Projekt FoodRentgen chce to zmienić